Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

23 minutes ago, Marius- said:

Ingen fordel dette. Hadde vært bedre om de kom inn i EL med fler kamper som oss. Nå får de ennå mer penger, samt populæriteten øker. Gode er de også, noe tabellen i hjemmelig liga illustrerer. 

Jeg er vel ganske enig med deg Marius, men i neste runde så er det en stor sjanse for at flere av disse lagene trekker en beintøff motstander. Vi som gruppevinner i EL møter sannsynligvis et lag vi bør slå, selv om vi hviler flere av våre beste spillere. Den luksusen har ikke Tottenham, Liverpool m.fl.

Link to comment
Share on other sites

egentlig greit at vi slapp Pool og Spurs i EL... ;) og disse klubbene får nå tøffere motstand enn oss, som Tapapa påpekte. Og enten ryker de i neste runde av CL, og er da ute av Europa for godt denne sesongen, ellers så får de enda flere tøffe kamper utover våren, noe som er gunstig for oss i ligaen. Og vi må nok bare leve med at både Spurs og Pool er gode, selv om begge klubbene også har hatt noen doser "flaks" både med tanke på avansement i CL og nåværende ligaplassering. De har begge hatt stang-inn hele veien så langt denne sesongen. Selv om Pool burde vunnet klarere i går hadde de flaks at ikke Napoli utliknet i sluttsekundene. Og hadde Spurs avansert dersom ikke Barca allerede var klare før møtet i går? Og i ligaen leder altså Liverpool, uten å ha imponert nevneverdig annet enn defensivt så langt, og hatt urimelig mye flyt, jfr hvordan seieren over Everton kom. Det eneste laget som spillemessig har imponert, ManC, er "bare" på andreplass. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
2 minutes ago, Tapapa said:

Tottenham spiller semifinale i ligacupen mot Chelsea. Måtte kampen gå til ekstraomganger og ende med Chesea-seier.

 

Ps, jeg aner ikke om det er ekstraomganger eller straffekonk jeg.

Det er to kamper. Måtte de bli beintøffe.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
20 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg gleder meg til å se den endelige prislappen. Og, som folk sikkert har fått med seg, så øker vi kapasiteten på vår bane slik at den forblir større enn deres.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham rakner totalt nå. Mitt tips er at Tottenham aldri spiller en CL kamp på stadion de forsøker å fullføre. De ryker ut av topp fire i år og må selge/kvitte seg meg mange spillere for å redde økonomien.

 

Husk, dere leste det her først 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...