Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Guest luckylars
Mourinho er en dyktig manager, men personen Mourinho er

en kvalm arrogant drittsekk.

22246[/snapback]

 

Syns han er en fin fyr. 10 ganger bedre en andre managere i England (utenom Wenger da).

Fikk sympati med han når han vant CL med Porto.

Han hadde ikke like mye rubler å rutte med da! :lol:

 

--

Lucky Lars

22282[/snapback]

 

Oaaaaaih! B)

Var det altså noen som likte han også?? :o

Det hadde jeg ikke trodd. Spesiellt ikke inne på dette forumet... ;)

22289[/snapback]

 

Jeg klarer skille mellom person og klubb. Klubben Chelsea er for snobber, det viste de bare i sist CL kamp mot Anderlecht da de hadde over 28.000 ledige seter. De hadde jo øket prisene så passa mye at selv de med mye penger ikke tok seg råd å gå på kamp.

Men selv om mange føler at Mourinho er arrogant, så må vi ha slike typer i fotballen for å få stemmningen opp! :lol:

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at klubben har mange gode spillere, og enkele av de har jeg faktisk litt sansen for. Men den forbaskede manageren ødelegger laget, og igjen ødelegger enkeltspillerne sånn som jeg likte/hadde likt de uten han. jeg tror f.eks at Crespo som var på utlån til Milan i fjor bare HATER spillet til Maurinho...Han legger jo hele laget bak så fort de har score det første målet i kampen, og Chelski har godt forsvar og midtbane, så da klarer ikke motstanderen å score. Det er BARE Maurinho sin feil at Chelski spiller sånn så de gjør, og jeg er så syyykt enig med Wenger at lag som ikke spiller underholdene fotball ikke fortjener supportere. Og de som i det hele tatt vil like Chelski (på grunn av pengene og at de vinner) er merkelige. Det er ikke mange jeg kjenner som liker den slags fotball.

 

(Bare se på Hellas' landslag. Det var ikke mange som heide på de i EM, PÅ GRUNN AV SPILLESTILEN (er jeg nesten sikker på...) og Chelski spiller med samme taktikk!!!)

 

Og stemningen i fotballen går ikke akkurat OPP når det er sånne trenere og sånt. De ødelegger jo hele gleden, mener jeg da...!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Greia med Chelsea er vel i store trekk det som Dr. Phil ramsetr opp tideligere her.

Jeg synes det er så ufortjent, greit nok med lag som Milan, Manure og Barca, atr de har mye penger og kjøper spillere og sånt, javel, greit, de har i det minste gjort seg fortjent til inntektene sine.

Chelsea er i en posisjon de overhodet ikke fortjener å være i. Hadde det ikke vært for mafiaen, tror jeg det kunne gått med Chelsea som med leeds.

Dessuten er de i en posisjon der de er dømt til å lykkes, og hva er spennende med det, de ødelegger jo all moroa. Og når du da til slutt går rundt og hoverer og er overlegen, ja da.. :rolleyes:

Chelsea får ikke mye respekt av meg ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Jeg mener at klubben har mange gode spillere, og enkele av de har jeg faktisk litt sansen for. Men den forbaskede manageren ødelegger laget, og igjen ødelegger enkeltspillerne sånn som jeg likte/hadde likt de uten han. jeg tror f.eks at Crespo som var på utlån til Milan i fjor bare HATER spillet til Maurinho...Han legger jo hele laget bak så fort de har score det første målet i kampen, og Chelski har godt forsvar og midtbane, så da klarer ikke motstanderen å score. Det er BARE Maurinho sin feil at Chelski spiller sånn så de gjør, og jeg er så syyykt enig med Wenger at lag som ikke spiller underholdene fotball ikke fortjener supportere. Og de som i det hele tatt vil like Chelski (på grunn av pengene og at de vinner) er merkelige. Det er ikke mange jeg kjenner som liker den slags fotball.

 

(Bare se på Hellas' landslag. Det var ikke mange som heide på de i EM, PÅ GRUNN AV SPILLESTILEN (er jeg nesten sikker på...) og Chelski spiller med samme taktikk!!!)

 

Og stemningen i fotballen går ikke akkurat OPP når det er sånne trenere og sånt. De ødelegger jo hele gleden, mener jeg da...!! :D

22381[/snapback]

 

Ikke enig i en del ting her. Chelsea spiller kjedelig fotball?? Men når de har scoret 18 mål til nå, 6 mål flere en Charlton (Scoret 1/3 flere mål en de som ligger på andre plass :) ). Kjempe forsvar med bare 2 innsluppet mål. Og at ikke stemmningen går opp med oppførselsen til Maurinho, viser bare på dette innlegget siden i mars i år med 5000 visninger og over 250 innlegg.

 

Grunnet tror jeg er misunnelse og prøve å forsvare at vi nok bare kommer til å ta 2. plassen i år. Jeg derimot tror Chelsea kommer på en smell slik at vi tar gullet men da må vi gjøre det selv. (Om vi mislukket i første forsøk).

 

Det var nok en del som snakket likt om oss når vi herjet med våre 1-0 seiere. Boring boring Arsenal!!

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt uenig med deg luckylars!

Chelski spiller en helt boooring fotball. De legger seg bakpå etter et mål og to, og jeg vil si at de misbruker alle de gpde spillerne de har. For det laget der kunne blitt et av de beste lagene i verden, men med den spillestilen så kommer de ikke til å bli "godkjent" tipper jeg. Men kan ikke du, luckylars bare gå over å bli Chelski-fan da, når du ser alt det positive i det laget der...? :D Det er ikke frekt eller noe sånt, ment, men du ser jo bare godt i det laget, og du "elsker" Maurinho, og da er det jo ikke langt å gå fra Highbury til Stamford Bridge(?).... Forresten så sier du også "boring, boring Arsenal"...og Arsenal spiller dobbelt så bra fotball som Chelski!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt uenig med deg luckylars!

Chelski spiller en helt boooring fotball. De legger seg bakpå etter et mål og to, og jeg vil si at de misbruker alle de gpde spillerne de har. For det laget der kunne blitt et av de beste lagene i verden, men med den spillestilen så kommer de ikke til å bli "godkjent" tipper jeg. Men kan ikke du, luckylars bare gå over å bli Chelski-fan da, når du ser alt det positive i det laget der...? :ph34r: Det er ikke frekt eller noe sånt, ment, men du ser jo bare godt i det laget, og du "elsker" Maurinho, og da er det jo ikke langt å gå fra Highbury til Stamford Bridge(?).... Forresten så sier du også "boring, boring Arsenal"...og Arsenal spiller dobbelt så bra fotball som Chelski!!!!!!!

22484[/snapback]

Ro ned litt nå! Det han mente med "boring, boring Arsenal" var at vi vant bare 1 - 0 hele tiden for et par år tilbake! Han mente ikke at vi var kjedelige NÅ! Men du har rett i at Chelski spiller "feil" i forhold til alle de gode spillerne de har!

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Jeg er helt uenig med deg luckylars!

Chelski spiller en helt boooring fotball. De legger seg bakpå etter et mål og to, og jeg vil si at de misbruker alle de gpde spillerne de har. For det laget der kunne blitt et av de beste lagene i verden, men med den spillestilen så kommer de ikke til å bli "godkjent" tipper jeg. Men kan ikke du, luckylars bare gå over å bli Chelski-fan da, når du ser alt det positive i det laget der...? :ph34r: Det er ikke frekt eller noe sånt, ment, men du ser jo bare godt i det laget, og du "elsker" Maurinho, og da er det jo ikke langt å gå fra Highbury til Stamford Bridge(?).... Forresten så sier du også "boring, boring Arsenal"...og Arsenal spiller dobbelt så bra fotball som Chelski!!!!!!!

22484[/snapback]

Ro ned litt nå! Det han mente med "boring, boring Arsenal" var at vi vant bare 1 - 0 hele tiden for et par år tilbake! Han mente ikke at vi var kjedelige NÅ! Men du har rett i at Chelski spiller "feil" i forhold til alle de gode spillerne de har!

22490[/snapback]

 

Vi må vel litt mer enn et par år tilbake i tid.

 

Vi snakker her Graham-periode.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Jeg er helt uenig med deg luckylars!

Chelski spiller en helt boooring fotball. De legger seg bakpå etter et mål og to, og jeg vil si at de misbruker alle de gpde spillerne de har. For det laget der kunne blitt et av de beste lagene i verden, men med den spillestilen så kommer de ikke til å bli "godkjent" tipper jeg. Men kan ikke du, luckylars bare gå over å bli Chelski-fan da, når du ser alt det positive i det laget der...? ;) Det er ikke frekt eller noe sånt, ment, men du ser jo bare godt i det laget, og du "elsker" Maurinho, og da er det jo ikke langt å gå fra Highbury til Stamford Bridge(?).... Forresten så sier du også "boring, boring Arsenal"...og Arsenal spiller dobbelt så bra fotball som Chelski!!!!!!!

22484[/snapback]

Ro ned litt nå! Det han mente med "boring, boring Arsenal" var at vi vant bare 1 - 0 hele tiden for et par år tilbake! Han mente ikke at vi var kjedelige NÅ! Men du har rett i at Chelski spiller "feil" i forhold til alle de gode spillerne de har!

22490[/snapback]

 

Bra å se at det er faktisk noen (Imerslundinho) som ser ironien min. Helmik'n er kanskje for ung til å forstå dette. Men hadde du vert på North Bank mot Everton i 1998 (4-0 og ligamestere) og hele området synger Boring Boring Arsenal - så hadde du sikkert lært litt om dette :).

 

Eneste jeg vil påpeke er at å si at de som mener Chelsea spiller feil fotball, et lag som leder med flust av poeng av mål - minner meg bare om misunnelse fra a-å(z). Og navnet Boring Boring Arsenal fikk vi vell på 70`tallet? Kanskje Chaz vett dette? men det ble iallefall gjenninnført på 90 tallet.

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Eneste jeg vil påpeke er at å si at de som mener Chelsea spiller feil fotball, et lag som leder med flust av poeng av mål - minner meg bare om misunnelse fra a-å(z). Og navnet Boring Boring Arsenal fikk vi vell på 70`tallet? Kanskje Chaz vett dette?  men det ble iallefall gjenninnført på 90 tallet.

22566[/snapback]

 

Arsenal har hatt 'boring'-stempelet helt fra 30-tallet, også i perioder hvor laget har scoret mange mål. Det er først med Wenger at denne myten har blitt 'avkreftet' (en gang for alle?). Men til de som mener Chelsea fortjener mer respekt på tross av spillestil; Arsenal fikk ALDRI full respekt, uansett om de vant eller spilte underholdende, eller spilte 'kjedelig', og det med et relativt sett mye svakere utgangspunkt enn det Chelsea har. Og selv om Goggens Arsenal i perioder var boring, de var rett ut underholdende og ultraoffensive sammenliknet med dagens Chelsea. Og min hukommelse er slett ikke selektiv her! Poenget er vel at man stort sett får den respekten man ber om. Chelseas spillestil er uten tvil den rette for dem, de oppnår jo resultater. Sånn sett må jo Chelsea selv velge hvordan de skal spille fotball. Og naturligvis er de imponerende gode, og har en svært dyktig manager. Men sett ut fra forutsetningene kan de neppe sies å kjøre en linje som kan forventes å vekke den store beundring hos omverdenen. Når de i tillegg viser en arroganse og forakt for rivaler (med forbehold om at sitatene i media er korrekte), så skader de egentlig bare sin egen sak.

Link to comment
Share on other sites

Når man har nesten ubegrensete middler til å kjøpe spillere for, har man som feks Chealsea en moralsk plikt til å spille fin fotball, noe jeg ikke har sett av dem foreløpig. Det er forskjell på søkkrike Chealsea mot et lite lag som Wigan, som jeg kan akseptere spiller defensiv fotball. Uansett Chealsea fører ikke noe positivt inn i fotballen for noen andre enn seg selv, og det er tragisk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En ting er sikkert, og det er at rekorden vår med 49 kamper på rad uten tap i ligaen henger i en tynn tråd. Chelsea er nå oppe i 38 kamper, og jeg kan ikke se for meg hvem som skal klare å stoppe dem i løpet av neste 12 PL-kampene.

Link to comment
Share on other sites

Nå kommer neppe russer'n selv eller imperiet hans til å vare så lenge. Dessuten er vel muligheten større for at Roman havner bak lås og slå før han klarer denne målsettingen.

24113[/snapback]

Uansett seier han vel berre at Chelski skal gi fansen sin meir glede enn dei siste 100 år. Det skal ikkje mykje til. 2 seriemesterskap på 100 år, skal dei heller få. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Chelsea taper poeng mot Everton! Bedre resultat enn forventet.

 

Selv om Chelsea spillemessig var bedre enn Everton og sånn sett fortjente seieren, så kunne de fort tapt dersom dommeren ikke hadde snytt Everton for straffe etter ca 83 minutter av kampen.

 

Uforklarlig at det ikke blir dømt straffe når Terry hopper fram for å blokkere skuddet med armer rett ut fra kroppen som to vinger.

Link to comment
Share on other sites

Selv om Chelsea spillemessig var bedre enn Everton og sånn sett fortjente seieren, så kunne de fort tapt dersom dommeren ikke hadde snytt Everton for straffe etter ca 83 minutter av kampen.

 

Uforklarlig at det ikke blir dømt straffe når Terry hopper fram for å blokkere skuddet med armer rett ut fra kroppen som to vinger.

24388[/snapback]

 

Typisk! Feigt av dommeren.

 

Chelsea sin neste bortekamp er mot Man U. Da håper jeg for en gangs skyld at de røde djevlene innfrir!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...