Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Det som jeg synes var fantastisk i dagens Chelsea kamp: Cech dreit seg skikkelig ut!! Men det ble jo selvfølgelig ikke utslagsgivende. Var det noen som så situasjonen i forkant av 3-2 straffa, og i så fall, var det riktig! Så bare første omgang jeg

Link to comment
Share on other sites

Tror egentlig nå at sjelski KNUSER Man Utd, etter at woMan tapte 4-1 for Boro!

 

Ser ut som om vår 49 unbeaten-rekord blir danket ut av sjelksi! :D

25234[/snapback]

ja, Man utd ble skikkelig knust i dag. Det er nok bare Chelsea som har muligheten til å vinne i år, og den muligheten tar de med alle sine klør. Jose Mourinho har klart å sette sammen et lag som spiller fotball sammen, som er en dampveivals av en enhet, med solide lagdeler over hele banen. De er veldig stabile, og skulle skader forekomme, har de enda en kvalitetsspiller som kan ta over plassen til den skadede. Chelsea blir nok en maktfaktor i mange år fremover med mourinho ved roret. Men fortjent: PÅ INGEN MÅTER

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Det som jeg synes var fantastisk i dagens Chelsea kamp: Cech dreit seg skikkelig ut!! Men det ble jo selvfølgelig ikke utslagsgivende.

25281[/snapback]

Cech er ikke så god som mange skal ha det til. Alle sier at han er den komplette og perfekte keeper, men han er slettes ikke feilfri.

 

Den perfekte keeper finnes ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det som jeg synes var fantastisk i dagens Chelsea kamp: Cech dreit seg skikkelig ut!! Men det ble jo selvfølgelig ikke utslagsgivende.

25281[/snapback]

Cech er ikke så god som mange skal ha det til. Alle sier at han er den komplette og perfekte keeper, men han er slettes ikke feilfri.

 

Den perfekte keeper finnes ikke.

25423[/snapback]

 

:)

Neida, det er det ingen som er... Men Cech er jo verdens beste keeper, det kan ingen ta fra ham, synd å si det da men.. Han er en klasse for seg!!

Link to comment
Share on other sites

Ja, Chelsea er gode, men selv om de godt kan ta rekorden, er de da slett ikke uovervinnelige. Og selv om ManU ble knust i helgen, er det ikke i slike oppgjør som neste helg som ManU ofte henter frem sitt beste? At de tapte nå kan jo slå begge veier. Og om Chelsea fortsatt er ubeseiret etter neste serierunde, så er det da fortsatt 8 kamper frem til rekorden, og i løpet av den perioden skal de jo til Highbury.... time will show..

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=88638

 

 

Ser dere en mann med teleskop på ryggen så spør om autografen!!!!

25524[/snapback]

 

Mourinho er ein tosk. Faen til fyr!!!

 

trur det er ein lite skriveleif ute å går her:

 

"Wenger sier det irriterer ham at franskmannen bruker så mye energi på å si hva han mener om Chelsea. Selv sier han at han aldri snakker om Arsenal. Kanskje bortsett fra dette siste utspillet da."

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=88638

 

 

Ser dere en mann med teleskop på ryggen så spør om autografen!!!!

25524[/snapback]

 

Mourinho er ein tosk. Faen til fyr!!!

 

trur det er ein lite skriveleif ute å går her:

 

"Wenger sier det irriterer ham at franskmannen bruker så mye energi på å si hva han mener om Chelsea. Selv sier han at han aldri snakker om Arsenal. Kanskje bortsett fra dette siste utspillet da."

25525[/snapback]

Mouhomo snakker minst like mye om Arsenal som Wenger snakker om Chelsea. Han er misunnelig på Arsenal.

Får så lyst til å slå til denne arrogante dritten! Håper noen plasserer en bombetrussel på Chelseas knøttlille hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

Dette var et resultat jeg likte særdeles godt. Dette betyr at Liverpool har 10 poeng, Chelsea har 7 poeng og Real Betis har 6 poeng.

 

I neste runde møtes Chelsea og Anderlecht. Her regner jeg med at Chelsea vinner, og vil da stå med 10 poeng. Hvis Real Betis da klarer å slå Liverpool på Anfield, vil Real Betis ha 9 poeng, og det vil være kun 1 poeng som skiller de 3 øverste lagene.

 

Regner også med at Betis slår Anderlecht i siste kampen, noe som vil gi dem 12 poeng. Hvis Liverpool klarer å slå Chelsea på Stamford Bridge, eller spille uavgjort i en kamp hvor det scores mål, vil Betis og Liverpool gå videre, mens Chelsea må spille Uefa-cup :D

 

Det hadde vært noe det!

Link to comment
Share on other sites

Dette var et resultat jeg likte særdeles godt. Dette betyr at Liverpool har 10 poeng, Chelsea har 7 poeng og Real Betis har 6 poeng.

 

I neste runde møtes Chelsea og Anderlecht. Her regner jeg med at Chelsea vinner, og vil da stå med 10 poeng. Hvis Real Betis da klarer å slå Liverpool på Anfield, vil Real Betis ha 9 poeng, og det vil være kun 1 poeng som skiller de 3 øverste lagene.

 

Regner også med at Betis slår Anderlecht i siste kampen, noe som vil gi dem 12 poeng. Hvis Liverpool klarer å slå Chelsea på Stamford Bridge, eller spille uavgjort i en kamp hvor det scores mål, vil Betis og Liverpool gå videre, mens Chelsea må spille Uefa-cup :D

 

Det hadde vært noe det!

25815[/snapback]

 

Utopi tror jeg, men en fin tanke ja!

Link to comment
Share on other sites

Dette var et resultat jeg likte særdeles godt. Dette betyr at Liverpool har 10 poeng, Chelsea har 7 poeng og Real Betis har 6 poeng.

 

I neste runde møtes Chelsea og Anderlecht. Her regner jeg med at Chelsea vinner, og vil da stå med 10 poeng. Hvis Real Betis da klarer å slå Liverpool på Anfield, vil Real Betis ha 9 poeng, og det vil være kun 1 poeng som skiller de 3 øverste lagene.

 

Regner også med at Betis slår Anderlecht i siste kampen, noe som vil gi dem 12 poeng. Hvis Liverpool klarer å slå Chelsea på Stamford Bridge, eller spille uavgjort i en kamp hvor det scores mål, vil Betis og Liverpool gå videre, mens Chelsea må spille Uefa-cup :)

 

Det hadde vært noe det!

25815[/snapback]

 

Ja den kjører jeg på.

Likte godt kommentaren fra Wenger : But Wenger retorted: “I just think that when you give success to stupid people, it makes them more stupid sometimes and not more intelligent.

 

Selv om United sliter litt også internt er det nå på søndag de har deres store

sjanse til å slå Chelsea som virker sårbare nå.

 

Ryker de attpåtil ut av CL er det et major boost. ;)

Link to comment
Share on other sites

Direktørene fortsetter ordkrigen: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article485009.ece

 

Kenyon påstår at Chelski har flere fans enn Arsenal på verdensbasis! Edelman svarer med at Arsenal har flest! Ingen tvil om hvem som har rett her...

 

Tåpelig av Kenyon å starte en så LATTERLIG ordkrig, finnes andre ting å konsentrere seg om enn å krangle om hvem som har flest fans! For en jævla idiot!

Link to comment
Share on other sites

Direktørene fortsetter ordkrigen: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article485009.ece

 

Kenyon påstår at Chelski har flere fans enn Arsenal på verdensbasis! Edelman svarer med at Arsenal har flest! Ingen tvil om hvem som har rett her...

 

Tåpelig av Kenyon å starte en så LATTERLIG ordkrig, finnes andre ting å konsentrere seg om enn å krangle om hvem som har flest fans! For en jævla idiot!

25876[/snapback]

HAHA! Jeg tror og vet sånn ganske sikkert at Arsenal har flere fans enn $j£l$ki!!!!!!!!!!!!!

 

Jævela IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Direktørene fortsetter ordkrigen: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article485009.ece

 

Kenyon påstår at Chelski har flere fans enn Arsenal på verdensbasis! Edelman svarer med at Arsenal har flest! Ingen tvil om hvem som har rett her...

 

Tåpelig av Kenyon å starte en så LATTERLIG ordkrig, finnes andre ting å konsentrere seg om enn å krangle om hvem som har flest fans! For en jævla idiot!

25876[/snapback]

Kenyon er en stygg, gammel, skallet tosk!

Link to comment
Share on other sites

Herlig at sjelski tapte! Rekorden vår på 49 skal nok stå et par år til ihvertfall ja!

 

sjelski taper faktisk som oftest i Manchester. Sist dem tapte var mot City, og nå United!

 

HERLIG!!!!!! Nå får faen meg maurinho holde kjeft en stund!

26381[/snapback]

Vel, dei har vel tapt berre noke slikt som 5 av dei siste 30 kampane på Old Trafford, så det er faktisk ganske sjeldan dei taper mot gjengen frå Salford.

Link to comment
Share on other sites

Chelski har vel fått så mange poeng at de er sikkret spill i PL neste år. men dette kan bli spennende å se om dette kan bli en skikkelig "down"-periode. Arsenal har hatt de mange ganger og det har noen ganger ødelagt for seriemester tittelen. håper dette skjer med Chelski i år. de har virkelig fortjent seg til det :huh:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...