Jump to content

2006.08.19 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

Arsenal - Aston Villa

Emirates Stadium, Lørdag 19 August, klokken <kommer>

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

-

 

Aston Villa:

-

 

Dommer:

Graham Poll

 

TV kanaler:

ART Prime Sports

ART Sports 4

Canal+ Deporte 1

Canal+ Sport (Norge/Sverige/Finland/Danmark)

Canal+ Sport (Polen)

Diema Extra

Galaxie Sport

Kanal 5 (Sverige)

MegaSport

NTV+ Football

Premiere Sport Portal

Setanta Ireland

Sky Calcio 2

Sky Sport Italia 1

Sport 1 (Ungarn)

Sport TV 2

SuperSport 1 Nova

SuperSport 3 SA

SuperSport 8 SA

TPS Star

TV Norge

 

TV / Radio streams:

ESPN Asia

Guangdong Sport

Guangzhou

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Man vet det nærmer seg sesongstart når kampprogrammet for sesongen offentliggjøres av FA. Premier League sesongen starter på hjemmebane, vår nye hjemmebane. Dette kommer til å bli noe helt utenom det vanlig, vår ærbødig Highbury er historie. Vi skal nå skape historie og minner for livet på vår nye fantastiske Emirates Stadium. Mere forhåndsstoff kommer frem mot sesongstart.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Du har nok ett godt tips. Men har en følelse v att RVP ikke starter den kampen, tror det blir enkelt spiss. bli det to spisser blir det adebayor som blir makkern til Henry...

 

Henry*2

Hleb*1

 

altså 3-0 til the GOONERS

Link to comment
Share on other sites

Du har nok ett godt tips. Men har en følelse v att RVP ikke starter den kampen, tror det blir enkelt spiss. bli det to spisser blir det adebayor som blir makkern til Henry...

 

Henry*2

Hleb*1

 

altså 3-0 til the GOONERS

 

Jeg tipper at RvP starter, og han starter på vingen. Hvilken ving vet jeg ikke, men uansett så spiller Rosicky på den motsatte av ham.

 

..nei, helt rett, jeg har strukket meg langt og ikke tatt med Reyes i startoppstillingen foreløpig.

Link to comment
Share on other sites

JEg har faktisk lekt litt med tanken om Arsenal i en 4-3-3 formasjon.. F.eks:

 

Lehmann

 

Eboue-Senderos-Toure-Cole

 

Rosicky-Gilberto-Fabregas

 

v.Persie-Henry-Hleb

 

Synspunkter?

Lurer veldig på hvem som er best defensivt av Rosicky og Hleb. Men tror nok det heller vil bli en litt mer defensiv 4-5-1 ut av den 4-3-3'en din.

 

v. Persie-Cesc-Gilberto-Rosicky-Hleb

vil jeg gjerne se i en midtbanefemmer.

Link to comment
Share on other sites

Vel en måned før seriestart er jeg ufattelig forvirret i forhold til hvem jeg tror kommer til å spille på midten og i angrep. Vi har nok (!) av spillere å ta av! En av de mange håpefulle angriperne vil bli skuffet: Reyes, Van Persie, Adebayor, Walcott m.fl.

 

På midten har vi også flust av alternativer, foruten plassen til Gilberto. Jeg forventer at Wenger henter inn en utfordrer/back-up til ham. Det har vi ikke i dag.

 

I tillegg venter jeg på en midtstopper, - Wenger må nok handle inn en eller annen.

 

Mitt lag før nye spillere og eventuelle skader tilkommer:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - ? - Cole (!)

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Henry - Adebayor

 

Sub: Almunia, Hoyte, Song, Van Persie, Reyes

Link to comment
Share on other sites

Vel en måned før seriestart er jeg ufattelig forvirret i forhold til hvem jeg tror kommer til å spille på midten og i angrep. Vi har nok (!) av spillere å ta av! En av de mange håpefulle angriperne vil bli skuffet: Reyes, Van Persie, Adebayor, Walcott m.fl.

 

På midten har vi også flust av alternativer, foruten plassen til Gilberto. Jeg forventer at Wenger henter inn en utfordrer/back-up til ham. Det har vi ikke i dag.

 

I tillegg venter jeg på en midtstopper, - Wenger må nok handle inn en eller annen.

 

Mitt lag før nye spillere og eventuelle skader tilkommer:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - ? - Cole (!)

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Henry - Adebayor

 

Sub: Almunia, Hoyte, Song, Van Persie, Reyes

Hvor er Ljungberg?! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Vel en måned før seriestart er jeg ufattelig forvirret i forhold til hvem jeg tror kommer til å spille på midten og i angrep. Vi har nok (!) av spillere å ta av! En av de mange håpefulle angriperne vil bli skuffet: Reyes, Van Persie, Adebayor, Walcott m.fl.

 

På midten har vi også flust av alternativer, foruten plassen til Gilberto. Jeg forventer at Wenger henter inn en utfordrer/back-up til ham. Det har vi ikke i dag.

 

I tillegg venter jeg på en midtstopper, - Wenger må nok handle inn en eller annen.

 

Mitt lag før nye spillere og eventuelle skader tilkommer:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - ? - Cole (!)

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Henry - Adebayor

 

Sub: Almunia, Hoyte, Song, Van Persie, Reyes

Hvor er Ljungberg?! :blink:

 

Han er skadet! :angry:

Link to comment
Share on other sites

 

Mitt lag før nye spillere og eventuelle skader tilkommer:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - ? - Cole (!)

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Henry - Adebayor

 

Sub: Almunia, Hoyte, Song, Van Persie, Reyes

Hvor er Ljungberg?! :P

Han er skadet! :)

 

Håper Ljungberg er tilbake til seirestart. Men det spørs om han er god nok for laget...

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Dette blir en svært sterk midtbane i årests sesong. Jeg tror vi vil se mer til Ljungberg når vi legger om til 4-5-1. Synes han passer veldig bra i en indreløperrolle. Men så får vi se hvor ofte Wenger legger om på taktiken denne sesongen....

Link to comment
Share on other sites

 

Mitt lag før nye spillere og eventuelle skader tilkommer:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - ? - Cole (!)

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Henry - Adebayor

 

Sub: Almunia, Hoyte, Song, Van Persie, Reyes

Hvor er Ljungberg?! ;)

Han er skadet! ;)

 

Håper Ljungberg er tilbake til seirestart. Men det spørs om han er god nok for laget...

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Dette blir en svært sterk midtbane i årests sesong. Jeg tror vi vil se mer til Ljungberg når vi legger om til 4-5-1. Synes han passer veldig bra i en indreløperrolle. Men så får vi se hvor ofte Wenger legger om på taktiken denne sesongen....

 

Håper og tror heller at vi ser Reyes på en femmer på midtbanen... han kommer til å slå skikkelig gjenom denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Håper og tror heller at vi ser Reyes på en femmer på midtbanen... han kommer til å slå skikkelig gjenom denne sesongen!

Tja.. Har venta lenge på at Reyes skal slå gjennom for fullt, men han har enda ikkje klart det. Har jo sjølvsagt vore god, men ikkje levd opp til mine forventningar. Trur denne sesongen blir "make or brake" sesongen hans.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kampbillett og fly i boks. Gler meg.

Jeg hadde også tenkt til å dra på denne kampen her, men så fant jeg ut at helga før så skal jeg spille fotball i en cup kalt Sandar Cup. Da kommer det sikkert til å bli svidd av litt penger der så da måtte jeg droppe den første PL-kampen på Emirates :D

 

Men jeg planlegger å dra på Sheffield United kampen den 23. september. Det er visst i september de skal starte med Stadium Tours på Emirates så jeg venter litt med bestillingen av turen. Vil jo få med meg "innsiden" av Emirates! :D

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...e=Stadium+Tours

 

Gleder meg forresten til å HANDLE på Emirates. Sjekk bildene av shopen!! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...