Jump to content

2006.08.19 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

Er det facts at denne kampen blir vist på TV Norge?;):D:D:D

Det er korrekt, Canal Plus promoterer seg selv slik som forrige sesong hvor de lot TV Norge vise en weekend med Premier League kampene som også gikk på Canal+

 

Fantastisk, men forstår ikke resten av posten din...;) :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Er det facts at denne kampen blir vist på TV Norge?;):D:D:D

Det er korrekt, Canal Plus promoterer seg selv slik som forrige sesong hvor de lot TV Norge vise en weekend med Premier League kampene som også gikk på Canal+

 

Fantastisk, men forstår ikke resten av posten din...;) :angry:

 

Oversettelse: Canal + gjør reklame for seg selv ved å la TVNorge sende PL kampene som Canal + sender. samme helg B)

 

Ellers må jeg si at det er skuffende at Poll kan bli en potensiell ødelegger for festen i the grove.......

Link to comment
Share on other sites

Two things to note prior to Saturday's season opener.

 

Paddy Galligan

 

Arsenal Football Club and its followers have experienced several sad losses this summer, one of these was the loss of Patrick Galligan. Paddy was part of the magic that made Highbury so unique and was one of those faces that everyone, from the stewards and catering staff to Thierry Henry and Arsene Wenger, knew on a first name basis. At 66 years of age, he’s now in that Clock End in the sky and to celebrate his life and thank him for 28 years of outstanding service, we’re asking Arsenal fans to do a rendition of "Bejesus Said Paddy" from when the ball rolls off the centre circle on Saturday at 3pm. Paddy will no doubt be mentioned in the pubs before kick off against Villa so please mention this tribute and let’s say a final thank you to someone who gave the club so much more than he got back.

 

Rocket

 

As for every home game this season, we will have full use of The Rocket (166-220 Holloway Rd, opposite Paddy Power). Doors open at midday throughout the afternoon and after the match until late where we’ll screen the Sheffield United vs Liverpool match at 12:45 and the Bolton vs Spurs match at 17:15. We’ll be featuring a DJ, beer promos and a raffle so pass by and check it out! At the moment, we are redrawing the license with Islington council with a view to allowing in under-18s so people can bring their kids down. We’re also negotiating for midweek games so at the moment, we don’t have The Rocket for Champions League games, League Cup games or league games. We hope to resolve this by October.

 

Victoia Concordia Crescit.

 

The REDaction team.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eg reiser over på fredag. Heim grytidlig søndags morgon. Har booka meg inn på Pembury Hotel. Har billett i south lower block 26. Gler meg som ein unge.

 

Har også billetter på S L block 26... tipper at supporterklubbens heldige sitter rimelig samlet :D

 

Jeg for min del skal sitte på block 67 (club level, corner), med gratis forfriskninger inkludert :angry:.... men åssen plassen er med tanke på sikt etc, vet jeg ikke... men det er i det minste blant hjemmesupporterne ;)

Link to comment
Share on other sites

Eg reiser over på fredag. Heim grytidlig søndags morgon. Har booka meg inn på Pembury Hotel. Har billett i south lower block 26. Gler meg som ein unge.

 

Har også billetter på S L block 26... tipper at supporterklubbens heldige sitter rimelig samlet ;)

 

Jeg for min del skal sitte på block 67 (club level, corner), med gratis forfriskninger inkludert ;).... men åssen plassen er med tanke på sikt etc, vet jeg ikke... men det er i det minste blant hjemmesupporterne :D

 

Er det billetter du har skaffet via andre kanaler eller?

 

Regner forøvrig med at vi andre også er plassert blant hjemmesupporterne :angry:

Link to comment
Share on other sites

Eg reiser over på fredag. Heim grytidlig søndags morgon. Har booka meg inn på Pembury Hotel. Har billett i south lower block 26. Gler meg som ein unge.

 

Har også billetter på S L block 26... tipper at supporterklubbens heldige sitter rimelig samlet ;)

 

Jeg for min del skal sitte på block 67 (club level, corner), med gratis forfriskninger inkludert ;).... men åssen plassen er med tanke på sikt etc, vet jeg ikke... men det er i det minste blant hjemmesupporterne :)

 

Er det billetter du har skaffet via andre kanaler eller?

 

Regner forøvrig med at vi andre også er plassert blant hjemmesupporterne :D

 

Billettene er kjøpt via QXL, men det er matchday.no som er "kanalen". Billett, 2 overnattinger på Jurys Inn, Islington, samt fly tur/retur kom totalt på 4400,-. Ikke så aller værst det, antar jeg.

Dette er i tillegg min aller første Arsenalkamp jeg skal se live. Var jammen på tide. Litt lei meg for at jeg aldri fikk vært på Highbury. Men tror ikke at jeg kommer til å gråte av sorg likevel når jeg entrer Arsenals nye storstue ;)

Link to comment
Share on other sites

Eg reiser over på fredag. Heim grytidlig søndags morgon. Har booka meg inn på Pembury Hotel. Har billett i south lower block 26. Gler meg som ein unge.

 

Har også billetter på S L block 26... tipper at supporterklubbens heldige sitter rimelig samlet ;)

 

Jeg for min del skal sitte på block 67 (club level, corner), med gratis forfriskninger inkludert ;).... men åssen plassen er med tanke på sikt etc, vet jeg ikke... men det er i det minste blant hjemmesupporterne :)

 

Er det billetter du har skaffet via andre kanaler eller?

 

Regner forøvrig med at vi andre også er plassert blant hjemmesupporterne :D

 

Billettene er kjøpt via QXL, men det er matchday.no som er "kanalen". Billett, 2 overnattinger på Jurys Inn, Islington, samt fly tur/retur kom totalt på 4400,-. Ikke så aller værst det, antar jeg.

Dette er i tillegg min aller første Arsenalkamp jeg skal se live. Var jammen på tide. Litt lei meg for at jeg aldri fikk vært på Highbury. Men tror ikke at jeg kommer til å gråte av sorg likevel når jeg entrer Arsenals nye storstue ;)

 

Kos deg, og vi får satse på at gutta gjør jobben sin for å gjøre en god førstekamp på ashburton grove....

Link to comment
Share on other sites

Har dere noen statistikk som tilsier at Poll/Riley genererer tap eller i det minste dårligere resultater for Arsenal i snitt? Skulle vært artig og visst.

Det er nemlig slik at Poll/Riley er rimelig upopulære i de fleste supporter leire.

Kom igjen Didrik, Caribo og gooner14 jeg vil ha beviser!!! :D

 

Hehe... Det hender at jeg har litt peiling på det jeg skriver om ;)

Og her stemmer magefølelser med tallenes tale!

Av dagens 23 dommere finner vi disse to tullingene som følger:

Rank-Dommer-AntallKamper-ArsenalpoengSnitt

20 RILEY, M 20 1.45

21 POLL, G 21 1.24

(ArseWebs statistikk fra 89/90 til i dag) Scroll opp for mer detaljer!

Nå ser jeg at Poll faktisk kommer verre ut enn Riley, men det

skylder jeg lett på effekten den utrolige innsatsen Riley viste

i det som skulle bli vår 50. kamp og følelsen man satt igjen med

da... Forresten har vi faktisk NEGATIV målforskjell i kampene

Poll har dømt (23-24)! Det har vi bare med 3 av dagens 23

dommere... Det skal også legges til at de to som ligger på de

to siste plassene på denne listen kun har dømt oss hhv. 2

og 1 gang. Nestemann med omtrent like mange kamper er:

16 LODGE, S 19 1.74

 

Så jeg står på mitt - disse to er bottom drawer for Arsenal.

Greit, "Daddy"?

Link to comment
Share on other sites

Har dere noen statistikk som tilsier at Poll/Riley genererer tap eller i det minste dårligere resultater for Arsenal i snitt? Skulle vært artig og visst.

Det er nemlig slik at Poll/Riley er rimelig upopulære i de fleste supporter leire.

Kom igjen Didrik, Caribo og gooner14 jeg vil ha beviser!!! :)

 

Hehe... Det hender at jeg har litt peiling på det jeg skriver om ;)

Og her stemmer magefølelser med tallenes tale!

Av dagens 23 dommere finner vi disse to tullingene som følger:

Rank-Dommer-AntallKamper-ArsenalpoengSnitt

20 RILEY, M 20 1.45

21 POLL, G 21 1.24

(ArseWebs statistikk fra 89/90 til i dag) Scroll opp for mer detaljer!

Nå ser jeg at Poll faktisk kommer verre ut enn Riley, men det

skylder jeg lett på effekten den utrolige innsatsen Riley viste

i det som skulle bli vår 50. kamp og følelsen man satt igjen med

da... Forresten har vi faktisk NEGATIV målforskjell i kampene

Poll har dømt (23-24)! Det har vi bare med 3 av dagens 23

dommere... Det skal også legges til at de to som ligger på de

to siste plassene på denne listen kun har dømt oss hhv. 2

og 1 gang. Nestemann med omtrent like mange kamper er:

16 LODGE, S 19 1.74

 

Så jeg står på mitt - disse to er bottom drawer for Arsenal.

Greit, "Daddy"?

 

Imponerende Didrik. ;) Kjempefint å få det dokumentert. Da var det ingen røyk uten ild. Vil si det er opsiktvekkende tall. Skulle nesten tro Poll dømte alle kampene våre mot Liverpool, Manu og Bolton :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper resultatet blir 5-1 til Arsenal - Henry gjør Hat-trick og de 2 siste blir putta av Fabregas og Rosicky.

 

Lineupen håper jeg blir:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Djorou - Hoyte

RvP - Hleb - Gilberto - Fabregas - Rosicky

Henry.

 

tipper det blir 4-5-1, men med Hleb som en indre løper som legger seg i mellom Henry og de 4 andre på midten. Også RvP og Rosicky blir skutt frem i ekte arsenal stil B)

 

Tror alle er gira på å gjøre det godt i den første PL kampen på Ashburton og tror at gutta kommer til å holde lekestue x 1000 ;)

Link to comment
Share on other sites

Imponerende Didrik. ;) Kjempefint å få det dokumentert. Da var det ingen røyk uten ild. Vil si det er opsiktvekkende tall. Skulle nesten tro Poll dømte alle kampene våre mot Liverpool, Manu og Bolton ;)

Det er ikke det at Poll (og Riley) dømmer alle kampene våre mot

"store" lag, og mot Spuds, men faktisk veldig mange... Riley var (ukjent

av hvilken årsak) lenge anerkjent(?) som Englands beste dommer. Nå er

det etter sigende Poll som er det... Dermed er det de som får de "store"

kampene og de tøffe nabooppgjørene. Sad but true B)

 

At de derfor skulle putte Poll på åpningskampen for ny stadion mot Villa

(som skal være spurver mot oss) kan faktisk lett anses som en "konspirasjon".

Unitedfansen bærer seg jo fortsatt over "urettferdige" FA nå som Scholes og

Rooney fikk karantene etter rødkortene i Nederland. Bare synd det er Gill

og ikke Dein som sitter i stolen der nå! Det er ikke så lett å favorisere laget

ditt når du har ansvar... Kanskje det aldri har vært så urettferdig?! Inntil det

motsatte blir bevist anklager jeg herved Gill for å ha håndplukket Poll til det

som skal bli (til tross for Poll/Gill) vår første festaften på ny stadion ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi får gjøre som i Italia og få G BARBER, P JONES og D GALLAGHER til å dømme for oss :D

 

Jeg syns iofs. Neale Barry så ut som en bra mann for oss:

8 kamper, 8 seire, 24-2 i målforskjell, 6 gule til oss og 20 til motstanderne...

Meeeeen langt bak i hodet var det noe som murret. Vi spiller

jo i cuper også, og der er ikke mannen like grei mot oss, tydeligvis.

 

Vi får nok klare oss med de vi får, og heller spille fletta av motstanderne.

Jeg vet vi kan :D

Link to comment
Share on other sites

.....og Wenger er usikker om Henry skal spille pga at han spilte hele landskampen på onsdagen.

Skitpreik! Henry må spille; hvile kan han gjøre mot Zagreb....

 

Enig der! Wenger kan bruke Walcott mot Zagreb ;)

Dette er jo første offisielle kamp på ny stadion også, så Captain Henry

har nok alle intensjoner om å spille! Selv om han snikprøvde stadion

under Bergkamps testimonial. Regner med at han spiller fra start, og

eventuelt heller går av etter 60 min på stillingen 3-0. Han har nok også

bittelitt lyst til å score The First competitive Goal @ Emirates :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er bedre å spare Henry enn å slite han ut slik at han fort kan bli utbrent og i verste fall kan få opp den achillesskaden igjen. Denne kampen skal vi vinne greit uansett så vi trenger ikke Henry. Det er også viktig at RvP og Ade får et godt samarbeid hvis Henry blir skadet / må hvile slik at vi ikke blir som i fjor da Henry var skadet eller sliten.........

Link to comment
Share on other sites

Det første jeg tenkte når jeg leste at Wenger kanskje sparer Henry i seriestarten var at det nå virkelig hadde tørnet for Wenger. Men kanskje ikke, Arsenal skal spille fire kamper på åtte dager, fullstendig tussete satt opp. Produktet fotball blir dårligere for de som følger med hvis det er så mange kamper at de beste ikke kan spille hele tiden. For Henry og de andre som spilte privatlandskamp på onsdag blir det 5 kamper på 11 dager. Det er altfor gale, i alle fall med tanke på at det nå har vært en lang periode uten betydningsfulle kamper i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+Reyes+drop+out

 

Ut i fra disse nyhetene blir vel laget noe som dette..

 

Jens

 

Eboue Toure Djorou Hoyte

 

Hleb Cesc Silva Freddie

 

v.Persie Ade

almunia, cygan, flamini, henry, song

 

Det skal vell være et bra nok lag til å slå Aston villa, men tror det kommer til å bli hardt faktisk.

 

Satser på ein 2-0 seier...

Med persie og ade som målscorere..

 

Glømte jo selvsagt Aliardiere... han kommer nok på benken i stede for Song eller noe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt bekymret for alle skadene vi har,og tror ikke dette blir noen lett match.

Håper persie starter på topp sammen med henry,ellers så hadde det vært gøy vist walcott kunne fått

komme inn iløpet av kampen for freddy.

Lykke til i morgen folkens ;)

Link to comment
Share on other sites

Når jeg liksom tenker meg om så er vi langt fra sikret seier her. Vi kan fort gå på et svakt tap her med alle skadene vi har.

 

Kommer med lagoppstilling i morra.

 

Det ser vi fram til!!

 

Men du Helmik`n, du som har kjempet for å unngå korte innlegg, synes du ikke det er litt rart å skrive et innlegg der du informerer om at du skal skrive enda et innlegg?

Link to comment
Share on other sites

Når jeg liksom tenker meg om så er vi langt fra sikret seier her. Vi kan fort gå på et svakt tap her med alle skadene vi har.

 

Kommer med lagoppstilling i morra.

 

Det ser vi fram til!!

 

Men du Helmik`n, du som har kjempet for å unngå korte innlegg, synes du ikke det er litt rart å skrive et innlegg der du informerer om at du skal skrive enda et innlegg?

 

Hva mener du? Det var da ikke noe som helst mening i det du skriver heller?

Link to comment
Share on other sites

Når jeg liksom tenker meg om så er vi langt fra sikret seier her. Vi kan fort gå på et svakt tap her med alle skadene vi har.

 

Kommer med lagoppstilling i morra.

 

Det ser vi fram til!!

 

Men du Helmik`n, du som har kjempet for å unngå korte innlegg, synes du ikke det er litt rart å skrive et innlegg der du informerer om at du skal skrive enda et innlegg?

 

Hva mener du? Det var da ikke noe som helst mening i det du skriver heller?

 

Kommer med svar i morra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...