Jump to content

2006.12.10. Chelsea B


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

vi vinner 2-1, djourou skårer først(60 i odds på expekt :) ), å persie på et frispark :P ..

Lykke til alle sammen

 

Uten Toure, Gallas og Henry vil alt annet enn Chelsea seier i dag være en aldri så liten sensasjon. Er redd at Arsenals forsvar blir for urutinert i dag. Beklager pessimismen! Selv mener jeg det er realisme fremfor pessimisme. Håper selvsagt jeg tar feil!!! Overraskelser har skjedd på en fotballbane før. :P

Link to comment
Share on other sites

Ikke så illle kamp som jeg hadde forventet. Arsenal skaper noe, men Chealse har jo hatt ett stolpeskudd. Men 0-0 er vel greit etter snart 40 min spilt. Hvor mange sjangser skal Flamini ha i startoppstillingen til Wenger før AW skjønner at han er ubrukelig og det er MANGE som klarer å gjøre jobben hans bedre . BTW: takk gud for at vi har spillere på hver stolpe på cornere =)

Link to comment
Share on other sites

Ikke så illle kamp som jeg hadde forventet. Arsenal skaper noe, men Chealse har jo hatt ett stolpeskudd. Men 0-0 er vel greit etter snart 40 min spilt. Hvor mange sjangser skal Flamini ha i startoppstillingen til Wenger før AW skjønner at han er ubrukelig og det er MANGE som klarer å gjøre jobben hans bedre . BTW: takk gud for at vi har spillere på hver stolpe på cornere =)

 

Nå har vel ikke akkurat Flamini gjort seg bort, eller skal vi finne en syndebukk idag også? Vil jo også nevne at Flamini gjør en ærlig innsats uansett hvor han blir plassert, og er en nyttig squad player som ikke klager om han må sitte ofte på benken. Dette så vi bl.a beviset på i fjor når han spilte meget bra på venstre back hvor han ble plassert etter skadeproblemer......., og han har også hatt flere gode kamper som sentral midtbane. Løper og forstyrrer motstanderen konstant, selv om han ikke er en elegant spiller som f.eks Fabregas. Gjort en viktig jobb denne 1.omgangen mot Ballack, Lampard og Makelele.

 

Hele laget kjemper bra, men vi ser at kommunikasjonen i forsvarsrekka i enkelte situasjoner ikke er på topp. Dette kommer av at de ikke har spilt mye sammen, og møter bevegelige OG DYKTIGE spillere. Det er likevel fult akseptert det de har prestert i 1.omgang.

 

Nei, vi er nok litt heldigemen positivt overrasket over de første 45minuttene.

Link to comment
Share on other sites

Første omgang forholdsvis som forventet. Chelsea har vært nærmest og Drogba og Sheva virker farlige. Dog; Chelski har vært overraskende slappe i presset når Arsenal har vært i etablert angrep, så mulighetene er så absolutt til stede. Spørsmålet er hvor mye våre gutter orker herifra og ut når mannfolka til Chelski fortsetter å male på. Jeg tror dessverre det kan bli litt tøft og vil gjerne se Freddie nå.

 

Forøvrig et fabelaktig panel hos Canal+ i dag, hvor alle omtaler Arsenal som "vi". :) Respect!

Link to comment
Share on other sites

Synd at ikke Baptista eller Ljungberg er inne istede for Flamini .. Også synes jeg vi mangler en på topp, får jo ikke til så mye der. Men var vel ganske likt mot United, virka litt tomt på toppen da og. Håper også Senderos får roa ned nervene litt igjen, han sleiva og styra fælt et par ganger der ute

Link to comment
Share on other sites

Haha, noen som har sett baksida på drakta til Wright-Phillips? Navnet går i en komplett halvsirkel. :P

 

Edit: Senderos er faen ikke verdig draktnummeret sitt.

 

Editedit: Robben er enormt skummel nå. Må få stoppet han høyere opp på banen. :/

 

Editeditedit: Pent skudd av Fabregas. Synd vi ikke fikk corner i den situasjonen. Sportslig gjort av van Persie å signalisere at det ikke var straffe.

 

Editediteditedit: Flamster!!!! JAAAA!!! :P:D:D:D:D:D:D

 

EDietietet: HÆLVETTTEETETET :@:@

 

edit, final v: Sukk. :)

Link to comment
Share on other sites

Fytterakkern for en avslutning!!

 

Flamini er konge, og det var en vanvittig innsats av hele laget i dag!!! Fryktelig surt at Chelsea fikk inn et mål, men de fortjente det vel etter det vanvittige presset på slutten...

 

Vi fikk i hvertfall med oss et poeng!! :)

Link to comment
Share on other sites

hehe...jeg syns dette var et fortjent poeng :P :)

 

Syns Wenger kunne gjort et par bytter til for det virket som Arsenal ikke kom dit for å vinne, men for å holde unna tap. Greide det forsåvidt tross voldsomt Chelsea-press.

 

Denne kampen hadde vi tapt klart uten en strålende Gilberto og en god porsjon flaks. Syns også Djourou var kjempegod.

 

Fy flate som vi savnet Kolo baki der! Nå må Wenger skjønne at Senderos ikke er god nok og kommer ikke til å bli det heller. Føler han spilte bare fordi vi ikke hadde noen annen.

 

Vi må være fornøyd med dette poenget i kanskje sesongens vanskeligste bortekamp.

Link to comment
Share on other sites

FLamini scora tilslutt, og redda Lampard fra å score 5 sec før slutt. Så kan vel si at han redningen. Selv om jeg ønsket at skulle bli byttet ut tidligere. Godt skuespill av Drogba og Lehmann, men begge fikk kult kort. Drogba er jo Mr.Dive, så han kan det med skuespill.

Link to comment
Share on other sites

Irriterande måte målet til Chelsea kom på, men eg trur egentlig at me skal innsjå at me var ganske heldige likevel.

 

Gilberto er Man of the Match. Heilt utruleg kamp av brasilianeren.

 

Hleb var mykje negativt involvert mot slutten: Først 'mister' han ballen slik at Chelsea scorer, og etterpå bommer han på ein gedigen mulighet.

Link to comment
Share on other sites

Ok, vi var vel heldige alt i alt, men det driter jeg i.

Og jeg driter i hva Mourinho kommer til å si, hva chelseafansen mener, og hva pressen vil skrive.

 

Et lag med bokstavlig talt usamspilte guttunger makter uavgjort, på bortebane, mot et lag proppfullt med voksne verdensstjerner.

Jeg bærer mitt Arsenalskjerf med stolthet hver eneste dag, og særlig etter i dag.

Dette laget kommer til å bli noe virkelig stort!

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Ok, vi var vel heldige alt i alt, men det driter jeg i.

Og jeg driter i hva Mourinho kommer til å si, hva chelseafansen mener, og hva pressen vil skrive.

 

Et lag med bokstavlig talt usamspilte guttunger makter uavgjort, på bortebane, mot et lag proppfullt med voksne verdensstjerner.

Jeg bærer mitt Arsenalskjerf med stolthet hver eneste dag, og særlig etter i dag.

Dette laget kommer til å bli noe virkelig stort!

 

Hilsen Nilsen

 

Støttes 100%

Vi hadde flaks, men det skal Arsenal også få lov til å ha.

Vi spiller på bortebane mot det laget i verden med flest klassespillere, et sinnsykt godt lag.

Vi har en hel drøss av talenter som står frem og kjemper til seg 1poeng.

Vi mangler nøkkelspillere i laget, og da mener jeg nøkkelspillere (Toure, Gallas, og Henry. + Rosicky som fortsatt er ny i laget, men vi veit kvalitetene).

 

Så får folk henge ut hvem de vil, jeg er stolt som deg Nilsen.

 

La oss støtte gutta, for dette her var 100% stå-på-vilje mot enormt gode spillere på bortebane.

Stolt!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...