Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er vel kun en feil Wenger gjør i dag mtp. laguttaket. Og det er å starte med Almunia.

 

Szczesny har da aldeles ingen problemer med å spille alle resterende kamper og Almunia er ikke akkurat et talent som trenger spilletid eller erfaring fra førstelaget for å si det mildt. Det er vel heller tvert imot.

 

Syntes vi kan spille med vår beste keeper så ofte vi kan. Laget blir bedre og Szczesny blir også bedre.

Link to comment
Share on other sites

:angry:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 20 2011, 07:58 PM) 217862[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Er vel kun en feil Wenger gjør i dag mtp. laguttaket. Og det er å starte med Almunia.

 

Szczesny har da aldeles ingen problemer med å spille alle resterende kamper og Almunia er ikke akkurat et talent som trenger spilletid eller erfaring fra førstelaget for å si det mildt. Det er vel heller tvert imot.

 

Syntes vi kan spille med vår beste keeper så ofte vi kan. Laget blir bedre og Szczesny blir også bedre.

 

Med Fabianski ute har vi ikke råd til å risikere Szczesny. Vi har hatt 2 alvorlige skader på keepere i år. Men omkampen mot LO blir nok siste kampen til Almunia i år. Resten tar vår yngste Polakk.

Link to comment
Share on other sites

Står ingen steder der at noen innenfor Barcelona faktisk hater Wenger. Det er kun El Mundo Deportivo-kommentator Xavier Muños som mener dette.

 

Vi har faktisk hentet 2 spillere fra Barcelona's akademi og dette har vært Cesc Fabregas og nå Jon Miquel Toral Harper. Cesc ville til Arsenal fordi han fikk sjansen til å spille for førstelaget, mens sistnevnte ville spille i England og ville ikke bli i Barcelona akkurat nå. Han har til og med en klausul i kontrakten om at han kan vende hjem gratis om 3 år..

 

Fran Merida var vel kontraktløs når han ble hentet, mens Ignasi Miquel ble droppet fra Barcelona's ungdomssakademi og ble tatt opp av en mindre klubb før han kom til Arsenal.

 

Forøvrig et par klipp fra artikkelen:

 

Toral Harper er et av Spanias største midtbanetalenter. Han har spilt for det spanske U16-landslaget, men er ikke fullblods søreuropeer. Hans mor er engelsk og han har nå uttrykt et ønske om å flytte nordover.

 

Midtbanespilleren skal ha signert en treårskontrakt med The Gunners, med en klausul om at han kan vende tilbake til Barcelona som 19-åring - gratis.

 

16-åringens agent er ingen ringere enn Pere Guardiola. Ja, du gjettet riktig: Barca-trener Peps bror. Men det hjalp katalanerne lite denne gangen. Ifølge avisa Sport forsøkte han å overtale unggutten til å bli, uten å lykkes.

 

For drømmen hans har lenge vært å spille i Premier League. Og han får nok god oppfølging i England. Toral Harper har onkler bare 40 minutter unna Arsenals treningsanlegg og han snakker flytende engelsk.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje det at vi hentet Harper er et beskjed til Barca fra Wenger om at de skal holde seg unna Fabregas? :P

Eller så hentet vi et supertalent som kan ta over når Cesc gir seg? ;) Barcelona hater nok ikke Wenger, rimelig sikker på at han har fått tilbud om å trene klubben opptil flere ganger.

Link to comment
Share on other sites

Vende tilbake gratis når han er 19.. ser ikke dette som en god deal, bruke tid på å utvikel talentet hans for at han skal bli bedre og så skal han ned til Barca igjen ? Altså, skal vi dyrke han for Barcelona?

Er dette slik at om HAN vil så får han dra tilbake, eller er det slik at Barca kommer å sier de vil ha han tilbake, og vi kan ikke gjøre noe enn å lytte og adlyde ?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan vil dere reagere dersom det ikke blir noen trofeer i år heller og at Wenger ikke henter noen forsterkninger til neste sesong? Er det på tide med en ny manager da, eller skal han bli så lenge han orker, bare han kjører en sunn økonomi?

 

Jeg for min del synes sesongen er kommet hvor Wenger virkelig må vise at planen hans lykkes. Nå kan vi ikke klage på "unge" spillere, for lite penger til spillerkjøp osv. Skulle vi ende med null trofeer i år også, ser jeg for meg at Wenger åpner lommeboken og forsterker laget.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan vil dere reagere dersom det ikke blir noen trofeer i år heller og at Wenger ikke henter noen forsterkninger til neste sesong? Er det på tide med en ny manager da, eller skal han bli så lenge han orker, bare han kjører en sunn økonomi?

 

Jeg for min del synes sesongen er kommet hvor Wenger virkelig må vise at planen hans lykkes. Nå kan vi ikke klage på "unge" spillere, for lite penger til spillerkjøp osv. Skulle vi ende med null trofeer i år også, ser jeg for meg at Wenger åpner lommeboken og forsterker laget.

Nei. Vi trenger ikke ny manager.

Og jeg ønsker moderator fjerne kritiske Wengerinnlegg.

Han er den viktigste i vår historie.

Link to comment
Share on other sites

Nei. Vi trenger ikke ny manager.

Og jeg ønsker moderator fjerne kritiske Wengerinnlegg.

Han er den viktigste i vår historie.

 

Skal man ikke få lov til å kritisere spillere/klubben her på forumet nå lenger? Nei, nå får du gi deg!

 

Wenger er en meget god manager, men han har sine mangler som hver eneste person han også. Slik situasjonen er nå er det ikke en eneste manager i verden som kunne gjort hva Wenger har gjort de siste 5-6 årene.

Link to comment
Share on other sites

Nei. Vi trenger ikke ny manager.

Og jeg ønsker moderator fjerne kritiske Wengerinnlegg.

Han er den viktigste i vår historie.

Jeg ønsker at moderatorer skal fjerne brukere som er i mot diskusjoner og mener at en manager er viktigere enn klubben.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har utspilt sin rolle.

 

Punktum.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...