Jensegutt Posted September 25, 2005 Report Share Posted September 25, 2005 Jeg lurte på en ting; har noen et filmklipp med quincy fra fa-cupen mot sheff.united ifjor, eller noen andre klipp med Quincy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 vent til i morgen så skal eg se om eg finner noe...sove litt først :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest The Iceman Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 Noen som har videoklipp av Arsenal 4-2 over Pool ifjor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 Noen som har videoklipp av Arsenal 4-2 over Pool ifjor? 23800[/snapback] Ismannen, du trenger ikke spørre etter det samme på 3-4 forskjellige tråder. Holder med å spørre etter det en gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 Jeg lurte på en ting; har noen et filmklipp med quincy fra fa-cupen mot sheff.united ifjor, eller noen andre klipp med Quincy? 21594[/snapback] her er det eneste eg fant med Quincy http://www.filefarmer.com/ramsisoccerclips...Quincy-Comp.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 det var jo veldig mange arsenal filmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tommmy Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Fotball filmer Om dere scroller ned til compilations ligger der MANGE filmer, endel arsenal filmer der også Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Fotball filmer Om dere scroller ned til compilations ligger der MANGE filmer, endel arsenal filmer der også 26918[/snapback] bra denne siden. ligger mye bra her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 At jeg gidder å ta meg tid til å lese pisspreiket til desse køddane på selveste nyttårsafta. Men jeg må jo innrømme at jeg ler høyt også da... For noen snålinger!! Hahahahaha.... Der har vi beviset på at det bare er medgangssupportere som holdet med Manshit... haha...for disse tullingene kan vel ikke regnes for å være annet enn to merkelige småunger som holder med woMan Utd fordi de er over Arsenal på tabellen. Og hvis Arsenal rykker forbi, så kommer de nok krypende disse her, og vil bli gooners. Trust me! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Noen som sitter på målene i 7-0 seieren over Everton i vår? 31772[/snapback] Jepp disse har eg vettu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Skulle gjerne sett noe av Fabregas. Jeg er interessert i alt som finnes! 31731[/snapback] har litt her da: Cesc Fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Noen som sitter på målene i 7-0 seieren over Everton i vår? 31772[/snapback] Jepp disse har eg vettu 33749[/snapback] Har du mulighet til å legge ut disse målene? Kunne gjerne tenkt meg å få sett dem en gang til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 ja les PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 Her ligger det en film med MASSE Premier League mål. Vi har 5 av målene våres med på den videoen. Derfor elsker vi Premier League Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 Arsenal har aldri vunnet Champions League Kem vant i 98/99? Jo united over Munchen 2-1 Solskjær vart matchvinner 2 min. på overtid 31853[/snapback] øøøøh, har du hørt om fortid? pluss at arsenal er fortsatt med "ute" i europa, så vidt jeg husker kom united på siste i gruppa si. så jeg tror du skal roen litt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 koffør e arsenal så stygg?jo fordi at dem lik under united. dokk gunners folk e dom. tenk arsenal dårligere en united. så tror dokk det omvendte få en ny hjerne gunners. dokk har en IQ på 1%. dokk må lær dokk at united er bedre en arsenal. domme domme gunners. lær dokk dette rime: united er best når de spiller blir det fest. arsenal er protest. dem spiller spiller spilller, men har ingen kontroll så de piller. 32240[/snapback] Jeg viste forresten ikke at det var lov med personlige angrep Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted January 25, 2006 Author Report Share Posted January 25, 2006 Robin van Persie's drømmetreff på frispark mot Wigan, filmet av en supporter fra tribunen. 2 - 0 Robin Van Persie Awesome Free Kick from 30 Yards http://www.megaupload.com/?d=OCU7YSP0 Credits : nawaz1983 @ MaXxed Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 Den var fin! Herlig gledesutbrudd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 Robin van Persie's drømmetreff på frispark mot Wigan, filmet av en supporter fra tribunen. 2 - 0 Robin Van Persie Awesome Free Kick from 30 Yards http://www.megaupload.com/?d=OCU7YSP0 Credits : nawaz1983 @ MaXxed 37581[/snapback] Herlig video. Fikk frysninger nedover ryggen da jeg så den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 Robin van Persie's drømmetreff på frispark mot Wigan, filmet av en supporter fra tribunen. 2 - 0 Robin Van Persie Awesome Free Kick from 30 Yards http://www.megaupload.com/?d=OCU7YSP0 Credits : nawaz1983 @ MaXxed 37581[/snapback] Herlig video. Fikk frysninger nedover ryggen da jeg så den! 37727[/snapback] For et mål!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ola Løvsletten Posted January 28, 2006 Report Share Posted January 28, 2006 har arsenal fc song 2005, herlig å høre før kamp, hører engelske kommentatorer i bakgrunn vet ikke om jeg får lagt ut link til den, den ligger på pc'n min flere arsenal-sanger noen har, så er jeg interessert i link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted January 28, 2006 Author Report Share Posted January 28, 2006 har arsenal fc song 2005, herlig å høre før kamp, hører engelske kommentatorer i bakgrunn vet ikke om jeg får lagt ut link til den, den ligger på pc'n min flere arsenal-sanger noen har, så er jeg interessert i link 37866[/snapback] For å legge den ut kan du bruke f.eks. www.yousendit.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ola Løvsletten Posted January 28, 2006 Report Share Posted January 28, 2006 http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=0DHH2PE...EU3TDO5UEBU7SP3 der er linken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ola Løvsletten Posted January 28, 2006 Report Share Posted January 28, 2006 det var linken til en Arsenal-sang som jeg lader opp med noen som har flere,, er jeg interessert!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 Noen som vet om nike kommer med en ny fotballreklame snart? 42536[/snapback] Hvorfor er det så viktig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts