Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Mi stemme går til Bayern München. Eg ynskjer ikkje å sjå kjøpelubb nr.1 gå til topps i England, medan kjøpeklubb nr.2 går til topps i Europa. Det sender ut heilt feile signal til resten av fotballverda. Det er ei gong slik at Tottenham tok fjerdeplassen, og har gjort seg fortènt til C.L.-spel. Eg har ikkje spesielt mykje til overs for denne klubben, men forholdet er ikkje så angstbitersk at eg ikkje kan unne dei denne sjansen. Dei kjem ikkje til å vinne neste år likevel. Big deal.

Link to comment
Share on other sites

Isolert sett håper jeg på Bayern, men det hadde jo vært særlig moro om Chelsea vant på straffesparkkonkurranse etter å ha utlignet med et offsidemål på overtid. Hvor mye surere kan det bli for Tottenham enn det? :lol:

 

Setter du opp lottokupongen min neste uke? :lol:

Link to comment
Share on other sites

'99 all over again. Total Bayern dominans - engelsk vinner til slutt. Jeg føler med tyskerne. Og å se Cole, Terry og resten av antiball-gjengen juble...Fysj! Heldigvis følger Tottenham-historien med på kjøpet. Haha! For en nedtur! Tottenham på sitt aller beste!

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke glede meg over dette. Abramovic og Chelsea representerer absolutt alt som er galt med moderne fotball. Å høre Ashley Cole rettferdiggjøre overgangen sin nok en gang er tungt å svelge, og å se John Terry løfte trofeet etterpå er bare kvalmt. Fotballen er død, Abramovic danset på grava i kveld. At Spurs ikke får CL tenker jeg ikke noe særlig på annet enn at det er en mulighet for oss å få et forsprang på dem igjen, men at Chelsea vinner CL er et bekmørkt øyeblikk i fotballhistorien.

Link to comment
Share on other sites

Joda, det er helt klart en bismak av dette.

 

Bismak og bismak, fru Blom. Joda russeren har kastet rubler etter alt med fotballsko siden 2003. Ditto skjer også i den blå delen av Manchester, muligens i en annen valuta, men det skjer. Ikke spiller Chelsea noe spennende fotball heller. Men, så lenge denne verden består, så vil også denne typen enkeltpersoner finnes. La oss nå ta for en oss en hypotese eller to, hvis vår mann Usmanov får det som han vil, så vil han sprøyte penger inn i Arsenal, i rimelig store mengder også. Dette er det mange som ønsker. Også på dette forumet. What`s the difference? Personlig er jeg nødvendigvis ikke tilhenger av dette. Jeg er svært stolt av måten Arsenal blir drevet på, og er svært fornøyd etter gårsdagens resultat. Yidsen havnet nemlig der yidsen fortjener å være, utenfor det gode selskap. Og for å sette det hele enda mer i perspektiv, drev ikke den godeste Sir Henry Norris også på med den slags, for rundt regnet 100 år siden? Hva med Robert Maxwell i Oxford på 80 tallet? Det er et tveegget sverd, det der.

 

Så lenge det finnes penger og fotball, vil verden ha sin fair share av galninger som vil "på kartet", og som kaster penger rundt seg som om det var det siste de skal gjøre på denne kloden. Jeg er RIMELIG overbevist om at hadde Arsenal vunnet trofeer, CL og PL, med samme form for økonomiske doping, så hadde mange Goonere gladelig snudd det andre kinn til. Motsi meg gjerne, men slik er nå en gang fotball verdenen blitt. For lenge siden, faktisk!

 

Nei, la oss være happy med at det også kommende sesong kommer til å bli Thursday Night Live i London N 17. :proud:

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke glede meg over dette. Abramovic og Chelsea representerer absolutt alt som er galt med moderne fotball. Å høre Ashley Cole rettferdiggjøre overgangen sin nok en gang er tungt å svelge, og å se John Terry løfte trofeet etterpå er bare kvalmt. Fotballen er død, Abramovic danset på grava i kveld. At Spurs ikke får CL tenker jeg ikke noe særlig på annet enn at det er en mulighet for oss å få et forsprang på dem igjen, men at Chelsea vinner CL er et bekmørkt øyeblikk i fotballhistorien.

Et viktig innlegg.

Spør meg hva som skjer med motivasjonen til pengefolket når målene er nådd.

Er så glad for at vi driver nøkternt og innenfor rammene.

Det er jeg virkelig stolt av. Vi vil være et topplag også i 2030, men jeg er ikke sikker på noen av de andre.

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke glede meg over dette. Abramovic og Chelsea representerer absolutt alt som er galt med moderne fotball. Å høre Ashley Cole rettferdiggjøre overgangen sin nok en gang er tungt å svelge, og å se John Terry løfte trofeet etterpå er bare kvalmt. Fotballen er død, Abramovic danset på grava i kveld. At Spurs ikke får CL tenker jeg ikke noe særlig på annet enn at det er en mulighet for oss å få et forsprang på dem igjen, men at Chelsea vinner CL er et bekmørkt øyeblikk i fotballhistorien.

Dette er historieløst bjornage. Vår egen klubb på 10- og 20-tallet. Real M på 50- og 60-tallet sammen med østblokklandene. RM og Italienske lag på 70-tallet. Milan, Juventus, Napoli, RM, Barcelona og Marseille på 80- og 90-tallet, United første på børs og la sitt grunnlag der. Chelsea første hvor det var så åpenbart, men ellers intet nytt.

Summen er kanskje større, men er den prosentvise differansen det?

Link to comment
Share on other sites

 

Bismak og bismak, fru Blom. Joda russeren har kastet rubler etter alt med fotballsko siden 2003. Ditto skjer også i den blå delen av Manchester, muligens i en annen valuta, men det skjer. Ikke spiller Chelsea noe spennende fotball heller. Men, så lenge denne verden består, så vil også denne typen enkeltpersoner finnes. La oss nå ta for en oss en hypotese eller to, hvis vår mann Usmanov får det som han vil, så vil han sprøyte penger inn i Arsenal, i rimelig store mengder også. Dette er det mange som ønsker. Også på dette forumet. What`s the difference? Personlig er jeg nødvendigvis ikke tilhenger av dette. Jeg er svært stolt av måten Arsenal blir drevet på, og er svært fornøyd etter gårsdagens resultat. Yidsen havnet nemlig der yidsen fortjener å være, utenfor det gode selskap. Og for å sette det hele enda mer i perspektiv, drev ikke den godeste Sir Henry Norris også på med den slags, for rundt regnet 100 år siden? Hva med Robert Maxwell i Oxford på 80 tallet? Det er et tveegget sverd, det der.

 

Så lenge det finnes penger og fotball, vil verden ha sin fair share av galninger som vil "på kartet", og som kaster penger rundt seg som om det var det siste de skal gjøre på denne kloden. Jeg er RIMELIG overbevist om at hadde Arsenal vunnet trofeer, CL og PL, med samme form for økonomiske doping, så hadde mange Goonere gladelig snudd det andre kinn til. Motsi meg gjerne, men slik er nå en gang fotball verdenen blitt. For lenge siden, faktisk!

 

Nei, la oss være happy med at det også kommende sesong kommer til å bli Thursday Night Live i London N 17. :proud:

 

Henry Norris har jeg hatt i tankene mange ganger når debatter om "hellighet" har rast på dette forum, men jeg har aldri trukket frem det kortet. Du har helt rett. Transformasjonen fra Woolwich Arsenal til Arsenal FC skjedde ikke akkurat på en "self-sustaining" måte. Det er mange eksempler opp gjennom årene. Forskjellen fra før til nå er ikke omfanget, men størrelsene.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...