Guest Robin Van Persie Posted July 21, 2005 Report Share Posted July 21, 2005 Du Andain som la inn det ene film klippet med Thierry Henry - A Master Class vet du ka den sangen som var i det klippet heter? Likte den skjønner du... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted July 21, 2005 Report Share Posted July 21, 2005 Noen som fikk med seg bildet på slutten av Bergkamp-videoen? Eier man ikke respekt? Stor skam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 jeg og lurer på hva den sangen i "thierry henry-a master class",heter. Digga den sangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 23, 2005 Author Report Share Posted July 23, 2005 Noen som fikk med seg bildet på slutten av Bergkamp-videoen? Eier man ikke respekt? Stor skam... 14948[/snapback] Har klippet på den andre pc'en og har bare sett raskt igjennom klippet engang tidligere, hvilket bildet var det på slutten ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 23, 2005 Author Report Share Posted July 23, 2005 Her kommer en video med Ashley Cole Format : wma Størrelse : 17 MB Tid : ? minutter ?? sekunder Last ned : Ashley Cole Compilation Edit : Ny link lagt ut 01.08.2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 23, 2005 Author Report Share Posted July 23, 2005 En av våre tidligere midtbanelegender, David Rocastle fortjener også en videopresentasjon. Hans bortgang i en alder av 33 kom nok som et sjokk på de fleste av oss. Format : wma Størrelse : 15 MB Tid : ? minutter ?? sekunder Last ned : David "Rocky" Rocastle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 Det manglet EN ting på Cole Videoen og det var taklinga på runi i FA-cupfinalen DEN SATT SOM SVIDD! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pønk Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 Så kan vi også mimre litt over Patrick Vieira og hva han fikk utrettet i Arsenal trøyen Format : wma Størrelse : 29 MB Tid : 3 minutter Last ned : Good Bye Patrick Vieira Credits : afc_pires7 14523[/snapback] Rusk i øyet.................. snufs.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 24, 2005 Author Report Share Posted July 24, 2005 Noen har sikkert sett denne tidliger, men her er et VELDIG lite klipp av dommeren i det han har blåst av kampen mellom Arsenal og Liverpool i FA Cup finalen i 1971 Nøytral dommer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 24, 2005 Author Report Share Posted July 24, 2005 jeg og lurer på hva den sangen i "thierry henry-a master class",heter. Digga den sangen 15152[/snapback] Fightstar - Paint Your Target Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 tusen takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kservik Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 For de som har vanskelig for å laste ned, så finner dere Hleb videoen her: http://webcompass.org/helb/hleb.avi Send meg også gjerne flere klipp, så skal jeg laste det opp: kservik@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 26, 2005 Author Report Share Posted July 26, 2005 Her er et videoklipp av vår talentfulle Quincy Owusu Abieye, tatt fra nederlands kamp mot Japan i WC U20 http://rapidshare.de/files/2311977/Owusu_Vs_Japan.wmv.html (du må først scrolle ned og trykke på "Free", så scrolle ned på neste side og vente til nedtellingen stopp og da dukker "download" knappen opp.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Jeg gjør en sticky ut av denne tråden og har i tillegg døpt den noe om slik at den kan være en tråd hvor man kan finne klipp relatert til Arsenal for å stille noe av "sulten" mens man venter, være seg på neste sesong, neste, kamp eller hva det måtte være. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tommmy Posted August 1, 2005 Report Share Posted August 1, 2005 Kan du laste opp igjen Ashley Cole compen Andain? jeg får bare 404 not found når jeg trykker på linken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted August 1, 2005 Author Report Share Posted August 1, 2005 Kan du laste opp igjen Ashley Cole compen Andain? jeg får bare 404 not found når jeg trykker på linken. 16226[/snapback] Skal fikset når jeg kommer fra jobb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted August 1, 2005 Report Share Posted August 1, 2005 (edited) Har allerede lagt ut linkene i Reyes-tråden, men tas med her også. Anbefales! Editert! Linkene utløpt Edited September 26, 2005 by Viggo Viking Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted August 1, 2005 Author Report Share Posted August 1, 2005 Kan du laste opp igjen Ashley Cole compen Andain? jeg får bare 404 not found når jeg trykker på linken. 16226[/snapback] http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=2BFMYNU...DL1GOBDYD4OV061 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 fine videoer dette her. bra å ha når sesongen ikke starter før i morra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 Her er et videoklipp av vår talentfulle Quincy Owusu Abieye, tatt fra nederlands kamp mot Japan i WC U20 http://rapidshare.de/files/2311977/Owusu_Vs_Japan.wmv.html (du må først scrolle ned og trykke på "Free", så scrolle ned på neste side og vente til nedtellingen stopp og da dukker "download" knappen opp.) 15534[/snapback] etter å ha sett denne videoen så tror jeg vi alle har noe stort i vente. minner meg litt om Henry selv om han kanskje ikke er like rask, men han er vel kanskje litt mer fysisk sterk enn Henry. god til å krangle seg til ballen er han også. sier ikke mer............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Herre min hatt jeg ble imponert av Hleb. ikke uten grunn han blir kalt den hvite ronaldinho Gleder meg til han begynner å dribble for fult Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highbury Hero Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Noen som vet hvorfor jeg får "Your file has expired" når jeg åpner linkene til videoene?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Noen som vet hvorfor jeg får "Your file has expired" når jeg åpner linkene til videoene?? 19458[/snapback] Fordi dei ligger kun på nettet i 7 dagar eller totalt 25 nedlastningar, alt etter kva som intreff først, før dei fjernast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted September 11, 2005 Author Report Share Posted September 11, 2005 "Matt-Gunner4Life" har laget en video snutt med Thierry Henry: http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=0DEYF18...WQ3AB4UONLWN3F9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts