Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

Den Rosicky videon så jeg for noen dager siden faktisk!

Dette viser at Rosicky har mere en de offansive kvalitetene.

Jeg elsker når han springer etter Ronaldo over hele banen og til slutt takler han. Herlig!

 

litt mer muskler på de beina, og han ville vært den perfekte dm ;)

Link to comment
Share on other sites

litt mer muskler på de beina, og han ville vært den perfekte dm ;)

Tror han fint kan fungere som vår DM de neste kampene med Diaby(muskler) ved sin side. Han har spilleforståelse og rutine som overgår de andre og jeg tror og håper han kan vise seg å bli en viktig nøkkelspiller for oss frem til Cesc og Song er tilbake(forhåpentligvis også etter det)

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=inP1UhkVLBA

 

Hehe, morsom liten sak med Englands landslag..

 

 

Er enig det der ja, genialt!

 

For de som vil ha en den som nedlastnings fil, ligger den her.

 

Little Britain er et komedie show i England med masse gøyale sketsjer, den gjengen hadde også en gjesteopptreden i dette programmet, kalt comic relief. De som vet hva Little Britain er vil kanskje synes dette er morsomt, men de som ikke vet hva dette er, vil nok si at dette ikke er så bra kanskje, uansett, her er klippet.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 17 2010, 03:13 PM) 185843[/snapback]

Den har jeg forøvrig linket litt lengre opp der :P

 

Stakkars Song ender opp som rene mobbeofferet der, først blir han "nutmegga" av Bergkamp, deretter drar van Persie ned buksa hans :D

:-) Fikk ikke med meg at den var lagt ut tidligere.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

20 minutter med mål under Wengers tid i Arsenal. For de som ikke har vært supportere så lenge, eller som ikke har sett så mange mål fra det fra starten av hans trenerkarriere i Arsenal, er dette en god start å plukke opp litt "eldre" mål :D

http://www.youtube.com/watch?v=MfKTR6H903k...3160&feature=iv

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Hadde vært litt morsomt å sett denne mannen i en skikkelig engelsk fotballkamp. Det er klart han ville fått mye juling, men jeg ville ikke vært redd for å satse en hundrelapp på at han ville tatt 5 tuneller i løpet av en kamp. Tror han mangler mye på det fysiske, men jeg ser ingen grunn til at han ikke skulle ha herjet på en skikkelig fotballbane etter et par måneder med trening.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...