Jump to content

Ashley Cole


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Jaja, det er hans feil. Ingen andre han kan skylde på. Men han har\hadde en D E I L I G kone da, synd !

 

Cole er vel historien om en av de som fra naturen har hatt alle muligheter, men som likevel har klart å ruinere alt han har bygget opp.

 

Han var i verdens beste klubb, det klarte han å ødelegge. Han skaffet seg en utrolig nydelig kone. Det har han klart å ødelegge.

 

Grådigheten kjenner ingen grenser, og det er stadig mennesker som burde vært bedre beskyttet mot seg selv og sine dumheter...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gjerne nevnte chelsea supporterne og dere sympati støtte. Da snakke jeg selvfølgelig det det Terry gjorde.

 

 

For meg er det kvalmt å se at chelsea fan egentlig støtter Terry. Okei, jeg kan på en måte skjønne hvorfor de gjør det, de vil jo ikke hets spilleren enda mer. Tross alt er det jo kapteinen deres. Men når man virkelig ser hva Terry har gjort, så fortjener han ingen sympati.

 

Folk sier at Terry har e sterk karakter osv, vel har jo spilt MYE dårlige. Det kommer også Cole å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gjerne nevnte chelsea supporterne og dere sympati støtte. Da snakke jeg selvfølgelig det det Terry gjorde.

For meg er det kvalmt å se at chelsea fan egentlig støtter Terry. Okei, jeg kan på en måte skjønne hvorfor de gjør det, de vil jo ikke hets spilleren enda mer. Tross alt er det jo kapteinen deres. Men når man virkelig ser hva Terry har gjort, så fortjener han ingen sympati.

 

Folk sier at Terry har e sterk karakter osv, vel har jo spilt MYE dårlige. Det kommer også Cole å gjøre.

De aller fleste Arsenal fans støttet vel Adams, Merson etc til tross for at de ikke var helt stuerene utenfor banen. Kan ikke se for meg mange Arsenal fans som hadde snudd ryggen til Fabregas hvis han hadde gjort noe lignende. Selvfølgelig skuffende da gutta er forbillder. Til tross for dette så bør masn skille mellom fotball og privatliv.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg reagerer på med den håpløse Chelsea-fansen er måten de hånet Wayne Bridge på. Snakk om å være usmakelig.

 

For øvrig kan Ashley Cole bare angre på at han forlot Arsenal. Og han viser jo igjen at han ikke har trofasthet i seg... Klarer ikke helt la være å tenke på tanken på hvor herlig det hadde vært å ha en intelligent Ashley Cole på backplass, han er jo vanvittig god når han er i form.

Link to comment
Share on other sites

Til tross for dette så bør masn skille mellom fotball og privatliv.

 

Ja, så absolutt. Denne heksejakta på forhold som høyrer inn under privatlivets fred er til å bli kvalm av.

Likeså denne skinnheilage, hyklerske og dobbeltmoralske offentlege fordømminga frå folk som kastar seg på bylgja, i kjølvatnet av tabloid-pressas rennesteinsjournalistikk. Dette er blitt den moderne tids gapestokk, og det er heilt skremmande at så få ser ut til å ha motforestillingar.

 

Ein ser jo dette tydelegast i USA, dobbeltmoralens høgborg, der Tiger Woods må be offentleg om orsaking for forhold som offentlegheita ikkje har noko som helst med. Dette dreiar seg om private ting, som skal handterast og løysast av dei som er involvert, og ingen andre.

Og berre for å ha sagt det; kva Arsenal-spelarane driv med på fritida bryr meg ein viss plass, så lenge dei leverer varene på bana.

Link to comment
Share on other sites

De aller fleste Arsenal fans støttet vel Adams, Merson etc til tross for at de ikke var helt stuerene utenfor banen. Kan ikke se for meg mange Arsenal fans som hadde snudd ryggen til Fabregas hvis han hadde gjort noe lignende. Selvfølgelig skuffende da gutta er forbillder. Til tross for dette så bør masn skille mellom fotball og privatliv.

 

 

Jeg skjønner, og jeg er enig at det burde være et skille mellom fotball og privatliv. Men hvis Fabregas hadde gjort noe sånnt, så hadde jeg ikke støttet han. Hvorfor skal jeg støtte han ? For å ligge med andre kjærester\koner ?

 

Jeg kommer heller ikke til å kritisere han, men skal aldri i livet forsvare han eller støtte han.

Link to comment
Share on other sites

REMEMBER WHO YOU ARE, WHAT YOU ARE AND WHO YOU REPRESENT: THE ARSENAL

 

Tar meg friheten til å quote signaturen din, Good old Arsenal. Synes du ikke man svikter som kaptein og forbilde når man rett og slett viser 100% slett moral utenfor fotballbanen? Dersom John Terry hadde vært Arsenal-kaptein nå, hadde jeg følt at han hadde gjort en elendig jobb som Arsenal-representant.

 

Fotballstjerner er offentlige personer og må tåle at det settes krav til hvilke verdier de fronter. I mine øyne er dette et ansvar de påtar seg gjennom å heve de fete lønnssjekkene sine. At de skal trenge å gå så langt som å stå foran hundrevis av mikrofoner og kameraer for å beklage seg som Tiger Woods har gjort, synes jeg riktignok er å strekke ting ganske langt. Men jeg synes det er meget betenkelig at John Terry hylles som aldri før etter slike skandaleoppslag.

 

I grunn er jeg helt enig i at man ikke trenger å grave bare for å grave, og det er vel ikke tvil om at den engelske tabloidpressen er kanskje verst i verden når det gjelder sånt. Man er nødt til å bruke skjønn, det er for eksempel bare rett og rimelig at Ashley Cole får fred og ro nå, dersom de siste sitatene er sanne. Men offentlig kritikk må man regne med dersom man som forbilde og rollemodell svikter så til de grader!

 

Edit: La meg også understreke at de som i mine øyne kommer verst ut av denne saken er de neanderthaler-supporterne til Chelsea som hyller Terry, og ikke minst hetser Wayne Bridge, av alle...

Link to comment
Share on other sites

Dette med Tiger Woods er jo bare så latterlig. Greit, han gjorde noe dumt, men skal livet hans blir ødelagt ? Det blir heller ikke noe letter, når man også er svart i USA. Media dreper jo Tiger Woods. Slapp av....

Link to comment
Share on other sites

Ja, så absolutt. Denne heksejakta på forhold som høyrer inn under privatlivets fred er til å bli kvalm av.

Likeså denne skinnheilage, hyklerske og dobbeltmoralske offentlege fordømminga frå folk som kastar seg på bylgja, i kjølvatnet av tabloid-pressas rennesteinsjournalistikk. Dette er blitt den moderne tids gapestokk, og det er heilt skremmande at så få ser ut til å ha motforestillingar.

 

Ein ser jo dette tydelegast i USA, dobbeltmoralens høgborg, der Tiger Woods må be offentleg om orsaking for forhold som offentlegheita ikkje har noko som helst med. Dette dreiar seg om private ting, som skal handterast og løysast av dei som er involvert, og ingen andre.

Og berre for å ha sagt det; kva Arsenal-spelarane driv med på fritida bryr meg ein viss plass, så lenge dei leverer varene på bana.

 

For det første er jeg helt enig i det du skriver om dobbeltmoral. Og ja, hva Cole og andre spillere gjør i det private angår egentlig bare dem. Og på sett og vis er det Terry har gjort MYE verre enn Cole. For ikke bare har han vært utro, han har sviktet en lagkamerat i tillegg. Og DA berører det jo plutselig hans profesjonelle virke også. Derfor er jo forskjellsbehandlingen av Tery og Cole ganske så påfallende.

 

Når jeg trekker frem Coles svik både overfor klubb og kone er ikke det for å nyte at Cole har rotet seg bort, det er egentlig BARE trist at et så stort fotballtalent har klart å ødelegge for seg selv på denne måten. Men dette kan delvis forklare HVORFOR Cole ikke oppnår den samme respekten hos Chelseas fans som Terry har gjort, for en enda mer tvilsom handling. For gjennom sine eskapader på og utenfor banen har vel Cole avslørt seg som en relativt lite lojal personlighetstype, og uansett hvor mye hans utroskap er privat, og uansett hvor mye dette primært har gått ut over Cole selv, jeg forstår jo at folk sliter med å respektere slike mennesker. At forskjellsbehandlingen av Cole og Terry avslører at det er mye dobbeltmoral ute og går forandrer ikke på det.

Link to comment
Share on other sites

For det første er jeg helt enig i det du skriver om dobbeltmoral. Og ja, hva Cole og andre spillere gjør i det private angår egentlig bare dem. Og på sett og vis er det Terry har gjort MYE verre enn Cole. For ikke bare har han vært utro, han har sviktet en lagkamerat i tillegg. Og DA berører det jo plutselig hans profesjonelle virke også. Derfor er jo forskjellsbehandlingen av Tery og Cole ganske så påfallende.

 

Når jeg trekker frem Coles svik både overfor klubb og kone er ikke det for å nyte at Cole har rotet seg bort, det er egentlig BARE trist at et så stort fotballtalent har klart å ødelegge for seg selv på denne måten. Men dette kan delvis forklare HVORFOR Cole ikke oppnår den samme respekten hos Chelseas fans som Terry har gjort, for en enda mer tvilsom handling. For gjennom sine eskapader på og utenfor banen har vel Cole avslørt seg som en relativt lite lojal personlighetstype, og uansett hvor mye hans utroskap er privat, og uansett hvor mye dette primært har gått ut over Cole selv, jeg forstår jo at folk sliter med å respektere slike mennesker. At forskjellsbehandlingen av Cole og Terry avslører at det er mye dobbeltmoral ute og går forandrer ikke på det.

 

Jeg har ikke satt meg så godt inn i saken, men av det jeg har lest var vel dette en eks-kjæreste av Bridge? Eller skjedde episoden mens Bridge var sammen jenta?

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Terry er den som får all pepperen i denne saken. Slik jeg har forstått det, har eks-kjæresten til Bridge hatt sex med halve Chelsealaget, så det er i så tilfelle ikke bare Terry som har "sviktet" sin tidligere lagkamerat

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Terry er den som får all pepperen i denne saken. Slik jeg har forstått det, har eks-kjæresten til Bridge hatt sex med halve Chelsealaget, så det er i så tilfelle ikke bare Terry som har "sviktet" sin tidligere lagkamerat

 

Hvis jeg har skjønt dette riktig har det skjedd etter at Bridge og dama skilte lag??

I så fall, hva er problemet for andre enn kona til Terry??

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Terry er den som får all pepperen i denne saken. Slik jeg har forstått det, har eks-kjæresten til Bridge hatt sex med halve Chelsealaget, så det er i så tilfelle ikke bare Terry som har "sviktet" sin tidligere lagkamerat

 

Media er vel bare mer interessert i en skandale som inneholder tidligere familievenn, graviditet, abort og en landslagskaptein enn bare sex? Moralen og rasjonaliteten til disse avisene er vel omtrent på samme nivå som hos enkelte av fotballspillerne involvert...

 

Apropos Cashley:

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...heryl-Cole.html

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg har skjønt dette riktig har det skjedd etter at Bridge og dama skilte lag??

I så fall, hva er problemet for andre enn kona til Terry??

 

Det skjedde vel mens Brigde og damen var i lag vel?? Hvis ikke så skjønner jeg ikke helt hvorfor Brigde skulle være så snurt...

 

Uansett det er alltid et dårlig tegn når du som spiller figurerer mer på Rampelys/JETset sidene enn sportsidene...

Link to comment
Share on other sites

Det skjedde vel mens Brigde og damen var i lag vel?? Hvis ikke så skjønner jeg ikke helt hvorfor Brigde skulle være så snurt...

 

Hvorfor snurt B) vel, det kan ha noe med tidligere kompis som ligger med eks-dama di, ikke forbudt, bare litt kjipt ;) Uansett, ikke spesielt interessant for andre enn de involverte

Link to comment
Share on other sites

Tar meg friheten til å quote signaturen din, Good old Arsenal. Synes du ikke man svikter som kaptein og forbilde når man rett og slett viser 100% slett moral utenfor fotballbanen? Dersom John Terry hadde vært Arsenal-kaptein nå, hadde jeg følt at han hadde gjort en elendig jobb som Arsenal-representant.

 

Fotballstjerner er offentlige personer og må tåle at det settes krav til hvilke verdier de fronter. I mine øyne er dette et ansvar de påtar seg gjennom å heve de fete lønnssjekkene sine. At de skal trenge å gå så langt som å stå foran hundrevis av mikrofoner og kameraer for å beklage seg som Tiger Woods har gjort, synes jeg riktignok er å strekke ting ganske langt. Men jeg synes det er meget betenkelig at John Terry hylles som aldri før etter slike skandaleoppslag.

 

Du har eit godt og relevant poeng. Eg må også understreke at eg ikkje forsvarar dårleg moral, eller den hyllesten som er blitt Terry til del etterpå.

 

Eg held imidlertid fast ved at det som foregår under dynene og bak dørene i private heimar ikkje er særleg relevant for ein arbeidsgjevar, om det er aldri så umoralsk. Det er ikkje Arsenal's oppgåve å drive som dynelyftarar eller moralpoliti, for å seie det slik. Det vil være naivt å tru at John Terry er den einaste i Premier League som driv med utanomekteskaplege krumspring. Meiner du det er rett at alle skal hengjast ut på denne måten, medan valdtektsforbrytarar, pedofile og drapsmenn kan leve i full anonymitet?

 

Noko heilt anna vert det dersom ein spelar bevegar seg inn i den kriminelle sfæren eller gråsona.

Når Paul Merson slår kona og sniffar kokain, eller Tony Adams kræsjar i fylla, tykkjer eg det er meir uheldig sett med klubbens auge. (Eller for den del, når nokon stel tilfeldige koffertar på flyplassar.) Når desse to framleis har legendestaus hjå oss er det ikkje på grunn av desse episodane, men fordi dei i etterkant har handtert situasjonen særdeles godt, og framstår som gode rollemodellar for alle fotballspelarar som har komt litt ut å køyre.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...