Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

1 hour ago, Tony said:

På pressekonferansen i dag sa Arteta at hverken Auba eller Gabriel har skrive under på kontrakt. Han mente at det bare var detaljer unna før de skreiv under.

Om AMN sa han at han håpte at han blei værende. AMN fikk bestemme sjøl hva han ville. Arteta ville han skulle bli værende. Da håper jeg han blir. Vår beste høyreback.

Veldig positive signaler i dagens pressekonferanse

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Ben Elfen said:

Veldig positive signaler i dagens pressekonferanse

Bilder av Gabriel ble tatt idag. Han annonseres i helga sies det. Arteta sier også indirekte at spillere skal ut også. Vi trenger folk ut slik at vi får Partey inn. Xhaxa trenger en god makker. Ceballlos blir nok i RM

Link to comment
Share on other sites

Du verden det skal trekke ut i tid for å kunne endelig annonsere Aubas forlengelse og Gabriels ankomst. 

Så lang har vi sendt noen ungdommer på lån og et par som er solgt. I  førstelags stallen har vi ikke klart å selge  noen og det er kun 2 uker igjen før sesongen starter. Nye spillere inn nå betyr vel karantene tid så det holder , da det er fra lag utenfor UK vi mest sannsynlig vil handle fra. Det betyr nok en sesong start hvor vi ikke er helt der vi bør være .

Vi trenger et par spillere til som kan heve oss. Men , frykter at den gamle gjengen blir værende alle som en. Har Øzil returnert til London eller ligger han skadet på en eller annen tyrkisk strand ???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ben Elfen said:

3 bakover mot QPR? Hmm. 
 

PSG har lagt 25+5 millioner pund på bordet for Bellerin. Hva sier folket? Jeg ønsker å beholde ham

Så i går at laget skulle bestå av reserver / U23. Vet ikke om det stemmer.

Bellerin har også spilt seg litt opp i den senere tid . Det samme har AMN gjort. Behold AMN , selg Bellerin og kjøp Partey eller en annen spiller som tilfører oss noe.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea er virkelig offensive i dette vinduet. Der brukes det penger. Så gjenstår det å se om nyanskaffelsene slår til. 

Vi har anskaffet Willian og Gabriel så langt. Auba forlenger vel sin kontrakt , samt at det ser vel ut som om at Ceballos tar en ny sesong. Da gjenstår det å se om det kommer flere inn.

Vi er vel avhengig av å selge spillere og det går tregt på den fronten. En del av våre spillere er ikke så gode som noen skal ha de til å være. Ellers så hadde vel vært solgt for lenge siden.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Gunners68 said:

Chelsea er virkelig offensive i dette vinduet. Der brukes det penger. Så gjenstår det å se om nyanskaffelsene slår til. 

Vi har anskaffet Willian og Gabriel så langt. Auba forlenger vel sin kontrakt , samt at det ser vel ut som om at Ceballos tar en ny sesong. Da gjenstår det å se om det kommer flere inn.

Vi er vel avhengig av å selge spillere og det går tregt på den fronten. En del av våre spillere er ikke så gode som noen skal ha de til å være. Ellers så hadde vel vært solgt for lenge siden.

Barcelonas spillere er sikkert veldig dårlige de også, for de blir ikke solgt de heller. 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Gunners68 said:

Tror Barcelona spillerne har litt høyere anseelse i fotball verden en de vi angivelig skal selge. Noen får vi ikke solgt. 

Og, noen får ikke Barcelona solgt. Store klubber lønner godt, og det er vanskelig å få andre klubber til å betale lønningene til de vi ønsker å bli kvitt. Barcelona skal nok slite med å selge mange av sine av nevnte grunn, vi også. RM, United også. Sånn er der bare. 

Link to comment
Share on other sites

Førsr ønsket jeg at Saka skulle signere, der har han gjort. Deretter at Auba forlenger, der skjer forhåpentligvis snart. Deretter ønsker jeg Cebbe tilbake, det er vel i orden. Videre ønsker jeg å beholde AMN. Det skjer, ser det ut til. Gabriel vet jeg ingenting om, håper han blir en hit. Nå ønsker jeg Özil tilbake i varmen. Bildene på hjemmesiden er lovende. 

Konklusjon, jeg er superfornøyd og optimistisk som aldri før. Jeg tror vi kan kjempe om gullet. Vi viste nylig at vi er helt på høyde med regjerende seriemester. 

Jeg legger til at jeg er kjempefornøyd med at vi tidlig møter de antatte storlagene. Vi har fått inn en formasjon som egner seg godt mot dem. Nå må vi få spillet til å sitte mot antatt svakere lag. Da ser jeg for meg at Özil-rollen må dekkes, med Özil, Willian eller EMR. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Tapapa said:

Førsr ønsket jeg at Saka skulle signere, der har han gjort. Deretter at Auba forlenger, der skjer forhåpentligvis snart. Deretter ønsker jeg Cebbe tilbake, det er vel i orden. Videre ønsker jeg å beholde AMN. Det skjer, ser det ut til. Gabriel vet jeg ingenting om, håper han blir en hit. Nå ønsker jeg Özil tilbake i varmen. Bildene på hjemmesiden er lovende. 

Konklusjon, jeg er superfornøyd og optimistisk som aldri før. Jeg tror vi kan kjempe om gullet. Vi viste nylig at vi er helt på høyde med regjerende seriemester. 

Jeg legger til at jeg er kjempefornøyd med at vi tidlig møter de antatte storlagene. Vi har fått inn en formasjon som egner seg godt mot dem. Nå må vi få spillet til å sitte mot antatt svakere lag. Da ser jeg for meg at Özil-rollen må dekkes, med Özil, Willian eller EMR. 

Fatter ikke hva det er som gjør at situasjonen med Auba ikke er avklart for lengst. Vi trenger han , og denne avtalen skulle vært signert kort tid etter FA cup finalen. Ceballos hadde en sterk sesong avslutning. Måtte han bare fortsette fremgangen.

Øzil ønsker jeg ikke å se på banen for Arsenal lenger. Arteta har fått til ting med laget , som vi lenge har savnet. Nå er det virkelig ting på gang. Øzil har ikke det som skal til for å spille seg inn i laget - et lag hvor alle må jobbe og bidra. Det Øzil har vist tidligere i vår drakt er ikke nok til at han fortjener en plass i laget i dag. Da må han brette opp ermene og jobbe langt mer for laget en det han gjør. Det vil ikke Øzil . Det ligger ikke i hans natur. Det er ikke rom for en primadonna på banen i Artetas lag oppstilling. Trist for mannen besitter fantastiske ferdigheter. 

Hadde han jobbet sokkene  av seg på banen og bidratt som de andre så hadde han vært aktuell for laget. Håper ikke det skal bli en sesong hvor vi gjør det veldig bra , men hvor det samtidig skal vises til bilder av stakkars Øzil som ikke får spille. Hadde han hatt baller så hadde han spilt seg inn i laget , men det har han ikke. 

Link to comment
Share on other sites

I hodet mitt spekulerer jeg en del på hva som skjer og jeg har diktet opp en forklaring jeg er fornøyd med. Dette selv om jeg ikke har noen fakta til å underbygge den. 

 

Jeg tror han har signert, men at det ikke offentliggjøres før rett før sesongstart. Dette for at laget og fansen skal få en skikkelig morale boost rett før alvoret begynner 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...