Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Syns faktisk synd på Fabregas siden han ikke får spille.. Ifølge meg er det en skam at han ikke starter for Spania. Han er bedre en flere av midtbanespillerne som ble brukt idag.

 

Men dette kan være positivt for Arsenal. Den rollen han har i Spania, er veldig lik den rollen han kommer til å få i Barca. Altså benkesliter

Link to comment
Share on other sites

Men dette kan være positivt for Arsenal. Den rollen han har i Spania, er veldig lik den rollen han kommer til å få i Barca. Altså benkesliter

Tja. Dette kan vel også være negativt!? Om Cesc ikke får spille VM er det naturlig å tenke på hvorfor? Det er (naturlig) nok enklere å spille for det spanske landslaget dersom man spiller i La liga enn i PL. Om Cesc tror han får spille for Barca er dette den definitivt enkleste veien til landslaget.

Det er heller ikke gitt at Guardiola vurderer Cesc som benkmateriale slik som landslagstreneren gjør. Det er sannsynligvis uansett enklere å bevise seg god nok for Barcelona på treeningsfeltet og ta den veien til landslaget, enn å spille for arsenal i en liga som ikke følges i nærheten av like godt i spania som la liga.

 

Det cesc presterer i arsenal er fantastisk, men han får faktisk ikke gjort så mye mer enn det han har gjort til nå. Dersom ikke hans prestasjoner i PL i år har vært gode nok for landslaget, er det nok enklere å dra til Barcelona om det er landslagspill som er avgjørende.

Link to comment
Share on other sites

Om ikke ledelsen i den drittklubben oppfører seg nok som horer, så gjør ihvertfall spillerne det.

 

Horeklubben Barcelona må seriøst vurdere hvordan de går fram på markedet. Hele den drittklubben, og spesielt spillerne Messi, XaviPuta og Iniesta har mistet min respekt.

 

Brenn, Barca, brenn!

Link to comment
Share on other sites

Om ikke ledelsen i den drittklubben oppfører seg nok som horer, så gjør ihvertfall spillerne det.

 

Horeklubben Barcelona må seriøst vurdere hvordan de går fram på markedet. Hele den drittklubben, og spesielt spillerne Messi, XaviPuta og Iniesta har mistet min respekt.

 

Brenn, Barca, brenn!

 

100% enig med deg imers, men vi må ikke glemme Gerard "Cunt" Pique som har vært ute minst 2-3 ganger og uttalt seg om Cesc. Nok en drittspiller fra en skikkelig drittklubb!

 

Brenn Barca, brenn! Måtte klubben gå konkurs og spillerne tvangsselges.

Link to comment
Share on other sites

"Hore", "Cunt" og "Brenn". Det er berikende å følge en debatt blottet for normal folkeskikk og dannelse..

I utgangspunktet enig med deg i påstanden, men:

 

Det er Barcelona, og Barcelonaspillerne, som har satt standard for "sjargong" i denne debatten rundt cesc, og da er det gjerne slik for mange at vondt skal vondt fordrives

Link to comment
Share on other sites

I utgangspunktet enig med deg i påstanden, men:

 

Det er Barcelona, og Barcelonaspillerne, som har satt standard for "sjargong" i denne debatten rundt cesc, og da er det gjerne slik for mange at vondt skal vondt fordrives

 

Spot on.

 

Det er ikke mange jeg kaller slike ord, det er kun en eks. Tottenham/Manchester United spiller som jeg vanligvis tilegner det navnet, og nå det siste året Barcelona og mange av deres ufyselige spillere.

Link to comment
Share on other sites

Når skal de holde kjeft?? Begynner å bli drittlei det her!

 

Outgoing Barcelona president Joan Laporta is confident Arsenal will eventually "give in" and allow midfielder Cesc Fabregas to move back to Camp Nou.

 

Håper Fabregas ser at de oppfører seg respektløst både overfor han og Arsenal FC og velger å bli hos oss. Det er så sykt respektløst at jeg blir forbanna!!

Link to comment
Share on other sites

Når skal de holde kjeft?? Begynner å bli drittlei det her!

 

Outgoing Barcelona president Joan Laporta is confident Arsenal will eventually "give in" and allow midfielder Cesc Fabregas to move back to Camp Nou.

 

Håper Fabregas ser at de oppfører seg respektløst både overfor han og Arsenal FC og velger å bli hos oss. Det er så sykt respektløst at jeg blir forbanna!!

 

Det er jo bare en fordel at de kommer med slike kommentarer. Det kommer bare til å gjøre Arsenal enda mer bestemt på å stå på kravene.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo bare en fordel at de kommer med slike kommentarer. Det kommer bare til å gjøre Arsenal enda mer bestemt på å stå på kravene.

Ja, vi får iallefall krysse fingrene for det. Det er uansett utrolig respektløst av Barca... Å selge Cesc for under £60 mill mener jeg er uholdbart!

Link to comment
Share on other sites

Nettopp. For det første er Arsenal i en slik finansiell situasjon at de er Barca likeverdig, om ikke overlegen. For det andre er det denne gangen ikke snakk om en Vieira eller Henry som allerede var godt igang med nedstigningen fra stjerneriket. Det gjør garantert noe med holdningene til Arsenal i utgangspunktet, og da Barca fyller på med sitt arrogante vis blir nåløyet for at dette skal skje er utrolig trangt,. Mye tyder på at katalanerene er for tjukke i hodet til at de klarer å krype gjennom. Det som værre er for Barca er at situasjonen slik sett ikke er mye annerledes neste år. Så fremt ikke Cesc slår seg fullstendig vrang kommer dette ikke til å skje. Det er ingenting i Cesc's historie som tilsier at det skulle skje. Barca må minimum doble sitt tilbud - enten de vil eller ikke. Så er spørsmålet i virklighetens verden - will they eventually crack?

Link to comment
Share on other sites

Nettopp. For det første er Arsenal i en slik finansiell situasjon at de er Barca likeverdig, om ikke overlegen. For det andre er det denne gangen ikke snakk om en Vieira eller Henry som allerede var godt igang med nedstigningen fra stjerneriket. Det gjør garantert noe med holdningene til Arsenal i utgangspunktet, og da Barca fyller på med sitt arrogante vis blir nåløyet for at dette skal skje er utrolig trangt,. Mye tyder på at katalanerene er for tjukke i hodet til at de klarer å krype gjennom. Det som værre er for Barca er at situasjonen slik sett ikke er mye annerledes neste år. Så fremt ikke Cesc slår seg fullstendig vrang kommer dette ikke til å skje. Det er ingenting i Cesc's historie som tilsier at det skulle skje. Barca må minimum doble sitt tilbud - enten de vil eller ikke. Så er spørsmålet i virklighetens verden - will they eventually crack?

Haha, morsomt ordspill! :D Personlig sitter jeg med akkurat samme tanker som deg, jeg tviler sterkt på at han går! Innlegget representerer mine tanker på en perfekt måte, kudos Sir John! ;)

Link to comment
Share on other sites

Barcelona er en klubb som har gått meg såpass på nervene at jeg nå har sendt en e-mail til Arsenal og spurt om situasjonen rundt Cesc og om det går ann å rapportere Barcelona til FIFA for måten de prøver å "business" ved å konstant gå ut i media med respektløse og urasjonelle utsagn.

 

Forhåpentligvis får jeg et svar på dette en eller annen gang.. for jeg kan ikke se annet enn at dette blir "tapping" up av Barcelona når 4-5 spillere har vært flere ganger ute i media og snakket om Cesc, samt den sittende klubb presidenten og den nye presidenten.

Link to comment
Share on other sites

Det som er mest irriterande med heile opplegget, er at Barca har øydelagt alt som heiter spansk fotball for meg.. Før syns eg det var utrulig kjekt å sjå på lag som Barca, Real Madrid og ikkje minst det spanske landslaget.. No heier eg til og med på Honduras, og irriterer meg grenselaus over spelarar som fjotten Busquets som legger seg for eit godt ord, og som alltid er oppi dommaren og gestikulerer og masar om gult kort..

 

Eg håpar aldri på at nokon skal bli grisetakla i knehøgde, men i dette tilfellet er det ganske nærme...

Link to comment
Share on other sites

Det som er mest irriterande med heile opplegget, er at Barca har øydelagt alt som heiter spansk fotball for meg.. Før syns eg det var utrulig kjekt å sjå på lag som Barca, Real Madrid og ikkje minst det spanske landslaget.. No heier eg til og med på Honduras, og irriterer meg grenselaus over spelarar som fjotten Busquets som legger seg for eit godt ord, og som alltid er oppi dommaren og gestikulerer og masar om gult kort..

 

Eg håpar aldri på at nokon skal bli grisetakla i knehøgde, men i dette tilfellet er det ganske nærme...

 

Spot on, Balsnes. sitterå ser kampen og er helt enig. Moro at villa bomma på straffa da :D bomma på mål faktisk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...