Jump to content

2006.08.19 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

Den største skuffelsen over 2 tapte poeng er, med god hjelp fra Bolton, borte, og det er på tide med ein spelarbørs.

Lehmann: Gjer ein klar tabbe på målet ellers ingenting å utsette. 5

Eboue: God kamp av Eboue. Trygg defensivt og god offensivt, men det mangla litt 'end product' idag. 7

Toure: Grei kamp av Toure. Til tider dårlig forståelse mellom han og Djourou, men det forbedra seg etter kvart. 7

Djourou: Lovande fra vår enda yngre sveitser. Ein livsviktig takling på 1-0. 8

Hoyte: Godkjent under tvil fra den einaste startande engelskmann. Han fekk rigtignok god motstand, men burde gjort ein betre kamp.

Hleb: God kamp synes eg. Ein del merkelige pasningar og avgjørelsar til tross. 7

Fabregas: Innfridde ikkje mine forventningar idag (kanskje litt for høge?), men gjer likevel ein godkjent kamp. Tar seg av og til litt for god tid og overaskande mange feilpasningar. 6

Gilberto: Ein av dei beste. Gjer jobben sin og scorer i tillegg eit flott mål. Verka som han blei litt sliten på slutten. 8

Ljungberg: Man of the match idag. Jobber knallhardt og går foran som eit bra eksempel. I tillegg er han utruleg farleg når han set fart på. 9

Adebayor: Jobber bra i begynnelsen og gjer ein ok figur, men etter kvart synker arbeidsinnsatsen og då er han rett og slett ubrukelig. Brenner, som vanlig, eit par store sjangsar. 5

Henry: Kapteinen virka rusten på kampformen og gjorde ein dårlig kamp til han å væra.

 

Van Persie: Blir pakka inn og får lite til.

Walcott: Idag fekk alle sjå kvifor Wenger brukte £ 12 mill på han. Viste at han kan bli verdensklasse. Gleder meg til fortsettelsen.

Flamini: No impact.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

En helt grei debut på emirates. Vi spiller bra, men som vi har sett så altfor ofte for, skal det tråkles gjennom i midten, noe som viser seg å være ganske håpløst. Ingen er heller spesielt dårlige selv om Lehmann må nok ta skylda for baklengsen. Walcott skal selvfølgelig trekkes frem. Viser fart, ro, overblikk og teknikk. Det var morsomt å se. Han får sikkert sjansen på onsdag også..

 

Morsomt å se Ivan Campo score fra LAAANGT hold :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Walcott er et kjempe talent, veldig go og rask med ballen i beina.

 

Så ro han har i kroppen også vi for mye gleda av han i årene framover :ph34r:

 

Villa er et lag vi skal og allti har slått med mange mål.

 

Hadde ikke Lehmann driti seg ut hadde vi hatt 3 poeng i lomma.

 

Vi for hente Jaaskelainen han virker veldig bra for Bolten i dag ;)

Link to comment
Share on other sites

Selv om dette ble en aldri så liten nedtur, så kommer ikke resultatet som noen stor bombe.

 

Det meste er skrevet om kampen, og det aller meste er rett. Men jeg forstår ikke helt at Adebayor skal bli den store hoggestabben. Jeg vrir meg i sinne når han ikke får det til, men det gjør jeg også når Henry viser det han gjorde i dag.

 

Til Arsenals forsvar skal det sies at Aston Villa leverer noe av den mest destruktive fotballen jeg har sett på lang tid. Fy f.. at det går an. Laget ligger så å si med samtlige mann i forsvar. Etter kampen virker jo de samme spillerne rimelig forbanna over resultatet..

 

Ser vi bort i fra all denne elendigheten, så er det faktisk noen høydepunkt å ta med seg videre. Det ene er Walcott sin debut. Ingen tvil om at han hevet laget betraktelig. Det hele ser helt rått ut, og det er tydelig at vi skal få mange høydepunkter med den gutten. Det var vel også et slags svar på tiltale til alle hans VM-kritikere.

Det andre høydepunktet er selvsagt vår nye storstue Emirates Stadium. Mektig imponert, selv om det var noe uvant. Satt nesten med en slags finalestemning under kampen. Blir artig når storlagene kommer på besøk.

 

Kjipt resultat. Udyktighet og ”åpningsnerver” fra vår side ødelegger. Heldigvis viste vi såpass mye at det lover godt for fremtiden!

 

Dei første førstehandsrapportane frå Emirates tyder forresten på ei heilt enorm stemning, og eit heilt enormt fantastisk anlegg... Det var nesten som om resultatet ikkje gjorde noko!

 

Det lover veldig bra!

 

Det går nesten frysninger nedover ryggen når det hele var i gang. Vi har skaffet over PLs beste anlegg. Da er det også betryggende at stemingen blir bra.

 

Den gode stemningen ble da også kommentert på tv'n.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor har gjor allt for mange klønete ting i andre kamper også har sitti 6-7 kamper og iritert meg ossen han driver på foran mål.

 

Men vær sin mening men han var ikke så go i Vm heller skorte ikke et mål.

 

Grunnen så jeg alt etter første kampen han hadde for Arsenal.

 

Han bruker allt for lang tid foran mål, så skal han alltid drille og gjøre noe xtra i stede for å banke ballen i mål med en gang han for sjangsen.

 

Rart ikke Wenger har lært den mannen litt ossen man skal skyte i stede for å drille.

 

Han minner meg litt om Nistelroy en som ikke klare å skyte før han er nesten helt inne i mål.

 

Bare at Nistelroy klrate som regel å få ballen i mål da.

 

Tenker Adebayor kansje for toppen 10 mål i år for Arsenal, noen som vil vedde i mot?

 

Liverpool, Man utd og Chelsea har alle bedre spisser en Adebayor :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Vi rundspilte Villa og burde knust dem, men fotballen er ikke alltid rettferdig..

 

Men det ser i hvertfall bra ut fremover, med tanke på Theo Walcott, han var kjempe god. Tror vi fortsatt kan klare å kjempe om seriegullet med Chelski!

 

Men kan trøste meg med at Spurs blir rundspilt og taper for Bolton!!

Link to comment
Share on other sites

Adebayor hadde to redningar på streken, på sine avslutningar... Det er kort vei frå helt til "villain". Eg berre nemnar det...

Det er sant, men utan at eg har kritisert Ade idag, må eg nemne at ofte ender med nesten i avslutningane for Ade, ikkje berre kampen idag isolert sett, men over fleire kampar.

Link to comment
Share on other sites

Greit vi skal støtte spilleren i Arsenal men man må få ha sine meninger om visse spiller på laget.

 

Adebayor er ikke go nok spør du meg, greit han hadde et par bra avsluttinger som burde vært mål i dag.

 

Men han har hatt alt for mange kamper han burde har skoret men ikke fått ballen i mål.

 

Som jeg sier skorer han nok ikke mer en 10 liga mål denne sesongen.

 

På grunn av han er en utrolig dårlig avslutter, han er go med ballen i beina.

 

Men hjelper ikke det når han er for surrete foran mål. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Vil bare nevne at Adebayor er 21år. Jeg velger å kalle ham et kjempetalent med stort potensiale! Tenk dere litt mer muskler og erfaring på den gutten!! Blir vanskelig å handtere...

Synes egentlig det var andre som skuffet mer i dag: Hoyte, Henry og Fab.

De som utmerket seg positivt var Gilberto, Hleb og Freddie.

Link to comment
Share on other sites

De dårlige tingene: Jensemann har konvertert til Klovnemann igjen.

Kanskje litt vel tidlig å si. En tabbe i den første ligakampen burde ikke være nok til å si at han ikke er like god som i fjor. Enig i at han ikke gjorde noen god inngrepen, men det var jo faktisk en av de eneste gangene ballen var i nærheten av han med en Villaspiller innen den nærmeste kilometeren rundt seg.

 

Adebayor har gjor allt for mange klønete ting i andre kamper også har sitti 6-7 kamper og iritert meg ossen han driver på foran mål.

 

Men vær sin mening men han var ikke så go i Vm heller skorte ikke et mål.

 

Grunnen så jeg alt etter første kampen han hadde for Arsenal.

 

Han bruker allt for lang tid foran mål, så skal han alltid drille og gjøre noe xtra i stede for å banke ballen i mål med en gang han for sjangsen.

 

Rart ikke Wenger har lært den mannen litt ossen man skal skyte i stede for å drille.

 

Han minner meg litt om Nistelroy en som ikke klare å skyte før han er nesten helt inne i mål.

 

Bare at Nistelroy klrate som regel å få ballen i mål da.

 

Tenker Adebayor kansje for toppen 10 mål i år for Arsenal, noen som vil vedde i mot?

 

Liverpool, Man utd og Chelsea har alle bedre spisser en Adebayor :ph34r:

Høh? Ærlig talt du må skaffe deg peiling. Greit at han ikke har putta på alle sjansene han har, men han har faktisk bare under en halv sesong i PL under beltet og han er bare 21 år. Han er den av kjøpene i januar jeg hadde minst forventninger til og synes han har klart seg ytterst godt.

Link to comment
Share on other sites

Synes kampen idag viser at ein ikkje treng ny midtstoppar. Djourou er god nok til Senderos er tilbake, men viss ein skulle få mulighet til å kjøpe Gallas eller Davies for ein overkommelig pris er det greit nok.

 

Dessverre er ikkje Hoyte god nok. Når eg såg han i pre-season fekk eg trua, men faller igjennom på dette nivået. Håpar Cole blir ut kontrakstida. Viss ikkje må det handlast ny venstreback.

Link to comment
Share on other sites

Synes kampen idag viser at ein ikkje treng ny midtstoppar. Djourou er god nok til Senderos er tilbake, men viss ein skulle få mulighet til å kjøpe Gallas eller Davies for ein overkommelig pris er det greit nok.

 

Dessverre er ikkje Hoyte god nok. Når eg såg han i pre-season fekk eg trua, men faller igjennom på dette nivået. Håpar Cole blir ut kontrakstida. Viss ikkje må det handlast ny venstreback.

 

 

Djourou Hadde ikke akkurat masse å gjøre i dag da , jeg er mere nervøs når vi møter de beste lagene i pl etter det går det an å dømme om han holder!

Link to comment
Share on other sites

Synes kampen idag viser at ein ikkje treng ny midtstoppar. Djourou er god nok til Senderos er tilbake, men viss ein skulle få mulighet til å kjøpe Gallas eller Davies for ein overkommelig pris er det greit nok.

 

Dessverre er ikkje Hoyte god nok. Når eg såg han i pre-season fekk eg trua, men faller igjennom på dette nivået. Håpar Cole blir ut kontrakstida. Viss ikkje må det handlast ny venstreback.

 

Jeg føler også at vi trenger en ny midtstopper av klasse, men ikke på grunn av kampen idag. Jeg synes både Koloo Djorou klarte seg veldig bra idag. Baklengsmålet var dårlig kommunikasjon og en tabbe av jens.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er rart at Wenger valgte å sette en frisk Robin van persie på benken til fordel for Adebayor. Adebayor er en nestenspiller, alt stemmer helt til avslutningene, han jobber bra, er god med ballen i beina og er veldig god å dukke opp i gode scoringsposisjoner. Men avslutningene holder dessverre på ingen måte mål. Men hvis Adebayor kan rette på dette, noe som han har god mulighet til siden han er så ung kan han bli en kjempespiller for Arsenal. Men for øyeblikket synes jeg vanPersie er klart bedre.

 

Walcott imponerte meg grasalt, jeg synes Wenger bør la Walcott starte istedenfor i neste kamp, forutsatt at Rosicky ikke blir frisk igjen. Utrolig hvor stor ro denne gutten har, la dere merke til at han sto å smilte og lo rett før han skulle debutere foran 60 000 elleville fans. Jeg merket at forventningene var enorme og han skuffet vel ingen på noen som helst måte.

Link to comment
Share on other sites

Rutinert spiller

 

 

Group: Arsenal Norway

Posts: 1297

Joined: 23-February 05

Member No.: 238

 

 

 

QUOTE(Imerslundinho @ Aug 19 2006, 05:30 PM)

 

De dårlige tingene: Jensemann har konvertert til Klovnemann igjen.

 

 

Kanskje litt vel tidlig å si. En tabbe i den første ligakampen burde ikke være nok til å si at han ikke er like god som i fjor. Enig i at han ikke gjorde noen god inngrepen, men det var jo faktisk en av de eneste gangene ballen var i nærheten av han med en Villaspiller innen den nærmeste kilometeren rundt seg.

 

 

QUOTE(Dannialdo @ Aug 19 2006, 05:54 PM)

 

Adebayor har gjor allt for mange klønete ting i andre kamper også har sitti 6-7 kamper og iritert meg ossen han driver på foran mål.

 

Men vær sin mening men han var ikke så go i Vm heller skorte ikke et mål.

 

Grunnen så jeg alt etter første kampen han hadde for Arsenal.

 

Han bruker allt for lang tid foran mål, så skal han alltid drille og gjøre noe xtra i stede for å banke ballen i mål med en gang han for sjangsen.

 

Rart ikke Wenger har lært den mannen litt ossen man skal skyte i stede for å drille.

 

Han minner meg litt om Nistelroy en som ikke klare å skyte før han er nesten helt inne i mål.

 

Bare at Nistelroy klrate som regel å få ballen i mål da.

 

Tenker Adebayor kansje for toppen 10 mål i år for Arsenal, noen som vil vedde i mot?

 

Liverpool, Man utd og Chelsea har alle bedre spisser en Adebayor

 

 

Høh? Ærlig talt du må skaffe deg peiling. Greit at han ikke har putta på alle sjansene han har, men han har faktisk bare under en halv sesong i PL under beltet og han er bare 21 år. Han er den av kjøpene i januar jeg hadde minst forventninger til og synes han har klart seg ytterst godt.

 

 

--------------------

 

Ja ja du for jo tro du har så peil selv da , de fleste her inne syns Adebayor ikke er go nok.

 

Skal faen meg huske nick dit og du skal få høre når sesongen er ferdig hvor feil du tar okei.

 

Adebayor er et av de dårligste kjøpa til Wenger spør du meg :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja du for jo tro du har så peil selv da , de fleste her inne syns Adebayor ikke er go nok.

 

Skal faen meg huske nick dit og du skal få høre når sesongen er ferdig hvor feil du tar okei.

 

Adebayor er et av de dårligste kjøpa til Wenger spør du meg :ph34r:

 

Quoting er en kunst gitt!

Selv om alle synes han er dårlig her inne, behøver det å bety at han er det?

Dessuten har jeg vel mange på "min side" i at han er god nok. Dårligste kjøpa til Wenger? Herregud. Hvor lenge har du vært Arsenal-fan? Siden i fjor eller noe?

 

Jeg mener ikke at Adebayor kommer til å ha en kjempesesong, jeg sier at han er god nok for Arsenal og på en god dag er han veldig veldig god. Husker godt kampen mot Aston Villa i vår da jeg satt på Highbury og så Ade putte ett og bidra med 2 flotte assists i 5-0 seieren.

 

Niket mitt må du gjerne huske. Skriv det i panna eller bak øra eller hvor du nå enn skulle finne det fram igjen når du kvikner til live etter sesongen.

 

Ser fram til å høre fra deg.

Link to comment
Share on other sites

Personlig føler jeg at Adebayor er en brukbar spiss med brukbart potensial. Han hadde en middels kamp idag, men det hadde også Robin og Thierry.

Allikevel irriterer det meg grenseløst at han starter på bekostning av Van Persie, som etter min mening er en meget begavet spiller som gir oss mye mer enn Adebayor. Jeg mener det er klasseforskjell på Van Persie og adebayor, derfor synes jeg det er skandaløst å benke Van Persie bare fordi Adebayor spiller som om han var bikkja til Henry.

Van Persie går Adebayor en høy gang på alle fotballtekniske områder og er potensielt mye mer målfarlig enn adebayor.

Dessuten har van persie vært vår beste spiss i pre-season.

Greit nok at han ikke fikk utrettet all verden idag, men han kom inn på et tidspunkt da villa lå med hele laget forann egen 16-meter, og det ble veldig vanskelig for spissene våre å utrette noe.

Van persie virker også som en spiller som er avhengig av tillit og selvtillit for å lykkes fullt ut. at han settes ut av laget til fordel for adebayor kan umuylig hjelpe på selvtilliten...

Link to comment
Share on other sites

Ja ja du for jo tro du har så peil selv da , de fleste her inne syns Adebayor ikke er go nok.

 

Skal faen meg huske nick dit og du skal få høre når sesongen er ferdig hvor feil du tar okei.

 

Adebayor er et av de dårligste kjøpa til Wenger spør du meg ;)

 

Quoting er en kunst gitt!

Selv om alle synes han er dårlig her inne, behøver det å bety at han er det?

Dessuten har jeg vel mange på "min side" i at han er god nok. Dårligste kjøpa til Wenger? Herregud. Hvor lenge har du vært Arsenal-fan? Siden i fjor eller noe?

 

Jeg mener ikke at Adebayor kommer til å ha en kjempesesong, jeg sier at han er god nok for Arsenal og på en god dag er han veldig veldig god. Husker godt kampen mot Aston Villa i vår da jeg satt på Highbury og så Ade putte ett og bidra med 2 flotte assists i 5-0 seieren.

 

Niket mitt må du gjerne huske. Skriv det i panna eller bak øra eller hvor du nå enn skulle finne det fram igjen når du kvikner til live etter sesongen.

 

Ser fram til å høre fra deg.

 

Skal jeg ramse opp alle de dårlige kampene hans da *ler* samme det syns han ikke passer inn i Arsenal.

 

Er det ikke lov å ha egne meninger her inne eller? slike som deg lager bare kvalme her syns jeg *dust*

 

Sitte å slenge slike personlig dritt som du gjør er bare tragisk.

 

Har vært Arsenal Faan i 15-16 år nå, så du tar rimelig feil ;)

 

Adebayor er en spiller som ikke passer helt inn i spille stilen til Wenger.

 

Han er ikke så rask og knoter alt for mye med ballen, i stede for å sette den i mål.

 

Han er bare en nesten spiller som mange sier her.

 

Så la folk få ha sine egne meninger her inne.

 

Uten om du går til person angrep slik du gjør på meg.

 

Dette enner bare med shitt kasting fram og tilbake så ro deg ned du.

 

Om du liker Adebayor så for det være din sak, men jeg er en av dem som ikke liker han. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja du for jo tro du har så peil selv da , de fleste her inne syns Adebayor ikke er go nok.

 

Skal faen meg huske nick dit og du skal få høre når sesongen er ferdig hvor feil du tar okei.

 

Adebayor er et av de dårligste kjøpa til Wenger spør du meg :P

 

Quoting er en kunst gitt!

Selv om alle synes han er dårlig her inne, behøver det å bety at han er det?

Dessuten har jeg vel mange på "min side" i at han er god nok. Dårligste kjøpa til Wenger? Herregud. Hvor lenge har du vært Arsenal-fan? Siden i fjor eller noe?

 

Jeg mener ikke at Adebayor kommer til å ha en kjempesesong, jeg sier at han er god nok for Arsenal og på en god dag er han veldig veldig god. Husker godt kampen mot Aston Villa i vår da jeg satt på Highbury og så Ade putte ett og bidra med 2 flotte assists i 5-0 seieren.

 

Niket mitt må du gjerne huske. Skriv det i panna eller bak øra eller hvor du nå enn skulle finne det fram igjen når du kvikner til live etter sesongen.

 

Ser fram til å høre fra deg.

 

Skal jeg ramse opp alle de dårlige kampene hans da *ler* samme det syns han ikke passer inn i Arsenal.

 

Er det ikke lov å ha egne meninger her inne eller? slike som deg lager bare kvalme her syns jeg *dust*

 

Sitte å slenge slike personlig dritt som du gjør er bare tragisk.

 

Har vært Arsenal Faan i 15-16 år nå, så du tar rimelig feil ;)

 

Adebayor er en spiller som ikke passer helt inn i spille stilen til Wenger.

 

Han er ikke så rask og knoter alt for mye med ballen, i stede for å sette den i mål.

 

Han er bare en nesten spiller som mange sier her.

 

Så la folk få ha sine egne meninger her inne.

 

Uten om du går til person angrep slik du gjør på meg.

 

Dette enner bare med shitt kasting fram og tilbake så ro deg ned du.

 

Om du liker Adebayor så for det være din sak, men jeg er en av dem som ikke liker han. :)

HÅHÅHÅ! Det fårn jaggu meg si!

Kan du dra fram der hvor jeg slenger dritt personlig mot deg?

Så kommer du jaggu med det selv. (De er merket svart i siteringen).

Skjønner ikke helt hvorfor jeg må roe meg ned?

 

For å gå tilbake til Ade. Såklart lar jeg andre folk ha sine meninger. men kom med noe konkret om du vil diskutere iallefall. Dra fram alle de dårlige kampene? Vet du hvor mange kamper han har for laget i PL? Jeg vet ikke noe spesifikt tall men det kan da neppe være mye mer enn 15. CL, FA-cup og ligacup har han bare spilt en kamp i til sammen og den kom mot Zagreb for noen dager siden. La gutten få littegranne mere tid på seg før vi kan forvente stabilitet hver uke på han. Han er en god spiller og hvis du leser mitt første innlegg etter kampen i dag i denne tråden, så har du litt av hva jeg mener av han som spiller. Liker ikke Adebayor noe bedre enn andre spillere på Arsenal. Liker Arsenal som klubb ikke kun personer. Men har jo favorittspillere (Cesc og Henry).

Link to comment
Share on other sites

Godt arsenal fikk med seg et poeng, men det skulle vært 3, vi slet med og score. Vi burde vinnet med mange mål, men ballen er jo rund, marginene var ikke på vår side, men vi kommer strerkere tilbake. Adebayor også, han er ikke vant til spillestilen, og trenger nok noen kamper før han får vist sitt beste. Alle som ikke har spilt i england trenger tid for å venne seg til spillestilen, noen gjør det raskt og andre gjør det trengt, sånn er det bare. Kommer seg med tiden og den kan ingen kontrollere

 

Lehmann - Lite og gjøre, målet må litt på hans kappe, gikk ut for å bokse, men missa. 6

Eboue - Veldig god offensiv ikke 100% bakover men, gjør det godt. God kamp. 7

Hoyte - Var ikke like rask som jeg håpet på, hang ikke helt med 6

Djourou - spilte godt deffensivt 7

Toure - god i dag 7

Hleb - Slurvete pasninger, men spilte en god kamp, brøy en del på midbanen og var offensiv 8

Ljungberg - Synes han var veldig god i dag 8

Gilberto - Er den usynelige veggen for arsenal, og satt et viktig mål for oss 8

Fabregas - Spilte greit, men virket slapp og treg 5

Henry - Prøvde, men fikk det ikke helt til, synes det var en dårlig kamp av han 5,5

Adebayor - God i første omgang, men ble usynelig i andre 6

 

 

Flamini - Kom inn sent og var lite aktiv i spillet. 5

Van Persie - Laget får litt mer energi, men var mer usynelig enn jag hadde håpet

Walcott - Meget god! Synd ikke denne gutten fikk spille i forrige sessong og i vm, Arsenal beste, men skulle kommet inn tidligere 8,5

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig mange rare reaksjoner her. Spesielt Adebayor får særdeles mye ufortjent pepper. Det har han forsåvidt fått hele sin Arsenal-karriere, da folk synes å tro at han er en kloned Kanu. Greit nok, han ligner Kanu i utseende og fysikk, men Ade har én viktig egenskap Kanu ikke har, og det er viljen og evnen til å gå direkte på mål. Det store antallet målsjanser han kommer til vitner om dette. Blir han litt kaldere foran kassa, kan han bli virkelig stor.

Tør minne om at en viss Henry også slet med å finne nettmaskene i starten av sin Arsenal-karriere... Henry virket forøvrig svært rusten i dag, og skulle VP startet i dag burde det vært på bekostning av ham og ikke Ade.

 

Når det gjelder kampen er mye sagt. Jeg synes Ljungberg spesielt, fortjener ros for å stå fram med en upåklagelig innsats. Går foran og er villig til å blø for drakta. Godt å se i disse Cole- og Reyes-tider.

 

Walcotts debut var oppløftende. Forsiktig matching er dog fortsatt påkrevd.

Hleb virker tryggere i år og kan gå en stor sesong i møte.

Hoyte hadde en travel førsteomgang, hvor han ble grundig lurt ved et par anledninger. Allikevel, oppgaven hans er ikke akkurat enkel når forsvaret er så lite samspilt som dagens er. Wenger vet at han gambler med denne lagdelen, og vi får bare håpe Arsene knows.

 

Totalt sett synes jeg prestasjonen i dag var brukbar til denne tiden av året å være. Men med Chelski-maskineriet gående fra i morgen, har vi ikke råd til veldig mange poengtap ala dagens, skal vi ha noe som helst håp om spenning til Mai.

Link to comment
Share on other sites

Ja ja du for jo tro du har så peil selv da , de fleste her inne syns Adebayor ikke er go nok.

 

Skal faen meg huske nick dit og du skal få høre når sesongen er ferdig hvor feil du tar okei.

 

Adebayor er et av de dårligste kjøpa til Wenger spør du meg :P

 

Quoting er en kunst gitt!

Selv om alle synes han er dårlig her inne, behøver det å bety at han er det?

Dessuten har jeg vel mange på "min side" i at han er god nok. Dårligste kjøpa til Wenger? Herregud. Hvor lenge har du vært Arsenal-fan? Siden i fjor eller noe?

 

Jeg mener ikke at Adebayor kommer til å ha en kjempesesong, jeg sier at han er god nok for Arsenal og på en god dag er han veldig veldig god. Husker godt kampen mot Aston Villa i vår da jeg satt på Highbury og så Ade putte ett og bidra med 2 flotte assists i 5-0 seieren.

 

Niket mitt må du gjerne huske. Skriv det i panna eller bak øra eller hvor du nå enn skulle finne det fram igjen når du kvikner til live etter sesongen.

 

Ser fram til å høre fra deg.

 

Skal jeg ramse opp alle de dårlige kampene hans da *ler* samme det syns han ikke passer inn i Arsenal.

 

Er det ikke lov å ha egne meninger her inne eller? slike som deg lager bare kvalme her syns jeg *dust*

 

Sitte å slenge slike personlig dritt som du gjør er bare tragisk.

 

Har vært Arsenal Faan i 15-16 år nå, så du tar rimelig feil ;)

 

Adebayor er en spiller som ikke passer helt inn i spille stilen til Wenger.

 

Han er ikke så rask og knoter alt for mye med ballen, i stede for å sette den i mål.

 

Han er bare en nesten spiller som mange sier her.

 

Så la folk få ha sine egne meninger her inne.

 

Uten om du går til person angrep slik du gjør på meg.

 

Dette enner bare med shitt kasting fram og tilbake så ro deg ned du.

 

Om du liker Adebayor så for det være din sak, men jeg er en av dem som ikke liker han. :)

 

 

Du forventer vel ikke at Adebayor skal score bortimot 20 mål, for det tror jeg kun Henry gjør... Dessuten må vi venne oss til at Adebayor og Van Persie kommer til å dele plassen ved siden av Henry gjennom hele sesongen.

 

Alle spillere må få lov til å utvikle seg, uansett om det tar 1 eller 2 sesonger. I Arsenal er det vel plenty med spillere som ikke spilte så godt i begynnelsen, men som har utviklet seg: Eboue, Flamini, Fabregas, Gilberto, Hleb osv osv...

 

Gi gutten en sjanse, hvis Wenger tror på han så gjør jeg det! Stoler på den gamle gubben.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...