Jump to content

2007.01.21 Man Utd H


Atald

Recommended Posts

Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Ebouè-Tourè-Djourou-Clichy

 

Hleb-Cesc-Rosicky-van Persie

 

Baptista-Henry

 

 

Tviler på at Wenger putter Mozart ned på sentralen,

men jeg tror dett laget hadde vunnet mot WoMan

Van Persie er skadet og spiller ikke

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Ebouè-Tourè-Djourou-Clichy

 

Hleb-Cesc-Rosicky-van Persie

 

Baptista-Henry

 

 

Tviler på at Wenger putter Mozart ned på sentralen,

men jeg tror dett laget hadde vunnet mot WoMan

Van Persie er skadet og spiller ikke

 

Er du sikker på at van Persie er ute? Djourou er iallfall ute.

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Ebouè-Tourè-Djourou-Clichy

 

Hleb-Cesc-Rosicky-van Persie

 

Baptista-Henry

 

 

Tviler på at Wenger putter Mozart ned på sentralen,

men jeg tror dett laget hadde vunnet mot WoMan

Van Persie er skadet og spiller ikke

 

Er du sikker på at van Persie er ute? Djourou er iallfall ute.

 

Wenger sier han har en 80% sjanse. Så vi får vente å se. Uansett er det vel mer sannsynlig at Adebayor starter i denne type kamp. Han legger alltid ned en utrolig innsats. RvP kan heller komme på når Adebayor har mørna united gutta.

Laget:

Lehmann

Eboue Toure Senderos Clichy

 

Hleb Cesc Diaby/Flamini Rosicky

 

Adebayor Henry

 

Subs: Almunia,Hoyte,Baptista,Walcott,RvP(Ali om Robin ikke er med)

 

Det er kanskje litt tidlig å hive innpå Diaby i en kamp som denne, Flamini er et arbeidsjern, men pasningskvaliteten er som regel laber. Diaby kan slo gode pasninger, duellsterk, og han har liksom "Vieira" drivet i kroppen. Men han har ikke mye kamp trening foreløpig. Veit ikke hvem av Eboue og Clichy som må passe på Ronaldo, men uansett blir det en viktig brikke. Han gir aldri opp, og det er umulig å vite hva han finner på. Senderos er også avhengig av en toppkamp, jeg har ikke lyst til å se han bli latterligjort av kvikke united spisser (får håpe oldboys skandinavia duoen starter ;) ). Djorou hadde passet bedre, men nå er jo han ute også.

 

Har allerede sommerfugler til denne kampen, og alle i Tønsberg må møte opp mannsterke på Wembley!

Link to comment
Share on other sites

Vi er 12 poeng bak hvis vi slår Woman. er det mulig??

 

Jeg vil si Ja!

 

Uten og ha for store forhåpninger..

 

Det er vel 12 poeng dersom vi vinner på søndag. I tillegg til at United må rote bort mange poeng, så må Chelsea snuble. Vi må også ta bortimot samtlige poeng resten av sesongen. Tviler på at det er mulig! Maksimalt kan vi få 87 poeng, og tviler på at det kun blir seiere resten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Du kan si det på den måten at MANU må tape 4 kamper, som vi vinner. Da er vi likt poengmessig, men MANU har per i dag også en målforskjell som er vesentlig bedre enn vår, selv om jeg mener vår er bra, også.

 

Enten tape eller noen uavgjorte, så forsvinner poenga fort. Og målforskjellen blir jo også dårligere viss de får en formsvikt.

Men får ta en kamp om gangen. Så får vi bare passe på oss selv. Hadde vore utrulig deiligt med 6 poeng mot Man shit denne sesongen. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Vel, der tapte Chelsea. Slår vi Man U i morgen er vi 3 poeng nærmere gullet! Jeg tror vi klarer det! :unsure:

 

Jeg tror faktisk vi tar 2-plassen, Chelsea spilte forferdelig og slet i forsvar. Liverpool er ikke gode nok til å ta sølvplassen. Vinner vi imorgen klarer vi det!

Link to comment
Share on other sites

Vel, der tapte Chelsea. Slår vi Man U i morgen er vi 3 poeng nærmere gullet! Jeg tror vi klarer det! :unsure:

 

Jeg tror faktisk vi tar 2-plassen, Chelsea spilte forferdelig og slet i forsvar. Liverpool er ikke gode nok til å ta sølvplassen. Vinner vi imorgen klarer vi det!

 

hadde vært en artig sak om både vi og pool kom foran chelski, skulle ledd godt om chelski kom på 4.Plass til slutt:D

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke Ronaldo klarer å sette preg på denne kampen. Når han kommer i kamp med en hardtkjempende Eboue, så får han ikke til noe. Eboue har en god fart, og god i kroppen.

 

Den midtbane spilleren jeg tror setter preg er Fabregas. Om det skulle være en i united så er det Carrick. Han har vært fantastisk.

 

Dette blir en hard bataje, men jeg tror vi går seirende ut. Håper på at Adebayor starter sammen med Henry på topp. Og med RvP på venstre kant. Og med Rosicky på midtben sammen med Cesc. Også håper jeg å få se Baptista (som spiss) ute i andre omgang en gang. Forsvaret er vell bunnsolid, med Djourou, Toure, Clichy og Eboue. Tror nok at det er midtbanen vi kommer til å slite mest. Når vi ikke har Gilberto så mangler vi endel løpskraft og duellkraft. Og når i tilleg united har Carrick og Scholes/Park. På midten så blir det hardt. Men håper og tror at det går bra.

 

Er helt enig med det du sier her, hadde vært bra med RvP på venstre kant og rosicky i midten med fabregas. På høyre burde vi starte med Hleb. Her er mitt lag:

 

Lehmann

 

Ebouè, Tourè Djourou, Clichy

 

Hleb, Fabregas, Rosicky, RvP

 

Adebayor, Henry.

 

Med dette laget vinner vi 3-0(jeg er kanskje litt vel optimistisk :unsure:)

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...nce+for+Man+Utd Dette sier at det er 80 prosent sjanse for at RvP er med, men hvis ikke vil jeg ha Rosicky på venstre og flamini i midten.

Link to comment
Share on other sites

Trur det rett og slett blir alt for offensivt med både Cesc og Rosicky sentralt...

 

Enig. Vi må ha en defensiv midtbanespiller som kan være vår 5 forsvarer i enkelte situasjoner. Tror nok Flamini får sjansen på midten. Men det fungerte fint med Rosicky på midten sammen med Cesc. Han er en hardtarbeidende spiller men blir litt for "pinglete" i den posisjonen. Vi trenger en taklingsterk spiller, som f.eks Flamini.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med at Flamini bør være på midten. Vi vet at han kan, og jeg har inntrykk av at Rosicky trives på kanten. Kan hende jeg blir sittende å se denne kampen blant MANU-supportere, så at vi vinner denne, det er på mange måter viktig! Det er jo faktisk også den beste sjansen vi får til å ta litt innpå MANU.

Link to comment
Share on other sites

Vi er 12 poeng bak hvis vi slår Woman. er det mulig??

 

Jeg vil si Ja!

 

Uten og ha for store forhåpninger..

 

Det er vel 12 poeng dersom vi vinner på søndag. I tillegg til at United må rote bort mange poeng, så må Chelsea snuble. Vi må også ta bortimot samtlige poeng resten av sesongen. Tviler på at det er mulig! Maksimalt kan vi få 87 poeng, og tviler på at det kun blir seiere resten av sesongen.

 

Chelsea er på vei til å snuble nå, og det skjer det samma med Man U som med Brann i årets Tippeliga, og RBK (vil si vi) kommer og vinner hele Premier League!

 

Men får å trekke det tilbake igjen til kampen trur jeg vi vinner med 1-0 med samme målscoorer som i høst...

Trur på dette laget:

 

Lehmann

 

Ebouè, Tourè Senderos, Clichy

 

Hleb, Fabregas, Flamini, Rosicky

 

Adebayor, Henry

 

Med Henry og Ade i toppform, vinner vi, denna også! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

gruer meg mere enn jeg gleder meg til denne kampen.

er sinnsykt mye som står på spill,ikke bare med tanke på poengene.

Tenker mye på den sykiske delen til spillerene.

Skulle vi tape denne så er vi naturligvis ute av gullkampen for godt,alt annet enn seier er for dårlig.

I tillegg så frykter jeg at et tap vil ødelegge for den gode flyten vi har,og flere poeng står da i fare for å gå tapt i fortsettelsen.

Skulle vi derimot vinne ,så tar vi 3 poeng på united å chelsea+ at gutta får skikkelig trua på seg selv,noe som vil kunne gi oss masse poeng i kampene som kommer.

Kort summert så tror jeg resultatet i morgen får enten en positiv eller negativ effekt for resten av seriekampene våre..

Lykke til folkens :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tror dette blir laget:

 

Lehman

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Flamini - Fabregas - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

Dette blir vel uniteds lag:

 

Van der Sar

 

Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

 

Ronaldo - Carrick - Scholes - Park

 

Rooney - Larsson

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli nervøs nå.

Vi er rett å slett nødt til å vinne for å henge med Liverpool, og hvis vi vinner er vi bare 6 bak 2 plass og 9 bak 1...

Da er det åpent igjen, selv om det skal bli hardt..

Men hvis vi taper denne så er vi vell 5 poeng bak Liverpool og det er ikkje bra..

 

Meget uheldig at Bert må stå over denne og de to neste kampene.

Han er så utrolig viktig for dette laget, og vi hadde trengt han i morgen.

Falmini kommer inn og tar plassen hans, hangir alltid 110%..

Men synes allikavel han ikkje er helt god nok for dette laget, og siden han ikkje er så god på hodet mister vi også hodestyrke på defensive og offensive døballer.

Da må virkelig Cesc stå fram og spille en fantastisk kamp, og er det noen som kan klare det så er det han!

 

Tror nok også at Robin starte på benken på grunn av skaden og gir plass til Adebayor. Det begynner å bli en stund siden Ade og Henry spillte sammen på topp nå, men de to spiller så godt sammen at det blir bra...

Så er det jo det om vi i det hele tatt spiller med to på topp da, men i den formen vi er nå så tror jeg vi faktisk kommer til å gjøre det.

Men hvis ikkje så blir det nok 451..

 

Har ikkje noe god følelse forann denne kampen med Ronaldo, scholes i kanon form og en viss Larsson på topp.. og ikkje minst Rooney, tviler ikkje et sekund på at han avslutter måltørken mot oss i morgen..

 

tror nok dette er laget til Arsenal.:

Jen

Eboue kolo Senderos Clichy

 

Hleb Cesc Flamini Rosicky

 

Ade Henry

almunia, hoyte, baptista, walcott, van persie

Link to comment
Share on other sites

Nå er d veldig mange som tipper V.Persie starter eller er på benken..Er ikke han skadet da? Leste en link på d,noen sider tilbake her.. :D .Men isåfall hvis han er d,så vil jeg ha denne formasjonen:

-Eboue-Toure-Senderos-Clichy-

Hleb-Fabregas-Rosicky-V.Persie

------Ade-Titi------

Resultat

3-1 til oss,Henry på et raid som er helt sjukt, Rosicky på langskudd,og Fabregas på Brasse..hehehe:PEn straffe til manu i d 85 så øyner de et lite håp..Dette skal bli en fest dag. Tro meg mine venner.

Link to comment
Share on other sites

Nå er d veldig mange som tipper V.Persie starter eller er på benken..Er ikke han skadet da? Leste en link på d,noen sider tilbake her.. :D .Men isåfall hvis han er d,så vil jeg ha denne formasjonen:

-Eboue-Toure-Senderos-Clichy-

Hleb-Fabregas-Rosicky-V.Persie

------Ade-Titi------

Resultat

3-1 til oss,Henry på et raid som er helt sjukt, Rosicky på langskudd,og Fabregas på Brasse..hehehe:PEn straffe til manu i d 85 så øyner de et lite håp..Dette skal bli en fest dag. Tro meg mine venner.

 

Wenger sa jo det var sanssynlig at han kom til å bli frisk. 80% sjans. Noe som jeg ser på som en stor mulighet for å rekke kampen.

Link to comment
Share on other sites

Nå er d veldig mange som tipper V.Persie starter eller er på benken..Er ikke han skadet da? Leste en link på d,noen sider tilbake her.. :D .Men isåfall hvis han er d,så vil jeg ha denne formasjonen:

-Eboue-Toure-Senderos-Clichy-

Hleb-Fabregas-Rosicky-V.Persie

------Ade-Titi------

Resultat

3-1 til oss,Henry på et raid som er helt sjukt, Rosicky på langskudd,og Fabregas på Brasse..hehehe:PEn straffe til manu i d 85 så øyner de et lite håp..Dette skal bli en fest dag. Tro meg mine venner.

 

Bytter du ut RVP med Flamini og setter han i midten og Rocky på kanten er jeg veldig enig med deg.

 

Dette blir på mange måter en "skjebnekamp" (selv om jeg hater det uttrykket). Vinner vi i dag, er vi bare 6 poeng bak andreplassen og 1 poeng bak L`pool på tredje. Taper vi, får vi ikke den luka ned til Bolton på 5. plass, som vi åpenbart trenger i en ujevn sesong. Jeg har tro på at gutta kan tukte united, selv om det er to formlag som går utpå. Kolo (og Senderos) er absolutt i form nok til å tukte Rooney og Larsson. Larsson er oppskrytt. Park tar Eboue seg av med fysisk back-spill. På midten blir det et hardt slag, men cesc håper jeg tar ansvar. Den største utfordringa, slik jeg ser det, er om Rocky og Gael får has på Ronaldo. Han er etter min mening vært en av de 2-3 beste for united i år, noe som er bekymringsverdig med tanke på kampen i dag.

 

Kampen blir høyst åpen og jevn, så håper jeg bare vi trekker det lengste strået, som sist.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...