Jump to content

2006.08.19 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

Ja ja du for jo tro du har så peil selv da , de fleste her inne syns Adebayor ikke er go nok.

 

Skal faen meg huske nick dit og du skal få høre når sesongen er ferdig hvor feil du tar okei.

 

Adebayor er et av de dårligste kjøpa til Wenger spør du meg :P

 

Quoting er en kunst gitt!

Selv om alle synes han er dårlig her inne, behøver det å bety at han er det?

Dessuten har jeg vel mange på "min side" i at han er god nok. Dårligste kjøpa til Wenger? Herregud. Hvor lenge har du vært Arsenal-fan? Siden i fjor eller noe?

 

Jeg mener ikke at Adebayor kommer til å ha en kjempesesong, jeg sier at han er god nok for Arsenal og på en god dag er han veldig veldig god. Husker godt kampen mot Aston Villa i vår da jeg satt på Highbury og så Ade putte ett og bidra med 2 flotte assists i 5-0 seieren.

 

Niket mitt må du gjerne huske. Skriv det i panna eller bak øra eller hvor du nå enn skulle finne det fram igjen når du kvikner til live etter sesongen.

 

Ser fram til å høre fra deg.

 

Skal jeg ramse opp alle de dårlige kampene hans da *ler* samme det syns han ikke passer inn i Arsenal.

 

Er det ikke lov å ha egne meninger her inne eller? slike som deg lager bare kvalme her syns jeg *dust*

 

Sitte å slenge slike personlig dritt som du gjør er bare tragisk.

 

Har vært Arsenal Faan i 15-16 år nå, så du tar rimelig feil ;)

 

Adebayor er en spiller som ikke passer helt inn i spille stilen til Wenger.

 

Han er ikke så rask og knoter alt for mye med ballen, i stede for å sette den i mål.

 

Han er bare en nesten spiller som mange sier her.

 

Så la folk få ha sine egne meninger her inne.

 

Uten om du går til person angrep slik du gjør på meg.

 

Dette enner bare med shitt kasting fram og tilbake så ro deg ned du.

 

Om du liker Adebayor så for det være din sak, men jeg er en av dem som ikke liker han. :)

HÅHÅHÅ! Det fårn jaggu meg si!

Kan du dra fram der hvor jeg slenger dritt personlig mot deg?

Så kommer du jaggu med det selv. (De er merket svart i siteringen).

Skjønner ikke helt hvorfor jeg må roe meg ned?

 

For å gå tilbake til Ade. Såklart lar jeg andre folk ha sine meninger. men kom med noe konkret om du vil diskutere iallefall. Dra fram alle de dårlige kampene? Vet du hvor mange kamper han har for laget i PL? Jeg vet ikke noe spesifikt tall men det kan da neppe være mye mer enn 15. CL, FA-cup og ligacup har han bare spilt en kamp i til sammen og den kom mot Zagreb for noen dager siden. La gutten få littegranne mere tid på seg før vi kan forvente stabilitet hver uke på han. Han er en god spiller og hvis du leser mitt første innlegg etter kampen i dag i denne tråden, så har du litt av hva jeg mener av han som spiller. Liker ikke Adebayor noe bedre enn andre spillere på Arsenal. Liker Arsenal som klubb ikke kun personer. Men har jo favorittspillere (Cesc og Henry).

 

Samme det jeg personelig syns ikke Adebayor passer inn i Arsenals spille stil, det går alt for treigt med den mannen og han er ikke giftig nok. For håpe han kommer seg, men har sett han i 14-15 kamper nå og er kansje 4-5 av dem han har klart seg bra og skort mål. Det er for dårlig spør du meg han og Reyes har ikke klart å bli de spillere jeg håpet. Men dere som liker dem må jo få lov og syns dem er goe greit for meg.

Tåler å høre andres meninger så lenge man ikke begyner å slenge personlig dumme ting til værandre, da blir så lite hyggelig å skrive her. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply
Ja ja du for jo tro du har så peil selv da , de fleste her inne syns Adebayor ikke er go nok.

 

Skal faen meg huske nick dit og du skal få høre når sesongen er ferdig hvor feil du tar okei.

 

Adebayor er et av de dårligste kjøpa til Wenger spør du meg :P

 

Quoting er en kunst gitt!

Selv om alle synes han er dårlig her inne, behøver det å bety at han er det?

Dessuten har jeg vel mange på "min side" i at han er god nok. Dårligste kjøpa til Wenger? Herregud. Hvor lenge har du vært Arsenal-fan? Siden i fjor eller noe?

 

Jeg mener ikke at Adebayor kommer til å ha en kjempesesong, jeg sier at han er god nok for Arsenal og på en god dag er han veldig veldig god. Husker godt kampen mot Aston Villa i vår da jeg satt på Highbury og så Ade putte ett og bidra med 2 flotte assists i 5-0 seieren.

 

Niket mitt må du gjerne huske. Skriv det i panna eller bak øra eller hvor du nå enn skulle finne det fram igjen når du kvikner til live etter sesongen.

 

Ser fram til å høre fra deg.

 

Skal jeg ramse opp alle de dårlige kampene hans da *ler* samme det syns han ikke passer inn i Arsenal.

 

Er det ikke lov å ha egne meninger her inne eller? slike som deg lager bare kvalme her syns jeg *dust*

 

Sitte å slenge slike personlig dritt som du gjør er bare tragisk.

 

Har vært Arsenal Faan i 15-16 år nå, så du tar rimelig feil ;)

 

Adebayor er en spiller som ikke passer helt inn i spille stilen til Wenger.

 

Han er ikke så rask og knoter alt for mye med ballen, i stede for å sette den i mål.

 

Han er bare en nesten spiller som mange sier her.

 

Så la folk få ha sine egne meninger her inne.

 

Uten om du går til person angrep slik du gjør på meg.

 

Dette enner bare med shitt kasting fram og tilbake så ro deg ned du.

 

Om du liker Adebayor så for det være din sak, men jeg er en av dem som ikke liker han. :)

HÅHÅHÅ! Det fårn jaggu meg si!

Kan du dra fram der hvor jeg slenger dritt personlig mot deg?

Så kommer du jaggu med det selv. (De er merket svart i siteringen).

Skjønner ikke helt hvorfor jeg må roe meg ned?

 

For å gå tilbake til Ade. Såklart lar jeg andre folk ha sine meninger. men kom med noe konkret om du vil diskutere iallefall. Dra fram alle de dårlige kampene? Vet du hvor mange kamper han har for laget i PL? Jeg vet ikke noe spesifikt tall men det kan da neppe være mye mer enn 15. CL, FA-cup og ligacup har han bare spilt en kamp i til sammen og den kom mot Zagreb for noen dager siden. La gutten få littegranne mere tid på seg før vi kan forvente stabilitet hver uke på han. Han er en god spiller og hvis du leser mitt første innlegg etter kampen i dag i denne tråden, så har du litt av hva jeg mener av han som spiller. Liker ikke Adebayor noe bedre enn andre spillere på Arsenal. Liker Arsenal som klubb ikke kun personer. Men har jo favorittspillere (Cesc og Henry).

 

Samme det jeg personelig syns ikke Adebayor passer inn i Arsenals spille stil, det går alt for treigt med den mannen og han er ikke giftig nok. For håpe han kommer seg, men har sett han i 14-15 kamper nå og er kansje 4-5 av dem han har klart seg bra og skort mål. Det er for dårlig spør du meg han og Reyes har ikke klart å bli de spillere jeg håpet. Men dere som liker dem må jo få lov og syns dem er goe greit for meg.

Tåler å høre andres meninger så lenge man ikke begyner å slenge personlig dumme ting til værandre, da blir så lite hyggelig å skrive her. ;)

Vel han fikk sin 14ende kamp fra start i dag (1 som innbytter).

Uansett, om du ikke liker Ade, eller ikke synes han passer inn, greit nok. det må du få synes. Men ikke beskyld meg for å ha kommet med personlige angrep på deg når jeg ikke engang har gjort det.

Link to comment
Share on other sites

1-1 i åpningskampen er helt greit. Nå har laget fått en kamp, og kan gå videre uten å være frustrerte og bekymret. Det kan gjøre til at spillet kommer fortere på plass. Det viktigste var å unngå tap.

 

Ellers er ilddåpen på Emirates også unnagjort. Hverdagen kan komme.

 

Jeg gleder meg over at Gilberto skoret og over at vi presterte godt spill. At ikke ballen ville i mål på de andre sjansene våre, var tilfeldig. Det kommer veldig fort, dersom vi fortsetter med å spille. I fjor hadde vi ofte vanskeligheter med å holde trykk mot motstanderne. Det syntes jeg derimot vi klarte mot Villa.

 

Drømmen min er at vi skal klare det igjen i neste seriekamp.

Link to comment
Share on other sites

Den som sier att Adebayor ikke kan score mål ta FEIL. Vi så det, i den halve sesongen han har på baken så scora han 4-5mål husker ikk helt. Det er egentlig ekstremt bra.

 

i denna kampen var det Henry som vat katastrofalt dårlig, han løper for lite. første touchen var tragisk og han røra mye.

 

og du Dannialdo, kan du drite i å skrive stikkord du kan heller skrive slik som andre følk gjør.

Link to comment
Share on other sites

Walcott imponerte stort!!!

gleder meg til å se han spille igjen

Det er jeg så sykt enig med deg i! Han er helt syk til å være 17 år. Du..17år og skinn skjegg :blink:

 

Den som sier att Adebayor ikke kan score mål ta FEIL. Vi så det, i den halve sesongen han har på baken så scora han 4-5mål husker ikk helt. Det er egentlig ekstremt bra.

 

i denna kampen var det Henry som vat katastrofalt dårlig, han løper for lite. første touchen var tragisk og han røra mye.

 

og du Dannialdo, kan du drite i å skrive stikkord du kan heller skrive slik som andre følk gjør.

 

Kan ikke en av dere lage en ny topic med Adeboyor hvis det ikke er det, dette er kampen fra igår ikke Adeboyor....

 

Den som sier att Adebayor ikke kan score mål ta FEIL. Vi så det, i den halve sesongen han har på baken så scora han 4-5mål husker ikk helt. Det er egentlig ekstremt bra.

 

i denna kampen var det Henry som vat katastrofalt dårlig, han løper for lite. første touchen var tragisk og han røra mye.

 

og du Dannialdo, kan du drite i å skrive stikkord du kan heller skrive slik som andre følk gjør.

Det er jo en tråd til Adebayor, hvorfor blande det der inn i "2006.08.19 Aston Villa H"?

Adebayor sin er jo ikke brukt siden 1st August!

Link to comment
Share on other sites

Walcott imponerte stort!!!

gleder meg til å se han spille igjen

Det er jeg så sykt enig med deg i! Han er helt syk til å være 17 år. Du..17år og skinn skjegg :blink:

 

Den som sier att Adebayor ikke kan score mål ta FEIL. Vi så det, i den halve sesongen han har på baken så scora han 4-5mål husker ikk helt. Det er egentlig ekstremt bra.

 

i denna kampen var det Henry som vat katastrofalt dårlig, han løper for lite. første touchen var tragisk og han røra mye.

 

og du Dannialdo, kan du drite i å skrive stikkord du kan heller skrive slik som andre følk gjør.

 

Kan ikke en av dere lage en ny topic med Adeboyor hvis det ikke er det, dette er kampen fra igår ikke Adeboyor....

 

Den som sier att Adebayor ikke kan score mål ta FEIL. Vi så det, i den halve sesongen han har på baken så scora han 4-5mål husker ikk helt. Det er egentlig ekstremt bra.

 

i denna kampen var det Henry som vat katastrofalt dårlig, han løper for lite. første touchen var tragisk og han røra mye.

 

og du Dannialdo, kan du drite i å skrive stikkord du kan heller skrive slik som andre følk gjør.

Det er jo en tråd til Adebayor, hvorfor blande det der inn i "2006.08.19 Aston Villa H"?

Adebayor sin er jo ikke brukt siden 1st August!

 

3 quotinger, 3 feil. Skinn skjegg er det ingenting som heter, jeg regner med du mener kinnskjegg....

 

Når det gjelder Adebayor så er dette en passende tråd å diskutere han i, siden det handler om hans prestasjoner i gårsdagens kamp mot Aston Villa.

Link to comment
Share on other sites

2 poeng tapt! Men allikevel er spillet rimelig oppløftende. Det er skuffende å se at Arsenal ikke bruker mer av banens bredde, alt skal inn i midten....og paradoksalt nok; Arsenal har vel den bredeste banen i premier league.

 

Lehmann får ta skylda for baklengsmålet. Ellers konstaterer jeg at Hoy er holder ikke nivået, Djouro trenger naturlig nok flere kamper, og Adebayor og v.Persie var skuffende!

At Ljungberg ble byttet ut, og ikke Hleb er temmelig uforstående......

 

Walcott derimot er moden for startelveren. Hadde han startet, så hadde dette muligens blitt 3 poeng.

Og Emirates Stadium er flott!!!

 

Veldig bra skrevet veldig ening med deg.

 

Men husk at vi har 3 go spiller vi ikke hadde med i troppen.

 

Reyes, Cole og Thomas.

 

Men forstålig vi ikke brukte Cole.

 

Men Reyes og Thomas burde værfall vært på benken.

 

For står ikke helt hva Wenger driver med, men men. :blink:

Link to comment
Share on other sites

2 poeng tapt! Men allikevel er spillet rimelig oppløftende. Det er skuffende å se at Arsenal ikke bruker mer av banens bredde, alt skal inn i midten....og paradoksalt nok; Arsenal har vel den bredeste banen i premier league.

 

Lehmann får ta skylda for baklengsmålet. Ellers konstaterer jeg at Hoy er holder ikke nivået, Djouro trenger naturlig nok flere kamper, og Adebayor og v.Persie var skuffende!

At Ljungberg ble byttet ut, og ikke Hleb er temmelig uforstående......

 

Walcott derimot er moden for startelveren. Hadde han startet, så hadde dette muligens blitt 3 poeng.

Og Emirates Stadium er flott!!!

 

enig :D er faen så skuffet at det er helt jævlig :blink:

 

går ann og kritisere henry og, for han var minst like dårlig som de du nevner der..

 

syntes det så ut som arsenal ble overasket over at villa la seg bakpå, og ikke viste ka de skulle gjøre..

 

og bruke mer bredde når et lag forsvarer seg med 11 mann er noe en litt intiligent fotballspiller burde skjønne, kan desverre ikke se at dette laget er godt nok per dags dato til og ta gull...

 

og med 5-10 minuter igjen, driver og triller ball bak og ikke vet ka de skal gjøre når de skal jakte seiersmålet minner ikke om et lag som sier de skal ta gull..

 

men det er tidlig i sesongen, og neste kamp ka jo forandre synet på det, men faen så skuffet over 2 tapte poeng

Link to comment
Share on other sites

Walcott imponerte stort!!!

gleder meg til å se han spille igjen

Det er jeg så sykt enig med deg i! Han er helt syk til å være 17 år. Du..17år og skinn skjegg :blink:

 

Den som sier att Adebayor ikke kan score mål ta FEIL. Vi så det, i den halve sesongen han har på baken så scora han 4-5mål husker ikk helt. Det er egentlig ekstremt bra.

 

i denna kampen var det Henry som vat katastrofalt dårlig, han løper for lite. første touchen var tragisk og han røra mye.

 

og du Dannialdo, kan du drite i å skrive stikkord du kan heller skrive slik som andre følk gjør.

 

Kan ikke en av dere lage en ny topic med Adeboyor hvis det ikke er det, dette er kampen fra igår ikke Adeboyor....

 

Den som sier att Adebayor ikke kan score mål ta FEIL. Vi så det, i den halve sesongen han har på baken så scora han 4-5mål husker ikk helt. Det er egentlig ekstremt bra.

 

i denna kampen var det Henry som vat katastrofalt dårlig, han løper for lite. første touchen var tragisk og han røra mye.

 

og du Dannialdo, kan du drite i å skrive stikkord du kan heller skrive slik som andre følk gjør.

Det er jo en tråd til Adebayor, hvorfor blande det der inn i "2006.08.19 Aston Villa H"?

Adebayor sin er jo ikke brukt siden 1st August!

 

3 quotinger, 3 feil. Skinn skjegg er det ingenting som heter, jeg regner med du mener kinnskjegg....

 

Når det gjelder Adebayor så er dette en passende tråd å diskutere han i, siden det handler om hans prestasjoner i gårsdagens kamp mot Aston Villa.

Unnskyld, herr Viktig Per

Link to comment
Share on other sites

2 poeng tapt! Men allikevel er spillet rimelig oppløftende. Det er skuffende å se at Arsenal ikke bruker mer av banens bredde, alt skal inn i midten....og paradoksalt nok; Arsenal har vel den bredeste banen i premier league.

 

Lehmann får ta skylda for baklengsmålet. Ellers konstaterer jeg at Hoy er holder ikke nivået, Djouro trenger naturlig nok flere kamper, og Adebayor og v.Persie var skuffende!

At Ljungberg ble byttet ut, og ikke Hleb er temmelig uforstående......

 

Walcott derimot er moden for startelveren. Hadde han startet, så hadde dette muligens blitt 3 poeng.

Og Emirates Stadium er flott!!!

 

Du tror ikke Hoyte også trenger flere kamper for å spille seg inn da?

Hoyte viste tendenser mot Zagreb som var lovende.Velger å gi han litt mer tid før

han blir avskrevet.

 

At Hleb ble byttet ut var forståelig.Etter en bra 1 var han totalt vekke i 2.>Ljungberg motsatt.

 

Men Walcott kan godt starte på vingen neste kamp.Vi trenger ihvertfall 1 ving med fart.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sr at mange her kritiserer Hoyte over at han var dårlig og ikke er god nok for oss. Men han møtte tross alt en lynvinge som var i storform. Christiano Ronaldo og Lennon er vel de eneste som kan sammenlignes med han når det kommer til fart. Kanskje også Pennant. Men uansett, så er poenget mitt at det var en vrien spiller han møtte møte og det kommer til å bli mye lettere for han når han møter vinger som ikke er like raske. Videre må det sies at Ljungen var småskadet så han kunne ikke løpe så mye som han vanligvis gjør, og derfor fikk han ikke hjulpet Hoyte så mye som han skulle gjort. Det gjorde det vanskelig for Hoyte som tross alt nesten ikke har spilt for oss enda. Gi han 3-4 kamper og han vil stråle sammen med en ving som klarer å jobbe bakover!!

Link to comment
Share on other sites

Lite kommentert her, men jeg var i grunnen mest skuffet over

at vi store deler av kampen så ut til å ha glemt at matta er MYE

større enn Highbury. Korssting gjennom sentralt er unødvendig

på vår nye hjemmebane! En ting er at vi nesten ikke skyter

utenfor 16m, en annen at vi bruker flatene alt for lite og lar Villa

få det enkelt med å ødelegge kampen med en mann per kvadrat-

meter i det lille området vi bruker. Forøvrig syns jeg det ar positivt

at Eboue både skyter og legger inn. Og Walcott: Endelig! Super debut :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Merkelig følelse under kampen, nesten uvirkelig at man ikke lenger spiller på Highbury. Naturligvis burde man vunnet kampen klart, men det ble "one of these days", kanskje ikke så overraskende tatt omstendighetene i betraktning, men selvsagt skuffende. Også tåpelig å skylde på Villa, Arsenal må først og fremst se på hva de selv burde gjort bedre, uavhengig av hva motstanderen har gjort. Og selv om denne enveiskjørte affæren burde ha resultert i en komfortabel seier, var det nok å sette fingeren på, selv om vi også så nok til å fastslå at det ikke er noen grunn til å miste nattesøvnen. Det er kun mindre justeringer som skal til før man er der man skal være, og liten tvil om at talentene har utviklet seg videre. Også dumt å lete etter syndebukker, og Adebayor var i hvert fall ingen syndebukk. Henry og Hleb synes jeg faktisk skuffet mest, Henry hadde for dårlige avslutninger og virket ikke helt klar, mens Hleb hadde for dårlige pasninger og virket lite samkjørt med lagkameratene. Og Lehmann må naturligvis ta målet på sin kappe sammen med midtforsvaret, men det burde uansett ikke ført til poeng for Villa dersom Arsenal hadde gjort jobben sin offensivt. Walcott imponerte stort, det var kampens virkelig store beholdning. Og til slutt - til de som allerede nå trekker konklusjoner om hvilke spillere vi bør satse på videre - enten det er i midtforsvaret, på venstrebacken, på midtbanen eller i angrepet; er ikke en kamp et litt tynt grunnlag å gjøre slike vurderinger på?

Link to comment
Share on other sites

Ja dette hardkjøret mot Adebayor er noe av det som har overasket meg mest etter kampen.Virker som noen MÅ ha en syndebukk nå når Lauren og Cygan ikke spiller.

Og i dette tilfellet var det patetisk da Ade var den beste spissen på banen for oss.

Link to comment
Share on other sites

Nå var jeg selv på Emirates å så kampen, og sitter kanskje igjen med den følelsen av at ade ikke var den spissen vi trengte i denne kampen. Ble litt forundret over at Tomas ikke spillte heller, og hele stadion ble imponert av Theo! Veldig bra stemmning, og det er lett å si at ES skal bli en berykted hjemmestadion. Her kommer vi til å ta mange poeng.

Link to comment
Share on other sites

Nå var jeg selv på Emirates å så kampen, og sitter kanskje igjen med den følelsen av at ade ikke var den spissen vi trengte i denne kampen. Ble litt forundret over at Tomas ikke spillte heller, og hele stadion ble imponert av Theo! Veldig bra stemmning, og det er lett å si at ES skal bli en berykted hjemmestadion. Her kommer vi til å ta mange poeng.

 

 

Som deg, bivånet jeg kampen ringside men jeg sitter ikke igjen med det samme intrykket ang våre spisser. Tvert i mot var det oplagt fra første stund at Henry ikke var sitt gamle jeg. Ade derimot var farligere og mer positiv. Veldig tydelig at Henry ikke var 100% matchfit.

 

Ellers er også jeg imponert over stadion. Faktisk mer intim i virkeligheten enn en får intrykk av på TV. Stemingen var også god.

Link to comment
Share on other sites

Ellers er også jeg imponert over stadion. Faktisk mer intim i virkeligheten enn en får intrykk av på TV. Stemingen var også god.

 

Hadde sett for meg at avstanden fra tribunen til banen skulle bli stor, men der blei eg positivt overraska.

Stemninga var ok, kunne vore bedre. La merke til at det var red section (north west lower) som drog i gang dei fleste songane.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig følelse under kampen, nesten uvirkelig at man ikke lenger spiller på Highbury. Naturligvis burde man vunnet kampen klart, men det ble "one of these days", kanskje ikke så overraskende tatt omstendighetene i betraktning, men selvsagt skuffende. Også tåpelig å skylde på Villa, Arsenal må først og fremst se på hva de selv burde gjort bedre, uavhengig av hva motstanderen har gjort.

 

Ja heilt klart, dei gjorde det dei måtte for å klare målet sitt; poeng! Alt anna enn tap trur eg dei hadde blitt fornøgd med før kampen, og da spelar man slik man trur man oppnår det man har som mål.

Misforstå meg rett, frustrert var eg over spelestilen deiras, og at dei til tider hadde 9 mann innafor eigen sekstenmeter, men skylder på dei gjer eg ikkje. Alle lag må få spele akkurat slik dei vil.

Det er vi som burde utnyttet passiviteten og score, kanskje faktisk skyte uttafor sekstenmeteren og få bredde i spillet istadenfor å tråkle seg igjennom eit hav av spelarar.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann og Henry var spillere som sviktet mest i denne kampen. Merkelig nok, fjorårets beste spillere!

Men sånn er fotballen. Men så er jeg ikke bekymret for sesongen. Hverken for Henry eller Lehmann.

 

Adebayor-kritikken på forumet er merkelig, uberettiget og stygg. Han har ikke fortjent det, og var en av de gode spillerne på laget i Villa-kampen.

 

Jeg gleder meg til Zagreb-kampen. Da spiller Walcott garantert fra start! :)

Link to comment
Share on other sites

Enig med Piscator når det gjelder Adebayor. Var det noen som sviktet i angrep, så var det Henry, og ikkje Adebayor.

 

er enig med deg når det gjelder Henry, men og si at ikke Ade sviktet blir litt dumt det og, i og med at det virker som om mannen trenger minst 5-6 sjanser for og score et mål..

 

noe han absolut burde gjort i denne kampen og, han tapte vel også hode duellen på målet imot, selv om jens må ta den på sinn kappe..

Link to comment
Share on other sites

Enig med Piscator når det gjelder Adebayor. Var det noen som sviktet i angrep, så var det Henry, og ikkje Adebayor.

 

er enig med deg når det gjelder Henry, men og si at ikke Ade sviktet blir litt dumt det og, i og med at det virker som om mannen trenger minst 5-6 sjanser for og score et mål..

 

noe han absolut burde gjort i denne kampen og, han tapte vel også hode duellen på målet imot, selv om jens må ta den på sinn kappe..

 

Har sett flere kamper han har missbrukt mere en 5-6 sjangser og enda ikke klart å få ballen i mål.

Har latt merke til at mannen ikke klare å skyte onkelig heller, men for håpe han kommer seg etter vært. Håper Wenger henter Klose siden han vil vekk fra Werder etter denne sesongen, Bayern sikler allerede på han, fatter ikke hva dem skal alle disse spissene, de har jo så mange fra før.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...