Jump to content

Ashley Cole


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Lurer på om trofeene er verdt at nesten alle PL-fans hater han, kan jo bli en belastning når han er ferdig på banen og pundsedlene ikke strømmer inn mer. Blir han gjest på tv2s fotballstudio ser jeg heller på en hakkete arabisk stream i den sendingen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10046834

 

At Ashley Cole risikerer å bli kastet ut av Englandstroppen for sine skriverier på Twitter, driter jeg i. Men jeg måtte le litt når jeg leste VG's artikkel. Visste ikke at ordet twat var et ord som ble brukt for å beskrive kvinnelig kjønnsorgan.

Link to comment
Share on other sites

Visste ikke at ordet twat var et ord som ble brukt for å beskrive kvinnelig kjønnsorgan.

Det kan bli brukt for det, men det er først og fremst av veldig gammel betydning. Moderne bruk av ordet er det som er mest kjent, og mest sannsynlig det Cashley mente, altså "gjeng med idioter".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Visstnok signert for Roma nå. 2.100.000£ i årslønn.

"He is taking the p***, Jonathan!" Cole exclaimed, adding: "I was trembling with anger. I couldn't believe what I'd heard." når vi tilbød han 55.000£ i uka.

 

Hadde trodd han skulle dra til Qatar, USA eller Kina eller noe der han kunne tjene nesten like mye som i Chelsea..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...