Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

 

Flere gode nyheter! Jol: -Jeg slutter ikke. Leser blant annet følgende: - Alle i klubben er fast bestemt på å få oss høyere opp på tabellen og gjøre dette til en sesong med suksess.

 

Mannen har da ambisjoner! Nesten som å tro på selveste Jolenissen!! :P

Link to comment
Share on other sites

nokon som har nokre gode spurz vitser?

Tja, jeg kan jo alltids gi deg en ny variant av en god, gammel klassiker(originalt navn i vitsen var Ian Walker, som faktisk har noen likhetstrekk med hovedpersonen under)

 

Paul Robinson, Tottenham og Englands målvakt var ute og gikk seg en kveldstur i sitt nabolag. Det var sent på kvelden, det regnet og han hadde ikke fått sove denne natten heller. Å gråte seg i søvn hjalp ikke lengre, og han husket ikke sist han var i stand til å le. De mørke tankene var igjen over ham.

 

Plutselig ble han blendet av et vogntog som kom kjørende imot ham der han gikk og grunnet i sin fortvilelse. I det vogntoget nærmet seg fikk han ideen om å gjøre slutt på all elendighet og søke trøst hos sin skaper, og da det passerte så slengte han seg uti veibanen...

 

Denne historien har heldigvis(joda, vi er mennesker vi Arsenalsupportere også) en lykkelig slutt, for Robinson rakk ikke å komme seg ned i tide, og vogntoget passerte lett under ham.

Link to comment
Share on other sites

nokon som har nokre gode spurz vitser?

Tja, jeg kan jo alltids gi deg en ny variant av en god, gammel klassiker(originalt navn i vitsen var Ian Walker, som faktisk har noen likhetstrekk med hovedpersonen under)

 

Paul Robinson, Tottenham og Englands målvakt var ute og gikk seg en kveldstur i sitt nabolag. Det var sent på kvelden, det regnet og han hadde ikke fått sove denne natten heller. Å gråte seg i søvn hjalp ikke lengre, og han husket ikke sist han var i stand til å le. De mørke tankene var igjen over ham.

 

Plutselig ble han blendet av et vogntog som kom kjørende imot ham der han gikk og grunnet i sin fortvilelse. I det vogntoget nærmet seg fikk han ideen om å gjøre slutt på all elendighet og søke trøst hos sin skaper, og da det passerte så slengte han seg uti veibanen...

 

Denne historien har heldigvis(joda, vi er mennesker vi Arsenalsupportere også) en lykkelig slutt, for Robinson rakk ikke å komme seg ned i tide, og vogntoget passerte lett under ham.

 

Den var bra! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hva har ekornet som kom inn under Champions League-kampen som ikke spurs har?

Champions League erfaring så klart :)

 

Q) What’s the difference between a dildo and a Spurs fan?

A) A Spurs fan is a real dick!

 

Q) What do you have when 100 Spurs fans are buried up to their neck in sand?

A) Not enough sand.

 

Martin Jol decides to treat his team to a meal at a restauarnt. They sit down at the table and the waitress approaches Jol and asks what he would like. He answers ‘A nice bit of steak please’. ‘What about the vegetables?’ asks the waitress, ‘they’ll have the same’ says Jol.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ingen vits, men en litt artig historie. aner ikke om den er sann eller ei.

 

En Arsenalfan og en Tot**nhamfan kolliderer i en stygg bilulykke på motorveien. De kjørte veldig fort og bilene var totalvrak. Men mot alle odds var det ikke engang et skrubbsår på noen av menneskene. De går ut av bilen og tar en prat. “ja, ser du er spurs fan" sier arsenalsupporter'n da han ser spurs merket på den knuste bilruta. Ja, det er jeg. Og du er arsenalfan du, jeg ser på arsenal logoen i ruta di svarer tottenhamsupporter'n. Tottenham-supporteren påstår at Gud må være med dem, siden ingen av dem ble skadd i ulykken. Arsenalsupporter'n er enig i dette og sier at selv om de er rivalfans så er dette et tegn på at alle er like og at Gud ikke overser noen. Kanskje vi burde feire dette sier arsenalfanen og tar frem en flaske med ren vodka han hadde spart. Spurs-fanen syntes at det var et flott forslag og helte i seg nesten to tredeler av flaska. Da spurte han arsenalfanen: skal ikke du ha noe da? Arsenalfanen svarte: jeg sparer det til etter vi har snakka med politiet jeg”

Link to comment
Share on other sites

A man is sitting in a pub with his Jack Russell dog one Saturday afternoon. The football results are coming up on the television in the corner, “Liverpool 2, Tottenham Hotspur 1,” reads the announcer in his normal, rather sedate, voice.

 

Suddenly the Jack Russell dog jumps up and shouts out, “Oh, no, not again.”

 

The shocked landlord says, “That’s amazing. Why did he say that when the result was announced that Tottenham lost?”

 

“Because he’s a Spurs supporter,” the dog’s owner replies.

 

The landlord then asked what the dog says when Tottenham win a match, to which the man replied, “I don’t know. I’ve only had him three years.”

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som Jol har lite tillit på forumet til totte*ham.

De burde heller kalle siden for tottenhamshatere!

Her er et par gullkorn fra etter kampen mot Bolton:

 

"hvorfor i heeeeeeeeeeeelvete spiller vi ikke med Lennon.

 

Sier det rett ut Dra til helvete JOL.Er drittlei trynet ditt nå."

 

"Jeg har støttet Jol helt frem til i dag......"

 

"vi trenger hjelp!"

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ingen vits, men en litt artig historie. aner ikke om den er sann eller ei.

 

En Arsenalfan og en Tot**nhamfan kolliderer i en stygg bilulykke på motorveien. De kjørte veldig fort og bilene var totalvrak. Men mot alle odds var det ikke engang et skrubbsår på noen av menneskene. De går ut av bilen og tar en prat. “ja, ser du er spurs fan" sier arsenalsupporter'n da han ser spurs merket på den knuste bilruta. Ja, det er jeg. Og du er arsenalfan du, jeg ser på arsenal logoen i ruta di svarer tottenhamsupporter'n. Tottenham-supporteren påstår at Gud må være med dem, siden ingen av dem ble skadd i ulykken. Arsenalsupporter'n er enig i dette og sier at selv om de er rivalfans så er dette et tegn på at alle er like og at Gud ikke overser noen. Kanskje vi burde feire dette sier arsenalfanen og tar frem en flaske med ren vodka han hadde spart. Spurs-fanen syntes at det var et flott forslag og helte i seg nesten to tredeler av flaska. Da spurte han arsenalfanen: skal ikke du ha noe da? Arsenalfanen svarte: jeg sparer det til etter vi har snakka med politiet jeg”

 

HAHA! :) Den var neigu ikke dum :)

Hvem møter spurvene i helgen? Hvis de møter et annet lag enn Derby taper dem poeng ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at vi i skrivende stund har oppnådd ett hundrede, 100 sider med utskjelling og harsellas av naboen, og i den anledning så føler jeg at det er på sin plass med noen ord for å markere dette jubileet.

 

Ett hundre sider à 20 innlegg tilsvarer 2000 innlegg, og selv om det er noen innlegg igjen til vi passerer nummer 2000 i denne tråden så er det uansett verdt å markere.

 

I denne tråden er det flerfoldige innlegg med skikkelig spudz-banting, og samtlige som har bidratt positivt i denne tråden har gjort dette i god gooner-ånd.

 

I det siste tiåret så har Arsenal gjort det såpass bra at mange av oss har mistet fokuset på å harselere med Spudz, og heller ape seg etter manure. Jeg skal erlig innrømme at jeg var på god veg selv, men "heldigvis" så yppet yiddene seg for et par sesonger siden og mange fikk det rette fokuset tilbake.

 

Kjært barn har som kjent mange navn, men de "ukjære" har ofte flere og vi nevner i fleng: Scum, Hottentottenham, Bottenham Not-so-Hotspur, Spurvs, Yids, Tottenumb, og Spudz er jo blant de mest brukte. Som en liten kuriositet kan jeg jo nevne at ytterst få vet at spuds faktisk betyr småpoteter.

 

For det er det de er. Småpoteter. Ett ynkelig ligamesterskap i svart/hvitt tv's glansperiode, og vi har faktisk tatt dobbelt så mange ligamesterkap enn dem på deres egen hjemmebane! Det er grunn til å være bitter det, at erkerivalen faktisk tar flere mesterskap på deres egen hjemmebane enn man selv har. Jeg kan bare le når jeg tenker på banneret scum fansen brukte under sitt mislykkede korstog i UEFA cupen i fjor: "The sleeping giant is awakening". Herregud, de har jo ikke slått oss siden forrige årtusen engang!

 

Det spørs om de ante at dette kunne bli tilfelle helt tilbake til 1913 da de ville nekte oss å flytte til N5, og siden den gang så har de vært bitre på oss. Det er faktisk 94 års bitterhet det! Det er altså kun seks år til de har vært bitre i et helt centurium!

 

Man blir nesten litt sentimental. :)

Jeg vil avslutte dette markeringsintervjuet ved å rette en stor takk til alle i den inkompetente klubben oppe i gata som har gjort dette mulig. En håpløs ledelse, usympatiske spillere, latterlige managere(Les: Glenn Hoddle og Martin Jol) og sist men ikke minst deres fantastisk navlebeskuende masser av fans som stadig overgår seg selv. Uten dere så hadde ikke tråden nådd ett hundrede sider. Jeg vet at dere smugleser denne tråden, og at dere garantert kommer til å skrive dritt om meg på stalinforumet deres nå, men det får ikke hjelpe.

 

Keep up the good work lads, slik at vi får minst hundre nye sider å kose oss med!

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke sagt det bedre, Tusmo! Er så enig, bare Tottenham som kunne gjøre dette mesterverket med å bli mobbet på 100 sider, i løpet av ett år eller to. Let's all laugh at Tottenham!! :)

 

Stå på videre folkens, så tror jeg vi runder 200 sider om ikke lenge. Ser også på diverse nettsteder at Jool holder koken. Positivt!

Link to comment
Share on other sites

Priser meg lykkelig over seier til Spudz! Tipper at Jolebukken er passe fornøyd. Ja ser faktisk ikke vekk i fra at mannen muligens har kostet på seg et smil i kveld. Mannen er jo ikke kjent for å fremstå som blid!!

 

Registrerer at Spudz stiller med et sterkt lag. Rart at tottene bestandig påstår at de også kjører reduserte lag i denne cupen.

 

Ellers er det gøy å lese Tusmo sine refleksjoner ang. Spudz, men dette sitatet..

 

I det siste tiåret så har Arsenal gjort det såpass bra at mange av oss har mistet fokuset på å harselere med Spudz, og heller ape seg etter manure.

 

Ikke f.. Her mister vi aldri fokus på de viktige tingene! :)

 

Keep up the good work lads, slik at vi får minst hundre nye sider å kose oss med!

 

Skal gjøre alt som står i min makt! Lenge leve galskapen! :)

Link to comment
Share on other sites

Martin Jol - ‘I Will Survive’ (Extended version)

 

At first I was afraid, I was petrified

Kept thinking I could never turn Spurs into a top four side

But I spent oh so many nights thinking how Stalteri did me wrong

Perhaps I'm wrong but I'll just have to carry on

 

And we'll be back, into fifth place

Wait till the transfer window, sign another waste of space

I should have sold Paul Robinson, I should have dropped him from the team

If I had known for just one second he'd concede more than Derby

 

Go on now go – Bent, there's the door

Just turn around now 'cause you don't score goals anymore

Weren't you the one who cost more than Thierry Henry?

I knew you'd crumble, I'd rather have Emile Hes-key.

 

But I, I will survive

Oh, if we just win the next six games I know I'll stay alive

I've got Tainio who is crap and Huddlestone who's just fat

But I'll survive, I will survive

 

It took all the strength I had not to fall apart

Kept trying hard to mend Defoe's relationship with his little tart

And I spent oh so many nights trying on John Barnes's tights

And oh I've cried, I want the Spurs job till I die!

 

And you see Keane, he hates me too

I subbed him off when we were winning then we went and effing drew!

And now I'm scratching my big chin, should I just sell Ledley King?

If I'm gonna save my skin I'll need some Labour party spin

 

Oh yes I, I will survive

Levy wants the Special One because he’s got more drive

Or that bloke who’s at Seville, just the thought it makes me ill

Hang on what’s that? You say my pay off is four mill??

 

Go on now go, I’m out the door

Don’t need you nasty dirty scum fans any more

Tottenham have no class, so stick your job right up your arse

And I’ll survive, yes I’ll surviiiiiiiiiiiiive!

 

Kilde: http://www.onlinegooner.com/exclusive/index.php?id=422

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...