Jump to content

2006.08.19 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Jeg er meget spent på utfallet av denne kampen her. Sitter med en litt stygg følelse før kampstart.

 

Det er Arsenal som skal bevise noe i denne kampen. Presset på at åpningskampen skal vinnes ligger hos gutta. Tar man i tillegg med seg den lange skadelista som allerede har bygd seg opp før det hele sparkes i gang, så har man grunn til å være ekstra spent.

 

Tipper på en knepen 2-1 seier til Arsenal.

 

Vel jeg kan fort ramse opp seriepremierer på hjemmebane, hvor 3 poeng allerede var innkassert før kampstart, og det endte heller i en gedigen skuffelse!

 

Norwich og Coventry på 90-tallet for eksempel. Det var store nedturer. :P

Link to comment
Share on other sites

Cole får ikke spill, han vil, men Wenger tok han ikke med på første elveren

 

Hvor har du lest at Cole vil? Det nekter jeg nærmest å tro. Den gutten har trolig brent den siste broen!? Litt av en skrue...

 

Ettersom han ikke får seg en ny klubb med det samme, så bil han selvfølgleig spille der han er. Det virker mest logisk.

 

Tror Cole overvurderer ham selv.. han trodde nok at så snart han sa at Arsenal var en drittklubb osv. så kom storklubbene til å legge seg flate etter ham, men der dreit han evt. på draget, og han står nærmest klubbløs, men ettersom han hører til Arsenal så vil han jo spille så mye som mulig, men jeg støtter Wenger.

Synes dette høres logisk ut.

Link to comment
Share on other sites

Når det ser som lysest ut i den andre kampen i dag, så kommer jeg med min lagoppstilling:

 

- - - - - - - - - Lehmann - - - - - - - - -

Eboue - - Toure - - Djourou - - Hoyte

Hleb - - Gilberto - - - Cesc - - Rosicky

- - - - - - Adèbayor - - RvP - - - - - - -

 

Subs: Almunia - Clichy - Flamini - Freddie - Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Overraskende å se Henry starte og at Walcott er på benken.

Hadde trodd v.Persie skulle starte, men han får komme inn å score et par mål senere.

 

Og hvis Arsenal leder mot full tid, kommer vi nok til å se Theo komme innpå... at last!

 

Hvordan vet du at Henry skal starte, og at Walcott er på benken?

 

Håper veeeeldig på Walcott!

Link to comment
Share on other sites

Cole får ikke spill, han vil, men Wenger tok han ikke med på første elveren

 

Hvor har du lest at Cole vil? Det nekter jeg nærmest å tro. Den gutten har trolig brent den siste broen!? Litt av en skrue...

 

Ettersom han ikke får seg en ny klubb med det samme, så bil han selvfølgleig spille der han er. Det virker mest logisk.

 

Det er klart, men vi snakker neppe om det å ville spille for Arsenal. Det har han jo sagt klart i fra tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Totalt enig med deg gooner6!

Føler vi ikke har det siste trøkket. Vi mangler avsluttningskvalitet/evne.

 

Er skuffa over Henry.. klarer ikke mottak som han vanligvis gjør veldig enkelt.. avslutter ikke så bra. Er bare teknikken, farta og styrken som sitter.

 

Nok en gang viset Fabregas at han er en true gooner..: tråkker Poll på tærne!!:D B)

Link to comment
Share on other sites

Er utrolig skuffa over laget idag! Særlig over Henry, han trasker utpå der i 94 min! Irriterer meg noe grenseløst over mangelen på besluttsomhet når det gjelder avslutningene........

 

Etter min mening var Eboue, Hleb og Ljungberg de eneste som spilte bra! :(

 

En annen ting som irriterer meg er når Cesc dveler med ballen. Han har noen fantastiske gjennombruddspasninger, men han bruker alt for mye tid med ballen!

Link to comment
Share on other sites

fy flate dette var litt skuffende , men når aston villa spiller som de gjør er det jo ikke rart!

en ting til når man legger til 4 min også bruker villa et og ett halvt minutt på ett innbytte etter tileggstiden har kommet opp, hvorfor legger ikke poll til mere tid da :(

moro å se theo da POSITIVT :D '

Link to comment
Share on other sites

Er skuffet over resultatet men spillet og alt ser ut til å sitte som det skal. Ekstremt imponert over Walcott.. For en fart,entusiasme og teknikk denne gutten har. Enig med Kagge i studio; det skjedde noe da Theo kom inn. Ellers ble jeg skuffet over Henry og Hleb. Virker litt rustne begge to. Henry fikk jo knapt til et mottak mens Hleb bommet på 9 av 10 pasninger. Noen enklere enn andre,men dog. Alt i alt et skuffende resultat men syns det lover godt for resten av sesongen!

 

EXTREMELY PROUD TO BE A GUNNER! :(

Link to comment
Share on other sites

Okay...er det sånn det skal være?! Marginer går aldri.. og da sier jeg aldri, ALDRI Arsenals vei!

Her kunne det fort stått 4/5-1! Vi skal alltid ha det minste mot oss... en mann som står og redder på strek.. tverrskudd ooosv!

Når skal dette endres?? Hva skal til?

 

Jeg synes vi spiller glitrende fotball i dag, og vi er et så vanvittig mye bedre lag enn Villa.. men vi mangler det siste..; avsluttningene!

 

Initiativene er der i fleng, men hav er vitsen med at backene kommer gang på gang på overlapper når det må slås støttepasninger hver gang de får ballen nede med cornerflagget? Hvor er spillerne i feltet?

Et [tre] godt eksempel er det at i dag kom Eboue på utallige sånne overlapper. Han får ballen med dødlinja, men hva skal han gjøre? Han kan legge inn og gi Sørensen, Melberg eller Southledge ballen i hendene [føttene].. nei, det gjør man selvfølgelig ikke. Man kan slå støtte.. men hva er vitsen med det, altså å starte angrepet om igjen? Nei, det gjør man heller ikke. Det siste alternativet er å skyte.. tre av tre ganger Eboue kom i den situasjonen skjøt han. Okay, han kom til store sjanser som Sørensen var god å redde på, men allikevel.. man scorer ufattelig sjelden nesten fra dødlinja.. det er ikke å satse på!

Forstår ikke vitsen med alle de overlappene.. ja, all ære til Hoyte, Eboue og Freddie som tok dem hele kampen i dag, men hva er vitsen? Hva er det Wenger tenker på når han sender dem ut på det løpet, som for det første ikke er vits, og for det andre tapper vanvittig med krefter og energi ut av en spiller?!

Dette er helt unødvendig, og hvis vi ikke får mer spillere inne i feltet, så må vi slutte med det øyeblikkelig!!

 

Ellers så var Freddie BB i dag synes jeg... Cesc var også god, sammen med Hleb. Resten var sånn passe, men absolutt ikke topp.

 

Walcott... jeg tar av meg hatten, parykken eller hva som helst for denne karen. han kom inn og løfta Arsenal betraktelig.. svært bra!! Fantastisk faktisk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...