Jump to content

Ashley Cole


Imerslundinho

Recommended Posts

Nå leste jeg bare overskriften, rett og slett fordi jeg ikke gidder å bruke mer tid på den fjotten der. Men for meg virker det som at Cole prøver å flørte med City her, slik at de kan kjøpe han og han kan tjene mer penger.

 

EDIT: To l8 Sir John! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Hørte rykter om at Cashly var en av det 6 PL som hadde hatt hatt seg med hu dama som hadde HIV. Han og noen fra Tottenham, hørres nesten for godt ut til å være sant! Men som sagt er dette bare et rykte, så kan være at det ikke er hold i det i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Møkkamann! ;)

 

Gutten lærer aldri. Han brenner fremdeles broer. De som evt måtte ha noen følelser for gutten, har nå gitt opp. Når det gjelder HIV-saken, så skulle det ikke forundre meg det minste.

HIV sak? Har ikke hørt om den. Uansett, Cashley er en patetisk figur og ønsker at han gjerne får all verdens "lumskheter".................
Link to comment
Share on other sites

Møkkamann! ;)

 

Gutten lærer aldri. Han brenner fremdeles broer. De som evt måtte ha noen følelser for gutten, har nå gitt opp. Når det gjelder HIV-saken, så skulle det ikke forundre meg det minste.

HIV sak? Har ikke hørt om den. Uansett, Cashley er en patetisk figur og ønsker at han gjerne får all verdens "lumskheter".................

 

Var visstnok en dame som hadde ligget med 5-6 Premier League spillere, etterpå fant hun ut at hun var HIV positiv og dermed kan ha smittet disse. Dog har det ikke kommet noe mer nyheter derfra så who knows? ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er rett og slett motbydelig å ønske at han er en av de i den såkalte hiv saken. Dette er lavmål av stompa og tommy. Skjerpings

 

BE

 

Det ville uansett nærmest vært en umulighet. Ethvert virus med respekt for seg selv hadde flyttet ut av den skrotten umiddelbart.

Link to comment
Share on other sites

Blir nesten flau på Ashley Cole sine vegne. Gutten fremstår som svært enkelt møblert. At han har hatt sine feil tidligere er en ting, men at han aldri lærer er rett og slett imponerende.

 

Denne er jo fortsatt like aktuell. Cole virker fullstendig ute av stand til å se seg selv. Pengene har gått ham til hodet, og han har en fullstendig urealistisk oppfattelse av egne ferdigheter og hvor mye disse er verdt. Men å håpe at han HIV-smittes som enkelte ser ut til å gjøre, det er likevel å gå langt over streken. At Cole er patetisk får så være, noe han må stå får selv, og noe vi kanskje børe heve oss over. Å legge seg på et enda lavere nivå enn Cole tjener ihvertfall ikke til noe...

Link to comment
Share on other sites

Blir nesten flau på Ashley Cole sine vegne. Gutten fremstår som svært enkelt møblert. At han har hatt sine feil tidligere er en ting, men at han aldri lærer er rett og slett imponerende.

 

Denne er jo fortsatt like aktuell. Cole virker fullstendig ute av stand til å se seg selv. Pengene har gått ham til hodet, og han har en fullstendig urealistisk oppfattelse av egne ferdigheter og hvor mye disse er verdt. Men å håpe at han HIV-smittes som enkelte ser ut til å gjøre, det er likevel å gå langt over streken. At Cole er patetisk får så være, noe han må stå får selv, og noe vi kanskje børe heve oss over. Å legge seg på et enda lavere nivå enn Cole tjener ihvertfall ikke til noe...

 

Du/dere trenger ikke å ta alt så seriøst ;)

Link to comment
Share on other sites

Du/dere trenger ikke å ta alt så seriøst

 

neida, men noe er kanskje for alvorlig til å flåses med, eller...? ;)

Humor kan være så mangt, men bare så det er sagt så setter jeg ingen likhetstegn mellom ulumskhet (som jeg skrev) og HIV. Mitt utsagn var mer et uttrykk for at jeg misliker Cole sterkt enn et direkte ønske om at noe spesielt skal skje han.
Link to comment
Share on other sites

Humor kan være så mangt, men bare så det er sagt så setter jeg ingen likhetstegn mellom ulumskhet (som jeg skrev) og HIV. Mitt utsagn var mer et uttrykk for at jeg misliker Cole sterkt enn et direkte ønske om at noe spesielt skal skje han.

 

Jo da, jeg forstår det. I "kampens hete" er det fort gjort å uttrykke seg litt verre enn man egentlig ville gjort om man skulle vært seriøs og hadde tenkt seg om... ;)

 

Men for å benytte anledningen til å komme med et generelt hjertesukk; slike flåsete kommentarer, som er mer et uttrykk for at man ikke har tenkt seg om heller enn at man har ekstreme holdninger, illustrerer at mange bruker internett som om det var et muntlig kommunikasjonsmedium. Men internett er da vitterlig skriftlig; vi har alle god tid til å tenke gjennom hva vi skal skrive før vi legger det ut på nettet, der det bli liggende for all evighet for hele klodens åsyn. Det kan virke som om mange ikke er helt klar over dette...

Link to comment
Share on other sites

Humor kan være så mangt, men bare så det er sagt så setter jeg ingen likhetstegn mellom ulumskhet (som jeg skrev) og HIV. Mitt utsagn var mer et uttrykk for at jeg misliker Cole sterkt enn et direkte ønske om at noe spesielt skal skje han.

 

Jo da, jeg forstår det. I "kampens hete" er det fort gjort å uttrykke seg litt verre enn man egentlig ville gjort om man skulle vært seriøs og hadde tenkt seg om... ;)

 

Men for å benytte anledningen til å komme med et generelt hjertesukk; slike flåsete kommentarer, som er mer et uttrykk for at man ikke har tenkt seg om heller enn at man har ekstreme holdninger, illustrerer at mange bruker internett som om det var et muntlig kommunikasjonsmedium. Men internett er da vitterlig skriftlig; vi har alle god tid til å tenke gjennom hva vi skal skrive før vi legger det ut på nettet, der det bli liggende for all evighet for hele klodens åsyn. Det kan virke som om mange ikke er helt klar over dette...

 

Du har rett i det du skriver og i tillegg kan jeg nevne at en kanskje ikke bruker god nok tid på noen innlegg fordi en har det travelt, slik at innholdet kan misforstås. I tillegg er det jo også subjektivt hvordan en tolker det andre skriver så det vil ofte være forskjellige oppfatninger om et innlegg. Nok om det, uansett så bør snart Cashley Cole snart holde kjeft, has he no shame?

Link to comment
Share on other sites

Ashley gjør alt han kan for å sverte laget som gav ham en karriere i profesjonell fotball. Når jeg leste overskriften i det siste intervjuet så tenkte jeg at noe var blitt tatt ut av en annen sammenheng men nei da.

 

Er det rart noen forblir helter og andre ikke? Se på dette:

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...S&ATTR=Football

Link to comment
Share on other sites

Ashley gjør alt han kan for å sverte laget som gav ham en karriere i profesjonell fotball. Når jeg leste overskriften i det siste intervjuet så tenkte jeg at noe var blitt tatt ut av en annen sammenheng men nei da.

 

Er det rart noen forblir helter og andre ikke? Se på dette:

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...S&ATTR=Football

True legend, i forhold til en viss person i sør-vest London en plass...

 

Skuffende å se at vår eks-fantastiske venstre-back kan gå så langt, uten noe snev av respekt for klubben som brakte ham opp...

 

PS! "Arsene boss, Arsene Wenger" <_<

Link to comment
Share on other sites

Ashley gjør alt han kan for å sverte laget som gav ham en karriere i profesjonell fotball. Når jeg leste overskriften i det siste intervjuet så tenkte jeg at noe var blitt tatt ut av en annen sammenheng men nei da.

 

Er det rart noen forblir helter og andre ikke? Se på dette:

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...S&ATTR=Football

 

Ja Henry er en true Gooner og har ennå en drøm at han kommer tilbake.

Cole har dessverre ikke vist seg som den skarpeste kniven i skuffen og vil for

alltid har et negativt stempel blant Arsenal supporter.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...