Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Jeg er lei nå!

Hele verden sier at Chelsea er uslåelige, og at det er umulig å gjøre noe med de. Til og med de selvsikre United-vennene mine påstår dette.

Jeg er så drittlei av å høre dette.

 

Og jeg er lei av de tidligere Real Madrid-vennene mine, som nå har gått over til å bli Chelsea-fans, kun fordi de kjøper, kjøper og kjøper.

Chelsea er ikke uslåelige. De har en god porsjon flaks, og spiller kjedelig fotball.

Taper Chelsea en kamp nå, får de en knekk. Det vedder jeg på!

 

Jeg har sagt mye om Chelsea i denne geniale tråden, og det kommer jeg til å fortsette med.

21795[/snapback]

 

Det er jeg helt enig i!!

Og medgangs-supportere er noen av de verste folka du kan komme opp i!! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er delvis enig med dem som sier at Chealsea er uslålige. De ligger 11 poeng foran oss allerede. Det ser åpenbart ikke bra ut for vår del. Chealsea har en bre stall. De kan fylle på med spillehungrige klassespillere hvis flere skader skulle oppstå. Når det er sagt vil jeg si at vi spiller en mye bedre angrepsfotball en det Chealsea gjør. Er vi i slaget er vi et bedre lag en dem. Det som er viktig nå for Wenger og co er å arbeide jevnt og trutt med sitt eget lag, og ikke tenk despor på hva Chealsea gjør. Gjør Arsenal det, kan det bli Arsenal og Kaptein Thierry Henry som står med pokalen hevet over hodet i mai måned,

Link to comment
Share on other sites

Chelsea har kun medgangsupportere. Det er faktisk utrolig hvor mange Chelsea-fans det plutselig ble etter at mafiaen kom til klubben. Chelsea har ikke lojale supportere.

19402[/snapback]

 

Å si at dem kun har medgangssupporterer er nok en liten overdrivelse, men at dem har fått flere supportere etter russeren ankom med pengesekkene, samt etter Premier League triumfen deres forrige sesong kan nok stemme. Men slik er det nok med alle klubber og ikke kun i Chelsea.

19568[/snapback]

 

 

Det er en veldig stor overdrivelse! Chelsea har vel hatt bra med folk på sine hjemmekamper over lengre tid enn "russer-tiden" og når det gjelder norske supportere en dette et naturlig resultat av suksess. Vi så det samme med Blackburn når de vant for MANGE år siden og med manure da norske spillere nedverdiget seg med å ta turen dit. Om Chelsea vinner igjen vil vi helt sikkert se at medlemsmassen deres øker betraktelig igjen. Hvorfor er det så mange Liverpool supportere i Norge? Kan det ha en sammenheng med hva som foregikk på engelske baner på 70 og 80 tallet? Så at det "plutselig" blir mange Chelsea fans er ikke overraskende i det hele tatt. Om de nye supporterene er lojale når nedgangstidene kommer gjenstår å se. Når Abramovitsj har lekt seg ferdig så kommer nok hverdagen brått på...

19569[/snapback]

Jeg har faktisk opplevd det motsatte, at en person sluttet å heie på Chealsea etter russerens inntog. Det er respekt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har faktisk opplevd det motsatte, at en person sluttet å heie på Chealsea etter russerens inntog. Det er respekt. ;)

22082[/snapback]

 

Dette er jeg uenig med deg i. Greit nok at man kan være uenig i ting som klubben kan finne på, men å forlate den er rett og slett feigt. Og det står ikke mye respekt av feighet...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har faktisk opplevd det motsatte, at en person sluttet å heie på Chealsea etter russerens inntog. Det er respekt. :ph34r:

22082[/snapback]

 

Hadde gjort det samme selv hvis klubben min hadde vært infisert av faenskap. Hva slags tilknytning til klubben får man hvis styre skiftes ut... ny eier...masse nye spillere.... og hele klubben blir gjennomorganisert på en helt annen måte....

 

Jeg hadde som sagt gjort det samme

Link to comment
Share on other sites

Stygge siffer på Anfield i dag. Chelsea fortsetter, mens Liverpool igjen beviser sin mangel på stabilitet.

22192[/snapback]

Vil sei Liverpool i heile år har vist mangel på KVALITET generelt. Tragisk fotball-lag. Eit lag med Crouch og Riise på bana er ikkje med i gullkampen.

Link to comment
Share on other sites

Stygge siffer på Anfield i dag. Chelsea fortsetter, mens Liverpool igjen beviser sin mangel på stabilitet.

22192[/snapback]

Vil sei Liverpool i heile år har vist mangel på KVALITET generelt. Tragisk fotball-lag. Eit lag med Crouch og Riise på bana er ikkje med i gullkampen.

22202[/snapback]

 

Crouch har faktisk overraska meg positivt i Liverpool, men ikke veldig bra da, men bedre enn forventet! Og taktikken med å selge Baros til Villa forstår jeg heller ikke! Men jeg må si at jeg liker både Cissè og Luis Gàrcia. Men klubben liker jeg ikke. Og heller ikke Riise! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Jeg er lei nå!

Hele verden sier at Chelsea er uslåelige, og at det er umulig å gjøre noe med de. Til og med de selvsikre United-vennene mine påstår dette.

Jeg er så drittlei av å høre dette.

 

Og jeg er lei av de tidligere Real Madrid-vennene mine, som nå har gått over til å bli Chelsea-fans, kun fordi de kjøper, kjøper og kjøper.

Chelsea er ikke uslåelige. De har en god porsjon flaks, og spiller kjedelig fotball.

Taper Chelsea en kamp nå, får de en knekk. Det vedder jeg på!

 

Jeg har sagt mye om Chelsea i denne geniale tråden, og det kommer jeg til å fortsette med.

21795[/snapback]

 

Det er jeg helt enig i!!

Og medgangs-supportere er noen av de verste folka du kan komme opp i!! :)

21940[/snapback]

Absolutt!

Medgangs-supportere er noe tull.

Link to comment
Share on other sites

Stygge siffer på Anfield i dag. Chelsea fortsetter, mens Liverpool igjen beviser sin mangel på stabilitet.

22192[/snapback]

Vil sei Liverpool i heile år har vist mangel på KVALITET generelt. Tragisk fotball-lag. Eit lag med Crouch og Riise på bana er ikkje med i gullkampen.

22202[/snapback]

 

 

Tja, Crouch har faktisk imponert meg. Ikke så dårlig langs bakken heller....De kommer nok til å slåss med oss om 2 plassen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har faktisk opplevd det motsatte, at en person sluttet å heie på Chealsea etter russerens inntog. Det er respekt. ;)

22082[/snapback]

 

Hadde gjort det samme selv hvis klubben min hadde vært infisert av faenskap. Hva slags tilknytning til klubben får man hvis styre skiftes ut... ny eier...masse nye spillere.... og hele klubben blir gjennomorganisert på en helt annen måte....

 

Jeg hadde som sagt gjort det samme

22158[/snapback]

 

Er klubben i ditt hjerte virkelig i ditt hjerte så skal man støtte den i tykt og i tynt. Man kan saktens være uenig i ting den foretar seg, men ikke forlate den.

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke Mourinho er SÅÅ ille. Han sier jo rett ut det som er sant, uten å underslå faktum. Han sier jo fortsatt at laget hans har mye å gå på. God innstilling dette. Men det Mourinho, eller resten av klubben hans for den del, ikke klarer å innse, er at det ikke er prestasjonene som sådan som gjør at andre ikke gir dem full kreditt eller respekt, men derimot forutsetningene for suksessen.

 

Og selv om han er en ytterst smart og dyktig manager taktisk sett, og ethvert lag selv må bestemme hvordan de skal spille, så vinner man ikke mange venner med å spille så forsiktig, særlig når forutsetningene for å spille offensivt er så til de grader tilstede. Man får stort sett den respekten man 'ber' om! ;) Det er på sett og vis mer respaktabelt at et bunnlag, som ikke har andre kvaliteter å spille på, spiller defensivt i et håp om å snike til seg et poeng. At en klubb som burde kunne utspille nesten hvem som helst, essensielt sett bruker samme taktikk er mer uforstående for omverdenen. Men det fungerer, det er det jo liten tvil om. Når man er så dyktige og effektive på kontringene som Chelsea var i går, kan man jo nesten tillate seg hva som helst! At sifrene i gårsdagens kamp ble så ille skyldes delvis kamputviklingen, og delvis at de lyktes med 'alt'. Dessuten var jo et av målene offside. Seieren var det liten tvil om, men man bør ikke se seg blind på tallene. Det bør man aldri gjøre.... ;)

Link to comment
Share on other sites

At Chelsea ikke får den respekten [av meg m.fl.] de higer etter, skyldes ikke først og fremst spillestilen, men mer midlene og måten suksessen er oppnådd på. Bruk og kast-mentalitet. Kjøper stjernespiller på stjernespiller. Fungerer ikke den ene, så er det bare å kaste ham på dør og hente inn en ny en. Fungerer ikke han heller, så kaster vi han også på dør.

 

Wayne Bridge er nå helt ute i kulden og i beste fall et tredjevalg på venstreback. £21m-mannen Shaun Wright-Phillips ble ikke en gang funnet god nok til å være med i troppen mot Liverpool. Joe Cole får en sporadisk kamp her og der. Tidenes dyreste spillersalg i russisk fotball, Jarosik, fikk seks måneder før han ble kastet videre. Hernan Crespo spiller i snitt 30-45 minutter pr. kamp. Listen er lang.

 

Chelsea gikk med £80m i underskudd i fjor. Det skal bli moro å se årets regnskap.

 

For all del, penger i seg selv er ingen garanti for suksess, men uspiselig mye penger er heller ikke langt unna. Med den troppen Mourinho disponerer ville de fleste managere klart å ført klubben til ligagull.

 

For meg drukner prestasjonene i omstendighetene. Hvordan kan man vise respekt og beundring for et slikt lag? Jeg tror man må være Chelsea-fan for å gjøre det.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Mourinho er en dyktig manager, men personen Mourinho er

en kvalm arrogant drittsekk.

22246[/snapback]

 

Syns han er en fin fyr. 10 ganger bedre en andre managere i England (utenom Wenger da).

Fikk sympati med han når han vant CL med Porto.

Han hadde ikke like mye rubler å rutte med da! :)

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Mourinho er en dyktig manager, men personen Mourinho er

en kvalm arrogant drittsekk.

22246[/snapback]

 

Syns han er en fin fyr. 10 ganger bedre en andre managere i England (utenom Wenger da).

Fikk sympati med han når han vant CL med Porto.

Han hadde ikke like mye rubler å rutte med da! :D

 

--

Lucky Lars

22282[/snapback]

 

Oaaaaaih! ;)

Var det altså noen som likte han også?? B)

Det hadde jeg ikke trodd. Spesiellt ikke inne på dette forumet... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
At Chelsea ikke får den respekten [av meg m.fl.] de higer etter, skyldes ikke først og fremst spillestilen, men mer midlene og måten suksessen er oppnådd på. Bruk og kast-mentalitet. Kjøper stjernespiller på stjernespiller. Fungerer ikke den ene, så er det bare å kaste ham på dør og hente inn en ny en. Fungerer ikke han heller, så kaster vi han også på dør.

 

Wayne Bridge er nå helt ute i kulden og i beste fall et tredjevalg på venstreback. £21m-mannen Shaun Wright-Phillips ble ikke en gang funnet god nok til å være med i troppen mot Liverpool. Joe Cole får en sporadisk kamp her og der. Tidenes dyreste spillersalg i russisk fotball, Jarosik, fikk seks måneder før han ble kastet videre. Hernan Crespo spiller i snitt 30-45 minutter pr. kamp. Listen er lang.

 

Chelsea gikk med £80m i underskudd i fjor. Det skal bli moro å se årets regnskap.

 

For all del, penger i seg selv er ingen garanti for suksess, men uspiselig mye penger er heller ikke langt unna. Med den troppen Mourinho disponerer ville de fleste managere klart å ført klubben til ligagull.

 

For meg drukner prestasjonene i omstendighetene. Hvordan kan man vise respekt og beundring for et slikt lag? Jeg tror man må være Chelsea-fan for å gjøre det.

22259[/snapback]

 

Veldig enig i dette innlegget.

 

Og konsekvensen av dette er tydelig - interessen for engelsk fotball er dalende - også på koksholmen. Det er vel nesten bare hos de største klubbene du er garantert fulle hus på hver eneste hjemmekamp - ellers så er det mange halvfulle tribuner.

 

Til og med undertegnede har mistet deler av interessen for engelsk fotball og Arsenal. Jeg ser ikke alle kampene lenger. Og jeg har heller ikke denne kjente kriblende følelsen foran Arsenal-kampene. Brann frembringer vesentlig større følelser for meg - det er det bare å erkjenne.

Link to comment
Share on other sites

At Chelsea ikke får den respekten [av meg m.fl.] de higer etter, skyldes ikke først og fremst spillestilen, men mer midlene og måten suksessen er oppnådd på. Bruk og kast-mentalitet. Kjøper stjernespiller på stjernespiller. Fungerer ikke den ene, så er det bare å kaste ham på dør og hente inn en ny en. Fungerer ikke han heller, så kaster vi han også på dør.

 

Wayne Bridge er nå helt ute i kulden og i beste fall et tredjevalg på venstreback. £21m-mannen Shaun Wright-Phillips ble ikke en gang funnet god nok til å være med i troppen mot Liverpool. Joe Cole får en sporadisk kamp her og der. Tidenes dyreste spillersalg i russisk fotball, Jarosik, fikk seks måneder før han ble kastet videre. Hernan Crespo spiller i snitt 30-45 minutter pr. kamp. Listen er lang.

 

Chelsea gikk med £80m i underskudd i fjor. Det skal bli moro å se årets regnskap.

 

For all del, penger i seg selv er ingen garanti for suksess, men uspiselig mye penger er heller ikke langt unna. Med den troppen Mourinho disponerer ville de fleste managere klart å ført klubben til ligagull.

 

For meg drukner prestasjonene i omstendighetene. Hvordan kan man vise respekt og beundring for et slikt lag? Jeg tror man må være Chelsea-fan for å gjøre det.

22259[/snapback]

 

Meget bra Dr. Phil! Du ramser opp mange gode poeng her.

 

Det henger ikke på greip. Med slike rammevilkår som ligger til grunn i Chelsea, skulle det bare mangle om ikke denne klubben fikk resultater. Tror i likhet med deg at respekten uteblir så lenge de kjører dette løpet. Videre kan man vel si at den arogante holdningen over hele linja (manager, direktør og spillere) neppe hjelper til med deres problem angående ønske om respekt.

 

Man kan jo tenke på hva den klubben egentlig vil bevise? Så langt har de bevist at suksess kun oppnås med STORE pengebeløp.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...