Jump to content

2006.12.10. Chelsea B


Sindre

Recommended Posts

Til alle så ska på scotsman å sjå kamp, lær denna songen;

 

One man went to bed,

went to bed with ashley,

one man and his mobilephone, went to bed with ashely!!

 

Two men went to bed,

went to bed with ashley,

two men, one man and his mobilephone, went to bed with ashely!!

 

Three men went to bed,

went to bed with ashley,

three men, two men, one man and his mobilephone, went to bed with ashely!!

 

Osv....

 

Hvordan går melodien?

 

 

ja da va da... komme ikkje på ka melodi da e, noken som har hørrt songen før og kan hjelpa?

 

har sangen på mobilen, tatt opp på red action, men det er som "avr" fil og den får eg ikkje spelt av på dataen... :angry: (help!!, anybody? No!)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Jeg ser på Arsenal.com at Senderos og Djourou sannsynligvis starter kampen mot Chelsea og må ærlig innrømme at det skremmer meg litt. Har ingen sjef i den bakre fireren da, så da må evnt. Gilberto ta en enda mer defensiv rolle og Lehmann skrike mer enn vanlig.. for posisjonering og orientering er noen enhver midtstopper trenger. Og man trenger en som står bak deg og skriker!

Drogbra har kost seg på Senderos sin bekostning før, men jeg har en mistanke om at han ikke får det like lett denne gangen, mulig jeg er naturlig positiv fordi jeg brenner for Arsenal, men en spiller som Senderos tror jeg hele tiden vil bevise at han har lært.

 

Ellers så håper jeg Baptista får mer enn 4-5 min denne kampen, han er en stor spiller og trenger vise seg frem. Og jeg tror at han i nettopp en slik kamp kan være fjæra på vektskåla.. en gjennombruddshissig og skuddgla brasilianer er aldri å forakte.

 

Jeg synes også det er et for stort fokus på Ashley, såklart får store spillere som skifter til en naboklubb mye oppmerksomhet, men jeg føler at man heller bør fokusere på å stå bak laget og klemme Arsenal nærmere sitt bryst enn å dytte Cole bort.

 

Gjort er gjort :angry:

 

Uansett, kampen blir et fint avbrekk i en travel eksamenstid, så håper Gunners gir meg en grunn til å gå med hodet hevet på Mandag.

 

God helg.

Link to comment
Share on other sites

Til alle så ska på scotsman å sjå kamp, lær denna songen;

 

One man went to bed,

went to bed with ashley,

one man and his mobilephone, went to bed with ashely!!

 

Two men went to bed,

went to bed with ashley,

two men, one man and his mobilephone, went to bed with ashely!!

 

Three men went to bed,

went to bed with ashley,

three men, two men, one man and his mobilephone, went to bed with ashely!!

 

Osv....

 

Hvordan går melodien?

 

 

ja da va da... komme ikkje på ka melodi da e, noken som har hørrt songen før og kan hjelpa?

 

har sangen på mobilen, tatt opp på red action, men det er som "avr" fil og den får eg ikkje spelt av på dataen... :angry: (help!!, anybody? No!)

 

Fat-Frank songen, samme melodi.

 

Ten men went to bed with Ashley.

 

Enjoy :rolleyes: . The Rocket er meget bra på kampdagar. Utrulig livlig før og etter kamp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser på Arsenal.com at Senderos og Djourou sannsynligvis starter kampen mot Chelsea og må ærlig innrømme at det skremmer meg litt. Har ingen sjef i den bakre fireren da, så da må evnt. Gilberto ta en enda mer defensiv rolle og Lehmann skrike mer enn vanlig.. for posisjonering og orientering er noen enhver midtstopper trenger. Og man trenger en som står bak deg og skriker!

Drogbra har kost seg på Senderos sin bekostning før, men jeg har en mistanke om at han ikke får det like lett denne gangen, mulig jeg er naturlig positiv fordi jeg brenner for Arsenal, men en spiller som Senderos tror jeg hele tiden vil bevise at han har lært.

 

Senderos blir sjefen bak der. Han er ein ledertype. At han ikkje er heilt i matchform kan derimot bli eit problem. Og Drogba kan være eit problem for hvem som helst. Det fekk bl.a Carragher merke tidligere i høst..

Link to comment
Share on other sites

Off, må innrømme at jeg gruer meg litt til denne. Hadde følt meg mye bedre hvis Toure eller Gallas, helst begge to, hadde vært spilleklare.

 

Hvis Djorou ikke blir klar tror jeg Wenger velger Hoyte i midten sammen med Senderos. Hoyte er ganske kjapp, så det er ikke sikkert det er helt ille, men noen ønskesituasjon er det ikke.

Backene gir seg selv, ingen grunn til forandring der.

Gilberto blir i sin vanlige rolle.

De fire øvrige på midten er kanskje ikke like klare, med unntak av Cesc, han spiller selvsagt.

Er ganske sikker på at Adebayor starter ensom på topp, og da er det 3 palsser igjen.

Har en følelse av at Babtista slippes til i denne, og da tviler jeg på at Van Persie stiller samtidig.

Ljungberg har fått 3 starter på rad nå, og hviles muligens, men erfaringen hans er god å ha i et ungt lag, så jeg tror han spiller fra start på høyrekanten. Har hatt litt sansen for Hleb på venstrekanten, og ser gjerne at han spiller der i morgen.

 

Da blir laget:

Lehmann

Eboue-Djorou/Hoyte-Senderos-Clichy

Gilberto

Ljungberg-Cesc-Baptista-Hleb

Adebayor

 

Benk:

Almunia-Flamini-Walcott-Van P-Hoyte/Song

 

Hva Ashley Cole angår, ser jeg ingen grunn til å bruke krefter på å "hetse" fyren. Hadde faktisk vært det beste om Arsenalfansen på Stamford Bridge ignorerer ham fullstandig. La oss vise at vi holder litt høyere klasse enn ham..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også det er et for stort fokus på Ashley, såklart får store spillere som skifter til en naboklubb mye oppmerksomhet, men jeg føler at man heller bør fokusere på å stå bak laget og klemme Arsenal nærmere sitt bryst enn å dytte Cole bort.

 

Gjort er gjort :D

 

 

Hva Ashley Cole angår, ser jeg ingen grunn til å bruke krefter på å "hetse" fyren. Hadde faktisk vært det beste om Arsenalfansen på Stamford Bridge ignorerer ham fullstandig. La oss vise at vi holder litt høyere klasse enn ham..

 

Hilsen Nilsen

 

Stiller meg bak oppfordringene fra herrene Ramsrud og Nilsen. Da Sol Campbell gikk til Arsenal, satt Tottenham igjen med null og niks. Da Cole gikk til Chelsea satt vi igjen med Gallas og en god slump penger. Derfor klarer jeg ikke hisse meg særlig opp over ham. Han er tydeligvis ikke den skarpeste kniven i skuffen og han har åpenbart hatt svært dårlige rådgivere. Men verdt å bruke veldig mye energi på? Nei, det orker ikke jeg ihvertfall.

 

Kampen: Mitt tips er at Senderos gjør en kanonmatch. Sannsynligvis kommer Arsenal til å ligge forholdsvis lavt og forhåpentligvis vil det føre til løpsdueller for nevnte Senderos. Jo sjeldnere han trenger å snu seg for å løpe efter ballen jo bedre.

 

Tipper 0-1 med en av våre midtstoppere som matchvinner. :D

 

Come on Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Frykter at vi går på en skikkelig smell, tror vi taper 3-1. Henry bruker å heve seg betraktelig i slike oppgjør, og savnet av han kommer til å bli stort. Det er i slike kamper Ljungberg, Gilberto og Lehman må vise hva de duger til.

Link to comment
Share on other sites

Med Toure, Gallas, Rosicky, og Henry ute, så frykter jeg at vi skal slite hardt i morgendagens kamp mot Chelsea.

Vi vil antakelig se en meget ung forsvarsrekke bestående av: Eboue (23år), Senderos (21år), Djourou (19år), og Glichy (21år), noe som kan være en svært vanskelig test mot så mange klassespillere som Chelsea har offensivt.

Det er ikke dårlige spillere som jeg nevner i forsvarsrekka, for det er stor fart på backplassene mens stopperene besitter bra fysikk og ungt mot. Det jeg frykter er at samspillet kan føre til misforståelser, og at dette fort kan gi muligheter for Chelsea utover kampen. De er lite vant til å spille sammen, og derfor kjenner de ikke hverandre på den måten som en forsvarsrekke med mange kamper sammen og som hele tiden veit hva den andre gjør i diverse situasjoner.

 

Midtbanen må jobbe hardt for at Chelsea med antakelige Makelele, Lampard, Essien, og Ballack, ikke skal få komme seg forbi, og føre til skuddhold eller pasninger igjennom til Drogba og Shevchenko. Det er svært viktig at vi jobber sammen i bevegelsene på midtbanen, og hvilken formasjon skal vi spille i denne kampen for at dette leddet skal ha sterkest mulig kort for suksess?

 

Min første tanke var 4-5-1, med Ljungberg og Persie/Hleb på kantene, mens vi kjører Fabregas, Gilberto og Baptista sentralt. Litt mere muskler med Baptista inn i 5'eren på midtbanene, men kan det bli baktungt med kun en spiss mot Chelsea?

 

Kunne det vært en idee å overrasket med (4-4-2) Persie og Ade på topp, mens Ljungberg og Fabregas tar kantene (ja, jeg veit Fabregas er best sentralt, men han kan være en viktig brikke for å stoppe Chelsea på kanten med sin spillerforståelse og evner, både offensivt og defensivt), og ha Gilberto og Baptista sentralt?

 

Det er ikke lett å tenke på hva som vil være best mot et lag med så mange innkjøpte klassespillere, og som besitter klasse også på benken i mange (alle?) posisjoner i laget. De er råsterke på hjemmebane, selv om vi har hatt en god statistikk over de siste 10årene der borte..

 

Blir vi for defensive, tror jeg at vi kan slite utover kampen. Det er viktig å kjøre på når vi har sjansen, slik at Chelsea ikke kan pøse på spillere fremover på banen utover kampen uten at de redd for våre kontringer o.l

Vi må tørre å spille ball, slik at vi ikke må løpe for mye mellom å bruke krefter på å få tak i ballen.

 

Jeg er nok ikke direkte opptimist foran morgendagens kamp, men sjansen for at vi kan slå til er til stede. Alt er mulig, og med en seier så er ikke det historiens største overraskelse......

 

+

* Vi har mange spillere på laget som holder meget høyt nivå

* Unge spillere som vil vise seg frem, og som ofrer alt

* Er i en god uke (3-0 mot spurs, og videre i cl med en taktisk uavgjort mot et sterkt Porto lag på bortebane)

* Vi er ikke favoritter, og har derfor ikke presset på oss... Vi slo Utd tidligere denne sesongen, men dette er nok en vanskeligere kamp når man ser situasjonen der og nå.

 

-

* Urutinert forsvarsrekke, som ikke er samspilte

* Mangler flere brikker i laget som har stått frem sesong etter sesong (Henry offensivt, og Toure defensivt)

* Møter et lag som er bedre enn oss på papiret, og som er beinsolide på hjemmebane

 

Min konklusjon:

Jeg håper at vi klarer å kjempe oss til poeng i morra (uavgjort), men frykter at det kan bli for tungt for gutta mot Chelsea. Uansett, vi har klart bragder tidligere og man veit aldri med fotballen. Kanskje alt stemmer for oss i morra, mens Chelsea ikke har dagen?

 

Jeg hadde nok vært mer positiv om Henry, Rosicky, Gallas, og Toure var skadefrie, siden dette er spillere som hever laget sine kvaliteter. Henry på banen gjør at motstanderene ofte må dobbeltsikre, og derfor gir dette større rom for andre spillere i laget.

 

Toure og Gallas som stopperduo trenger man ikke være en rakettforsker for å skjønne at dette er toppklasse, og at alle lag med slike spillere ville fått en redusert trygghet og kvalitet inn.

Men vi har mange talenter i dette laget som har visst sine evner tidligere, og som sikkert vil inn for å gi alt i denne kampen. Senderos og Djourou har stort potensiale begge to, og det er bare å støtte de 100% både før, under og etter kampen.

 

Skader og karantener er en del av gamet, og det må vi bare akseptere. Kamp skal det uansett bli, og vi får håpe vi får en ny god Arsenal dag i morgen.

Uansett, jeg gleder meg til å se kampen og hvordan det utarter seg. Kan et ungt og fremmadstormene lag med skader slå laget som kan kjøpe alt (og som nesten kjøper alt)?

 

Det er vel også en av få kamper i året hvor Arsenal har support fra hele England, så det må vi også ta med oss i morra :D

Link to comment
Share on other sites

Dette er en av årets begivenheter. Chelsea-Arsenal. Gleder meg som en unge gleder seg til å åpne julegaver. Dette er vel en sånn 6 poengers kamp. Vinner vi tar vi innpå Chelsea, taper vi, kommer Chelsea et godt stykke foran oss. MEn trur vi vinner 1-0. Med RvP som målscorer.

 

Men jeg får jo så klart ikke sett pga. Lysmesse. Jeg må på den, fordi jeg er onfirmant i år. Men men... Det er jo et oppgjør senere i sesongen og... :D

Link to comment
Share on other sites

Eg fant denne songenen på eit anna forum:

Cheryll is a slapper

She is a dirty Whore

And when shes f****g cashley

She thinks of Adebayor

 

Ganske fengjande song. Melodien seier seg vel sjølv.

 

konge sang!!! :D

 

Det råeste!! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Duellen mellom Senderos og Drogba kommer til å bli nøkkelen i denne kampen. Wenger har sagt at sveitseren har vokst fra de siste to møtene, men det får vi først sett fra klokka 5. Ellers er det viktig at midtbanen vår fortsetter å gjøre strålende kamper mot storlagene. Det er leit at Rosicky er ute på midten, men vi har fått tilbake Ljungen som er en god fighter. Jeg har en følelse av at RvP kommer til å score det første målet - og vi vet alle hva som skjer når Arsenal scorer det første målet :D. Men jeg er redd for dødballer imot :|

 

Håper på dette laget:

 

----------Lehmann-------------

Eboue-Djorou-Senderos-Clichy

-----------Gilberto------------------

--Ljungberg---Cesc---RvP---

----------Baptista-------------

----------Adebayor------------

 

Men tror at Flamini starter istedenfor Baptista og RvP blir flyttet opp som hengende spiss.

Link to comment
Share on other sites

Duellen mellom Senderos og Drogba kommer til å bli nøkkelen i denne kampen. Wenger har sagt at sveitseren har vokst fra de siste to møtene, men det får vi først sett fra klokka 5. Ellers er det viktig at midtbanen vår fortsetter å gjøre strålende kamper mot storlagene. Det er leit at Rosicky er ute på midten, men vi har fått tilbake Ljungen som er en god fighter. Jeg har en følelse av at RvP kommer til å score det første målet - og vi vet alle hva som skjer når Arsenal scorer det første målet :). Men jeg er redd for dødballer imot :|

 

 

 

 

Kan være at Senderos har vokst siden sist han møtte Drogba, men vokst har virkelig Drogba også gjort, har har vel den beste spissen i PL denne sesongen? Blir veldig avgjørende at han ikke får snudd opp inne i boksen! Men klarer vi å ungå baklengs på døballer så ligger vi godt ann!

 

Håper at gutta prøver på langskudd idag, og ikke skal spille ballen i mål! Så Van Persie skyt masse.

Link to comment
Share on other sites

Duellen mellom Senderos og Drogba kommer til å bli nøkkelen i denne kampen. Wenger har sagt at sveitseren har vokst fra de siste to møtene, men det får vi først sett fra klokka 5. Ellers er det viktig at midtbanen vår fortsetter å gjøre strålende kamper mot storlagene. Det er leit at Rosicky er ute på midten, men vi har fått tilbake Ljungen som er en god fighter. Jeg har en følelse av at RvP kommer til å score det første målet - og vi vet alle hva som skjer når Arsenal scorer det første målet :). Men jeg er redd for dødballer imot :|

 

Håper på dette laget:

 

----------Lehmann-------------

Eboue-Djorou-Senderos-Clichy

-----------Gilberto------------------

--Ljungberg---Cesc---RvP---

----------Baptista-------------

----------Adebayor------------

 

Men tror at Flamini starter istedenfor Baptista og RvP blir flyttet opp som hengende spiss.

 

Må si meg enig med lagoppstillingen din, Magnus. Den er spennende, men Wenger velger nok noe mer tradisjonelt. Som du sier, duellen Drogba/Senderos blir avgjørende. Vi har jo ikke akkurat gode minner fra det tidligere, men kanskje kan dette bli vendepunktet?

 

Det hadde smakt fantastisk med første seier over Múrinho. Vi har tross alt ikke slått dem siden han tok over. Og før det hadde vi balletak på Chelsea, så kanskje vi kan koble et grep igjen idag?

 

Det er en helt åpen kamp, typisk om det blir 1-0 til et av lagene, på et møkkamål (eksempelvis kneet til drogba som for to år siden).

 

Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Må si meg enig med lagoppstillingen din, Magnus. Den er spennende, men Wenger velger nok noe mer tradisjonelt. Som du sier, duellen Drogba/Senderos blir avgjørende. Vi har jo ikke akkurat gode minner fra det tidligere, men kanskje kan dette bli vendepunktet?

 

Det hadde smakt fantastisk med første seier over Múrinho. Vi har tross alt ikke slått dem siden han tok over. Og før det hadde vi balletak på Chelsea, så kanskje vi kan koble et grep igjen idag?

 

Det er en helt åpen kamp, typisk om det blir 1-0 til et av lagene, på et møkkamål (eksempelvis kneet til drogba som for to år siden).

 

Go Gunners!

 

 

Da satser vi på mål med rompa til Senderos!!!

Link to comment
Share on other sites

Duellen mellom Senderos og Drogba kommer til å bli nøkkelen i denne kampen. Wenger har sagt at sveitseren har vokst fra de siste to møtene, men det får vi først sett fra klokka 5. Ellers er det viktig at midtbanen vår fortsetter å gjøre strålende kamper mot storlagene. Det er leit at Rosicky er ute på midten, men vi har fått tilbake Ljungen som er en god fighter. Jeg har en følelse av at RvP kommer til å score det første målet - og vi vet alle hva som skjer når Arsenal scorer det første målet :). Men jeg er redd for dødballer imot :|

 

Håper på dette laget:

 

----------Lehmann-------------

Eboue-Djorou-Senderos-Clichy

-----------Gilberto------------------

--Ljungberg---Cesc---RvP---

----------Baptista-------------

----------Adebayor------------

 

Men tror at Flamini starter istedenfor Baptista og RvP blir flyttet opp som hengende spiss.

fin formasjon. saann skulle jeg likt aa se Wenger kjoere 4-5-1, hvis han absolutt maa.

 

"gru-glede" er det rette ordet. 87% av meg forventer at vi blir mosa, resten haaper paa en knalldag for unggutta. det er jo ikke bare drogba og sende som dueller utpaa her. hva med sheva vs. djorou+++

 

haaper og ber for selvmaal av Cashley Cunt og et av Ade hvor han lurer Cunt aa paa Arsenal-tribunen slik at "Cheryll-sangen" for en ekstra punch.

 

lykke til folkens!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...