Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Everton - Arsenal på Canal+ Sport1 nå! Everton leder 1-0. Snart kommer Dudu og putter to stykker :huh: En av sessongens værste kamper. Men det tar seg litt opp i andre omgang. Morsomt å se. Flamini ser ut til å være den eneste som bryr seg uttpå der. Litt av ett skuespiller tallent gutten har :lol:

Link to comment
Share on other sites

Atletico Madrid - Milan fra 1995. Fernando Torres som 12 åring.

 

Legg merke til det 3 målet.... Og også det fjerde hvor Torres "drar en Kanu" :rolleyes:

 

Vanskelig å ikke bli imponert av Torressom ung selvom han nå spiller på bedritne LFC ;)

 

http://mediacenter.gazzetta.it/MediaCenter...3e-00144f02aabc

 

Morsomt at han ikke har blitt noe bedre på 13 år

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Morsomt at du prøvde å være morsom.

 

(Det er bare tull; Torres er en fantastisk spiller)

 

Han var bedre i forhold til sine motstandere da enn nå. Fantastisk nei, god ja.

Bedre enn Van Persie, neppe

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Morsomt at du prøvde å være morsom.

 

(Det er bare tull; Torres er en fantastisk spiller)

 

Han var bedre i forhold til sine motstandere da enn nå. Fantastisk nei, god ja.

Bedre enn Van Persie, neppe

 

BE

Endelig en som deler min oppfatning. Torres er en meget god spiller, men ikke fantastisk. Ikke enda i hvertfall. En skadefri sesong på Van Persie så skal dere få se klasse!!

Link to comment
Share on other sites

Morsomt at du prøvde å være morsom.

 

(Det er bare tull; Torres er en fantastisk spiller)

 

Han var bedre i forhold til sine motstandere da enn nå. Fantastisk nei, god ja.

Bedre enn Van Persie, neppe

 

BE

Endelig en som deler min oppfatning. Torres er en meget god spiller, men ikke fantastisk. Ikke enda i hvertfall. En skadefri sesong på Van Persie så skal dere få se klasse!!

 

Så du påstår at en van Persie i toppform er bedre enn en Torres i toppform?

-Ikke det at jeg er en Scouser, men her er jeg uenig.

 

Og jeg forhastet meg med å si at Torres er en fantastisk spiller.

Link to comment
Share on other sites

Enig i begge parter faktisk. Torres er en skikkelig klassespiller, ingen tvil om det. Dere må huske at Torres scorte like mange mål som Ade i ligaen - ALLE spillemål. Det blir bare tull å si at Torres ikke er verdensklasse, for det er man med så mange scoringer i denne ligaen. Likevel er han i mine øyne ikke bedre enn en van Persie i form (selv om det ikke skjer så ofte med tanke på at alle skadene hans). Venstrefoten til van Persie er magisk - likhet med teknikken som han bruker effektivt. Vi får krysse fingrene våre for at van Persie blir skadefri hele sesongen (i alle fall store deler). Klarer han det, kan jeg vedde mye på at han blir toppscorer i ligaen (sett at Ronaldo drar).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...