Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Fallhøyden har blitt nevnt tidligere ja! :P

 

Imponerende fakta som du kommer med Safe Hands. Nobody does it better! Et skikkelig vendepunkt! :thumbsup:

Hehe, det er noe av det verste eg har sett! Det viser utrulig mye, og hvor stor forskjell det er fra topp til bunnivå.

Altså 9-3 i målforskjell på tre kamper, men kun 3 poeng! vannvittig.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli litt bekymret for hvor langt oppe spurvene kan komme iår...Selv om blackburn ikke er noen målestokk. Så har de tatt betydlige steg fremover den sjelløse klubben...

 

Dette er kamper de pleide å tape....Je vil helst se scum i for å bruke Elvestaddd sitt uttrykk: Championship-dassen!

 

Men jeg har vel ingen grunn til bekymring....tottene er vel seg selv nærmest, og det er vel bare ett tidsspørsmål før harry er erstattet av jol eller noe, og de er tilbake på 14-15 plass igjen...eller?

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli litt bekymret for hvor langt oppe spurvene kan komme iår...Selv om blackburn ikke er noen målestokk. Så har de tatt betydlige steg fremover den sjelløse klubben...

 

Dette er kamper de pleide å tape....Je vil helst se scum i for å bruke Elvestaddd sitt uttrykk: Championship-dassen!

 

Men jeg har vel ingen grunn til bekymring....tottene er vel seg selv nærmest, og det er vel bare ett tidsspørsmål før harry er erstattet av jol eller noe, og de er tilbake på 14-15 plass igjen...eller?

Det verste er at de burde hatt 6 poeng mer...

Joda, alle lag har dårlige kamper, men mot Stoke vant de skuddstatistikken 21-1...

De kunne hatt 39 poeng nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Etter all verdens kåringer om "tiårets ditt" og "tiårets datt" er det vel kanskje på tide med en ny jubileums-DVD i Spurs-leiren? Som f.eks. "Top 10 Managers of the Decade"?

 

Eller kanskje "Top 100 Nearly Signings"?

 

Hva med "Top 10 UEFA Cup Matches"?

 

Til syvende og sist er det vel ingen tvil om at "Top 1 Victory Over Arsenal" ville solgt best...

 

 

We wish you a merry Christmas and a "happy" new year! :P

Link to comment
Share on other sites

Etter all verdens kåringer om "tiårets ditt" og "tiårets datt" er det vel kanskje på tide med en ny jubileums-DVD i Spurs-leiren? Som f.eks. "Top 10 Managers of the Decade"?

 

Eller kanskje "Top 100 Nearly Signings"?

 

Hva med "Top 10 UEFA Cup Matches"?

 

Til syvende og sist er det vel ingen tvil om at "Top 1 Victory Over Arsenal" ville solgt best...

We wish you a merry Christmas and a "happy" new year! :P

Årets innlegg!

Link to comment
Share on other sites

Så var det på'n igjen ;)

 

Solaar fra TV-forumet:

Jeg er mest overrasket over at de følger med kamper som den mot Everton, de få Arsenal "fans" jeg kjenner ser som regel bare kamper mot rivalene og CL-kampene. Det er seriøst ment, jeg har til gode å møte en Arsenal-fan (utenfor England) som virkelig er oppdatert på hva som skjer med klubben og som følger kampene like fanatisk som Spurs-fans gjør.

 

Vet ikke om jeg skal le eller gråte. For å si det sånn, de Spursfans jeg kjenner er ikke en gang interressert i fotball. Det er seriøst ment, jeg har til gode å møte en Spurs-fan som virkelig er oppdatert på hva som skjer med klubben og som følger kampene like fanatisk som Arsenal-fans gjør.

Link to comment
Share on other sites

Så var det på'n igjen ;)

 

Solaar fra TV-forumet:

Jeg er mest overrasket over at de følger med kamper som den mot Everton, de få Arsenal "fans" jeg kjenner ser som regel bare kamper mot rivalene og CL-kampene. Det er seriøst ment, jeg har til gode å møte en Arsenal-fan (utenfor England) som virkelig er oppdatert på hva som skjer med klubben og som følger kampene like fanatisk som Spurs-fans gjør.

 

Vet ikke om jeg skal le eller gråte. For å si det sånn, de Spursfans jeg kjenner er ikke en gang interressert i fotball. Det er seriøst ment, jeg har til gode å møte en Spurs-fan som virkelig er oppdatert på hva som skjer med klubben og som følger kampene like fanatisk som Arsenal-fans gjør.

 

Her traff du spikeren på hodet. Har aldri møtt en Hottentott som er i nærheten av å være like oppdatert på klubben "sin" som meg, og jeg føler fortsatt at jeg har en god del å gå på!

Link to comment
Share on other sites

Solaar er jo en gammel kjenning fra flere år tilbake på TV forumet, hvor han har lirt av seg så mye idiotisk at man kunne ha skrevet minst et 3 binds verk på størrelse med Stig Larsson trillogien. Og da snakker vi drøye 1800 sider med piss. Erkedefinisjonen av en yid, den samme Solaar! ;)

Link to comment
Share on other sites

Solaar er jo en gammel kjenning fra flere år tilbake på TV forumet, hvor han har lirt av seg så mye idiotisk at man kunne ha skrevet minst et 3 binds verk på størrelse med Stig Larsson trillogien. Og da snakker vi drøye 1800 sider med piss. Erkedefinisjonen av en yid, den samme Solaar!

 

ahh, solaar er en go'gutt! Få gir oss goonere bedre underholdning enn ham! :) Og kanskje hans samlede "verker" bedre kan sammenliknes med Knausgårds "Min kamp", både når det gjelder volum og innhold? :)

Link to comment
Share on other sites

Nå er det helt sikkert at TV-forumistene har Hull i Hodet.

 

Den var like tørr som måltørken spurvene har mot likeverdige motstandere; Stoke, Wolves, Hull mv.

Den var faktisk tørrere enn Sahara;)

 

Men de presterer jo ikke mer eller mindre enn forventet, så de er nok fornøyde.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...