Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

det ville jo vært litt synd (for rivaliseringen) om spurs ikke lenger kunne kalle seg en London-klubb, og kanskje ikke så rent lite ironisk med tanke på hva vi har blitt overøst av usakligheter fra den kanten opp gjennom historien? Men naturligvis er det jo bra at vi får de på litt større avstand...! :) Og rivningen av WHL skulle vi vel med glede deltatt på...? Så spørs det da om det er taktisk lurt av spurs å flytte enda lenger ut i provinsen, med tanke på å fylle opp stadion. Men taktisk klokskap har vi vel aldri mistenkt Tottenham for å være utstyrt med...? :D

Link to comment
Share on other sites

Genialt! :D

Håper for en gangs skyld at Tottenham tar poeng i helgen. De kan jo hjelpe oss med å hekte av Liverpool.

 

 

jaja, eg håper da på en kjedelig 0-0 kamp, det hadde vært genialt :)

Link to comment
Share on other sites

Der utlignet de, men hvor lenge vil Adam være i paradis denne gangen?

 

Kom forresten over et av de mest sjokkerende innleggene på TV noengang:

 

White Hart Vulgarian

skulle sendt begge to(Jol & Robinson) til auschwitz og bedd dem ta en dusj:( fy faen for en ubrukelig gjeng!
Link to comment
Share on other sites

Usmaklig.

 

Er ikke helt borte dette heller Tusmo. Sitat:

Vi slepper inn alt for mye tullemål, som man ikke ser hos andre topplag.

Det er en nesten like horribel påstand dette ja, Sir John.

 

Fant nettopp et sannhetens ord i "gullkornbingen"

Det er jo ikke så lett å skrive innlegg om noe positivt vi gjør når 99% av det vi gjør er negativt
Link to comment
Share on other sites

Eller dette, sitat:

Lars Tjernås er fullstendig idiot når det gjelder fotball, det er alment kjent blant de fleste fotballfans. Dessuten er han ikke særlig glad i Spurs og når vi da i tillegg har den tjukke Gooners supporteren i studio som hvisker ham i øret så skjønner du kanskje tegningen.

 

Her har vi med en mesterhjerne å gjøre!!!

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig. FAN Så SKUFF
FAEN
WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLH!!!!!
Hvorfor fortsetter vi ikke å spille fotball?

 

Og sånn ellers, selg Chimbonda!

BRENN BRENN BRENN
JEG SKAL FAERN MEG OPPSØKE DEN JÆVLA FITTE DOMMEREN!!!!
Skuddpremie på dommertrioen idag.. Forbanna korrupt faenskap!!!

 

Forøvrig et utmerket resultat! :)

Link to comment
Share on other sites

Bra resultat dette. Mens jeg såg kampen skjønte jeg ikke hvorfor tottene gir bort ballen ved en corner, istedet for å bruke den fornuftig og kanskje øke til 3-1 :)

 

Yiddsa skal bare holde smella når det gjelder vår Jens, for makan til dårlig keeper skal man lete lenge etter. Robbish gjør jo tabber hver eneste kamp, og koster laget masse poeng :P . Komiskt at Jol fortsetter å backe han opp, heheh.

Den Engelske landslagsmanageren må jo egentlig være sprø som velger Robbish fremfor James!

 

7 poeng på 9 kamper. St.Totteringsday kommer tidlig denne sesongen. :P

Link to comment
Share on other sites

1963 & 1999 and never, ever again!!! :P :P ;)

 

Og hva skjedde så i 1963???

 

Feiltasting. Once again. Begynner å bli gammel i tastaturfingene! ;) Men for å svare på spørsmålet så ble John F. Kennedy skutt i Dallas i det herrens år 1963. Blant annet. ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...