Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ronaldo vant forresten den kåringen der. ;)

Katastrofe at han vant den. Er jo nesten keepertabbe og slippe inn et mål fra så langt hold. Grafite var min favoritt. Når han gjør slike ting mot Bayern fortener det å vinne.

Men Ronaldo fikk vel stemmer siden han nå er verdens mest omtalte fotballspiller.

Link to comment
Share on other sites

Katastrofe at han vant den. Er jo nesten keepertabbe og slippe inn et mål fra så langt hold. Grafite var min favoritt. Når han gjør slike ting mot Bayern fortener det å vinne.

Men Ronaldo fikk vel stemmer siden han nå er verdens mest omtalte fotballspiller.

 

Jepp, finnes nok en del flere Ronaldo-fans her i verden enn Grafite-fans. Selv syns jeg det brassesparket burde vunnet, fantastisk! Har også litt sansen for Michael Essiens mål.

Link to comment
Share on other sites

Håpløs liste, alt for mange store navn framfor skikkelig pene mål! Hvor er f.eks. Aguero sitt mål mot Chelsea? Forøvrig synes jeg Torres og Mphela sine mål var penest. De er mer sjeldne mål man ikke ser så ofte. Flere av de andre målene synes jeg blitt litt ødelagt av svakt forsvars- eller keeperspill og dermed blir ikke prestasjonen like bra i mine øyne. Brasser og driblemål ser man mange av hvert år. Men for all del, alle målene er pene.

Link to comment
Share on other sites

Dere husker videoen "Arsenal 2008" som har blitt postet her i forumet uttalige ganger? :P Vel, nå er 2009-versjonen her, og den er minst like bra! Fantastiske øyeblikk: http://www.youtube.com/watch?v=lbjNntoWaSs

8.55 ut i klippet ser du noe som gav meg en skikkelig latterkule :-)

 

Herlig video

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Dette er en av mine favoritt redninger. Rett og slett fantastisk.

 

BE

Uten tvil en av de beste jeg noen gang har sett. Satt og så kampen på tv og var sikker på at Sheff Utd scora der. Men nei, keeperlegenden vår klarte på et utrolig vis å holde ballen ute fra målet.

 

Savner slikt...

Link to comment
Share on other sites

 

Her er også noen bra redninger av Almunia. Noen av de vil jeg si er klasseredninger også... Og nei, jeg er ikke en som synes Almunia er god nok for et topplag, men han er ikke helt ubrukelig heller...

 

Og her har vi en liten compilation av Fabianski. Gutten har uten tvil talent, men vi er visst alle litt uenige om han er klar enda...

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 10 2010, 12:39 PM) 185225[/snapback]

http://www.youtube.com/watch?v=iH5UxBdIKgw...player_embedded

 

Utrolig bra video av Rosicky, som forøvrig ikke handler om mål, pasninger eller driblinger B)

 

en absolutt fabelaktig spiller. synd han har vært så skadeutsatt. håper han kan få noen år uten skader nå, så han får vist seg frem som det han er. en av verdens aller beste og komplette midtbanespillere.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...