Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Canal Plus-ekspert Lars Tjærnås:

- Hva synes du om Paul Robinson?

- Jeg fikk en del kjeft da jeg sa det, men de har en keeper som har smurt hanskene med oppvaskmiddel.

 

Syns faktisk han underdriver litt. Det kan sies langt verre ting om Robbish enn det der :D

 

Noen som har sett det latterlige totten snuttet på vg der de kårer tidenes spursmål? Det var jo helt "vanlige

" mål de fleste av dem. Arsenals september mål danker ut de måla glatt. Hæ? tenk det. Vi har finere mål på en måned enn det tottene har på hele 125 "glorious" years!! <_< ;) :P :P

Link to comment
Share on other sites

Ja han scorte mot North Bank, men han sprang forsyne meg hele veien tilbake til Clock End og feira foran yidsa <_<

 

http://www.youtube.com/watch?v=16Satf7M9HU...related&search=

 

Jeg legger meg paddeflat! TH14, a true Gooner!!! Up the yid noses!!!! :P :P :D

"Afterwards, I wished I hadn't done it, because I couldn't breathe for 10 minutes!!!"

Dette har jeg hørt Henry si da han kommenterte målet.. Herlig ;)

Link to comment
Share on other sites

Meget spesielt dette utspillet fra Klinsmann. Iaf slik det er vinklet i enkelte medier. Spørsmålet er jo hva som er best for Tottenham(Verst): kontinuitet med Jol vil nok gi resultater før eller siden mens en ny trener inn gir en øyeblikkelig positiv effekt men de må også delvis begynne litt på nytt igjen og etterhvert vil nok det synes. Personlig tror jeg et trenerbytte vil være det beste. Spørs seff hvem som kommer inn men så lenge typer som Hiddink, Mourinho og Sevilla-coachen synes utenfor rekkevidde for de så vil det nok være positivt.

Link to comment
Share on other sites

Mrs. Robinson dummar seg ut i England-målet igjen.. :P

 

Ville vel ikke akkurat bruke fullt så store bokstaver som Alsaker, men likevel. Klassisk Robinson!!!

 

En landslagskeeper/keeper på det nivået bør greie å halde eller slå den til et sikkert område.

Det er ikkje ei tabbe av samme kaliber som Mad-Jens hadde, men eit målsjanse som han absolutt ikkje bør behandle på den måten.

 

Ein annan ting er at England blir rævkjørt heile 2.omgong og med litt meir flaks kunne dei vunne mykje meir.

Link to comment
Share on other sites

Gjør meg INGENTING om mesterskapet går uten England. Mentaliteten og den overdrevne selvsikkerheten overfor eget lag er helt ekstrem. SGE gjorde absolutt ingen dårlig jobb for de, både i EM 2004 og i VM 2006 var det kun små marginer unna semifinale. Hva kan treneren gjøre med det!? Både Frankrike og Portugal er nasjoner en på ingen måte kan forvente SKAL slås av England. Og det Robinsom driver med om dagen er bare patetisk, uansett hva som er bak både i Tottenham og på England bør han benkes umiddelbart. Han har rett og slett vist seg totelt evneveik. Og var det noen fra Tottenham-fansen som sa noe om VÅR keeper!?!?

Link to comment
Share on other sites

Gjør meg INGENTING om mesterskapet går uten England. Mentaliteten og den overdrevne selvsikkerheten overfor eget lag er helt ekstrem. SGE gjorde absolutt ingen dårlig jobb for de, både i EM 2004 og i VM 2006 var det kun små marginer unna semifinale. Hva kan treneren gjøre med det!? Både Frankrike og Portugal er nasjoner en på ingen måte kan forvente SKAL slås av England. Og det Robinsom driver med om dagen er bare patetisk, uansett hva som er bak både i Tottenham og på England bør han benkes umiddelbart. Han har rett og slett vist seg totelt evneveik. Og var det noen fra Tottenham-fansen som sa noe om VÅR keeper!?!?

 

England viste at dei ikkje var gode nok, derfor fortjener dei å ikkje vere med.

Russland viste at dei har eit lag som kan hevde seg.

 

Greit nok at England er fotballens heimland og sånn, men når dei ikkje har eit lag som er godt nok er det lite vits.

Dei har ein del gode enkeltspelera, men som lag er dei på langt nær toppen i europa.

Den speler enda meir gjennomsiktig og endimensjonal fotball enn det Norge gjer.

Det er skjelden denne typen fotball presterer.

Hellas i EM sist og Norge under Drillo er vel dei siste som har prestert med spark og flyg.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...