Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Chelsea-manager José Mourinho har selvtilliten i behold. Han advarer de engelske eliterivalene og sier at de må bli bedre dersom de skal slå Chelsea neste sesong.

 

Vi har blitt bedre Mourinho! Vi har Den Hvite Ronaldinho, tenk! :P

13488[/snapback]

 

Haha, nå skjønte jeg akkurat hvorfor han vil har Orginal-Ronaldinho.

 

Jeg er frustrert over at vi ikke vant alt forrige sesong, sier han... Hva fa*n? Han må ha problemer oppi knollen..!

Link to comment
Share on other sites

Chelsea

- bare gi dem pokalen

 

Sky news melder akkurat at SWP har signet og at Michael Essien skriver under de neste 24 timene.

Med en midtbane bestående av Lampard, Essien, Makelele, SWP, Cole, Robben og Duff har jo Chelsea 7 av de 8 beste midtbanespillerene i PL og fem av de beste i Europa.

 

Dette begynner å bli latterlig og slik at enhver av oss kunne vært manager for Chelsea og vunnet PL og CL.

 

PL mister sjarm og jeg kan ikke se at dette er noen konkurranse i det hele tatt.

 

Roman, reis hjem!!

 

 

Innlegg limt inn.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Chelsea

- bare gi dem pokalen

 

Sky news melder akkurat at SWP har signet og at Michael Essien skriver under de neste 24 timene.

Med en midtbane bestående av Lampard, Essien, Makelele, SWP, Cole, Robben og Duff har jo Chelsea 7 av de 8 beste midtbanespillerene i PL og fem av de beste i Europa.

 

Dette begynner å bli latterlig og slik at enhver av oss kunne vært manager for Chelsea og vunnet PL og CL.

 

PL mister sjarm og jeg kan ikke se at dette er noen konkurranse i det hele tatt.

 

Roman, reis hjem!!

 

 

Innlegg limt inn.

Mod

14463[/snapback]

 

Ser helt klart frustrasjonen din, og er ganske så enig.

 

Det blir latterlig at en klubb til de grader skal drive med økonomisk doping. Fortsetter dette vil ikke klubbene konkurrere på noenlunde like premisser, og da kan man snakke om å miste sjarm.

 

Men det skal bli spennende å se hvordan Chelsea skal håndtere 7 meget gode midtbanespillere. Tre må plasseres på benken, noe som ikke er en ønsket situasjon på disse gutta.

 

Til tross for den enorme forskjellen, velger jeg å være optimist. Kampene skal spilles og stjernene skal fungere sammen både spillemessig og sosialt.

Link to comment
Share on other sites

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article427044.ece

 

http://skysports.planetfootball.com/list.a...nel=premiership

 

Jaja, nå er de på nytt ute med kjeften. Begynner nesten å bli litt lei det jævla maset fra den klubben der nå, klarer de ikke se at de har en dårlig sak når det gjelder seriøsitet??

Kan da ikke skylle på alle andre for at du selv bryter lover og regler...merkelig!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jaja, nå er de på nytt ute med kjeften. Begynner nesten å bli litt lei det jævla maset fra den klubben der nå, klarer de ikke se at de har en dårlig sak når det gjelder seriøsitet??

Kan da ikke skylle på alle andre for at du selv bryter lover og regler...merkelig!!!!

15263[/snapback]

 

Peter Kenyon fremstår som mer og mer usmakelig. Sure oppstøtt kommer nærmest på løpende bånd. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Chelsea kunne tjent mye mer penger dersom vi hadde reist til Asia som andre kluber. Men planen med USA-turneén er å skaffe oss suksess i den kommende sesongen, mener Chelseas direktør.

 

Men jeg tror det er for å skaffe Amerikanske fans...

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2005/07/28/438611.html

 

Det er helt greit å vær stolt over sin gode stall, men å bli for tøff i trynet kan gi deg en trøkk senere i livet. Om nå et annet lag vant ligaen neste år, ja da tror jeg det er en som sitter å griner mens han remser opp alle unnskyldninger han kan klare å finne på....

 

Men hadde andre lag fått muligheten til å kjøpe 25spillere i høy klasse, ja da hadde vel også de vært stolte av stallen sin...?

 

Denne holdningen Mourinho har til sitt lag og alle andre lag som kun er misunnelige og jukser til seg lett kamp-oppsett, osv, osv.... er han egentlig oppvokst i Utd sitt academy, eller finnes det slike klyser uten påvirkning fra Utd?????

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Hovmod står for fall.......prepare for the BIG BANG!!

15716[/snapback]

Slikt skjedde med oss før 02/03 sesongen, og 04/05 sesongen. Da var vi også høye på pæra.

Nå kommer Chelsea til å oppleve det samme, og jeg gråter ikke akkurat. Snarere tvert imot :D .

Link to comment
Share on other sites

Chelski er bare et motbydelig lag...med en enda motbydelig'ere trener og eier! :(

 

Sutrekopper...Maurinho bare sutrer og surter synes jeg + at han finner alle slags måter for å ta Arsenal på. Han er redd "oss", det er bare det!!! :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Van Persie

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285973

Og jeg ville ha sparket Gallas, ettersom han vil bort og ønsker seg mer spilletid :blink: .

Chelsea trenger virkelig Essien. Da kan de få benken komplett med stjernespillere også.

Slik kan de fortsette med, og ødelegge unge, lovende spillere. De har allerede ødelagt Scott Parker, Mateja Kezman, Adrian Mutu osv.

 

Shaun Wright-Phillips kan bare grue seg. Han kommer til å angre på at han dro til Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Mychael blir i Lyon, sier nå styreformannen aulas.. Det blir ikke noe møte med  chelsea.

Johoo,  det DIGGA meg! :blink:

Kilde-Skysports

17055[/snapback]

JIIIIIIIIIIIIIIIPIIIII B) .

 

Driter i at han ikke kommer til Arsenal. Jeg fryder meg bare over Lyon. Godt gjort, Lyon :D .

 

Stakkars Chelsea :P :D :D :P

Link to comment
Share on other sites

Slapp av!!!

 

Chelsea har vist både i CS og i dag at de på ingen måte er ett enestående lag. Både Arsenal og United er helt på høyde.

17702[/snapback]

 

Problemet er at de til tross for dette drar i land poeng etter poeng. Uansett er det positivt at viser seg fra en "normal" side. Dette laget kan vi med flere hamle opp med.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...