Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Og denne jævla Bale gjør det igjen.. 90 minutter og han klinker til med en perle av de sjeldne. En toppspiller (dessverre) som vi blant annet mangler i laget vårt. Er redd han blir forskjellen på Champions League plass for Tottene i år. Tror vi må satse på å komme over Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare å krysse fingrene for at PSG blar opp hinsides mye penger og kjøper C. Ronaldo til sommeren, så Real Madrid får plass til Bale? Er i latterlig god form for tiden, og gruver meg til han skal møte Sagna/Jenkinson - selv om førstnevnte har hatt brukbar kontroll på han ved tidligere møter.

Link to comment
Share on other sites

Bale Hotspur. De er et one man team mer enn noen andre jeg kan huske, mer enn vi var med van Persie forrige sesong. Ade gjør sitt ytterste for å kludre det til. Typisk, når West Ham bør punktere kampen går spudza opp å utligner. Moro kamp slik sett, men alltid kjpt når det møkkalaget vinner. Det som er dumt i det hele er at det sikkert er en moralboost også å vinne på en sånn måte. Når det er sagt, vinneren til helga kommer øverst, det føler jeg meg sikker på. De har to klassespillere i Bale og Lloris, resten er ok spillere, men ikke noe eksepsjonelt, men du kommer langt med to slike i laget. Når det gjelder Bale, man venter på det, mannen må jo ha fyrt av 15 skudd i dag og da må den sitte til slutt, skummelt at WS har sin svake side på langskudd, kan bli et interessant NLD til helga, men historie, tradisjon og egentlig alt utenom Bale heller mot seier til osss...moro blir det

Link to comment
Share on other sites

Frykter Bale til helgen, det var da voldsomt til god han skulle være nå for tiden!! Satser på at Walcott viser at vi hentet rett mann!! :)

Det tror jeg Walcott har lyst til og! Han blir vel fort spiss da, siden Wenger vil ha litt defensiv trygghet på høyrevingen for å demme opp mot Bale, og derfor sikkert bruker Ramsey.

Link to comment
Share on other sites

Vil heller se Walcott som spiss, enn Giroud. Giroud setter ikke de avgjørende sjansene han får gang på gang!

 

Vil helst se Podolski enten som spiss eller bak Giroud jeg, men tipper det er langt større sjanse å se Gervinho på topp fremfor Walcott eller Podolski uansett. Det er og blir nok dessverre Giroud som spiller midtspiss mot Tottene.

Link to comment
Share on other sites

 

Vil helst se Podolski enten som spiss eller bak Giroud jeg, men tipper det er langt større sjanse å se Gervinho på topp fremfor Walcott eller Podolski uansett. Det er og blir nok dessverre Giroud som spiller midtspiss mot Tottene.

Kunne også tenkt meg å sett Podolski litt bak Giroud, de har et bra samarbeid og utfyller hverandre bra.

Walcott er for meg en svært begrenset spiss, og har ingenting der å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Walcott blir tatt ut av Tottenhams stoppere. Ser gjerne at Giroud starter. Han binder ofte opp to stoppere hvilket gir godt spillerom for vingene. Jeg syns det hadde vært spennende med:

Walcott - Podolski - Cazorla

Giroud

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...