Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1423652.ece

 

he he, Jol ønsker seg allerede tilbake som manager i Spurs. Vi kan vel neppe bli mer enig i at han burde ha fått en ny sjanse..! :) Og naturligvis helt riktig av Jol å trekke fra måten Arsenal gjør ting på, selv om en sammenlikning mellom Jol og Wenger naturligvis blir latterlig. Man kan likevel være enig med Jol i at hovedproblemet i Spurs kanskje ikke har vært managerne i seg selv, men styret som ikke har klart å tenke langsiktig, og som har blitt for utålmodige. Roma ble som kjent ikke bygd på en dag, og å gjøre Spurs til toppklubb, dvs å gjøre gull av gråstein tar trolig enda lengre tid... det bør jo styret i spurs ta inn over seg. Imens kan jo vi glede oss over at de bytter manager NESTEN like ofte som folk flest skifter undertøy, for å sette det på spissen, men bare litt...! ;)

 

Jol, Glenda, Teddy og Ossie ville vært det perfekte manager/trenerteamet i spurs! Tidenes supperåd! ;)

Link to comment
Share on other sites

Freidig av Jol å samanlikne seg med Wenger. Spesielt ettersom om Wenger, utan noko særleg betre utgongspunkt enn Jol, tok klubben til tredjeplass og førsteplass i sine to første sesongar involvert i Arsenal. Dette kjøpar sjølvsagt tillit, spesielt påfulgt av ei rekkje andreplassar, eit par double's og ein sesong uslått! Då kan du gjere ganske mykje feil, skal du få sparken, og det trur eg faktisk hadde skjedd i Tottenham og...

 

Kva hadde skjedd om Wenger hadde to femteplassar, for så å følge opp med å ligge under streken eit godt stykke ut i tredje sesongen, i staden for å kjempe i toppen? Trur vi han hadde sitte som manager då? Eg tvilar..

Link to comment
Share on other sites

Freidig av Jol å samanlikne seg med Wenger. Spesielt ettersom om Wenger, utan noko særleg betre utgongspunkt enn Jol, tok klubben til tredjeplass og førsteplass i sine to første sesongar involvert i Arsenal. Dette kjøpar sjølvsagt tillit, spesielt påfulgt av ei rekkje andreplassar, eit par double's og ein sesong uslått! Då kan du gjere ganske mykje feil, skal du få sparken, og det trur eg faktisk hadde skjedd i Tottenham og...

 

Kva hadde skjedd om Wenger hadde to femteplassar, for så å følge opp med å ligge under streken eit godt stykke ut i tredje sesongen, i staden for å kjempe i toppen? Trur vi han hadde sitte som manager då? Eg tvilar..

 

Du har jo et godt poeng her Paddy. Men det er et par poenger du overser. For det første; Wenger hadde et MYE bedre utgangspunkt i Arsenal enn Jol hadde i Tottenham. Det er jo himmelvid forskjell på de to klubbene, i fortid, nåtid og fremtid!! BASTA! :) Og det må vi jo ta hensyn til og korrigere for når vi sammenlikner de to. Og selv om fotballklubber og deres supportere er utålmodige, så er det, og har alltid vært, en himmelvid forskjell mellom Arsenal og Tottenham også når det gjelder langsiktighet.

Link to comment
Share on other sites

Berba er sikker misførnøyd, en vraking vettu. Da må han sutre litt, tenk bare på Gilberto som sitter benk hver eneste kamp, og ifjor var han en av de viktigste spillerne. Makan til sutring da!! :)

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183085

 

Kan jo også gratulere SpurZ laget da, over streken og greier! Det er ikke hverdagskost, nei!!

Link to comment
Share on other sites

Ingen grunn til panikk folkens! "Store" navn blir hentet inn ny og ne, selvsagt uten suksess. Blir nok den samme melodien denne gangen også!

 

Det blir nok helst slik. Når det er sagt; de har utvilsomt fått seg en god manager, men spørsmålet er som både du og Mee and Bertie er inne på om forutsetningene rett og slett er for dårlige. Og når han ikke umiddelbart klarer å gjøre gull av gråstein (som om Ramos er noe bedre alkymist enn alle de andre som har forøkt seg på å lage gull opp gjennom historien), så spørs det om ikke den sedvanlige utålmodigheten i N17 fører til at han ikke får noen sjanse til å vise sine kvaliteter, og blir sendt tilbake til det spanske ved første og beste anledning, dvs downperiode..? Så du har nok rett Charlie, ingen grunn til panikk..! ;)

 

Det er jaggu ikke lett å ha noen svar på dette. Tror i likhet med deg at Ramos er en dyktig manager, men er veldig i tvil hvordan han vil fungere i bedriften Tottenham Hotspurs. Sitter med et inntrykk av at det er mange som trekker i trådene, samtidig som de ikke helt vet hvor veien skal gå. Om jeg ikke har bommet fullstendig, så var det vel ting som tydet på at kjøpet av Bent ikke nødvendigvis ble foretatt av Jol, men av styret/Levy?

 

Ellers må det jo være noe som er fundamentalt galt. Økonomisk har Spudz absolutt vist muskler når det gjelder spillerkjøp. Klubben har svidd av mer penger enn Arsene Wenger. Problemet er at mange av kjøpene overhodet ikke har slått til.

 

Skal bli spennende å se hva Ramos får til. :rolleyes:

 

Berba er sikker misførnøyd, en vraking vettu. Da må han sutre litt, tenk bare på Gilberto som sitter benk hver eneste kamp, og ifjor var han en av de viktigste spillerne. Makan til sutring da!! :)

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183085

 

Snakk om å være utålmodig! Hvis han tåler så lite motstand, så forklarer det kanskje hvorfor gutten har slitt så langt denne sesongen. Klubben har jo mildt sagt hatt ørsmå problemer i innledningen. :P

Link to comment
Share on other sites

Som sagt er nok Ramos en veldig dyktig manager på mange punkter. Men vet ikke helt om han passer inn i våre små naboer. Hørte det på engelsken foreksempel. Sleit litt der, ja! På en pressekonferranse sa han kun ord som "good" og "very happy". Burde kanskje holdt seg i Sevilla? Ikke vet jeg. Synd å se at Jool er borte da. Men det tar vel ikke lang tid før Joler'n er på plass igjen tenker jeg! :) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Freidig av Jol å samanlikne seg med Wenger. Spesielt ettersom om Wenger, utan noko særleg betre utgongspunkt enn Jol, tok klubben til tredjeplass og førsteplass i sine to første sesongar involvert i Arsenal. Dette kjøpar sjølvsagt tillit, spesielt påfulgt av ei rekkje andreplassar, eit par double's og ein sesong uslått! Då kan du gjere ganske mykje feil, skal du få sparken, og det trur eg faktisk hadde skjedd i Tottenham og...

 

Kva hadde skjedd om Wenger hadde to femteplassar, for så å følge opp med å ligge under streken eit godt stykke ut i tredje sesongen, i staden for å kjempe i toppen? Trur vi han hadde sitte som manager då? Eg tvilar..

 

Du har jo et godt poeng her Paddy. Men det er et par poenger du overser. For det første; Wenger hadde et MYE bedre utgangspunkt i Arsenal enn Jol hadde i Tottenham. Det er jo himmelvid forskjell på de to klubbene, i fortid, nåtid og fremtid!! BASTA! ;) Og det må vi jo ta hensyn til og korrigere for når vi sammenlikner de to. Og selv om fotballklubber og deres supportere er utålmodige, så er det, og har alltid vært, en himmelvid forskjell mellom Arsenal og Tottenham også når det gjelder langsiktighet.

Sjølvsagt er klubben i seg sjølv eit langt betre miljø å vere i, og kanskje først og fremst langt lettare å skape suksess i enn Tottenham. Kanskje først og fremst fordi ein ikkje må svare for openbart inkompetente menn over seg i systemet, og folk som kan styre mykje utan å eigentleg ta ansvar.

 

Heilt ærlig skjønnar eg ikkje denne modellen med Director of Football over manageren. Særskild ikkje slik som den latar å verke i Tottenham. Å få tredd spelarar ned over hovudet på seg, og måtte bruke spelarar han eigentleg ikkje vil ha er rimeleg utakknemleg. Særskild ettersom den personen som er ansvarleg for kvaliteten på stallen, slepp å ta ansvar for resultata til den samme stallen.

 

Anten veit ikkje Ramos kva han går til, eller så er han økonomisk veldig tjent med denne overgongen. Sjølv om Tottenham akkurat no kun kan gå ein veg, er det på lang sikt eit dommedagsprosjekt.

Link to comment
Share on other sites

Snakk om å være utålmodig! Hvis han tåler så lite motstand, så forklarer det kanskje hvorfor gutten har slitt så langt denne sesongen.

 

Berbatov er utvilsomt et stort fotballtalent, men holdningene virker å være for dårlige. Sånn sett passer han jo godt inn i Tottenham! ;)

Link to comment
Share on other sites

Spudz vant!!! ;)

 

Registrerer at Spudz vant på sitt andre forsøk i UEFA-cupen. Hapoel Tel Aviv ble knust med 2-0. Nå snakker vi triumfer igjen. ;)

Ja blir det ikke sølvtøy på spudz nå så er det bare flaks!

 

Ja, nå har de sjangsen! Hvis ikke de bruker den nå. Når skal de få neste sjangse? 5år? 10år? 100år? aldri ? :)

Link to comment
Share on other sites

Defoe75 har et VIRKELIG dyppløyende og tankevekkende innlegg på TV forumet:

 

Arsenal.........brenn i helvete.!!

 

 

 

måtte bare sleng innom denne her.eneste jeg har og si om dritten.

Hadde ikke gjort meg noe om hele tråden blir slettet.

Ofrer så si ikke en tanke på a......

 

Snakk om å være selvmotsigende....

Link to comment
Share on other sites

Defoe75 har et VIRKELIG dyppløyende og tankevekkende innlegg på TV forumet:

 

Arsenal.........brenn i helvete.!!

 

 

 

måtte bare sleng innom denne her.eneste jeg har og si om dritten.

Hadde ikke gjort meg noe om hele tråden blir slettet.

Ofrer så si ikke en tanke på a......

 

Snakk om å være selvmotsigende....

 

HAHA! Er det mulig! Scum supportera på sitt beste! :)

Link to comment
Share on other sites

Defoe75 har et VIRKELIG dyppløyende og tankevekkende innlegg på TV forumet:

 

Arsenal.........brenn i helvete.!!

 

 

 

måtte bare sleng innom denne her.eneste jeg har og si om dritten.

Hadde ikke gjort meg noe om hele tråden blir slettet.

Ofrer så si ikke en tanke på a......

 

Snakk om å være selvmotsigende....

 

Virker som en reflektert ung mann denne Defoe75. Dette mener han om eget lag:

 

jeg gikk i pausen jeg.vi leda 2-0. Syns rett å slett det var en jævla drittkamp.

 

 

Gleder meg til januarvinduet.Og håper samtlige ryker ut....

 

...utenom Berbatov,Keane,Bent,Boateng,Lennon,Zokora,King,Kaboul,Dawson,Bale og kanskje Robbo. Resten fra A-lags stallen kan ryke å reise!!!

 

Vil også ha med meg videre Parret,Rose,Alec,Pekhart,Dixon muligens ett par til(er trøtt som en fele akk nå)så kommer ikke på noen akk nå

 

Med spillere som Parret, Rose, Alec og Pekhart kan vel selv ikke Tottenham unngå Champions League-spill, eller?!?!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...