moen22 Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Til Imers: Tenkt på å lage "tre beste mål" for oktober? Syns de andre var fantastiske.. bra jobba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Har ikke hatt tid til det. Blitt litt mye lekser i det siste. Tror ikke jeg kommer til å få gjort det for oktober. Kanskje jeg lager en når november er omme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted November 15, 2006 Report Share Posted November 15, 2006 http://www.break.com/index/holditin.html For en stemme! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted November 15, 2006 Report Share Posted November 15, 2006 http://www.break.com/index/holditin.html For en stemme! Off, er det mulig? Har sitt den før, men jeg lo godt inni meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted November 15, 2006 Report Share Posted November 15, 2006 Den fulle versjonen er bedre for da kommer en fra publikum med enda verre stemme. Da tar det helt av. Jeg synes det er slemt å le av sånt, men det er jo umulig å holde seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Ikke for å mase Imers, men har du hatt tid til og lage "3 beste mål" for november? Som sagt, synes jeg at det er utrolig bra av deg og ta deg tid til sånn. Veldig bra arbeid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneC Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Er det noen som har et videoklipp av Kanu sin skåring i UEFA cupen mot Deportivo (?) for noen år siden? Jeg tenker på da han gikk med ballen over målstreken etter å ha fintet keeperen opp på tribunen ved hjelp av å se litt stygt på ham Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Er det noen som har et videoklipp av Kanu sin skåring i UEFA cupen mot Deportivo (?) for noen år siden? Jeg tenker på da han gikk med ballen over målstreken etter å ha fintet keeperen opp på tribunen ved hjelp av å se litt stygt på ham Gode minner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneC Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Er det noen som har et videoklipp av Kanu sin skåring i UEFA cupen mot Deportivo (?) for noen år siden? Jeg tenker på da han gikk med ballen over målstreken etter å ha fintet keeperen opp på tribunen ved hjelp av å se litt stygt på ham Gode minner! Takk for det. Da er filmen publisert på bloggen min Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Noen som er intresert i en samle fil med ca 130 filer deriblandt noe musikk.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Noen som er intresert i en samle fil med ca 130 filer deriblandt noe musikk.? Ja gjerne;)send meg en PM da vel, eller bare legg den ut her, flott at noen tar seg initiativ til å hente opp/lage slike ting, det blir aldri for mye av det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 ja skal laste pakken opp nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Jeg synes i alle fall at disse to er hysterisk morsomme: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=17861 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalerik Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 Jekmpe kule og tøffe klipp!! Legg inn flere. Bare stå på. Kjempe*. Helt enig magnus87, de var tøffe. (Bare legg inn flerre hvis du har). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 Jeg har laga ein video , av di 3 fineste måla til Arsenal i November! http://www.youtube.com/watch?v=bgi_j-ADv-Q][/url] Måla er tatt fra: www.verdensvevet.com/arsenal Hva syntes dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 Bra video Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Bra video Takk skal du ha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Jeg har laga ein video , av di 3 fineste måla til Arsenal i November! http://www.youtube.com/watch?v=bgi_j-ADv-Q][/url] Måla er tatt fra: www.verdensvevet.com/arsenal Hva syntes dere? Fine mål og bra video Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Jeg har laga ein video , av di 3 fineste måla til Arsenal i November! http://www.youtube.com/watch?v=bgi_j-ADv-Q][/url] Måla er tatt fra: www.verdensvevet.com/arsenal Hva syntes dere? Fine mål og bra video Helt enig!! Litt flaksen av RvP og Toure mot Liverpool!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Jeg har laga ein video , av di 3 fineste måla til Arsenal i November! http://www.youtube.com/watch?v=bgi_j-ADv-Q][/url] Måla er tatt fra: www.verdensvevet.com/arsenal Hva syntes dere? Fine mål og bra video Helt enig!! Litt flaksen av RvP og Toure mot Liverpool!! Takk takk, skal pørve å lage for Januar også, har ikke måla fra desember! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Det her er fotball Kanskje den beste kompilasjonen jeg noensinne har sett, med unntak av denne Henry-saken. Er det rart vi elsker dette fantastiske spillet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Det her er fotball Kanskje den beste kompilasjonen jeg noensinne har sett, med unntak av denne Henry-saken. Er det rart vi elsker dette fantastiske spillet? Nei! Jeg får frysining når jeg ser den Henry filmen! Men den andre filmen var også bra, målet til Viera ver fint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Fine videoer, men i begge klippene var det flere mål jeg savnet. Henry har gjort så mye pent, så videoen hadde vel blitt for lang hvis man skal tatt alt det bra han hadde gjort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabregas14 Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 Etter at kanskje 20 stk har lagt meg til på msn etter denne posten og spurt etter en video jeg ikke lenger har, tar jeg "vekk" innlegget Han er jo verdens beste spiss. Ikke noe mer å si på det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Etter at kanskje 20 stk har lagt meg til på msn etter denne posten og spurt etter en video jeg ikke lenger har, tar jeg "vekk" innlegget Han er jo verdens beste spiss. Ikke noe mer å si på det! hææ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts