Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Nå er det bare å håpe at Ronaldo ikke takler at dem ikke vant noe og stikker til Real Madrid, eller noe anna lag. Også får vi håpe at Ribery også tar veien til en annen plasse en Manchester. Så skal vi se at neste sesong ikke blir så fantastik for den røde delen av manchester.

Dette er vel litt å ta i?

 

De vant både PL, Ligacupen og VM for klubblag. Riktignok er de to siste av mindre betydning, men å si at de ikke vant noe blir feil.

Ja var feil og skrive "ikke vant noe" men dem vant ikke alt slik som dem snakket om at dem skulle gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det bare å håpe at Ronaldo ikke takler at dem ikke vant noe og stikker til Real Madrid, eller noe anna lag. Også får vi håpe at Ribery også tar veien til en annen plasse en Manchester. Så skal vi se at neste sesong ikke blir så fantastik for den røde delen av manchester.

Dette er vel litt å ta i?

 

De vant både PL, Ligacupen og VM for klubblag. Riktignok er de to siste av mindre betydning, men å si at de ikke vant noe blir feil.

Ja var feil og skrive "ikke vant noe" men dem vant ikke alt slik som dem snakket om at dem skulle gjøre.

Takk gud! :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...&newsid=6634291

 

Mest sannsynlig så spiller han ikke i PL neste sesong, men fy fader nå syntes jeg det begynner å bli drøyt.

Real Madrid har nå kjøpt 2 spillere av aller øverste hylle, til en samlet sum av ca 1,5 MILLIARDER kroner, og de er fortsatt linket til andre spillere som David Villa, David Silva og Raul Albiol.

 

Nå mangler det vel bare at Manchester City kjøper halve Barcelona i løpet av sommeren for å sette prikken over i'en

Link to comment
Share on other sites

Helt sykt hvordan de bruker penger, og jeg syns det er fryktelig tragisk for fotballen. Det finnes liksom ingen grenser, og Real kommer sikkert til å bruke enda et par milliarder før sommeren er slutt tenker jeg.

 

Man City handler vel noen store navn snart, det samme gjør nok Barca hvis de får tilslaget på Zlatan. Og Chelsea har vel et par navn i kikkerten også. Tror det kan bli mange store kjøp denne sommeren. Virker som de fleste av de største stjernene er på flyttefot.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er redd, og er ikke i tvil, om at det er Manchester United som kommer best ut av denne handelen. Joda, Ronaldo er en helt sinnsyk spiller bak alt det utenomsportslige, men 850 millioner er jævla mye penger. Sir Alex vil garantert få inn mye klasse for de pengene, og jeg tror vi får se Ribery entre Ashburton neste sesong.

 

Ikke bare dèt, fortsatt vil Fergie ha penger til å hente to-tre spillere til.

Link to comment
Share on other sites

Nå frykter jeg Man U blir totalt overlegne neste år. For den prisen de solgte Ronaldo for kan de få inn flere spiller som er i verdensklasse. Vi skal ikke se bort ifra at de får en trio som Ribery, Benzema/Zlatan/David Villa og Buffon.

 

Se på det positve: Færre Ronaldo-artikler :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

...men jeg tror likevel Man Utd holder seg for gode til å leke Real/City og hente inn verdensklassespillere for alle de pengene de nå får. Ser for meg at Ferguson bruker litt av det på å gjøre Tevez til Unitedspiller på heltid, og Antonio Valencia inn for å fylle noe av tomrommet (eventuelt en ny spiss om Tevez forsvinner). Jeg håper hvertfall det, men alle vet at også Ferguson inne holder noe igjen i jakten på å skaffe de spillerne han ønsker, dog holder han seg fortsatt på en annen planet enn Perez og Real.

 

Likevel tror jeg ikke United kommer til å vissne bort av dette. De mister selvsagt en av de råeste ballkunstnerne i Europa, og vil nok savne magien hans i stunder der de sliter, men andre vil ta steget. Ser for meg at Rooney hever seg betraktelig når han ikke konstant er i skyggen av Ronaldo. Tror faktisk at Nani med tillit også kan bli langt bedre enn hva han nå er. Sist gang United solgte en stjerne var da van Nistelrooy forlot Old Trafford; mange trodde det var slutten på storhetstida, men de kom styrket ut av salget av sin stjerne og har vunnet hvert år siden den gang, i tillegg til en CL tittel og CCup seier.

Link to comment
Share on other sites

Nå frykter jeg Man U blir totalt overlegne neste år. For den prisen de solgte Ronaldo for kan de få inn flere spiller som er i verdensklasse. Vi skal ikke se bort ifra at de får en trio som Ribery, Benzema/Zlatan/David Villa og Buffon.

 

Se på det positve: Færre Ronaldo-artikler :P :P :P

 

 

Jeg frykter også hva som kan komme til å skje når Ronaldo blir solgt, hvis det stemmer at han blir solgt for den summen som nevnes.

 

Ingen tvil om at United da vil ha kjøpekraft til å kunne forsterke laget, og gjøre troppen enda sterkere enn den var. Og gjør de det, kommer de til å være tidenes mestvinnende lag i England med 19 ligatitler når mai 2010 er unnagjort.

Link to comment
Share on other sites

Tror desverre Manu kommer styrket ut av dette. Nå får de utrolig mye penger å handle for, men tipper en del av pengene blir brukt for å nedbetale lånet/rentene.

 

Men håper at Glazer tar alle pengene i sin egen lomme :P

Link to comment
Share on other sites

Det er slett ikke sikkert Ferguson får så mye penger å handle for, for Glazer skal visstnok ha litt av en gjeld å slite med. Ronaldo ut, og ingen nye inn må det være lov å håpe på :P

Link to comment
Share on other sites

Man må huske at Ronaldo hadde null defensivt ansvar og veldig mye av spillet var bygget rundt han. Med han borte, ble det nok forandringer i spillestilen. Jeg tror nok at Berbatov vil stå mer fram når han får mer baller å jobbe med. Man U bør egentlig bruke pengen til å nedbetale gjeld, men SAF vil nok aldri en stor spiller gå uten at han blir erstattet til en viss grad. Jeg tipper at de får inn minst Ribery. Med Ribery, Tevez og Rooney sammen på banen kommer de til å være veldig farlige till å vinne ballen høyt oppe!

Link to comment
Share on other sites

Søren, nå blir Manu bedre til neste sesong. Hadde de ikke solgt han ville det gjort det enklere for alle andre, fordi han er såpass sentral og er ikke i nærheten av det nivået han hadde for 2 sesonger siden.

 

Husk at vi solgte Henry og ble umiddelbart mye bedre som lag, fordi andre tok ansvar, det kommer nok til å skjer her også...

Link to comment
Share on other sites

Det er da langt fra sikkert, akkurat som at stjerne i Arsenal ikke betyr dårlig i andre klubber (Pires, vieira!)

Tror Manure kommer til å savne CR nå og det gleder meg, håper bare det er noe i ryktene om Vidic(som har gått siden år 1 i Manu) for uten Vidic og CR er ikke Manu noe særlig..

Link to comment
Share on other sites

Dette vil de helt klart merke.

Jeg tror ikke de kan bruke pengene på flere spillere og bli sterkere uten Ronaldo.

Ronaldo her hevet laget mer enn bytte av de ti andre ville gjøre.

Han har vært i en helt egen klasse.

Det er vel bare å innse, mener nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

United kan nok muligens komme styrket ut av Ronaldo-salget. Men du verden så godt det skal bli å slippe å se den ekle, usympatiske, skuespillene, egosentrerte spilleren hver gang jeg ser en United-kamp i håp om at de skal tape. Hvis de også mister Tevez, så tror jeg de skal slite med å bygge et lag som vinner noe førstkommende sessong. Men det gjenstår å se. De har en egen evne til å prestere uansett hvilke spillere som starter.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Michael Owen joins Moan Utd?

 

Om dette stemmer blir jeg ganske fornøyd. :( Morsomt hvordan Man Utd velger å erstatte to verdensklasse spillere, med to middelmådige Premier League spillere. Greit at Valencia har et stort driblespekter, og er en fantastisk teknikker, men noe Ronaldo er han ikke, og han er veldig ustabil i prestasjonene. Michael Owen derimot har ikke vært god på flere år, hadde vært utrolig hyggelig om Man Utd ente opp med enda en Owen-kjekks! ;)

Link to comment
Share on other sites

Michael Owen joins Moan Utd?

 

Om dette stemmer blir jeg ganske fornøyd. :( Morsomt hvordan Man Utd velger å erstatte to verdensklasse spillere, med to middelmådige Premier League spillere. Greit at Valencia har et stort driblespekter, og er en fantastisk teknikker, men noe Ronaldo er han ikke, og han er veldig ustabil i prestasjonene. Michael Owen derimot har ikke vært god på flere år, hadde vært utrolig hyggelig om Man Utd ente opp med enda en Owen-kjekks! ;)

Owen er klar for medisinsk undersøkelse :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...