Jump to content

2007.01.21 Man Utd H


Atald

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Gleder(gruer) meg sinnsykt til kampen, ett av årets høydepunkter! Vinner vi, kan United få en dårlig periode, og vi fortsetter formen kan de fort bli kamp om gullet. Tror ikke det, men det går an.

 

Vi bør definitivt ikke tape, stoler på Arsene's red and white army og vet vi kan gjøre det bra. Dette er det laget, bak spurs som det blir mest pinlig å tape for. Tenk hva som skjer på treninga på mandag om vi taper på hjemmbane mot mooan utd. :) Vinner vi blir jeg stolt av det helt til neste møte...

 

Håper dette laget:

 

Jens

Justin, Kolo, Phil*, Gael

Aleks, Cesc, Mathieu, Tomas

Titi, Ade

 

*mot Rooney(Saha eller Henke) er han nok bedre alternativ en DJ...

 

Sub: Manuel, DJ, Alex, Abou, RvP

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp som skal og bør merkes med seier.Uavgjort el tap er ikke godkjent her.

Vi er i form og ser ingen grunn til noe defensiv holdning her.

 

Samme laget som ovenfor men tror VP starter.

 

Skal bli godt med en double over Scum denne sesongen...

Link to comment
Share on other sites

Det er sant som det er sagt:

Å holde med et lag er i stor grad lidelse. Et elsk/ hat - forhold. Som man i utgangspunktet ikke blir særlig klok på...

 

Jeg er litt dratt i ( ihvertfall ) 2 retninger når det gjelder hvem som burde spille på topp denne kampen.

Henry i form er for meg en selvfølge ( i likhet med SVÆRT mange andre ), MEN skal vi satse på RvP som virker å være i storform om dagen, ELLER satse på Ade som har vist seg å være svært viktig å ha med i andre kamper hvor vi slitt litt med å få "hull på byllen".

Jeg må være ærlig med meg selv og komme med konklusjonen at jeg ikke vet..........

MEN Wenger knows! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er sant som det er sagt:

Å holde med et lag er i stor grad lidelse. Et elsk/ hat - forhold. Som man i utgangspunktet ikke blir særlig klok på...

 

Jeg er litt dratt i ( ihvertfall ) 2 retninger når det gjelder hvem som burde spille på topp denne kampen.

Henry i form er for meg en selvfølge ( i likhet med SVÆRT mange andre ), MEN skal vi satse på RvP som virker å være i storform om dagen, ELLER satse på Ade som har vist seg å være svært viktig å ha med i andre kamper hvor vi slitt litt med å få "hull på byllen".

Jeg må være ærlig med meg selv og komme med konklusjonen at jeg ikke vet..........

MEN Wenger knows! :)

Enig men man kunne kanskje først spille med Van Persie førsteomgang og kanskje sette på Adebayor etter pause hvis vi ikke får hull på byllen?

Link to comment
Share on other sites

Altså det er få ting som irriterer meg mer enn å se en "supporter" gå ut og si at vi taper kampen 1 uke før den skal spilles. Da også tatt i betraktning at vi er i kjempeform, og stiller med det så godt som beste laget vi har å by på , og ikke glem at det er på Emirates hvor vi ikke har tapt en kamp denne sesongen! Nei... det irriterer meg bare... Ingen begrunnelse... bare "denne kampen taper vi nok... desverre".... Skjerpings Imers!

 

 

Tror kampen blir hard - men tror også dette er en kamp for de store målene. Her lukter det enten en gedigen suser fra Mozart eller ett solo-raid uten like av Henry. Og for all del - det er en stygg liten portugiser som spiller for Manure som også er en som kan finne på mye faenskap...

 

Jeg tror alikevel at vi kommer til å vinne fortjent 4-2. Ronaldo og Henke for Manure - Henry, Rosicky og Van Persie x2 for oss.

 

Laget? Tja...

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Djourou - Clichy

 

Hleb - Diaby - Fabregas - Rosicky

 

Van Persie - Henry

 

 

Subs: Almunia - Senderos - Baptista - Flamini - Walcott

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

 

Lehmann

Eboue-Toure-Senderos-Clichy

 

Walcott-Rosicky-Fabregas-Hleb

 

V.Persie-Henry

 

Innbyttere:

Djorou......Hvis Senderos sliter med farten er det fint å kunne putte innpå DJ hvis vi ikke sliter i luftrommet

Adebayor......Spiller bra mot storlagene og er en goalgetter

Diaby.......Sterk på midtbanen

Baptista......Kjempekamp mot Liverpool. Kan også spille midtbane

Ljungberg/.....Her må man enten velge mellom rutine eller ung glød.Denilson har spilt bra i alle kampene

Denilson... sine og Ljunberg er ute av form og sur på Wenger

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke Ronaldo klarer å sette preg på denne kampen. Når han kommer i kamp med en hardtkjempende Eboue, så får han ikke til noe. Eboue har en god fart, og god i kroppen.

 

Den midtbane spilleren jeg tror setter preg er Fabregas. Om det skulle være en i united så er det Carrick. Han har vært fantastisk.

 

Dette blir en hard bataje, men jeg tror vi går seirende ut. Håper på at Adebayor starter sammen med Henry på topp. Og med RvP på venstre kant. Og med Rosicky på midtben sammen med Cesc. Også håper jeg å få se Baptista (som spiss) ute i andre omgang en gang. Forsvaret er vell bunnsolid, med Djourou, Toure, Clichy og Eboue. Tror nok at det er midtbanen vi kommer til å slite mest. Når vi ikke har Gilberto så mangler vi endel løpskraft og duellkraft. Og når i tilleg united har Carrick og Scholes/Park. På midten så blir det hardt. Men håper og tror at det går bra.

Link to comment
Share on other sites

. Om det skulle være en i united så er det Carrick. Han har vært fantastisk.

Vore fantastisk? Sida når? Han har vel strengt tatt vore ei skuffing i ManU-trøya, med eit par heiderlege unntak. I alle fall slik eg har forstått det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har to-tre united kamerater. Og de sier at han har vert god. Og det jeg har sett av han så er det synd han ikke spiller i Arsenal drakta.

.. så du stoler på de 2-3 kameratene dine som heier på ManUtd -> Som selvsagt sier at dems spillere er best og de er sååå gode? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har to-tre united kamerater. Og de sier at han har vert god. Og det jeg har sett av han så er det synd han ikke spiller i Arsenal drakta.

.. så du stoler på de 2-3 kameratene dine som heier på ManUtd -> Som selvsagt sier at dems spillere er best og de er sååå gode? :)

 

Han har faktisk vært ganske god denne sesongen.! Muligens ikke i begynnelsen, men har vist at han er i kjempe form nå i de siste kampene..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har to-tre united kamerater. Og de sier at han har vert god. Og det jeg har sett av han så er det synd han ikke spiller i Arsenal drakta.

.. så du stoler på de 2-3 kameratene dine som heier på ManUtd -> Som selvsagt sier at dems spillere er best og de er sååå gode? :P

 

Han har faktisk vært ganske god denne sesongen.! Muligens ikke i begynnelsen, men har vist at han er i kjempe form nå i de siste kampene..

 

Skjønner ikke hvor vi skulle gjort av han? Vi har jo Cesc og Gilberto sentralt...

 

I de kampene jeg har sett Carrick så har han ikke vært spesielt god. Han er en god spiller når han er i form, men jeg ville aldri byttet bort Cesc eller Gilberto mot han.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har to-tre united kamerater. Og de sier at han har vert god. Og det jeg har sett av han så er det synd han ikke spiller i Arsenal drakta.

.. så du stoler på de 2-3 kameratene dine som heier på ManUtd -> Som selvsagt sier at dems spillere er best og de er sååå gode? :P

 

Han har faktisk vært ganske god denne sesongen.! Muligens ikke i begynnelsen, men har vist at han er i kjempe form nå i de siste kampene..

 

Skjønner ikke hvor vi skulle gjort av han? Vi har jo Cesc og Gilberto sentralt...

 

Dessuten, i de kampene jeg har sett Carrick så har han ikke vært spesielt god.

 

Jeg ser faktisk Carrick bedre enn Gilberto jeg... Jeg elsker Gilberto for all del men.. Gilberto er mer ustabil og sånt.. Carrick kunne evt. steppet inn når Gilberto legger opp om ikke så altfor lenge!

Link to comment
Share on other sites

Spøkefugler på forumet i dag ser jeg.Carrick er vel en av United fansens store skuffelser. Kjenner mange United supportere og de fleste mener han er en nedtur.

Gilberto er en mye bedre defensiv spiller enn Carrick og med 7 mål på samvittigheten er han nok bedre offensivt og.

Når det er sagt så har Carrick vært god i de siste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Syns det er komisk at noen betaler 18 millioner pund for han. Særlig når vi får Rosicky til 7.

 

Ja du sier noe der he he :P

 

Så vil jeg si syns han var bedre i Tottenham og Westham en han har vært i Man Utd så har han ikke blitt noe bedre nei langt der i fra, pluss Gilberto er så mye bedre på hode og har skort flere viktige mål for oss :D

Link to comment
Share on other sites

Det er sant som det er sagt:

Å holde med et lag er i stor grad lidelse. Et elsk/ hat - forhold. Som man i utgangspunktet ikke blir særlig klok på...

 

Jeg er litt dratt i ( ihvertfall ) 2 retninger når det gjelder hvem som burde spille på topp denne kampen.

Henry i form er for meg en selvfølge ( i likhet med SVÆRT mange andre ), MEN skal vi satse på RvP som virker å være i storform om dagen, ELLER satse på Ade som har vist seg å være svært viktig å ha med i andre kamper hvor vi slitt litt med å få "hull på byllen".

Jeg må være ærlig med meg selv og komme med konklusjonen at jeg ikke vet..........

MEN Wenger knows! :P

Enig men man kunne kanskje først spille med Van Persie førsteomgang og kanskje sette på Adebayor etter pause hvis vi ikke får hull på byllen?

 

Jo da. Har tenkt litt på det nå. Sant som du sier: Ville nok ha startet med RvP som tross alt er i kanonform! Og heller fått innpå "manu-dødaren" Ade hvis det skulle trenges etter pause!

Håper og tror dette blir løsningen til A.W!

MEN hva med Baptista? Kan han kanskje bli en joker?

Link to comment
Share on other sites

Det er sant som det er sagt:

Å holde med et lag er i stor grad lidelse. Et elsk/ hat - forhold. Som man i utgangspunktet ikke blir særlig klok på...

 

Jeg er litt dratt i ( ihvertfall ) 2 retninger når det gjelder hvem som burde spille på topp denne kampen.

Henry i form er for meg en selvfølge ( i likhet med SVÆRT mange andre ), MEN skal vi satse på RvP som virker å være i storform om dagen, ELLER satse på Ade som har vist seg å være svært viktig å ha med i andre kamper hvor vi slitt litt med å få "hull på byllen".

Jeg må være ærlig med meg selv og komme med konklusjonen at jeg ikke vet..........

MEN Wenger knows! :P

Enig men man kunne kanskje først spille med Van Persie førsteomgang og kanskje sette på Adebayor etter pause hvis vi ikke får hull på byllen?

 

Jo da. Har tenkt litt på det nå. Sant som du sier: Ville nok ha startet med RvP som tross alt er i kanonform! Og heller fått innpå "manu-dødaren" Ade hvis det skulle trenges etter pause!

Håper og tror dette blir løsningen til A.W!

MEN hva med Baptista? Kan han kanskje bli en joker?

 

Kunne nok kanskje ha vært greit med Baptista utpå her ja. Let him kick som ManU-ass, sier bare jeg! Trur han snart har vendt seg til den engelske spillestilen, og kan kjempe litt, og bruke fysikken!

Men jeg tror ikke han spiller mye mot ManU fordet.

 

Men jeg mener ikke at RvP nå er i kanonform. Hvis jeg ikke husker helt feil så var RvP helt usynlig i store deler av Blackburn-kampen i helga, og Adè gjorde angrepsjobben helt alene strålende mot ManU sist, og det kunne vært digg å se hva Henry og Adè kan utrette nå, når Henry er i god form, og Adè har vendt seg til PL.

 

Men jeg blir ikke sikker. Det kan bli hvem som helst av de tre, etter min mening, men jeg håper Adè selv.

 

Btw: Har laget signatur til deg, 1general...ligger i Signatur-tråden under Off Topic.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...