Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Aaah! Nydelig !!

 

Tror ikke på at Ferguson er ferdighandla, ser for meg et storkjøp før vinduet stenger.

 

Brian Jensen var en levende vegg mot oss i CarlingCup, idag gjentok han noe av det mot United. I PL:)

 

Det kan hende han handler, men dette var dårlige greier.Kjenner nesten ikke Manunited igjen. Kan ikke skjønne at dette laget skal kunne heve seg så mye at de på nytt blir vinnerne i PL.

Syntes de virket gamle og slitne, uten vilje til å gi alt.

kan hende de hadde en ekstrem dårlig dag, men jeg tror det handler om noe mer grunnleggende.

Sur Alex er en slu rev som vett hva som må til får å få stable på bena et vinnerlag. Han såg nok faresignalene igår, og går til innkjøp av en eller flere stjerner som kan heve laget til å kjempe om et nytt PL gull.

Link to comment
Share on other sites

Aaah! Nydelig !!

 

Tror ikke på at Ferguson er ferdighandla, ser for meg et storkjøp før vinduet stenger.

 

Brian Jensen var en levende vegg mot oss i CarlingCup, idag gjentok han noe av det mot United. I PL:)

 

Det kan hende han handler, men dette var dårlige greier.Kjenner nesten ikke Manunited igjen. Kan ikke skjønne at dette laget skal kunne heve seg så mye at de på nytt blir vinnerne i PL.

Syntes de virket gamle og slitne, uten vilje til å gi alt.

kan hende de hadde en ekstrem dårlig dag, men jeg tror det handler om noe mer grunnleggende.

Sur Alex er en slu rev som vett hva som må til får å få stable på bena et vinnerlag. Han såg nok faresignalene igår, og går til innkjøp av en eller flere stjerner som kan heve laget til å kjempe om et nytt PL gull.

 

Ja, Ferguson er handlekraftig og selv om det var artig de tapte i går - et ManU tap er alltid en seier for fotballen - kan jo dette være det som får Ferguson til å gjøre de grep som til slutt fører de til topps - igjen. Time will show. For øvrig en utrolig suser det seiersmålet til Burnley.

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke mye bedre de viste i helga. Tapet av Ronaldo tror jeg faktisk blir vanskelig for United å erstatte.

United syns jeg er en temmelig grå masse sålangt.

Tapet for Burnley er ekstremt overaskende og uhyre svakt av United.

Er United som har mistet de beste spillerne og er det laget som er klart svekkest av topp 4 lagene.

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler dere til ikke å avskrive United ennå. Det er synd å si det, men med verdens beste manager i sjefsstolen, Sir Alex Ferguson, kommer de nok til å henge med i toppen i år også. Og hvem vet? Kanskje henter de inn enda en spiller før overgangsvinduet stenger... Ribery? Aguero?

 

Tipper at gårsdagens kamp var en arbeidsulykke, og at de kommer til å rulle over Wigan i helga.

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler dere til ikke å avskrive United ennå. Det er synd å si det, men med verdens beste manager i sjefsstolen, Sir Alex Ferguson, kommer de nok til å henge med i toppen i år også. Og hvem vet? Kanskje henter de inn enda en spiller før overgangsvinduet stenger... Ribery? Aguero?

 

Tipper at gårsdagens kamp var en arbeidsulykke, og at de kommer til å rulle over Wigan i helga.

 

Tror veldig få avskriver United. Men at de er svekket i forhold til forrige sesong er det liten tvil om.

Oppgjøret mot United spår jeg kommer til å bli like intenst og jevnt som tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Vil bare minne om at vi møter United borte om 2 ukers tid, og det blir like vanskelig som alltid, uansett.

Ja, da moblisere dem alt og det blir sam vanlig en av sesongens vanskeligeste kamper. Tapet mot Burnley svei nok, men føler på meg at ringreven i managersolen får gutta tilbake på vinnersporet iløp av kort tid.

Link to comment
Share on other sites

Det forandrer ikke det at det er god timing for oss å skulle møte dem nå.

Utentvil, vi bør ha alle muligheter til å slå dem nå som Rio er ute også. Forsvaret er ikke det samme uten han.

Men først får vi ta tre poeng hjemme mot prompy.

Link to comment
Share on other sites

Tenker samme tanken som deg Stompa. Ruud er en spiss jeg ville latt komme uansett hvilken historie han har. I den situasjonen Real er i angående spisser så tipper jeg vi kunne fått Ruud for en småpenge. Gi han baller sprettende innenfor 16 meteren og vi er garantert 15 mål fra hans side.

 

Han begynner å dra på årene, men er det noe vi ikke skal takke nei til så er det rutine.

 

 

NEI NEI NEI

Heller championship enn at den spilleren stinker til arsenal-emblemet. Enkelte personer har brent sine broer.

Ruud vNistelrooy, Gary Neville, El Hadji Diouf, Ashley Cole, Robbie Keane og C. Ronaldo vil eg aldri sjå i min kjære arsenal drakt.

 

Dønn enig. Da kunne vi like gjerne begynt å sikle på Teddy som arvtager etter Wenger..

Enkelte ting er bare umulig!

Blar i gamle innlegg i påvente av kamp :blink: Hvor er Toggen i denne diskusjonen? ;)

Link to comment
Share on other sites

Såg ikke manu kampen idag. Men det lille eg har sett av manu til nå i år så viser det seg tydligere og tydligere at dem gamle stjernene begynne å bli gammle. Særlig Scholes han begynner og bli en sikkelig gris fordi spillet går for fort for han. Såg det i slutten av forje sesong også. Men nå trur jeg ikke han kommer til å bidra mye mer.

Link to comment
Share on other sites

Håper du har rett, ser ikke hva Manure skal med en spiller som foreksempel Giggs som alltid har vært mest fryktet pga fart, evs er gammel nå, neville er for dårlig, scholes er som du sa for treg og spillet går for fort rundt han og han har begynt å bruke det jeg kaller runar berg takter, at når du ikke klarer få tak i ballen på andre måter må du bare grise ned motstanderen. Dessuten taler tapet av Ferdinand en måned til vår fordel

Link to comment
Share on other sites

Håper du har rett, ser ikke hva Manure skal med en spiller som foreksempel Giggs som alltid har vært mest fryktet pga fart, evs er gammel nå, neville er for dårlig, scholes er som du sa for treg og spillet går for fort rundt han og han har begynt å bruke det jeg kaller runar berg takter, at når du ikke klarer få tak i ballen på andre måter må du bare grise ned motstanderen. Dessuten taler tapet av Ferdinand en måned til vår fordel

Enig, men dem begynner å få opp en ny genrasjon dem også. men at rio ikke kan spille mot oss (slik som det ser ut nå, men plutselig er han klar) er en klar fordel.

Link to comment
Share on other sites

Var jeg den eneste som lot meg provosere at buingen mot Dudu i går? Makan til dobbeltmoral! De får ingen respekt fra meg, om de ikke rydder i egen leir før de henger ut andre lags filmere!

 

Totalt sett er vel hele denne Eduardosaken en heksejakt oppkonstruert av media og UEFA. Ikke overraskende at manutdsupporterne ikke klarer å tenke selvstendige tanker.

Link to comment
Share on other sites

Neida, jeg registrerte det jeg også. Og jeg er 100% enig med deg. Som nevnt i Dudu tråden, er jo denne

saken blåst ut av alle proposjoner. Jeg så Wenger sin pressekonferanse før kampen, og måten han forsvarte

Dudu på var beundringsverdig.

 

UEFA er i mot videodømming, men har brukt video som bevis for å straffe spilleren

i etterkant. Det er skikkelig logisk ;)

Link to comment
Share on other sites

Teflon over hele linja. Nå som Ronaldo har forsvunnet, så fremstår jo klubben som svært ryddig på dette området. Rooney når han ikke til knærne.

 

Ellers skulle jeg likt og hatt en statistikk over antall straffer som er gitt til bortelaget på OT siden PL startet. Tror vi skal slite med å fylle opp en hånd. Husker at Sky Sports Andy Gray en gang kommenterte dette på midten av 90-tallet. Sir Sur gikk totalt bananas. Altså ikke noe nytt fenomen dette med straffer.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...