IPB Style© Fisana

Jump to content

Photo

Tony Adams

146 replies to this topic

#141 piscator

piscator

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,087 posts

Posted 22 January 2013 - 09:33 PM

Bare skriver dette her siden den andre tråden ble stengt: (Men respekter zaldors oppfordring om å stoppe persondiskusjonen)

Har ikke fått med meg at det var blitt så stor diskusjon rundt det skrev før nå.

Det jeg skrev om Adams i den andre tråden, var nok over grensa og det kom kanskje også litt feil ut. Selvfølgelig er ikke Tony Adams noen cunt, han er en legende her, kanskje den aller største gjennom tidene. Det respekterer jeg. Likevel står jeg på det jeg skrev om oppførselen hans i media den siste tiden. Jeg liker slett ikke måten han har opptrådt på. For eksempel var angrepet på Bould/Wenger i september helt absurd. Han er en legende i Arsenal, og Arsenal for øyeblikket trenger all hjelp og støtte som klubben kan få. Og igjen må jeg bare spørre:

Hvordan skal det hjelpe Arsenal at kanskje tidenes største Gunners-profil går så hardt ut mot Wenger i det som allerede er en svært vanskelig periode? Hadde det ikke vært bedre om han viste sin støtte og tillit til manageren og klubben? Jo, selvfølgelig...

Hva prøver han å oppnå med uttalelsene sine? Er det et indirekte forsøk på å skvise seg selv inn i managerstolen på Emirates? Håper aldri Adams blir manager i Arsenal.

En fantastisk spiller, men akkurat nå for tiden er det lite med han som imponerer meg...

dette er jo fair enough å mene, selv om mange kanskje er uenige. Hvorfor skrev du ikke det med en gang istedenfor å bruke slike tåpelige karakteristikker som c-ordet?
"Ahhh, fotball er et fascinerende spill dere!"

Canal+ kommentator Arve Fuglum etter at Tottenham brente straffe, og Bendtner kom rett fra benken og skallet inn seiersmålet.

#142 gooner6

gooner6

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 1,227 posts

Posted 30 January 2013 - 01:37 AM

Donkey er fortsatt Mr. Arsenal. Skulle gjerne sett en gjesteopptreden av ham på treningsfeltet også!
Ingen er perfekt fire om morran...

#143 Tapapa

Tapapa

Assistant Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPip
  • 4,970 posts

Posted 31 August 2013 - 10:14 PM

Atter et argument for at Adams ikke skal bli manager for oss.

http://m.101greatgoa...at-southampton/

Edited by Tapapa, 31 August 2013 - 10:16 PM.

In Moyes we trust!
Han er mannen som skal lede ManU ut av CL.

#144 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,887 posts
  • Interests:Arsenal

Posted 31 August 2013 - 10:27 PM

Et godt øye for talenter ja. Husker han også sa at Vermaelen var elendig i lufta. Er vel en av få ting han faktisk er meget god på. :P

"Dennis is the best player I have ever played with as a partner. It is a dream for a striker to have him in the team with you." - Thierry Henry

#145 elx

elx

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 2,497 posts

Posted 15 April 2017 - 01:47 PM

Tony Adams har tatt over Granada som holder på å rykke ned fra La liga.

Her er en av hans første treninger!

https://www.facebook...17336941836969/

#146 Marius-

Marius-

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,443 posts

Posted 15 April 2017 - 02:07 PM

Går han på noe ennå? Så slik ut :P

#147 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,031 posts

Posted 18 April 2017 - 08:09 AM

Big Tone var en av mine største favoritter da han var aktiv, dessverre så virker det som at han som "pensjonist" tror at han er like "stor" på sidelinjen som på banen. Det er egentlig trist å se "pensjonisten" Tony Adams.

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users