Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

www.radioireland.ie/audio/giftjose.wma

 

 

Herlige greier, til å anbefale!!!!!

 

and who am i ? "YOU ARE THE SPECIAL ONE"

18917[/snapback]

 

den er jo genial den der, har ikke ledd så godt på lenge!

"you want me to press buy?!"

"you want me to press buy?!"

:ph34r:

18940[/snapback]

 

Den er fantastisk!!! sitter og hører den konstant!!! Shut up Drogba!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Chelsea har kun medgangsupportere. Det er faktisk utrolig hvor mange Chelsea-fans det plutselig ble etter at mafiaen kom til klubben.

Chelsea har ikke lojale supportere.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea har kun medgangsupportere. Det er faktisk utrolig hvor mange Chelsea-fans det plutselig ble etter at mafiaen kom til klubben. Chelsea har ikke lojale supportere.

19402[/snapback]

 

Å si at dem kun har medgangssupporterer er nok en liten overdrivelse, men at dem har fått flere supportere etter russeren ankom med pengesekkene, samt etter Premier League triumfen deres forrige sesong kan nok stemme. Men slik er det nok med alle klubber og ikke kun i Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea har kun medgangsupportere. Det er faktisk utrolig hvor mange Chelsea-fans det plutselig ble etter at mafiaen kom til klubben. Chelsea har ikke lojale supportere.

19402[/snapback]

 

Å si at dem kun har medgangssupporterer er nok en liten overdrivelse, men at dem har fått flere supportere etter russeren ankom med pengesekkene, samt etter Premier League triumfen deres forrige sesong kan nok stemme. Men slik er det nok med alle klubber og ikke kun i Chelsea.

19568[/snapback]

 

 

Det er en veldig stor overdrivelse! Chelsea har vel hatt bra med folk på sine hjemmekamper over lengre tid enn "russer-tiden" og når det gjelder norske supportere en dette et naturlig resultat av suksess. Vi så det samme med Blackburn når de vant for MANGE år siden og med manure da norske spillere nedverdiget seg med å ta turen dit. Om Chelsea vinner igjen vil vi helt sikkert se at medlemsmassen deres øker betraktelig igjen. Hvorfor er det så mange Liverpool supportere i Norge? Kan det ha en sammenheng med hva som foregikk på engelske baner på 70 og 80 tallet? Så at det "plutselig" blir mange Chelsea fans er ikke overraskende i det hele tatt. Om de nye supporterene er lojale når nedgangstidene kommer gjenstår å se. Når Abramovitsj har lekt seg ferdig så kommer nok hverdagen brått på...

Link to comment
Share on other sites

Det er egentlig ikke noe særlig komisk i denne saken, for den bare beviser at Chelsea nesten kan gjøre akkurat som de vil på overgangsmarkedet, uten at noen stopper dem. Jeg synes det er en skandale, for de bør følge reglene som alle andre.

Heia Lyn og ManUre!( i denne sammenhengen)

Link to comment
Share on other sites

www.radioireland.ie/audio/giftjose.wma

 

 

Herlige greier, til å anbefale!!!!!

 

and who am i ? "YOU ARE THE SPECIAL ONE"

18917[/snapback]

 

HAHAHAHAHA!!!! :withstupid: ;) ;)

 

Det er noe av det morsomste............!

 

"Be Champions, and if you don't do it; you can kill yourselves...!" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Ny flaks-seier for Chelsea?

 

Så på nrk.no at de utnyttet et dårlig utkast fra Sunderlands keeper (jeg skal skjerpe meg, vi bruker ikke apostrof i Norge :angry: ).

 

Gleder meg til første Chelsea-tap :angry: . Bare vent, det kommer snart!

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290575

Jeg blirmer og mer kvalm av denne typen. Avskriver oss etter 4 (!!!!) serierunder!!!!!????? ;)

 

"Charlton kan slå oss, men ikke Arsenal" :lol: .

Hva tenker han på?

20891[/snapback]

Foreslår at du leser teksten skikkelig. Det er ikkje på langt nær dette han seier. Det han seier er at Charlton er det einaste laget som har mulighet til å få like høg poengsum, som Chelsea har muligheit til.

 

Han seier også at alle kan slå alle i Premier League, men at på slutten av sesongen vil Chelsea vere i toppen, mens Charlton vil vere fornøgd med UEFA-cupplass.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290575

Jeg blir mer og mer kvalm av denne typen. Avskriver oss etter 4 (!!!!) serierunder!!!!!????? ;)

 

"Charlton kan slå oss, men ikke Arsenal" :lol: .

Hva tenker han på?

20891[/snapback]

Foreslår at du leser teksten skikkelig. Det er ikkje på langt nær dette han seier. Det han seier er at Charlton er det einaste laget som har mulighet til å få like høg poengsum, som Chelsea har muligheit til.

 

Han seier også at alle kan slå alle i Premier League, men at på slutten av sesongen vil Chelsea vere i toppen, mens Charlton vil vere fornøgd med UEFA-cupplass.

20908[/snapback]

Jeg bare tenker at han sier dette.

Nå står dette dessuten på "Siste nytt" på framsida: Mourinho avskriver Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Fy søren...Maurinho er lei seg og stenger pressen ute!

God reklame for Chelski det ja... :)

 

 

Han kan bare ikke være enig med Wenger, Maurinho...:

"Vi er ikke forpliktet å underholde" Tvert imot det Wenger sa...

JEG KLARER IKKE DEN MANNEN!!! :-|

 

Men nå kan jeg også (selv om det ikke omhandler Chelski) bare få si at jeg mener at det er my morsomere å se en 4-4 kamp med Arsenal enn en 1-0 kamp! (i AFC's favør da...)

Det er bedre å ha en målrik kamp enn en kamp som hele kampen bilr spilt på midtbanen, utenom en kjempe-kontring da målet oppstår. Hvis dere forstår meg så tror jeg at dere er enig!

Eksempel: Jeg var på Arsenal 2-2 Bolton i fjor. Og når jeg kom hjem så var det ganske mange komentarer om at det var drit at det ble sånn. Men det var en kjekk og målrik kamp. Og vi fikk oppleve den stemnongen som det blir ved scoringer hele 4 ganger, og da vil jeg ikke klage!! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Jeg er lei nå!

Hele verden sier at Chelsea er uslåelige, og at det er umulig å gjøre noe med de. Til og med de selvsikre United-vennene mine påstår dette.

Jeg er så drittlei av å høre dette.

 

Og jeg er lei av de tidligere Real Madrid-vennene mine, som nå har gått over til å bli Chelsea-fans, kun fordi de kjøper, kjøper og kjøper.

Chelsea er ikke uslåelige. De har en god porsjon flaks, og spiller kjedelig fotball.

Taper Chelsea en kamp nå, får de en knekk. Det vedder jeg på!

 

Jeg har sagt mye om Chelsea i denne geniale tråden, og det kommer jeg til å fortsette med.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...