Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Skal denne idioten ødelegge enda mer?

 

Nå hinter også Famini til at Cesc bør dra fra klubben...

 

Men...

 

Arsene Wenger kommenterte sagaen i dagens intervju på Emirates Stadium. Her er noen eler av intevjuet:

 

Wenger - We will not negotiate

 

Wenger - Cesc must show he is a champion

 

Wenger - Fabregas can stay more than one year

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Jeg bekymrer meg ikke for at Cesc drar. Han har kontrakt, Arsenal nekter og selge, dermed ikke noe salg ;)

Wenger har vært gud i saken her, ifjor hadde han sikkert solgt Cesc med engang..

Det må jo også bety noe når Cesc sier at samtalen med Wenger før VM var den beste han har hatt. Tror og håper at Cesc har fått beskjed om at han spiller for Arsenal helt til Bajselona betaler markedspris og litt til

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6289872,00.html

 

Blablabla.. Same old story, same old song!

 

 

Men eg syns absolutt at det første Fabregas må gjere når han kjem heim frå ferie, er å kome med ei eller anna slags erklæring vedrørande framtida si.. Med mindre han seier noko sånt som at han er meir enn fornøgd med å vere Arsenal-spelar, bør han, slik eg ser det, ikkje vere kaptein..

Link to comment
Share on other sites

Nettopp vært 6 dager i Barcelona nå.... Fy f... for et helvetes mediakjør!! Hver eneste dag stod det noe om Fabregas på forsidene i spanske aviser, og jeg skjønte jo ikke hva. Var til og med avbildet i Barca drakt i en fotballkamp, måtte prøve å snakke med denna avis fyren. "Fabregas - Barca. ; momento NO" Alle dissa jævla spaniakkene er helt overbevist om at Fabregas kommer, og jeg frykter at det kommer til å bli ett folkekrav... Liker det ikke!! Men ser nok ut til at han blir vår denne sesongen, men hvor bra spiller han for oss meg hjertet i Barca??! Vanskelig å si...

 

Vil bare benytte anledningen til å beklage penga jeg la inn i Barca kassa, for en tur på Camp Nou. Kritisk til meg selv, men for å rette opp min dårlige handling fyllebajsa jeg på stadion uten å trekke ned <_<)

Link to comment
Share on other sites

Ser at både Vermaelen og Walcott har trua på at Fabregas blir å finne i Arsenal denne sesongen.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6294898,00.html

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6295405,00.html

 

Men det bekymrer meg at ikke Fabregas har gått ut å avkreftet noen av ryktene, det tyder kanskje på at han helst ønsker å gå til Barca? Hvordan vil det kunne påvirke spillet hans dersom han blir værende mot sin egen vilje, det vil jo ikke være bra for Arsenal å ha en Fabregas som svinger veldig i prestasjonene.

Vi har jo allerede Arshavin som er en av og på spiller :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av denne sagaen nå! Hvor vanskelig er det for Fabregas å gå offentlig ut i media å enten bekrefte/avkrefte att han er på vei til Barcelona! Enten så spiller han for oss i flere sesonger fremover å blir en legende som Henry og Bergkamp,eller så kan han bare stikke til Barcelona nå med en gang..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er drittlei av denne sagaen nå! Hvor vanskelig er det for Fabregas å gå offentlig ut i media å enten bekrefte/avkrefte att han er på vei til Barcelona! Enten så spiller han for oss i flere sesonger fremover å blir en legende som Henry og Bergkamp,eller så kan han bare stikke til Barcelona nå med en gang..

 

tja, ut fra det som har skjedd til nå virker det åpenbart at Cesc aller helst vil til Barca. At han derfor venter i det lengste med å si noe er da rimelig. For dersom han sier at han blir i Arsenal er døra stengt for denne gangen for en overgang, sutrer han om at han absolutt vil bort for enhver pris brenner han sine broer i forhold til Arsenal. Da blir det langt vanskeligere både i forhold til medspillere og fans å gå løs på en ny sesong i Arsenal dersom Barca ikke har råd til å hente ham nå. Med dette utgangspunktet har ikke Cesc så mye valg, han må ligge lavt i terrenget så lenge som mulig. Og selv om han aller helst vil hjem nå, dersom han må bli hos oss en sesong til tror ikke jeg det vil svekke hans prestasjoner nevneverdig. At han aller helst vil hjem er ikke det samme som å si at han mistrives i Arsenal eller ikke ønsker å gjøre en god innsats for klubben så lenge han er her.

 

Og så det er sagt, det virker ikke som Barca har penger nok til å hente ham nå, så jeg anser det for mest sannsynlig at Cesc blir hos oss en sesong til, men neste sommer er nok det optimale tidspunktet for et salg, medmindre Cesc skulle ombestemme seg og forlenge sin kontrakt med oss, selv om det virker heller lite sannsynlig per i dag.

Link to comment
Share on other sites

Har sett på treningsøkta nå i en times tid, og Fabregas har jeg sett ute på banen.

 

Men noen som vet hvor van Persie er? Har ikke sett han i det hele tatt, men han burde jo vært tilbake nå han også?

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 5 2010, 02:36 PM) 202776[/snapback]

Har sett på treningsøkta nå i en times tid, og Fabregas har jeg sett ute på banen.

 

Men noen som vet hvor van Persie er? Har ikke sett han i det hele tatt, men han burde jo vært tilbake nå han også?

Van Persie er der. Så han jogget med Cesc istad :(

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 5 2010, 02:36 PM) 202776[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Har sett på treningsøkta nå i en times tid, og Fabregas har jeg sett ute på banen.

 

Men noen som vet hvor van Persie er? Har ikke sett han i det hele tatt, men han burde jo vært tilbake nå han også?

 

Van Persie er der. Så han jogget med Cesc istad :(

 

Aha. Så at Cesc satt på gresset med Lansbury (så det ut som) mens de andre gutta løpte intervaller, så da kom jeg til å tenke på hvor Robin var :P men nå kan det jo selvfølgelig hende han holder på med andre øvelser enn hva de andre gutta gjør :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...