Jump to content

2006.12.10. Chelsea B


Sindre

Recommended Posts

og til piscator:

jeg er vanligvis en snill og grei kar som ikke sier mye kjipt om folk og deres prestasjoner. jeg hadde ikke kalt Cygan faa Spygan hvis han var kollegaen min, eller jeg moette han face to face, men naar det kommer til fotball tar jeg den ut hele veien. og bruke saa mye tid og energi paa 22 mann og ei laerkule er jo ganskje "dumt" i seg selv, men jommen er det ikke deilig og vaere litt dust av og til. regner ikke med at jeg overbeviser deg, men det er i hvertfall saann jeg tenker.

 

synes det ble litt hoeytidlig her inne. det naermer seg riktignok jul, men det finnes da mer alvorlige ting i verden enn fotball. kanskje nettopp i disse tider er det viktig aa huske paa det (ups! der ble jeg litt serioes jeg ogsaa :) )

 

fair enough! Mine kommentarer må ses i en generell sammenheng. Sier man noe med et visst glimt i øyet blir det jo noe helt annet enn om noe sies i fullt alvor. Og det er jo strengt talt bare den som kommer med utsagnet som kan vite dette helt sikkert. Og det er få steder hvor det er lettere å misforstå hverandre enn på internett. Og erfaring viser jo at folk misforstår hverandre hele tiden. Derfor er slike virkemidler også "farlige" å bruke. Og for øvrig kan jeg være enig i at det er ganske sprøtt at det i det hele tatt går an å være så opptatt av 22 menn som løper rundt etter en lærkule. Vi er vel kanskje ikke helt gode noen av oss...!? ;)

 

Jeg må bare være halvparten så sprø som dere da jeg kun bryr meg om 11 av de på banen. De andre 11 kan godt stå stille eller gå hjem for min del :P ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Fat-Frank: The other week myself and my cousin Jamie Redknapp were out to dinner in a London restaurant and Lehmann was sitting just feet from us on another table. We acknowledged him and he completely blanked both of us. In fact, when he left, we walked right past our table and didn’t even have the decency to say anything.

 

Hehe.

Link to comment
Share on other sites

Fat-Frank: The other week myself and my cousin Jamie Redknapp were out to dinner in a London restaurant and Lehmann was sitting just feet from us on another table. We acknowledged him and he completely blanked both of us. In fact, when he left, we walked right past our table and didn’t even have the decency to say anything.

 

Hehe.

 

he he, stakkars Fat boy. Agerer som en bortskjemt drittunge som har litt for høye tanker om seg selv... i så henseende er han jo i godt selskap i sin egen klubb...! :) :P

Link to comment
Share on other sites

Fat-Frank: The other week myself and my cousin Jamie Redknapp were out to dinner in a London restaurant and Lehmann was sitting just feet from us on another table. We acknowledged him and he completely blanked both of us. In fact, when he left, we walked right past our table and didn’t even have the decency to say anything.[/i]

 

Hehe.

Her er det Arseblog hadde å sei om den saken: "While the stuff like diving with Drogba does annoy me it’s stuff like that which makes me like Jens so much. It must have been awkward for him though. Imagine those two shithounds sitting next to you in a restaurant. They’d only arrive after you’d ordered as well so you couldn’t leave and go somewhere else. Anyway, what did Lampard expect? Jens was probably afraid that if he said anything Lampard would take it as a sign that he could come over and scoff up all the food on his plate. Well played, Sir."

 

:) Herlig humor på Arsebloggeren.

Link to comment
Share on other sites

og til piscator:

jeg er vanligvis en snill og grei kar som ikke sier mye kjipt om folk og deres prestasjoner. jeg hadde ikke kalt Cygan faa Spygan hvis han var kollegaen min, eller jeg moette han face to face, men naar det kommer til fotball tar jeg den ut hele veien. og bruke saa mye tid og energi paa 22 mann og ei laerkule er jo ganskje "dumt" i seg selv, men jommen er det ikke deilig og vaere litt dust av og til. regner ikke med at jeg overbeviser deg, men det er i hvertfall saann jeg tenker.

 

synes det ble litt hoeytidlig her inne. det naermer seg riktignok jul, men det finnes da mer alvorlige ting i verden enn fotball. kanskje nettopp i disse tider er det viktig aa huske paa det (ups! der ble jeg litt serioes jeg ogsaa :) )

 

fair enough! Mine kommentarer må ses i en generell sammenheng. Sier man noe med et visst glimt i øyet blir det jo noe helt annet enn om noe sies i fullt alvor. Og det er jo strengt talt bare den som kommer med utsagnet som kan vite dette helt sikkert. Og det er få steder hvor det er lettere å misforstå hverandre enn på internett. Og erfaring viser jo at folk misforstår hverandre hele tiden. Derfor er slike virkemidler også "farlige" å bruke. Og for øvrig kan jeg være enig i at det er ganske sprøtt at det i det hele tatt går an å være så opptatt av 22 menn som løper rundt etter en lærkule. Vi er vel kanskje ikke helt gode noen av oss...!? ;)

 

Jeg må bare være halvparten så sprø som dere da jeg kun bryr meg om 11 av de på banen. De andre 11 kan godt stå stille eller gå hjem for min del :P ;)

hehe.. de andre 11 kan ryke aa reise langt og lenge til helvete, helst mens Arsenal spiller mot dem ;)

 

det er vel en essens av alvor i alt tullet man lirer av seg naar man snakker om fotball og glimtet i oeye er vel ikke foerst og fremst det jeg ville ha frem. jeg forsoeker aa ikke bli alt for opphisset av hva andre skriver paa internet, men proever aa la det skje mens jeg ser kamp og Cygan var jeg sinna paa mange ganger..

 

fotball for tilskuere er kanskje en slags rituell utladning foelelser og forventninger ovenfor ikke-virkelige karakterer (vi ser vel ikke paa fotballspillere paa tv som virkelige mennesker?) som vi kan kjefte og smelle paa saa mye vi vil uten at de tar igjen B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fat-Frank: The other week myself and my cousin Jamie Redknapp were out to dinner in a London restaurant and Lehmann was sitting just feet from us on another table. We acknowledged him and he completely blanked both of us. In fact, when he left, we walked right past our table and didn’t even have the decency to say anything.

 

Hehe.

 

Hehe.. Typisk Lehmann. Men synes man kan vise såpass menneskelighet og hilse vennlig som kollegaer og menn som har samme lidenskap. Men Mad Jens er Mad Jens ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...