Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Jeg ble litt sjokkert når jeg leste artikkelen på forsiden av gunners.no. At skulderen hans gikk ut av ledd 5-6 ganger i løpet av en kamp er bare helt sykt. Som han sier i intervjuet så begynner sessongen hans nå, jeg gleder meg til å se utviklingen til Walcott, og skjønner at grunnen til at prestasjonene hans i de siste kampene har vært under pari, med tanke på hvor lenge han har vært ute. Jeg ser frem til resten av sesongen der vi tar gull og Walcott blomstrer for fullt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/foot...+%28Arsenal+%29

 

Hadde du klart å tatt med deg ballen i samme slengen , DA hadde du vært jækla god da

 

Det kommer. Det er ikke Walcott sin skyld at mange fans er utålmodige/vi topper skadestatistikkene. Til dere som mener han bør selges. -Bare glem det for kommer ikke til å skje. Bare han får holder seg skadefri og matches riktig kommer han til å slå igjennom før eller senere. Det gjelder bare å være tålmodig og ikke leve i den troen at han allerede er en stjerne. Selv om han har vist noen glimt av storhet begynner ikke jeg å kreve noe som helst av han før kanskje neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer. Det er ikke Walcott sin skyld at mange fans er utålmodige/vi topper skadestatistikkene. Til dere som mener han bør selges. -Bare glem det for kommer ikke til å skje. Bare han får holder seg skadefri og matches riktig kommer han til å slå igjennom før eller senere. Det gjelder bare å være tålmodig og ikke leve i den troen at han allerede er en stjerne. Selv om han har vist noen glimt av storhet begynner ikke jeg å kreve noe som helst av han før kanskje neste sesong.

 

Walcott er et kjempetalent, som desverre har ødelagt mye med sine skadeproblemer i sin Arsenal historie. Fortsatt meget ung, men allerede bevisst som du sier Adams: noen glimt av storhet.

 

Enorme ferdigheter på hurtigheten, og timing av løp. Tror han vil score på mange av sine sjanser i fremtiden, når han får slappet mer av som spiller.

Med så mye ut og inn av skadestua, så har han nok hatt høye skuldre når han har prøvd å spille seg inn i laget. Er nok derfor vi har sett en litt stresset Walcott i situasjoner 1 mot 1 (teknisk sett), og bl.a på store målsjanser.

 

Han har nok følt presset fra supportere (som har blitt veldig raske med å kritisere de senere år), når han ikke har fungert etter skadene (eller i kamper hvor skuldrene gikk ut av ledd) Mange har ropt ut at han har ingen fremtid i klubben, akkurat som Song, Diaby, og mange andre tidligere.

Jeg har alltid hatt stor tro på Walcott som spiller, for jeg synes han har enorme kvaliteter til den formasjonen Arsenal spiller. Selv med mye skader, så forstår jeg nå enda mer etter å ha lest artikkelen hvorfor han har slitt såpass mye.

 

Det er selvfølgelig ikke helt lett å takle motgang etter motgang på skadefronten, noe som kan påvirke litt av gnisten i kamper. (psykologisk)

 

Holder han seg skadefri fremover, tror jeg vi får en stor joker utover sesongen og i de kommende sesonger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ennå stor tro på Walcott. Jeg har sett Walcott når

han er i form på Emirates og da er han en kapasitet for laget.

Unngår han skader og får det mellom ørene på plass får vi mye glede av han i årene som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ennå stor tro på Walcott. Jeg har sett Walcott når

han er i form på Emirates og da er han en kapasitet for laget.

Unngår han skader og får det mellom ørene på plass får vi mye glede av han i årene som kommer.

Dette tror jeg også.

Han kommer til å bli en stor spiller for oss.

Link to comment
Share on other sites

Vi må ikkje misse tålmodigheita med Walcott, potensialet er stort. Litt meir aggressiv og uredd framferd, samt at sjølvtilliten kjem tilbake har vi ein meget god vingspelar. Eg trur vi har ein tendens til å bli så utålmodige på unge spelarar fordi vi som klubb er avhengige av at spelarar slår til med ein gong. Det er miksen av gode etablerte spelarar og unge lovande spelarar som diverre er litt ubalansert pr i dag.

Link to comment
Share on other sites

Vi må ikkje misse tålmodigheita med Walcott, potensialet er stort. Litt meir aggressiv og uredd framferd, samt at sjølvtilliten kjem tilbake har vi ein meget god vingspelar. Eg trur vi har ein tendens til å bli så utålmodige på unge spelarar fordi vi som klubb er avhengige av at spelarar slår til med ein gong. Det er miksen av gode etablerte spelarar og unge lovande spelarar som diverre er litt ubalansert pr i dag.

 

bra formulert!

 

har altid hatt stor tro på walcott men i det siste har jeg blitt litt fed upp på prestasjonene hannes..

 

bare synes det er på tide han tar steget snart, fra og være en lovende spiller til og bli en god spiller!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Uten at jeg kjenner detaljene skal han ha en svært god lønn, så ut i fra det bør han kanskje prestere bedre. Selv skal jeg forsøke å være tålmodig i 12-18 mnd til, men da forventer jeg forbedring underveis. Denne sesongen har det lugget veldig for ham. Det begynte allerede med at han ble tatt ut på to landslag samtidig. Han har også blitt skrytt voldsomt opp i skyene uten at han egentlig har prestert bra over tid. Mast veldig på om hva han tenker om landslaget osv. En perfekt oppskrift på hvordan man ødelegger ett ekstremt talent. Etter det har det ballet på seg med skader, skuldre som måtte opereres osv.

 

Jeg tror at han legger ett enormt press på seg selv også. Det ser i hvert fall slik ut når han spiller. For at han skal lykkes, må han matches riktig ut denne sesongen, så kanskje vi kan håpe på at det tar seg opp mot slutten og eventuelt neste sesong. Med riktig matching mener jeg at han bør starte på benken og komme innpå i løpet av andre omgang, slik at han kan utnytte egenskapene sine enda bedre mot ett slitent forsvar. Så bør han få beskjed om at det ikke forventes noe spesielt av ham og at skuldrene skal senkes: - Gå ut og ha det gøy (smil), varier spillet, ikke vær redd for å drite seg ut og heller avslutte en gang for mye enn en gang for lite. Hvis Wenger ser det på samme måte bør fansen få beskjed om det også, slik at presset på de nyopererte skuldrene hans blir minst mulig.

Link to comment
Share on other sites

http://wrighty7.blogspot.com/2010/01/is-fa...-beginning.html

Enig og "samtykker" i dette, desverre. Som Wrighty, håper jeg inderlig jeg tar feil

 

Jeg har leeenge ment han er vår desidert svakeste spiller. Jeg tror i fullt alvor at han bør satse på en karriere i en annen liga en den Engelske, hans positive sider vil komme bedre til rette i den spanske ligaen hvor det er litt større rom for spillerne å boltre seg på.

 

Jeg har tidligere tatt feil mht til Diaby som jeg var veldig kritisk til, jeg spiser gladelig mine ord nå. Håper jeg må gjøre det samme med Walcott, men klarer dessverre ikke å se noe ved han som gjør at jeg tror han kan bli en hit for oss.

Link to comment
Share on other sites

Vel, egentlig har jeg personlig aldri hatt så stor tro på han. Dette er fordi han har dårlig teknikk og dårlig ballbehandling som gjør at jeg tenker hvorfor det hele tatt ble han en fotballspiller ?

 

MEN, når han putter 3 mål for landslaget, hattrick og viser hvor rask han virkelig så, så vet jeg egentlig ikke hvor Theo står hen.

 

Han er bare 20 år gammel ja. Men jeg tror han IKKE kommer til å lykkes fordi han har alt for dårlig drible\teknikk skils og ballbehandlig, skjønner ikke hvorfor Wenger mener at man er mer en kantspiller enn spiss...

 

Jeg gir han en sesong til, vis han da ikke presterer så burde vi selge han. Før prisen virkelig går ned på han.

Link to comment
Share on other sites

Han er bare 20 år gammel ja. Men jeg tror han IKKE kommer til å lykkes fordi han har alt for dårlig drible\teknikk skils og ballbehandlig, skjønner ikke hvorfor Wenger mener at man er mer en kantspiller enn spiss...

 

Det er ikke hans teknikk som er problemet, det er hodet hans. Han stresser og gjør dårlige valg, han gjemmer seg unna og er koker hvis han får en målsjanse. Kanskje det blir bedre med alderen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har leeenge ment han er vår desidert svakeste spiller. Jeg tror i fullt alvor at han bør satse på en karriere i en annen liga en den Engelske, hans positive sider vil komme bedre til rette i den spanske ligaen hvor det er litt større rom for spillerne å boltre seg på.

 

Jeg har tidligere tatt feil mht til Diaby som jeg var veldig kritisk til, jeg spiser gladelig mine ord nå. Håper jeg må gjøre det samme med Walcott, men klarer dessverre ikke å se noe ved han som gjør at jeg tror han kan bli en hit for oss.

Enig med deg, men jeg mener fortsatt Diaby er for dårlig... Nå har han vel starta en del kamper på rad, og hva har han egentlig bidrat med?? Enig at det var en-to kamper han var bra, så har det stoppa opp også! Nei Diaby og Walcott holder ikke mål skal det bli silverware på oss!!

 

Det er ikke hans teknikk som er problemet, det er hodet hans. Han stresser og gjør dårlige valg, han gjemmer seg unna og er koker hvis han får en målsjanse. Kanskje det blir bedre med alderen?

Helt enig med deg, men grunnen til at han stresser og hodet koker er jo nettopp mangel på teknikk og fotballkløkt. Fordi han får dårlig tid... Spørsmålet mitt, kan dette trenes opp?? Neppe!

Link to comment
Share on other sites

grunnen til at han stresser og hodet koker er jo nettopp mangel på teknikk og fotballkløkt. Fordi han får dårlig tid...

 

tja, selv om det OFTE er slik, er det vel ingen automatisk ÅRSAKSsammenheng her? Man kan ha god teknikk men ikke klare å utnytte denne fordi man er en personlighetstype som lett lar seg stresse. Sånn sett kan det hende Walcotts problem primært er av mental art. Nå tror heller ikke jeg dette er forklaringen alene. Walcott har ikke så langt vist særlig dribleferdigheter, selv om stagnasjonen i utviklingen sikkert til en viss grad kan tilskrives alle skadene. Men jeg har likevel ikke gitt opp Walcott, enda. Men for at han skal komme tilbake på sporet må han brukes annerledes, slik at han kan få utnyttet sitt store fortrinn, farten.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/-...%28News+Feed%29

 

Legger bare den her, stoler veldig mye på hva Wenger sier her. For han har tydeligvis veldig stor tro på gutten, og Wenger har sjeldent feil når det gjelder talenter. Tror Walcott vil gjøre tilliten han har fått verdig om ikke så altfor lenge, såfremt han holder seg fri for skader!

Link to comment
Share on other sites

At Walcott blir en stor spiller i Arsenal er en av drømmene mine, har vært en av mine favoritter siden han ble hentet, men han har ikke vist noe siden en god høst i fjor desverre, håper han finner tilbake til det han hadde da, som det også blir sagt over her, Wenger har stor tro på han, og Wenger kan mer enn oss om dette!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...