Jump to content

Ashley Cole


Imerslundinho

Recommended Posts

Her er klipp fra de første 15 sidene (de viktigste her):

Dersom noen mistenker subjektiv klipping - read the damn document!

FA & FAPL - vel...

AC - Ashley Cole

JB Jonathan Barnett (Cole's "kompis" og agent)

PK - Peter Kenyon

JM - Maureen

PZ - Pini Zahavi

DD - David Dein

CFC - "The Family"

 

Og husk nå at dette er en offisiell domstols uttalelse. Det er liksom "alvor".

 

FA: We had grave difficulty in giving credence to AC’s and JB’s account.

 

FA: Our starting point is that we were unable to accept AC’s and JB’s evidence that the meeting lasted at most for only 10 minutes. We prefer PK’s and JM’s estimate of 40-50 minutes.

 

PK om AC: He was also concerned that he did not feel that there as a team spirit and it was clear from the outset, obviously from being on England duty with some of our boys, that he felt that there appeared to be a very good team spirit at Chelsea and that was why we were doing so well. He also showed some concern about the lack of investment in the team going forward.

...

He was a serious professional who was looking at his career in a pretty structured and organised manner.

 

FA: PZ had a potent commercial interest in such a transfer. At £20 million he might have stood to gain as much as £1 million in commission. JB had a similar interest in a transfer, from the transfer itself and AC’s new contract with the purchasing club.

 

FA: On the following day the storm broke. DD rang PK who prevaricated even to denying that a meeting had taken place and that the story was rubbish. He assured DD that CFC were not interested in AC. DD also spoke to PZ and JB who also rubbished the story. CFC was obviously embarrassed and maintained a “no comment” strategy. On Monday PK telephoned Richard Scudamore, Chief Executive of FAPL to assure him that CFC were not interested in AC.

 

Although the meeting at the Royal Park Hotel was initiated by Pini Zahavi and Jonathan Barnett, Peter Kenyon and Jose Mourinho agreed to attend the meeting knowing that Ashley Cole was a contracted player and that he would be present.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Helt ærlig syns jeg Cole burde vært fjerna fra nostalgi og over til noe annet.

Han er daglig ute med dritt om Arsenal og denne gangen angriper han lagkameratene.

Makan til idiot skal en lete lenge etter.

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6420350,00.html

Link to comment
Share on other sites

I denne linken fra The Times finner vi utdragene fra boken til Cole.

 

Utdragene er faktisk værre enn jeg hadde forestilt meg. Tydelig at Cole ikke hadde tenkt å spille mer for Arsenal etter at boka var skrevet. Sitter nesten med en følelse om at Cole satt med Chelsea drakta under de lekre designerklærne sine under kampene i vinter da han satt skadet på tribunen.

 

Registrerer også at Cole er gretten på lagkameratene fordi ingen av Arsenal-spillerne ville være med ut på byen etter Wigan-kampen i mai, og han i stedet ble med en gjeng Chelsea spillere ut. Dette kan muligens ha en sammenheng med at Arsenal skulle spille finale i Champions League noen dager etter, i motsetning til Chelsea som var ferdig med sin sesong...

Link to comment
Share on other sites

Tilgi ham Herre, han vet ikke hva han gjør..

 

Som jeg skrev tidligere; noen burde vært bedre beskyttet mot seg selv. Og uansett hvor mye på villspor Cole selv er, hvor er hans såkalte "rådgivere", burde ikke de ha hvisket Cole et og annet i ørene? Men når man ser hvordan hele denne farsen har utviklet seg, så er kanskje rådgiverne enda verre enn Cole selv?

Link to comment
Share on other sites

AC har vært en stor spiller for vårt kjære lag, og spilte til tider med hjertet utenpå drakta.

 

At han i ettertid kan kaste så mye dritt mot sin egen "familie" sier mer om personens utvikling mot å bli en utskjemt drittunge. Uten Arsenal, hvor ville denne pengegriske fanten vært i dag??? Det er ingen ære i å være den best betalte venstrebacken i England, ære er noe du fortjener gjennom lojalitet og "hard fuckin work".

 

Det jeg vil frem til er: cAshley Coleissimo The Great, what an hounourable player... Måtte du tjene nok penger til å kjøpe månen...

Link to comment
Share on other sites

*klappklapp*

 

Godt skrevet wicked_gunner. En spiller som i følge seg selv vokste seg for større enn klubben har ingen bruk for. Ser at han er godt i gang i Chelski også, da også Mourinho m.fl. får gjennomgå i boka hans. Føler meg temmelig sikker på at han ikke blir værende mer enn maksimum to sesonger i Chelski før han forsvinner til en annen klubb og blir der en sesong eller to. Tror Cole sine glansdager er over og at han bruker resten av karrierren som en overbetalt, middelmådig klubbhore.

Link to comment
Share on other sites

One man went to bed, went to bed with Ashley, one man and a mobile phone, went to bed with Ashley

 

Two men went to bed, went to bed with Ashley, two men, one man and a mobile phone, went to bed with Ashley

 

...etc ;) .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hadde vært digg om han måtte stå over kampen:D

 

Heilt uenig!

Cashley er utan tvil Chelsea sitt beste alternativ på venstrebacken, og dersom United skal slåast, noko iallfall EG er svært interessert i, så treng dei alle dei beste spelarane..

 

Så håpar Cole er frisk som ein fisk til kampen i kveld!

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært digg om han måtte stå over kampen:D

 

Heilt uenig!

Cashley er utan tvil Chelsea sitt beste alternativ på venstrebacken, og dersom United skal slåast, noko iallfall EG er svært interessert i, så treng dei alle dei beste spelarane..

 

Så håpar Cole er frisk som ein fisk til kampen i kveld!

 

Etter det jeg har sett av Bridge er han ikke mye dårligere enn cashley(cashley var selvsagt myeee bedre i Arsenal enn det han noen gang har vært i Chelsea)

 

Unner han ikke suksess

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også ha med Ashley i den grad jeg ønsker å øke Chelseas vinnersjanser, men jeg ser det morsomme i det hvis han måtte stå over. Summen av det er at jeg allikevel ønsker at han spiller.

 

Heia de blå - i kveld.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...