Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Satt egentlig og så Barca-kampen på pub og ble nesten skremt da det plinga 4-3 på skjermen mellom Inter-Tottenscum. Da jeg kom hjem og sjekka forumet fant jeg ut at det var noe jeg hadde glemt... Rafael Benitez er jo Inters trener i år.

 

Var visst ikke noe å bekymre seg for likevel :o

Link to comment
Share on other sites

Bale har tydeligvis ikke lyst til å være lenge i Tottenham og sender transfersøknad til alle storklubber.

 

he he, ja, det er jo ubegripelig at en så god spiller som Bale spiller for Tottenham. Og kanskje dette var søknaden som skulle til for at han kommer til en ordentlig klubb? Men liten tvil om at Bale har noe spesielt i seg. Når du ikke blir psyket ut for godt av å ha spilt flere titalls ligakamper på rad uten seier, forteller jo det en del. Men det er jo klart at siden han spiller for Tottenham kunne han ikke ta en slik vakker rekke uten seiere "personlig". Uansett har han på sett og vis vokst seg forbi resten av laget på rekordtid. ;) Og håpløst av Inter å slippe Tottenham innpå seg på denne måten, men det endte jo godt til slutt da... :owned: :o

Link to comment
Share on other sites

Trodde aldri jeg skulle si det, men i kveld håper jeg Tottenham vinner. Jeg håper av hele mitt hjerte at Manu ikke kommer til CL neste år, noe jeg også tror er sannsynlig. Klubben skal da få slite med økonomien og få store problemer med å hente inn nye, etablerte spillere. Sikkert ikke så lett å lokke til seg spillere når man ikke spiller i CL.

 

Jeg kan heller ikke se at de har så mange, store talenter som er på vei opp. Havner de utenfor topp fire så tror jeg de bruker laaang tid på å bli en tittelutfordrer igjen. Jeg får legge til at jeg tror og håper at Manchester City blir det beste laget fra Manchester.

 

Statistikken er imidlertid på Manu sin side i kveld. Tror de har vunnet 15 kamper mot Tott hjemme og 3 har endt uavgjort. Tottenham har vel aldri vunnet der i PL.

 

Skulle vært artig å vite hvem andre goonere håper vinner i kveld, eller er det best for oss om kampen ender uavgjort?

Link to comment
Share on other sites

Tottenham haven’t beaten Manchester United, Arsenal, Chelsea or Liverpool away from home in seventeen years.

 

1993!!

 

Det er lenge siden Tottene hadde en bedre sjanse enn kveldens til endelig å sette et punktum for denne "rekorden". På papiret ser det helt åpent ut. Men så er da Tottenham gjerne langt bedre på papiret enn i virkeligheten.

 

Satser på en knalltøff uavgjort med lassevis av røde og gule kort. Og et par slike.

Link to comment
Share on other sites

Tviler sterkt på at Tottene kommer seg fra Old Trafford med poeng. De virker alltid å klare å "gi" Manure seieren på en eller annen måte(*bankibordet*).

 

Det beste for oss er vel at det ender uavgjort, men jeg håper Manure går på sitt første tap for sesongen ikveld. Dessverre tror jeg ikke det skjer.

Link to comment
Share on other sites

Nei, han heter Mark Clattenburg!

Situasjonen er ene og alene hans feil!

 

Hadde det ikke vært for at Manu hadde vunnet uansett, hadde jeg vært dritsur nå!

 

Hadde ikke Clattenburg for en del år siden en suspekt episode til med Spurs - United som gikk i Uniteds favør?

Tror det var noe greier der...

Link to comment
Share on other sites

Nei, han heter Mark Clattenburg!

Situasjonen er ene og alene hans feil!

 

Hadde det ikke vært for at Manu hadde vunnet uansett, hadde jeg vært dritsur nå!

 

Slik jeg ser det så skal

 

1. Nani ha kort for filming og for at han holder ballen med hånda

2. Frispark til Rottenham

3. Keeper legger ballen på bakken og tar frisparket.

 

Men;

 

1. Dommer blåste ikke

2. Gomes legger ned ballen fire-fem meter fra der forseelsen var

3. Går fra ballen og lar skuespiller Nani skyte i åpent mål.

 

Dommer gjør feil når han ikke blåser, men Tottenham har fordel av ballen. Klovneriet er det Gomes driver med i etterkant.

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det så skal

 

1. Nani ha kort for filming og for at han holder ballen med hånda

2. Frispark til Rottenham

3. Keeper legger ballen på bakken og tar frisparket.

 

Men;

 

1. Dommer blåste ikke

2. Gomes legger ned ballen fire-fem meter fra der forseelsen var

3. Går fra ballen og lar skuespiller Nani skyte i åpent mål.

 

Dommer gjør feil når han ikke blåser, men Tottenham har fordel av ballen. Klovneriet er det Gomes driver med i etterkant.

Det er likevel lite fairplay fra Nani sin side når det er han som lager frisparket...

Link to comment
Share on other sites

Snodig situasjon. Man blir sittende igjen med noen spørsmål etter denne kampen.

 

Nani er ganske så aktiv med hånda. Det kan da ikke finnes tvil, selv om Sur Sir uttaler at Nani var borti ballen med hendene, ja. Nani burde ha flau smak i munnen. Det er han som handser, men gir totalt f så lenge ikke dommeren har blåst.

 

Kan jo også lurer på hva Gomes driver på med. Fyren er ikke på nett i det hele tatt. Til slutt kan man jo lure på hva FA tenker med. Dommer Mark Clattenburg brant vel brua skikkelig i 2005 på samme bane.

 

Uansett, jeg er hellig overbevist om at Man U ville ha dratt i land dette, selv uten dette 2-0 målet.

 

Edit: Hvorfor i alle dager får Rio Ferdinand lov til å henge rundt dommeren og linjemannen? :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke minst er det latterlig at Modric får gult kort, mens Rio som går bort og kjefter mens de to dommerne snakker får ingenting. Hoihoi, se på slutten av klippet Safe Hands har lagt ut. Yidsene har en begredelig statistikk mot topp 4. Skryt til Gallas som ikke setter seg ned på midtstreken i protest :)

Link to comment
Share on other sites

Skulle gitt mye for å ha Bale på laget vårt... Han er helt ekstrem om dagen!

Han er vel blitt den enderlige bekreftelsen på at det lønner seg å satse på talenter selv om det butter imot. Husker ikke hvor mange kamper han hadde før den første seieren kom med han på banen. Kan umulig være lett for en så ung spiller å bli stemplet som jinx :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...