Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Noe av det bedre med et Tottenham tap er når de taper i en kamp de forventes å vinne stort, idag intet unntak! Bunnlaget Wigan slår Tottenham, klarer Tottenham en topp 10 i år tro? Naivt å ikke forsterke laget mer når de slapp ekstracuper i fjor? Jeg tror de skal komme rundt 10. plass i år ikke stort høyere

Link to comment
Share on other sites

Rafael van der Vaart offsielt klar. Lukter nesten litt ligagull av Spurs nå...

 

Tja, med imponerende 0-1 for Wigan i siste runde så er jeg helt enig i at Spurs fremstår som en av de fremste tittelutfordrerene...

 

Vi får se om en spiller som var passe god i Tyskland, fullstendig floppet i Real M og i VM vil kunne klare seg i PL. Han fungerte dårlig i den spanske ligaen tiltross for at det er en liga som burde passe ham godt med labert tempo samt mye tid og rom med ball. Jeg tror ikke han vil tackle tempoet og fysikken som kreves i PL. Han virker rett og slett litt pysete i stilen og har ikke spesielt høyt tempo i spillet sitt.

Link to comment
Share on other sites

Tja, med imponerende 0-1 for Wigan i siste runde så er jeg helt enig i at Spurs fremstår som en av de fremste tittelutfordrerene...

 

Vi får se om en spiller som var passe god i Tyskland, fullstendig floppet i Real M og i VM vil kunne klare seg i PL. Han fungerte dårlig i den spanske ligaen tiltross for at det er en liga som burde passe ham godt med labert tempo samt mye tid og rom med ball. Jeg tror ikke han vil tackle tempoet og fysikken som kreves i PL. Han virker rett og slett litt pysete i stilen og har ikke spesielt høyt tempo i spillet sitt.

 

Håper du har rett! Syns det var et merkelig kjøp av yids når de allerede har to ganske like spilletyper i Modric og Krancjar, i tilegg til Bale og Lennon om de tenker å bruke vdv i en kantrolle. Han var strålende i en middelmådig klubb i Tyskland, men Premier League er en helt annen verden. Når han i tilegg slet med tiden i la liga, så kan han komme til å slite i England. Tenker det blir mye tid på sykestuen sammen med King og Modric på denne karen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...