Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Sibneft, Rusal og Aeroflot har gitt guvernøren av Chukotka mulighet til å bidra med følgende:

 

Wayne Bridge (£7m)

Glen Johnson (£6m)

Damien Duff (£17m)

Geremi (£7m)

Joe Cole (£6,5m)

Juan Sebastian Veron (£15m)

Adrian Mutu (£16m)

Hernan Crespo (17m)

Alexei Smertin (£3,5m)

Claude Makelele (£16m)

Scott Parker (£10m)

Petr Cech (£7m)

Arjen Robben (£12m)

Paulo Ferreira (£13m)

Mateja Kezman (£5m)

Didier Drogba (£24m)

Tiago (£10m)

Ricardo Carvalho (£20m)

 

Sum Total.....£212.000.000.....and counting!!

 

Rubler eller ikke rubler, det er i alle fall rikelig med pund for et konkursbo. Om Chelsea er aldri så imponerende på banen. Det er litt bismak på dette her........, men i all rettferdighets navn, det ruller noen rubler til/rundt (stryk det du vil) dem som bor oppe i Sibir også. Området sitter på enorme natur ressusrser, så å la seg velge til konge der er god taktikk med tanke på fremtidige spillerkjøp.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Sibneft, Rusal og Aeroflot har gitt guvernøren av Chukotka mulighet til å bidra med følgende:

 

Wayne Bridge (£7m)

Glen Johnson (£6m)

Damien Duff (£17m)

Geremi (£7m)

Joe Cole (£6,5m)

Juan Sebastian Veron (£15m)

Adrian Mutu (£16m)

Hernan Crespo (17m)

Alexei Smertin (£3,5m)

Claude Makelele (£16m)

Scott Parker (£10m)

Petr Cech (£7m)

Arjen Robben (£12m)

Paulo Ferreira (£13m)

Mateja Kezman (£5m)

Didier Drogba (£24m)

Tiago (£10m)

Ricardo Carvalho (£20m)

 

Sum Total.....£212.000.000.....and counting!!

 

Rubler eller ikke rubler, det er i alle fall rikelig med pund for et konkursbo. Om Chelsea er aldri så imponerende på banen. Det er litt bismak på dette her........, men i all rettferdighets navn, det ruller noen rubler til/rundt (stryk det du vil) dem som bor oppe i Sibir også. Området sitter på enorme natur ressusrser, så å la seg velge til konge der er god taktikk med tanke på fremtidige spillerkjøp.

7549[/snapback]

 

Når det tas hensyn til andre utgifter blir den totale pengebruken:

1 million pund per dag!?

 

Verdige vinnere!

Link to comment
Share on other sites

nei, bare penger som styrer den klubben... Synd, de kjøper seg til suksess!

3265[/snapback]

 

 

JA, det gjør de!

 

Jeg tror det var ca. 2,5 Milliarder de hadde kjøpt spillere for i den siste tida.. :P ;D :D

 

Det er på en måte juks! :o

bare på grunn av at han der Abramovitcj eller hva søren eieren til Chelsi heter har mye penger så vinner de seirien! :( :D :o

 

DET ER SURT! ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
nei, bare penger som styrer den klubben... Synd, de kjøper seg til suksess!

3265[/snapback]

 

 

JA, det gjør de!

 

Jeg tror det var ca. 2,5 Milliarder de hadde kjøpt spillere for i den siste tida.. O_O :bah: :D

 

Det er på en måte juks! :o

bare på grunn av at han der Abramovitcj eller hva søren eieren til Chelsi heter har mye penger så vinner de seirien! :( :huh: :o

 

DET ER SURT! :angry:

8041[/snapback]

Enig

Link to comment
Share on other sites

nei, bare penger som styrer den klubben... Synd, de kjøper seg til suksess!

3265[/snapback]

 

 

JA, det gjør de!

 

Jeg tror det var ca. 2,5 Milliarder de hadde kjøpt spillere for i den siste tida.. O_O :P :unsure:

 

Det er på en måte juks! :o

bare på grunn av at han der Abramovitcj eller hva søren eieren til Chelsi heter har mye penger så vinner de seirien! :( ;) :o

 

DET ER SURT! :blink:

8041[/snapback]

 

Du kan ikke akkurat si at det er juks...

Det er lov å kjøpe spillere...

Men det er ergelig ja :lol:

Link to comment
Share on other sites

Chelsea er verdige mestere, selv om det er synd at pengene får stadig mer å si i fotball. For uansett hvor mye penger du bruker på et lag, du kan bare bruke 11 spillere om gangen, og FOR stor tropp med tilhørende 'rullering' skaper heller ikke den kontinuiteten som er nødvendig for å vinne PL. Og 11 stjerner fungerer ikke nødvendigvis godt sammen. Derfor er det faktisk en helt eksepsjonell prestasjon som ligger bak Chelseas ligagull, vi skal ikke glemme det. De to viktigste spillerne; Lampard og Terry var tross alt i klubben FØR RA kom på banen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Noen som har merket at Chelsea-spillerne som står i mur får lov til å gå fram mange steg når motstanderen har frispark? Det virker som om dommerne ikke bryr seg!

Link to comment
Share on other sites

Noen som har merket at Chelsea-spillerne som står i mur får lov til å gå fram mange steg når motstanderen har frispark? Det virker som om dommerne ikke bryr seg!

8462[/snapback]

 

Man U møtte med andre ord seg selv i døra i kveldens kamp! ;)

Link to comment
Share on other sites

De to viktigste spillerne; Lampard og Terry var tross alt i klubben FØR RA kom på banen.

8374[/snapback]

 

 

Så kan man jo stille seg spørsmålet; Hadde de to og flere til fremdeles vært i klubben om Roman ikke hadde toget inn, gitt klubbens situasjon på det daværende tidspunktet med £115m i gjeld og store underskudd?

Link to comment
Share on other sites

Guest fakey

Altså, alle kan da lage et godt lag om man bare har pengene. Det har jo Chelsea nå vist oss. De fortjener egentlig ikke denne suksessen.

Link to comment
Share on other sites

Det "samme" har Manchester United også gjort, ikke sant? Om enn på andre premisser. Arsenal ble kalt "the bank of England club" på -30 tallet. Fordi man kjøpte det beste. What`s new? Slutt å rot med Roman og pengene; fotball er business, og business is money. Chelsea har kanskje fått sin litt vel store skjerv, so what? Chelsea er fortjente mestere. Ferdig med det!

Link to comment
Share on other sites

Det "samme" har Manchester United også gjort, ikke sant? Om enn på andre premisser. Arsenal ble kalt "the bank of England club" på -30 tallet. Fordi man kjøpte det beste. What`s new? Slutt å rot med Roman og pengene; fotball er business, og business is money. Chelsea har kanskje fått sin litt vel store skjerv, so what? Chelsea er fortjente mestere. Ferdig med det!

8472[/snapback]

Så du mener det er bra at det er klubber som får tilskudd på samme måte som Chealsea? forkastelig :D

Link to comment
Share on other sites

Problemet er ikke det at de får penger sprøytet inn i klubbkassa. Dette har skjedd med mange klubber oppigjennom historien, og vår klubb er intet unntak. Problemet slik jeg ser det er at pengene som Roman spiller virkelighets CM med er oljepenger som strengt tatt burde blitt brukt til mat for det russiske folk. Det er akkurat som om en jævel fikk eplet til seg pengene fra oljen i nordsjøen, og vi, det norske folk, ble sittende igjen med ingenting. Jeg er veldig glad for at jeg ikke er en Chelsea supporter som må juble over en Liga og Liga-cup double som er stjålet fra et helt land som sulter, mye grunnet fraværet av disse pengene som har bygget det fotballaget.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Problemet er ikke det at de får penger sprøytet inn i klubbkassa. Dette har skjedd med mange klubber oppigjennom historien, og vår klubb er intet unntak. Problemet slik jeg ser det er at pengene som Roman spiller virkelighets CM med er oljepenger som strengt tatt burde blitt brukt til mat for det russiske folk. Det er akkurat som om en jævel fikk eplet til seg pengene fra oljen i nordsjøen, og vi, det norske folk, ble sittende igjen med ingenting. Jeg er veldig glad for at jeg ikke er en Chelsea supporter som må juble over en Liga og Liga-cup double som er stjålet fra et helt land som sulter, mye grunnet fraværet av disse pengene som har bygget det fotballaget.

8514[/snapback]

 

:D JA! Det russiske folk har grunn til å gremmes over privatiseringen av oljeformuen og hvordan den blir "ødslet bort".

Link to comment
Share on other sites

Det "samme" har Manchester United også gjort, ikke sant? Om enn på andre premisser. Arsenal ble kalt "the bank of England club" på -30 tallet. Fordi man kjøpte det beste. What`s new? Slutt å rot med Roman og pengene; fotball er business, og business is money. Chelsea har kanskje fått sin litt vel store skjerv, so what? Chelsea er fortjente mestere. Ferdig med det!

8472[/snapback]

Så du mener det er bra at det er klubber som får tilskudd på samme måte som Chealsea? forkastelig :D

8498[/snapback]

 

Også jeg reagerer på størrelsen på summene, men face it; dette har skjedd før, og det kommer til å skje igjen. Og selv vi ikke har opplevd det i vår egen levetid, så må vi ikke sitte og kaste stein i glasshus. Om ikke i samme størrelsesorden, så var det likefullt samme "taktikk", samt en glimrende manager, som bragte Arsenal til stjernehimmelen på -30 tallet. Ærlig talt; vi må ikke bli HELT navlebeskuende.

 

Når det gjelder, Roman, pengene og den berømte debatten om det russiske folk har jeg ennå til gode å se fullgod dokumentasjon på det såkalte "tyveriet".

 

Aksepter fakta Haraldac; fotball er og blir big business. Hva mener du forøvrig om Real Madrid, eller Silvio Berlusconi`s AC Milan? Eller Shaktar Donetsk for den saks skyld? Jeg synes det blir feil at vi inntar en "houllier than thou" holdning i denne saken. Jepp, jeg misliker det som skjer med Chelsea. Ikke fordi de har blitt tilført midlene, men fordi pengebruken er så hemningsløs. Hva med Fulham og Mohammed AlFayed? Hva med Oxford United på -80 tallet med Robert Maxwell i eierposisjonen? Og som sagt; vi har vært der selv også. Nei ærlig talt, jeg synes at denne holdningen smaker av misunnelse.

 

Jeg er utrolig stolt over måten Arsenal driver sin butikk, men jeg akspterer også at andre har sine måter å gjøre det på.

Link to comment
Share on other sites

Guest stianarn

Henry also had some veiled criticism for teams such as Chelsea, who have triumphed through a more defensive style of football than Arsenal's.

 

"Recently we have seen a lot of teams play 4-3-3 and now we are seeing more 4-4-2 and those who are having more success are even using a 4-5-1, like Chelsea.

 

"They have invented another way of winning, while other teams try to play the ball before they defend.

 

"It is not a criticism of Chelsea. All I am saying is that their way of playing is different. Their priority is defending, not attacking," he said.

 

 

De kan bruke så mye penger de vil-de vinner ikke 7-0 over fjerdeplassen i Premier League!

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder, Roman, pengene og den berømte debatten om det russiske folk har jeg ennå til gode å se fullgod dokumentasjon på det såkalte "tyveriet".

 

Du gir ikke bare fra deg høna som legger gulleggene sånn helt uten videre. Selv om man ikke har fått beviser mot Abramovich's oljekupp på bordet, så ligger det jo i kortene at noe kokkelimonke må ha skjedd. Russland er jo kjent for sin mafia og generell korrupsjon, så hvis man legger sammen to og to så får man som kjent fire. Jeg kjenner ikke til hvordan Roman fikk kloa i de oljeselskapene sine, men enten så var noen oppe i systemet så dumme at de neppe var i stand til å knytte sine egne sko, eller så er min hypotese den korrekte.

Link to comment
Share on other sites

Det "samme" har Manchester United også gjort, ikke sant? Om enn på andre premisser. Arsenal ble kalt "the bank of England club" på -30 tallet. Fordi man kjøpte det beste. What`s new? Slutt å rot med Roman og pengene; fotball er business, og business is money. Chelsea har kanskje fått sin litt vel store skjerv, so what? Chelsea er fortjente mestere. Ferdig med det!

8472[/snapback]

Så du mener det er bra at det er klubber som får tilskudd på samme måte som Chealsea? forkastelig :P

8498[/snapback]

 

Også jeg reagerer på størrelsen på summene, men face it; dette har skjedd før, og det kommer til å skje igjen. Og selv vi ikke har opplevd det i vår egen levetid, så må vi ikke sitte og kaste stein i glasshus. Om ikke i samme størrelsesorden, så var det likefullt samme "taktikk", samt en glimrende manager, som bragte Arsenal til stjernehimmelen på -30 tallet. Ærlig talt; vi må ikke bli HELT navlebeskuende.

 

Når det gjelder, Roman, pengene og den berømte debatten om det russiske folk har jeg ennå til gode å se fullgod dokumentasjon på det såkalte "tyveriet".

 

Aksepter fakta Haraldac; fotball er og blir big business. Hva mener du forøvrig om Real Madrid, eller Silvio Berlusconi`s AC Milan? Eller Shaktar Donetsk for den saks skyld? Jeg synes det blir feil at vi inntar en "houllier than thou" holdning i denne saken. Jepp, jeg misliker det som skjer med Chelsea. Ikke fordi de har blitt tilført midlene, men fordi pengebruken er så hemningsløs. Hva med Fulham og Mohammed AlFayed? Hva med Oxford United på -80 tallet med Robert Maxwell i eierposisjonen? Og som sagt; vi har vært der selv også. Nei ærlig talt, jeg synes at denne holdningen smaker av misunnelse.

 

Jeg er utrolig stolt over måten Arsenal driver sin butikk, men jeg akspterer også at andre har sine måter å gjøre det på.

8555[/snapback]

Ja, er enig med at Arsenal bør være stolt over måten de driver klubben vår på. VI har de fleste Supporterne våre i england og ikke i asia:)

Link to comment
Share on other sites

Guest hrt011

ManU gjør jo egentlig det samma, de kjøper de som akkurat har blitt populære, f.eks Ruuuuuud, Rooooney, C.Ronaldo, det er jo flere ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...