Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Hva er det dere snakker om? Ja han brenner mange sjanser - han er ung. Men alikevel så har vi da sett avslutninger som er ekstremt bra. spesielt siste avsluttning for England (4-0 målet) var særdeles bra. Og han har også vist for oss at han har gode avslutteregenskaper. Han er 19 år, og kan ikke forvente at han skal gjøre det perfekt gang, på gang, på gang. Men det blir stadig oftere.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det dere snakker om? Ja han brenner mange sjanser - han er ung. Men alikevel så har vi da sett avslutninger som er ekstremt bra. spesielt siste avsluttning for England (4-0 målet) var særdeles bra. Og han har også vist for oss at han har gode avslutteregenskaper. Han er 19 år, og kan ikke forvente at han skal gjøre det perfekt gang, på gang, på gang. Men det blir stadig oftere.

 

Når vi såg sjansen som f.eks Adebayor brann igår så kan ikkje vi klage på avslutteregenskapane til Theo.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det dere snakker om? Ja han brenner mange sjanser - han er ung. Men alikevel så har vi da sett avslutninger som er ekstremt bra. spesielt siste avsluttning for England (4-0 målet) var særdeles bra. Og han har også vist for oss at han har gode avslutteregenskaper. Han er 19 år, og kan ikke forvente at han skal gjøre det perfekt gang, på gang, på gang. Men det blir stadig oftere.

 

Når vi såg sjansen som f.eks Adebayor brann igår så kan ikkje vi klage på avslutteregenskapane til Theo.

 

Godt sagt. Og jeg kunne ikke vært mer enig.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det dere snakker om? Ja han brenner mange sjanser - han er ung. Men alikevel så har vi da sett avslutninger som er ekstremt bra. spesielt siste avsluttning for England (4-0 målet) var særdeles bra. Og han har også vist for oss at han har gode avslutteregenskaper. Han er 19 år, og kan ikke forvente at han skal gjøre det perfekt gang, på gang, på gang. Men det blir stadig oftere.

 

Når vi såg sjansen som f.eks Adebayor brann igår så kan ikkje vi klage på avslutteregenskapane til Theo.

 

Godt sagt. Og jeg kunne ikke vært mer enig.

 

Nei, det er et helt tullete argument. Walcotts avslutteregenskaper blir ikke bedre av at andre avslutter dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det dere snakker om? Ja han brenner mange sjanser - han er ung. Men alikevel så har vi da sett avslutninger som er ekstremt bra. spesielt siste avsluttning for England (4-0 målet) var særdeles bra. Og han har også vist for oss at han har gode avslutteregenskaper. Han er 19 år, og kan ikke forvente at han skal gjøre det perfekt gang, på gang, på gang. Men det blir stadig oftere.

 

Når vi såg sjansen som f.eks Adebayor brann igår så kan ikkje vi klage på avslutteregenskapane til Theo.

 

Godt sagt. Og jeg kunne ikke vært mer enig.

 

Nei, det er et helt tullete argument. Walcotts avslutteregenskaper blir ikke bedre av at andre avslutter dårlig.

Hvorfor tror du at alle pene jenter har ei stygg venninne?

Link to comment
Share on other sites

Nolan innrømmer at Bolton går inn for å sparke ned gutten: http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/23/547841.html

 

Sier litt om Bolton. Positivt på vegne av Walcott sin fart, men trist at dette var litt av taktikken dems for å stoppe han..

helt enig

Link to comment
Share on other sites

Har lurt på en liten ting ang Theo; Både da jeg var på Anfield i våres mot Liverpool, og i midtuka nå mot Porto, var Theo sistemann til å gå av banen etter å ha takket fansen.

Er det flere som har lagt merke til det etter andre kamper? Han gjør seg jo ikke akkurat mindre populær av slike ting. Hyggelig å se.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

3 måneder er for mye, nå trenger vi Walcott ;)

 

Ja, kjipt med den skaden, men jeg tror faktisk Vela kan gjøre en like god jobb på kanten som Walcott

forhåpentligvis så kan Vela få sitt store gjennombrudd nå..

 

men håper bare så inderlig at ikke Wenger starter med Denilson på høyre mot City.. ser nesten den komme

Link to comment
Share on other sites

3 måneder er for mye, nå trenger vi Walcott ;)

 

Ja, kjipt med den skaden, men jeg tror faktisk Vela kan gjøre en like god jobb på kanten som Walcott

forhåpentligvis så kan Vela få sitt store gjennombrudd nå..

 

men håper bare så inderlig at ikke Wenger starter med Denilson på høyre mot City.. ser nesten den komme

 

Personlig ønsker jeg RvP på høyre midtbane hvis Eboue ikke blir klar. Jeg har sett han briljere på den plassen for Nederland før. Det ville gitt oss en seriøs skuddtrussel fra denne posisjonene som vi ikke får med Walcott eller Eboue for den saks skyld.

Link to comment
Share on other sites

http://youngguns.wordpress.com/2008/11/20/...wenger-options/

En positiv nyhet oppi alle skadene. Barazite kommer tilbake 1 Januar Dette gir oss flere alternativer på vingen ;) Håper at førstelagserfaringen han har fått har gjort ham godt... Og at han er klar for flere viktige innhopp i ett travelt spilleprogram..

 

Ble kanskje i litt feil tråd, men det handler jo om Walcotts plass.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Walcott er en rask tilfriskner, ser ut ti at han er klar igjen i månedskiftet januar/februar.

Løper fort - blir frisk fort.

 

Ja, unge mennesker blir hurtigere friske, og gledelig om Walcott er raskt tilbake. Men ut fra det jeg vet om skulder-ut-av-ledd skader er jeg skeptisk. Jeg frykter at han blir kastet utpå for fort, med stor risiko for at skaden raskt slås opp på ny. Det er en viss fare for at man gambler med Walcotts karriere her.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

walcott har bare 18 mnd igjen av kontrakten sin, og klager på at han ikke har fått nytt tilbud enda..

 

hvis walcott skulle bli en ny flamini sak så kommer jeg aldri til og tilgi..

 

agenten sa noe om at folk bare regner med han skal signere

Link to comment
Share on other sites

Fra Nettavisen:

 

Kan Theo Walcott forlate Arsenal for småpenger?

 

Daily Express har enten «driti skikkelig på draget», eller har en svært interessant sak på gang: Avisen skriver at Arsenal kan miste Theo Walcott for 400 000 pund (ja, du leste riktig!) på grunn av diverse klausuler i den unge stjernespillerens kontrakt. Chelsea, Liverpool, Real Madrid og Manchester City følger situasjonen nøye. Unggutten skal også kunne kjøpe seg ut av kontrakten for 1 million pund i mai.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...