Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Noen som har link til det første målet til Villa? Altså tabben til Mrs Robinson.

 

 

asd.jpg

 

Premiership 8th Round - Monday, 1st October

True Sports Coverage - English Commentary

HQ Clips - XviD - 900 kbps - 496 x 372

 

Tottenham v Aston Villa

 

1 - 0 Berbatov

DOWNLOAD

1 - 1 Laursen

DOWNLOAD

1 - 2 Laursen

DOWNLOAD

1 - 3 Agbonlahor

DOWNLOAD

 

 

 

credit to toon_ee

 

Takker!

 

Åsså helt upresset a gitt! Jaggu meg litt av en tabbe!

Link to comment
Share on other sites

asd.jpg

 

Premiership 8th Round - Monday, 1st October

True Sports Coverage - English Commentary

HQ Clips - XviD - 900 kbps - 496 x 372

 

Tottenham v Aston Villa

 

1 - 0 Berbatov

DOWNLOAD

1 - 1 Laursen

DOWNLOAD

1 - 2 Laursen

DOWNLOAD

1 - 3 Agbonlahor

DOWNLOAD

 

 

 

credit to toon_ee

 

 

Ooooh hvilket herrrlig utlikningsmål!! :D:D Legg spesielt merke til Robinsons opptreden efter å ha mistet kula. Hva gjør han? Hiver seg efter den igjen? Å nei du, han dekker elegant muligheten for Villa å spille ballen ut til kast!!! Underholdning fra den aller aller øverste hylle.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ler så jeg griner... Hvis Jol først skal gå, så er kanskje det her den beste måten å forsvinne på :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe...det er jo litt koselig at julebukken får et uavgjort resultat før han forlater det synkende skipet da.

Jeg mener 1-3 tap i første omgang og så 1-1 i andre, hehe! :D

 

Der tror jeg julebukken gjorde en tabbe gitt...skulle han først byttet ut en spiller mot Bent...burde det kanskje vært Robinson? :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe...det er jo litt koselig at julebukken får et uavgjort resultat før han forlater det synkende skipet da.

Jeg mener 1-3 tap i første omgang og så 1-1 i andre, hehe! :D

 

Der tror jeg julebukken gjorde en tabbe gitt...skulle han først byttet ut en spiller mot Bent...burde det kanskje vært Robinson? ;)

 

 

nei for all del, jo mindre poeng spudz får, jo tidligere kommer st. totteringham s day!! det blir ny rekord denne sesongen, få vi se den før jul :D :D yes, vi gjør nok det!

Link to comment
Share on other sites

FRA TV-FORUM:

En liten digresjon her forresten.......noen som så Brann i går? Tenk dere Petter Vaagan Moen i spann med Gareth Bale på vår venstreside......og jeg som er Viking supporter......

 

Høres ut som en god forsterkning i dette Tottenham laget egentlig, hahaha

Link to comment
Share on other sites

FRA TV-FORUM:

En liten digresjon her forresten.......noen som så Brann i går? Tenk dere Petter Vaagan Moen i spann med Gareth Bale på vår venstreside......og jeg som er Viking supporter......

 

Høres ut som en god forsterkning i dette Tottenham laget egentlig, hahaha

engelte folk er syyyyyyyyyyyyyyk , sanne mine ord hahahahhahahahahahahaha

Link to comment
Share on other sites

Stortap på WHL! Herlig å være Gooner for tida! Drømmen er seriegull for oss og at de rykker ned :D 4.plass? Tja... You sure? St.Totteringsday senest i februar også :D It's so quiet at the Lane!

 

Søren 3-4, Keane på straffe, come on Villa!

Link to comment
Share on other sites

Tråden "Skrekkscenario: Vi rykker ned, hva skjer da med oss?" har i løpet av kvelden sett dagens, vel kveldens, lys på TV. Berge har noen fornuftige tanker i den anledning:

 

"Da kommer vi til å spille mot lag som Blackpool, Colchester og Plymouth i en divisjon som heter Coca Cola Championship. Hadde kanskje vært like greit, da hadde vi ihvertfall vunnet noen kamper, forhåpentligvis."

 

... kanskje kunne man da også børstet støv at Teddy?? Tidenes mest iskalde straffeskytter..

 

Edit: 3-4 forandrer naturligvis ingenting. Disse småpotetene er i bunnen for å bli.

Link to comment
Share on other sites

Jaja, godt gjort av Tottenham å komme tilbake, men å ligge under 4-1 på hjemmebane for Aston Villa er fortsatt ufattelig pinlig. Regner med at det var en del tilskuere som var på vei hjem halvveis i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...