Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dette handler ikke om Arsenal, men tenkte eg lkunne legge det ut for nedlastning:

 

Jan Åge Fjørtoft var på Soccer AM i går tidlig, så eg tenkte at eg kunne dele denne med dere, det er ikke ofte en nordmann er der (sist var vel Lundekvam for ca 2 år siden), men det er alltid like gøy hver gang med en nordmann der eller en Arsenal spiller..

 

 

http://www.speedyshare.com/335884543.html

Link to comment
Share on other sites

Det er blitt laget en film som heter 50 Greatest Goals Against Manchester United og i den anledning tenkte eg å laste opp Arsenal sine bidrag til denne filmen der vi har fått 43, 29 og 1 Plass..

 

 

Her er målene:

 

1: Henry mot United 2000

"he is not only a great goal scorer, but a goal scorer of great goals!" - Alan Shearer om Thierry Henry

 

29: Sunderland mot United 1971

Alan "Afroman" Sunderland

 

43: Rocastle mot United 1991

“Oh Rocky Rocky! Rocky Rocky Rocky Rocky Rocastle!" (Denne synger de fortsatt på Ashburton Groves og det helt herlig å høre den hver gang den synges, det varmer!)

Link to comment
Share on other sites

Må bare legge ut høydepunkter fra en kampen mellom Marseilles og Caen. Noen fabelaktige mål. Det ene en garantert kandidat til årets mål i europa!

 

http://www.footytube.com/2008/01/26/marseille-6-1-caen/

 

 

Keeperen står fryktelig lagt ute på det 2. og det 3. målet til Marseille, men de to nevndte der var noen herlige mål ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://www.youtube.com/watch?v=g4WFVEZOy5k

 

Hva er det egentlig soom er så fantastisk med det målet? hvis det har noe med spillere å gjøre så kan jeg nesten ingenting om arsenal's historie eller eldre kamper\spillere så klart har jeg fårr med meg spiller som adams, bould men dette målet fårstår jeg egentlig ikke hvorfor er finere enn henry sitt mot Man U( fra top 10 arsenal goals på ATVO)

Link to comment
Share on other sites

Tony Adams er Mr. Arsenal. Når han scoret dette målet og virkelig avgjorde ligagullet og denne kampen mot Everton, så var det liksom bare det som virkelig manglet. At Mr. Arsenal selv avgjorde kampen og ligagullet.

 

Det er jo heller ikke hver dag man ser et sånt mål og et sånt gjennomløp av en midtstopper, med assist fra en annen midtstopper. Så dette målet er og forblir et av tidenes mål i Arsenal sin historie - uten tvil. ;)

Link to comment
Share on other sites

Og ikke MINST det at det er Steve Bould som spiller han gjennom! Adams og Bould som selvsagt var stopperparet i den legendariske forsvarsfireren Dixon-Adams-Bould-Winterburn, selv om Keown kanskje erstattet Bouldie etterhvert.

Husker godt den kampen, eller det vil si jeg husker at jeg følgte med på Tekst-tv, for det var ikke tippekamp. Fikk likevel se målene kort tid etterpå i "Goal", og det var ingen tvil om at dette var et legendarisk mål ;)

Link to comment
Share on other sites

De mest erketypiske engelske midtstoppere du kan tenke deg, leker seg gjennom forsvaret til Everton. Dette Målet eksemplifiserer bedre enn noe hva Wenger står for og hvordan han revolusjonerte Arsenal - og engelsk fotball. Det er et vidunderlig mål, og mr.Arsenal himself ser ut til å nyte det mer enn noen andre. Når en tar de øvrige omstendigheter, som Frank nevner, i betraktning, står du igjen med en absolutt klassiker!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen som vet bakgrunnen bak

(er vell helt sikkert noen som gjør) keane og Patrick som er i tottene på hverandre før en kamp på Highbury. Har aldri fått med meg denne hendelsen, men takk for svar som jeg håper på å få :D
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge den, men fant en artig video fra en trening en gang:) Herlig humør i spillergruppen her hvertfall :) Håper den ikke ligger på forumet et sted fra før av...

 

http://youtube.com/watch?v=2nM90dPW7mg

 

Litt gammel ja, men.. Fortsatt like artig..

Alle lag har vel omtrent hatt dette nå :)

 

Tippeligaklubbene har jo også fulgt etter i golden goal :(

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...