Jump to content

2006.08.19 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

Jeg er enig med Jensegutt, v. Persie syns jeg har bevist at han fortjener en plass på 1. 11!!

Jeg syns ikke Adebayor er god nok.

 

Jeg var ute og så Viking-Monaco, Monaco tapte 1-0, det var ikke akurat ånn; wow! han var god!

 

Sorry, Helmik :(

 

Så er Monaco og Arsenal to v-e-ldig forskjellige lag.

 

Mener fast bestemt at Adebayor var god i dag...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Adebayor ja når Wenger kjøpta han skjønte jeg ingen ting.

 

Han er ikke go nok for en klubb som skal være en av de største i EUROPA.

 

Men er ikke bare hans skyld at laget ikke var bedre.

 

Når Cole, Reyes og Thomas er borte så ville alle lag merka og miste 3 så go spillere.

 

Skal like og se hva Wenger gjør vis vi for nok en dårlig sesong i PL.

 

Heia Bolten heia Bolten hater Totten schummmm :(

 

2-0 DAVIES og CAMPO for et Vanvittig mål av spanjolen Campo. Dundrer til fra 40 meter på en returball. Paul Robinson er både feilplassert og treg med reaksjonen, og ballen går i mål i keeperens høyre hjørne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Jensegutt, v. Persie syns jeg har bevist at han fortjener en plass på 1. 11!!

Jeg syns ikke Adebayor er god nok.

 

Jeg var ute og så Viking-Monaco, Monaco tapte 1-0, det var ikke akurat ånn; wow! han var god!

 

Sorry, Helmik :(

 

Så er Monaco og Arsenal to v-e-ldig forskjellige lag.

 

Mener fast bestemt at Adebayor var god i dag...

Monaco og Arsenal er forskjellige, men jeg snakket om Adebayor, han er den samme :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Jensegutt, v. Persie syns jeg har bevist at han fortjener en plass på 1. 11!!

Jeg syns ikke Adebayor er god nok.

 

Jeg var ute og så Viking-Monaco, Monaco tapte 1-0, det var ikke akurat ånn; wow! han var god!

 

Sorry, Helmik :(

 

Så er Monaco og Arsenal to v-e-ldig forskjellige lag.

 

Mener fast bestemt at Adebayor var god i dag...

Eg er ueinig. Skapte ingenting og sløste med sjanser. Såg ikkje noko han gjorde som i mine auge utgjør ein god kamp

Link to comment
Share on other sites

En annen god nyhet er at Bendtner - fremtidens fox in the box - scorte IGJEN! :(

 

Ikke glem Larsson :D

 

Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor vi på død og liv skal spille oss helt frem til 5-metern før vi avslutter! Vi er på skuddhold flere ganger i løpet av kampen, men i stedet for å fyre av, slår vi den siste pasningen som alt for ofte ender hos en Villaspiller! Her må det skjerpes!

 

Ellers syns jeg gutta gjør en god kamp tatt i betraktning at det er vår aller første kamp på Emirates...

Link to comment
Share on other sites

Uansett kven vi hadde på bana: vi rundspelte Aston Villa i samfulle 90 minutt. Situasjonen kunne altso så definitivt vore mørkare - vi kunne spelt verkeleg dårlig. Vi skaper sjanser i fleng, trass i at vi verkar handikappa frå 20 meter og inn - ikkje verst berre det. Vi var definitivt gode nok til å vinne denne kampen i alt anna enn avslutningsfasen. Det kjem.

 

Det einaste som slår meg her, er Adebayor sin ufortjente pepper her i dag. Har vi nok en hoggestabbe som det er berre å hakke laus på når det ikkje går vår vei? Synd i så tilfelle. Er på den andre sida einig i at Robin van Persie burde starta. Ljungberg får som vanlig alt for god kritikk av folket her. Elendig i første omgang, bedre i andre - men dog...

 

Elles pregar vårt spel seg av det vanlege: slurvete pasningar som skapar farlige situasjonar eller øydelegg potensielle farligheiter for oss. Her er ingen verken bedre eller dårligare enn andre.

 

Personleg tykkjer eg det er vanskeleg å peike ut spelarar som var direkte dårlig i dag. Dei fleste var på det jamne, men vi mangla det siste killerstøtet frå våre menn i dag. Ingen var direkte god heller då, sånn for å jamne ut. Walcott var dog dagens positive behaldning. Eit forrykande innhopp.

 

Den einaste som har skulda for poengtap i dag er vel Jens Lehmann? Og det trur eg han veit sjølv.

 

Spelarbørs:

 

Lehmann 5. Får solid trekk for å ha forært Villa 1-0.

 

Eboue: 6. Positiv offensivt, men syner manglar defensivt.

Toure 6: OK, verken meir eller mindre.

Djorou 6: samme

Hoyte 5: slit litt i innledninga, tar seg opp, men ikkje god nok.

 

Hleb 6: samme som i fjor. En del ting genialt, men får lette ballmist! Slurv må vekk.

Fabregas: 6. Ikkje fantastisk men heller ikkje spesielt dårlig.

Gilberto: 6 Hleb syndromet? Mistar i alle fall ballen alt for lett, medan han gjer somme bra ting. Syt for eit viktig poeng.

Ljungberg: 6. Som nevnt: elendig i første omgang. Mykje bedrei andre, som berger han opp på en svak 6.

 

Henry: 5. Tydelig ikkje fit. Ikkje så dominerande som vi håpar

Adebayor: 6. Ikkje heilt ven med ballen i somme situasjonar. God i lufta, og har våre to største målsjansar utenom målet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Jensegutt, v. Persie syns jeg har bevist at han fortjener en plass på 1. 11!!

Jeg syns ikke Adebayor er god nok.

 

Jeg var ute og så Viking-Monaco, Monaco tapte 1-0, det var ikke akurat ånn; wow! han var god!

 

Sorry, Helmik :D

 

Så er Monaco og Arsenal to v-e-ldig forskjellige lag.

 

Mener fast bestemt at Adebayor var god i dag...

Monaco og Arsenal er forskjellige, men jeg snakket om Adebayor, han er den samme :)

 

Årh.. ja, men du forstår vel at det er forskjell på medspillerne han har nå i Arsenal, enn de han hadde i Monaco? :(

Link to comment
Share on other sites

De som mener Ade er stillestående bør se å renske "æua". Gutten løper jo å sliter etter hver eneste ball som er i 50 meters radius for ham. Hvorfor? Jo han skal skape rom for at Henry skal ta de løpa ut til venstre som han har gjort så mange ganger...... på Highbury. Idag vet jeg ikke om han var skadet eller hva han var, men uansett. Dårlig var han. Og så ham aldri ute på venstra.sto rett og slett i midten av Villa's forsvars-tier og så på lagkameratene slet rundt ham. Han må rett og slett bli mere bevegelig. Og i og med at Henry er dårlig, så blir Ade's arbeid glemt bort, for det har ingen innvirkning lengre. Derfor kan det virke som om han hadde en dårlig kamp men det hadde han egentlig ikke. Han får godkjent av meg.

van Persie hadde ett OK innhopp, men var vel ikke nær ballen før 20 min etter han kom inn eller noe?

Walcott var fantastisk. Alt jeg har å si. Ellers var Djourou imponerende stødig og Eboue var veldig god. Hleb litt fram og tilbake. Freddie fantastisk. Fabregas var meget god, men får ikke brukt silkefoten sin når det blir så trangt.

 

Siste jeg har å si:

 

Det går ann å skyte utenfor 16 meteren. Satt i godstolen å skreik SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT jeg også, sammen med hele Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Jensegutt, v. Persie syns jeg har bevist at han fortjener en plass på 1. 11!!

Jeg syns ikke Adebayor er god nok.

 

Jeg var ute og så Viking-Monaco, Monaco tapte 1-0, det var ikke akurat ånn; wow! han var god!

 

Sorry, Helmik ;)

 

Så er Monaco og Arsenal to v-e-ldig forskjellige lag.

 

Mener fast bestemt at Adebayor var god i dag...

Monaco og Arsenal er forskjellige, men jeg snakket om Adebayor, han er den samme ;)

 

Årh.. ja, men du forstår vel at det er forskjell på medspillerne han har nå i Arsenal, enn de han hadde i Monaco? :ph34r:

Ja, men jeg er så fullt i mot at Adebayor er foran RvP!

van Persie er bedre enn Adebayor.

Men du syns Adè og jeg RvP, det forandrer ingen ting, det er bare Wenger som kan forandre det.

 

Off Topic: Ska du på Viking-Rosenborg imårå?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Jensegutt, v. Persie syns jeg har bevist at han fortjener en plass på 1. 11!!

Jeg syns ikke Adebayor er god nok.

 

Jeg var ute og så Viking-Monaco, Monaco tapte 1-0, det var ikke akurat ånn; wow! han var god!

 

Sorry, Helmik ;)

 

Så er Monaco og Arsenal to v-e-ldig forskjellige lag.

 

Mener fast bestemt at Adebayor var god i dag...

Monaco og Arsenal er forskjellige, men jeg snakket om Adebayor, han er den samme ;)

 

Årh.. ja, men du forstår vel at det er forskjell på medspillerne han har nå i Arsenal, enn de han hadde i Monaco? :ph34r:

Ja, men jeg er så fullt i mot at Adebayor er foran RvP!

van Persie er bedre enn Adebayor.

Men du syns Adè og jeg RvP, det forandrer ingen ting, det er bare Wenger som kan forandre det.

 

Off Topic: Ska du på Viking-Rosenborg imårå?

 

Det vet jeg jo da...

 

OffT..: dette kan vi ta på PM, men nei..ska ikkje det...ska på Viking - Vålerenga neste helg.

Link to comment
Share on other sites

Skysports rating:

 

http://home.skysports.com/matchratings.asp...4&clid=3&cpid=8

 

Statistikk:

Arsenal Team Aston Villa

1 Goals 1

5 Shots on target ( Inc Goals ) 3

7 Shots off Target (inc woodwork) 2

6 Blocked Shots 0

18 Corners Won 1

10 Total Fouls Conceded 16

2 Offsides 5

1 Yellow Cards 2

0 Red Cards 0

56 Possession 44

Link to comment
Share on other sites

56 Possession 44 er det riktig da det var jo 70/30 etter 1 omg.... syns ikke Villa hadde ballen så mye i 2 omg heller... :ph34r:

 

Vi hadde nok ikke så mye possesion i første, men det skal jo sies at Villa drøyde veldig mye i andre da..........

Link to comment
Share on other sites

56 Possession 44 er det riktig da det var jo 70/30 etter 1 omg.... syns ikke Villa hadde ballen så mye i 2 omg heller... :ph34r:

Einig, meiner å hugse at eit stykke ut i 2. omgang så var den på 69 - 31

 

Er ikke det som oftest de siste 5 minuttene...? Sjelden at et lag har 70/30 i posession i en omgang... ;)

Link to comment
Share on other sites

Dei første førstehandsrapportane frå Emirates tyder forresten på ei heilt enorm stemning, og eit heilt enormt fantastisk anlegg... Det var nesten som om resultatet ikkje gjorde noko!

Link to comment
Share on other sites

Dei første førstehandsrapportane frå Emirates tyder forresten på ei heilt enorm stemning, og eit heilt enormt fantastisk anlegg... Det var nesten som om resultatet ikkje gjorde noko!

 

Ja det var et kick å høre på publikummet ved store målsjanser o.s.v. Jeg merker at det er mye flere på den nye stadioen. Bare synd den ikke fikk en verdig start :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Dere vet hvordan jeg er med svartmaling osv, så jeg skal prøve å holde meg saklig denne gangen.

 

De gode tingene fra kampen først: Theo Walcott fikk sin debut idag, og jeg må si jeg var fantastisk imponert over hva han klarte å prestere på den korte stunden. Etterpåklokskapen min sier at vi hadde vunnet hadde han kommet inn på tidligere. En annen god ting er at Ljungen begynner å vise god formen sin igjen. Et par flotte raid og en del gode løp. Synd han ikke fikk til mere enn han gjorde. Enda en god ting er Hleb. Syns han jobbet bra idag og han fortjener ros. Tror han kan slå skikkelig igjennom i år. Den siste gode tingen er Gilbertos strålende prestasjon og mål. Kommer nok helt klart blandt min Topp 3 Mål i August.

 

De dårlige tingene: Jensemann har konvertert til Klovnemann igjen. Jeg kan hverken fatte eller begripe hvorfor han skulle ruse ut på den corneren. Han er jo langt ifra ballen. Idioti kort sagt. En annen dårlig ting idag var en slapp og umotivert Henry som noen her så fint sa. Han hadde noen fine veggspill, men skuddene hans var bokstavelig talt helt bak mål. Sleivspark for å si det på godt norsk.

 

En annen ting: Hvorfor kritiserer folk her Adebayor? Jeg syns han gjorde en flott innsats idag. Kom til en del gode sjanser og han var den eneste farligheten vi hadde på hjørnesparkene våres. van Persie derimot var totalt ubrukelig etter min mening. Skapte ikke noen ting, i tillegg til at ham mistet ballen veldig lett og sendte elendige baller til medspillere som gjorde at vi til slutt mistet ballen. Adebayor skal ha ros, mens van Persie ris.

 

Alt i alt er jeg misfornøyd med resultatet. Vi burde relativt sett vunnet med 4 til 5 mål i dag!! :ph34r:

 

Sånn i forbifarten: En annen positiv ting i dag var at vi hadde 2 engelske spillere ute på matta, noe som er veldig unormalt i Arsenal om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...