Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Blir spennende å se hvordan trekningen på fredag blir. Regner med at Barca slår ut Stuttgart i morgen. Messi imponerte stort mot Valencia i helgen og kommer sikkert til å briljere i morgen også. Kan vanskelig se for meg at de ryker ut i morgen og da er det nok United og Barca som blir de største favorittene i årets CL. Slipper vi unna de i kvarten og semifinalen så er mulighetene åpne for å nå helt frem til finalen.

 

Allikevel blir det veldig tøft. Mange gode lag som er igjen og jeg tror Inter kan bli svært tøffe nå som de har kommet seg såpass langt som de har.

Link to comment
Share on other sites

Frykter? Den største drømmen er å møte Barcelona, helst i finalen! Sist finaletap må revansjeres :D

 

Hvis du sier det på den måten skjønner jeg, men hvis du frykter United MÅ du frykte Barcelona også.

Link to comment
Share on other sites

Chelseas poengtap øker selvfølgelig våre sjanser for et PL gull, men det øker også Manu sine sjanser for det samme. Og jeg vil heller at Chelsea tar PL gull enn Manu, dersom ikke vi skulle klare det. Så klarer ikke helt å glede meg over dette.

 

Kan ikke forstå at du kan si noe slikt....

 

For at vi skal kunne vinne, så må Chelsea tape poeng... Det gjorde de heldigvis idag.

 

Eller mener du det er bedre at Chelsea vinner enn at Arsenal vinner? Da er du i tillfelle på feil forum.

Link to comment
Share on other sites

Chelseas poengtap øker selvfølgelig våre sjanser for et PL gull, men det øker også Manu sine sjanser for det samme. Og jeg vil heller at Chelsea tar PL gull enn Manu, dersom ikke vi skulle klare det. Så klarer ikke helt å glede meg over dette.

 

Tror vi skal være glade for ethvert poengtap som de to rivalene våre påføres. Vi er dønn avhengig av at de to lagene avgir poeng skal vi klare det.

 

Ellers konstaterer jeg etter å ha sett kampen at Morten Gamst Pedersen har hevet seg på moten som Stoke og Rory Delap har innført med å innføre håndkle som en del av standardutrustningen for fotballspillere

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke forstå at du kan si noe slikt....

 

For at vi skal kunne vinne, så må Chelsea tape poeng... Det gjorde de heldigvis idag.

 

Eller mener du det er bedre at Chelsea vinner enn at Arsenal vinner? Da er du i tillfelle på feil forum.

Etter oppfordring av "Arshavin" har jeg holdt meg unna å skrive på forumet et par uker nå, men når noen skriver noe så teit som dette, klarer jeg ikke la være. Se på hva "Imers" skriver da - han vil heller at Chelsea tar gull enn at Manu gjør det. Er du ikke enig i det, er det DU som er på feil forum!

Link to comment
Share on other sites

Etter oppfordring av "Arshavin" har jeg holdt meg unna å skrive på forumet et par uker nå, men når noen skriver noe så teit som dette, klarer jeg ikke la være. Se på hva "Imers" skriver da - han vil heller at Chelsea tar gull enn at Manu gjør det. Er du ikke enig i det, er det DU som er på feil forum!

Men han skriver også at han ikke helt klarer å glede seg over at Chelsea avga poeng.

Forutsetningen for at vi skal vinne i år må være at de to andre avgir poeng. For meg blir det da feil å ikke glede seg over Chelseas poengtap.

Selvfølgelig er det en risiko for at United tar gullet, men synes ikke forskjellen mellom United og Chelsea er SÅ stor at vi skal risikere våre egne gullmuliheter ved å ikke ta denne risikoen. (Muligens noe dårlig formulert iom. at vi supportere ikke bærer noen slik risiko, men regner med at de fleste tar poenget.)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...