Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Jeg har lært meg at man venner seg til det meste. :)

 

Må si at jeg ikke synes den er like stygg som jeg syntes den var første gangen jeg så den, men har også sett en del på draktene som det ryktes at ManU skal ha neste sesong, og da blir jo alt bare bedre! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ser ut som den blir blå med en slags krage. Noen tynne hvite striper er også å se. Heller blå enn grønn sier nå jeg. Mange gode minner med arsenal i blått, også er faktisk noen av de finere bortedraktene arsenal har hatt er blå. Spenende og lovende :(

Link to comment
Share on other sites

For meg skal bortedrakta være gul og blå. Basta!

 

støttes 100%!

 

Helt enig. Årets bortedrakt er den fineste Arsenaldrakten jeg har sett på mange, mange år. Synes vi burde holdt oss til noe lignende, ihvertfall fargekombinasjonen, også neste år..

Link to comment
Share on other sites

away2009.jpg

 

Likte denne svært godt.

 

Rød hjemmedrakt og Blå bortedrakt syns jeg passer perfekt.

 

Bare bullocks. Dette er ingen fotballdrakt, det er en pique-skjorte. Det er ingen som spiller fotball med tenniskrave.

 

"It could be just one of the many training or leisure shirts but in the meantime,..."

Link to comment
Share on other sites

away2009.jpg

 

Likte denne svært godt.

 

Rød hjemmedrakt og Blå bortedrakt syns jeg passer perfekt.

 

Bare bullocks. Dette er ingen fotballdrakt, det er en pique-skjorte. Det er ingen som spiller fotball med tenniskrave.

 

"It could be just one of the many training or leisure shirts but in the meantime,..."

en pique skjorte pleier vel ikke å ha de små merkene nede til høyre og venstre.. hvertfall ikke til høyre

 

men alt vi vet er vel at den i hvert fall er blå

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...